Sapporo

Grote Markt 53 1315 JC Almere Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Sapporo

Jouw recensie over het restaurant Sapporo

Gino B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Goed gegeten. Eten is op niveau wat je van dit concept mag verwachten. Tikkeltje aan de zoute kant maar niet overdreven. Voor m’n dochters altijd een feestje. Goede alerte en attente service
Beste Gino B,

Bedankt voor het achterlaten van een recensie. Zeer plezant om te lezen dat uw diner bij ons bevallen is en dat u kinderen het bij ons een leuk feestje ervan maken. We hopen je in de toekomst weer snel mogen verwelkomen.
Jenny R.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
We hebben heerlijk gegeten, de bediening was attent en we komen zeker weer een keer eten want onze kinderen en kleinkinderen houden van Japans eten.
Beste Jenny R,

Ontzettend fijn om te lezen dat u heerlijk heeft gegeten bij ons. Ook leuk om te horen dat uw kinderen en kleinkinderen onze grootste sushi fans zijn. Graag zien u en uw familie weer gauw in ons restaurant.
Sandra S.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Het eten is goed daar, en de bediening is top. Maar de plek waar we zatten bij het raam was tochtig. En die hoge stoelen zitten ook niet zo lekker. Maar verder top!
Beste Sandra S,

Bedankt voor het schrijven van een review. Geweldig om te horen dat uw onze bediening top vindt en het eten net zo goed. Betreft de zitplaatsen kunt u altijd bij uw reservering doorgeven voor een bepaalde voorkeur zodoende kunnen we rekening houden indien mogelijk. We hopen je weer gauw te zien!
Marjolein B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Het is altijd leuk om een avondje 'Sapporo' te doen.
Heerlijk eten en ontzettend vriendelijk personeel.
De cocktails zijn ook heerlijk. Zeker het proberen waard.
Beste Marjolein B.
Superleuk om te horen dat u het altijd leuk vindt om een avondje bij ons uit eten te komen. We waarderen uw mening enorm. Probeer eens onze bartender signature de “lotus flower bomb” gecombineerd met onze sushi ‘s en je zult een ervaring hebben die je nooit meer zal vergeten.
Wouter A.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
sommige gerechten zijn te zout en vis te lang doorgebakken.
Beste Wouter A.

Bedankt voor je feedback. Dat de gerechten te zout zijn is voor ons ook heel erg vreemd want onze chef-kok proeft dagelijks alle sauzen op die dag hebben we verder ook geen andere klachten binnen gekregen. Mocht in de toekomst de vis minder doorgebakken willen dan is het ook mogelijk om dit door te geven op onze bestelformulier of u kunt dit ook doorgeven aan onze collega’s zodoende kunnen we rekening mee houden dat u wenst u gerecht minder doorgebakken te willen hebben. We hopen dat je nog een keer langskomt bij ons en dan wel verwachtingen waarmaken.
Karin M.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Wij zaten voor het eerst aan een tafeltje boven en merkte dat het veel langer duurde voordat de verschillende maaltijden gebracht werden. Er werd ook van alles vergeten per ronde. Was wel even heel jammer. Normaal gesproken hebben we daar geen last van. Dit was echt wel jammer. En ik vond gebakken banaan heel erg vet. Wel heel lekker maar te vet. de rest van het eten was heerlijk en goed.
Beste Karin M,

Bedankt voor het achterlaten van een recensie. Jammer dat u het deze keer minder is bevallen dan dat u het normaal gewend bent van ons. We hebben uw ondervindingen in ons groepvergadering besproken en zullen hiermee in toekomst er rekening mee houden. We hopen je nogmaals te mogen verwelkomen en daarbij wel de normale kwaliteit te leveren zoals je dat van ons gewend bent.
Ronald B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Gemoedelijke sfeer, leuk personeel en super lekker eten. Goede uitleg en zeer uitgebreide kaart met gerechten.........................................................................
Beste Ronald B,

Bedankt voor het schrijven van deze fantastische beoordeling. We hopen je gauw weer te zien!
Britney V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Snelle service en lekker eten. Misschien in het begin ietwat te snel (drinken opnemen) maar overall prima. Prijs/kwaliteitverhouding is ook goed.
Beste Britney,

Bedankt voor je reactie. Fijn om te lezen dat je het ervaren hebt zoals wij het voor ogen hebben. Tot de volgende keer.
Petra G.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Goede locatie in het centrum, het eten was heerlijk en de bediening top. We zaten in het tweede gedeelte van het restaurant, De sfeer is daar iets minder, dan vooraan in het restaurant. Maar overall gezien een hele leuke tent om te gaan eten met vrienden. Zeker ook door het all you can eat menu.
Beste Petra G,

Bedankt voor het nemen van je tijd om een recensie te schrijven. Het doet ons een uiterst genoegen om te lezen dat u heeft genoten bij ons. Mocht het fijner vinden om het in het eerste gedeelte te willen dineren bij ons dan horen we het graag van. Eventueel kunt u dit doorgeven bij uw reservering zodoende kunnen wanneer dit mogelijk is rekening ermee houden. We hopen je snel weer te zien.
Yasmina K.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Gezellige tent met lekker eten eindelijk een sushi restaurant waar het personeel vriendelijk en gastvrij is na een lange tijd weer geweest kom zeker terug !
Beste Yasmina K.

Bedankt dat u naar ons restaurant bent gekomen en dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. Tot snel!
C.R. V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Lekker gegeten
Beste C.R. V,

Bedankt voor het schrijven van een recensie. Uiterst leuk om te horen dat u heeft genoten van ons eten. We hopen je gauw te zien.
Ton S.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Is een top restaurant!! Kom graag weer terug, hebben erg genoten. Eten is top!
Alles is goed van de kaart, en zeer uitgebreide keuze.
Beste Ton S.

Hartelijk bedankt voor het achterlaten van een review. Geweldig om te horen dat je bij naar je zin hebt gehad. Tot gauw.
Lotte H.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Heerlijk genoten van sushi Tuesday! Was weer top.
Op de site stond aangegeven dat alles tussen 17:30 en 20:00 vol geplaned stond! Dus voor de 20:15 gegaan, werden half uur later gebeld dat om 6 ook nog plek was, fijne service!
Beste Lotte H.

Bedankt voor je tijd voor het schrijven van een review. De Sushi Tuesday acties zijn immens populair onder onze gasten vandaar dat de bezetting ook ontzettend hoog is. Zo nu en dan gebeurd het weleens dat iemand door dringende zaken helaas niet kan komen en zijn/haar reservering annuleert. Hierbij konden we dan je bellen dat we eerder een tafel beschikbaar hadden. We hopen je weer snel te zien!
Yvette S.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Ik was er met mijn moeder, het was erg heerlijk en gezellig, maar dat is het altijd als we daar eten, personeel is aardig, eten is erg lekker, en vers we komen hier altijd met veel plezier
Beste Yvette,

Bedankt voor je fantastische beoordeling. Onze obers zijn zo vriendelijk, mede omdat onze gasten geweldig zijn en u was daar geen uitzondering op. We hopen u snel weer te zien!
Bas S.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Sushi was matig, andere gerechten ook matig. Service prima. Een volgende keer ga ik echter weer ergens anders heen voor Sushi.
Randy E.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Positieve verrassing in Almere. Je kent het wel zo'n doordeweekse avond, geen zin om te koken en dat 'snel even bedenken waar je wilt eten.' Na een aantal mindere ervaring met sushi-restaurants in Almere, ook met Sapporo (tijd geleden) toch maar de gok gewaagd om hier eens te eten.

Met name de 'normale' sushi's op de kaart smaken prima en werden netjes opgediend. Prettige porties, geen enorme bergen rijst en verse vis. Met name de warme sushi's, grill en wok gerechten waren vorige keer niet zo goed bevallen. Dat was nu ook wel zo, in beperkte mate besteld, maar de smaken spraken mij niet echt aan.

Aardige en (iets te) attente bediening, al moet ik blijven wennen aan het feit dat het verkopen van drankjes het businessmodel is.
Brenda P.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Altijd goed en lekker eten.
Vriendelijk personeel en altijd tijd voor een praatje.
Ze zijn altijd bereid iets extra te doen.
Geweldig sfeervol en gezellig restaurant!
Echt een aanrader
Purplelady .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Afgelopen week gegeten met een groep vriendinnen, omdat andere sushi restaurant vol was geboekt . De service hier was erg slecht onze lege glazen stonden er vanaf ronde 1 tot de dessert. We kregen onze dessert pas na 30 wachten en onze tafel was nog niet afgeruimd. We hadden gevraagd waar ons dessert bleef, maar kreeg geen antwoordt terug, na 10 min kwam het eindelijk. Met haast opgegeten en snel weggegaan. Wel tip achtergelaten maar eifenlijk niet verdiend.
Cheryl_ .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
We hadden gereserveerd, maar we waren een kwartier te vroeg omdat de film eerder was afgelopen dan verwacht. Dit was geen enkel probleem en we werden heel vriendelijk ontvangen. De jongeman vroeg zelfs nog naar welke film we waten geweest en hoe de film was. Sushi werd snel geserveerd. Ik was positief verrast door de gekke sushi-fruit combinaties. De sushi stukjes waren perfect van grootte, goed gerold en kwamen per twee (vind ik beter dan 3). Alle warme gerechten waren ook ontzettend lekker en goed qua portie. Drinken duurde wel lang voordat het op tafel stond. Al met al een hele goede ervaring gehad en als ik in de buurt ben, schuif ik zeker weer eens aan. Jammer dat Almere vanuit Den Haag niet om de hoek ligt ;)
Joannes R.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Ontzettend te spreken over de service, variëteit en kwaliteit van het eten. De extra aandacht die wij kregen met twee kleine kinderen heb ik eerder nog niet bij een ander restaurant ervaren. Je krijgt zeker waar voor je geld! Tot de volgende keer!