Sarang Mas

Koningin Wilhelminaweg 27 2802 HB Gouda Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Sarang Mas

Ben V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2016
Een geweldig Thais, Chinees, Indonesisch afhaalrestaurant. Zeer uitgebreide keuze uit verschillende keukens. Wij hebben meerdere keren hier afgehaald en elke keer is het een feest. Wij zijn nog nooit teleurgesteld, dat de kwaliteit minder was. Het eten is smaakvol, heel erg lekker en de porties zijn ruim voldoende. De service heerlijk relaxed en vriendelijk. Een aanrader!
Maurits G.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2015
Wij bestellen eten bij Sarang Mas als we ons zelf willen verwennen! Uitzonderlijk goede kwaliteit: verse groenten, vlees en vis. Wat knapperig moet zijn is dat ook, zoals de Pangsit , de loempia's en Pisang Goreng. We zijn helemaal weg van de thaise - chinese rijsttafel. Daar zit een legendarische Red Curry Chicken en Thai Hot Beef bij. Super goede keuken! Echt een aanrader voor afhaaleten.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2014
Heerlijk Chinees Thais afhaalrestaurant !! zeer lekker gegeten ....uitgebreide keuze uit verschillende gerechten. Ze geven ook goed advies
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2014
Heerlijk gegeten.
Prima service met goede adviezen.
Uitgebreid menu.
Smaakt echt goed.
Vriendelijke bediening.
Vandaag heerlijk kip met bami gegeten.
Lekker pittig super van smaak
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2013
Een Thais, Chinees, Indonesisch afhaalrestaurant. Alles is smakelijk en vers en de porties zijn ruim voldoende. Wij hebben meerdere keren hier afgehaald. Het eten is er heel erg lekker. De Red curry duck is niet te versmaden, echt zo lekker met een verfijnde smaak. Een aanrader!