Sara's Pancake House

Meer informatie over restaurant Sara's Pancake House

Jouw recensie over het restaurant Sara's Pancake House

Natalie P.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
En erg lang menukaart, personeel was vriendelijk maar niet oplettend. Decor was niet erg gezellig (alles delfblauw) overigens was het erg koud. De pannenkoeken prima maar niet bijzonder.
Pancakelover .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Hier gegeten met vrienden uit het buitenland. In verband met haast hier binnen gestapt want de kinderen waren te moe en hadden trek. Al snel spijt. Bediening erg onprofessioneel. Lang wachten, smerige tafels. En hoge toeristenprijzen. Niet normaal!! Zelfs mijn buitenlandse gasten vonden de prijzen te hoog voor hetgeen er op tafel kwam. Als klap op de vuurpijl waren de pannekoeken ook nog erg onsmakelijk. Jammer dat er geen engelse site is van Iens. Dan hadden al die onwetende toeristen kunnen weten dat Sara's Pancake House te duur is en niet eens een echte lekker Nederlandse pannekoek op tafel kan krijgen.
Naomi E.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2014
Vandaag hier gegeten en wat een aanfluiting! We waren met 3 man. We bestelden cappucino en chocolademelk. De schuimlaag op de cappucino was ver té zoeken en de chocolademelk was ronduit smering. Poffertjes besteld voor 7,50 welgeteld 8 poffertjes...die ook niet lekker smaakte. Bediening traag en ongeinteresseerd....oja en toen wilden we pinnen en moesten we ook nog 25 cent extra betalen!
Robin K.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2014
Mijn vriendin en ik wilden na een dagje Amsterdam even een lekkere pannenkoek eten en Sara's pannenkoekenhuis leek geschikt voor dit doel. Bij binnenkomst stond net een grote groep mensen op het punt van weggaan en daarbij trokken ze geen blij gezicht. We zaten nog te twijfelen of we wel wilden blijven eten (zeker met de prijzen die ze vragen) en hebben het verkeerde besluit genomen: de bediening was slecht en ongeïnteresseerd, het was koud in de zaak, de koolzuur in de cola was ver te zoeken en er we te zuinig geweest met de ingrediënten.. Kortom: niet doen!!