Sara's Pancake House

31-203200662

Meer informatie over restaurant Sara's Pancake House

Pancakelover .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Hier gegeten met vrienden uit het buitenland. In verband met haast hier binnen gestapt want de kinderen waren te moe en hadden trek. Al snel spijt. Bediening erg onprofessioneel. Lang wachten, smerige tafels. En hoge toeristenprijzen. Niet normaal!! Zelfs mijn buitenlandse gasten vonden de prijzen te hoog voor hetgeen er op tafel kwam. Als klap op de vuurpijl waren de pannekoeken ook nog erg onsmakelijk. Jammer dat er geen engelse site is van Iens. Dan hadden al die onwetende toeristen kunnen weten dat Sara's Pancake House te duur is en niet eens een echte lekker Nederlandse pannekoek op tafel kan krijgen.
Bertil B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2014
Een dagje Amsterdam afsluiten met een lekkere pannenkoek is een goed idee. De pannenkoek was op het randje gaar, maar vrij licht van kleur. De wachttijd was lang omdat het bij anderen fout ging met de bestelling. De inrichting is simpel, muziek uit een 'transistor'. Ben maar met de rug naar de keuken gaan zitten om niet te veel mee te krijgen van rommel en werkzaamheden daar. Bij het afrekenen wilde ik pinnen en kreeg een veel te hoog bedrag te zien. 'Dat komt door de 25 cent extra voor het pinnen.' Nee, dat komt omdat je 60 euro ipv 30 euro invoert. Volgens de wet mag dit dus niet. Je moet specifiek van te voren aangeven dat pinnen geld kost. Extreem klantonvriendelijk dus.
Een echte foute tent die toeristen niet van tevoren kunnen beoordelen.
Desiree F.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2014
We verbleven spontaan een nachtje in amsterdam, en wilden een ontbijtje. Zoon van 9 wilde pannenkoeken en deze zaak lag bijna naast ons hotel. Toen we de prijzen zagen hebben we maar gewoon een koffietje en de eenvoudigste pannenkoek voor onze zoon gekozen. Schandalig duur!!! Pannenkoeken was niet bijzonder, koffie niks mis mee maar dat mag ook wel voor die prijs. Het meest opvallende was de botte onvriendelijke bediening! !! Thuis gekomen zagen we op de bon dat er 25 cent extra gerekend was, via een andere recensie blijkt dit ongevraagd gerekend te zijn voor het pinnen. Nooit meer dus, haal nog liever een voorverpakte pannenkoek bij de supermarkt!
Naomi E.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2014
Vandaag hier gegeten en wat een aanfluiting! We waren met 3 man. We bestelden cappucino en chocolademelk. De schuimlaag op de cappucino was ver té zoeken en de chocolademelk was ronduit smering. Poffertjes besteld voor 7,50 welgeteld 8 poffertjes...die ook niet lekker smaakte. Bediening traag en ongeinteresseerd....oja en toen wilden we pinnen en moesten we ook nog 25 cent extra betalen!
Robin K.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2014
Mijn vriendin en ik wilden na een dagje Amsterdam even een lekkere pannenkoek eten en Sara's pannenkoekenhuis leek geschikt voor dit doel. Bij binnenkomst stond net een grote groep mensen op het punt van weggaan en daarbij trokken ze geen blij gezicht. We zaten nog te twijfelen of we wel wilden blijven eten (zeker met de prijzen die ze vragen) en hebben het verkeerde besluit genomen: de bediening was slecht en ongeïnteresseerd, het was koud in de zaak, de koolzuur in de cola was ver te zoeken en er we te zuinig geweest met de ingrediënten.. Kortom: niet doen!!
Filmon T.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2013
Van buiten lijkt dit inderdaad een leuke plek om pannekoeken te eten. Maar helaas....de pannekoeken smaakten nergens naar. Sponzig en tikkeltje zuur. Zelfs mijn dochter van 3 die echt dol is op pannekoeken, liet haar pannekoek staan( maar drie hapjes genomen. Ik ben ook echt een pannekoeken liefhebber en je kan mij er midden in de nacht voor wakker maken. Dus ik heb bijna alle pannekoekenhuisjes in A'dam geprobeerd. Dit is toch echt de allerslechtste. Bediening was ok maar liep wel in vieze joggingbroek. Op een gegeven moment zat het personeel uitgebreid te kletsen in plaats van schoon te maken (vloer was vies, sommige tafels plakkerig). Zeker geen professionele uitstraling. Prijs/kwaliteit verhouding is absurd. Cola zat geen prik in, sap leek uit een literpak daar betaal je bijna 3 euro voor, pannekoeken smaken matig. Bij afrekenen bleek ook nog eens dat je extra moet betalen als je wil pinnen. Pinautomaat staat in keuken dus kon meteen zien dat het daar ranzig is. Vloer was erg vuil, vieze aangekoekte pannen. Ongelofelijk! Kom hier nooit meer. Heb medelijden met alle toeristen die onwetend hier naar binnen stappen. En voel mij erg dom dat ik me zo heb laten belazeren. Een schande voor de andere pannekoekenhuisjes in Amsterdam.
Francois V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2013
Met recht een touristtrap, het is er koud. Stinkt naar riool, onge?nteresseerde bediening, glad water is teveel gevraagd. De poffertjes leken uit een magnetron te komen, lauwe pannenkoek en slappe koffie; pinnen niet mogelijk en credit card apparaat weet men niet mee om te gaan
Tantetoetje .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2013
Van buiten een erg leuk en schattig tentje, maar helaas viel de kwaliteit icm de prijs erg tegen. Heb hier geen lekkere pannenkoeken gegeten tegen een veel te hoge prijs. Ze waren aangebrand aan de onderkant met veel harde stukjes erin. Pannenkoeken waren koud toen we ze kregen. Bord was ook steenkoud. Service was zozo. De jongeman die in de zaak stond was wel aardig, maar erg langzaam en ongeïnteresseerd. Bij afrekenen aan de balie zagen we de pannen waarin er gebakken werd. Deze leken in geen maanden goed geboend te zijn. De theekopjes waren niet schoon en de stroop die op tafel stond leek er al jaren te staan. Verder was het erg koud in de zaak en leken er voor de rest alleen toeristen te zitten.