Sapporo

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
6,9
Brenda P.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Altijd goed en lekker eten.
Vriendelijk personeel en altijd tijd voor een praatje.
Ze zijn altijd bereid iets extra te doen.
Geweldig sfeervol en gezellig restaurant!
Echt een aanrader
Purplelady .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Afgelopen week gegeten met een groep vriendinnen, omdat andere sushi restaurant vol was geboekt . De service hier was erg slecht onze lege glazen stonden er vanaf ronde 1 tot de dessert. We kregen onze dessert pas na 30 wachten en onze tafel was nog niet afgeruimd. We hadden gevraagd waar ons dessert bleef, maar kreeg geen antwoordt terug, na 10 min kwam het eindelijk. Met haast opgegeten en snel weggegaan. Wel tip achtergelaten maar eifenlijk niet verdiend.
Cheryl_ .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
We hadden gereserveerd, maar we waren een kwartier te vroeg omdat de film eerder was afgelopen dan verwacht. Dit was geen enkel probleem en we werden heel vriendelijk ontvangen. De jongeman vroeg zelfs nog naar welke film we waten geweest en hoe de film was. Sushi werd snel geserveerd. Ik was positief verrast door de gekke sushi-fruit combinaties. De sushi stukjes waren perfect van grootte, goed gerold en kwamen per twee (vind ik beter dan 3). Alle warme gerechten waren ook ontzettend lekker en goed qua portie. Drinken duurde wel lang voordat het op tafel stond. Al met al een hele goede ervaring gehad en als ik in de buurt ben, schuif ik zeker weer eens aan. Jammer dat Almere vanuit Den Haag niet om de hoek ligt ;)
Joannes R.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Ontzettend te spreken over de service, variëteit en kwaliteit van het eten. De extra aandacht die wij kregen met twee kleine kinderen heb ik eerder nog niet bij een ander restaurant ervaren. Je krijgt zeker waar voor je geld! Tot de volgende keer!
Kevnovius .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Leuk restaurant. Lekkere sushi en aardige mensen. Heel goed genoten van hun vers gerolde sushi rollen en verse ingrediënten. Heel goed. Aanrader!
Leo D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2015
All you can eat! Hebben hier heerlijk gegeten, prijs, kwaliteit staat hier heel goed in verhouding met elkaar. de Sushi is gewoon goed en erg lekker. De kipgerechtjes zijn heel smakelijk.
Medewerkers zijn heel alert op de kaart en op lege schaaltjes op tafel.
Was ook heel fijn dat medewerkers ook tijd hadden om nog even van gedachten te wisselen over de gerechten. Aan het einde nog heerlijk een gesprek/discussie gehad met eigenaar over het eten! Leuke tent, lekkere gerechten en kom hier zeker nog terug.
Jamie D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2015
Bij Sapporo is het altijd gezellig. Wij kunnen hier altijd lekker eten en drinken. Het personeel is erg vriendelijk, werkt snel en ze zijn secuur. Wij zijn al vaak terug gekomen en zullen dit ook zeker blijven doen.
RonBakker75 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2015
Het eten is keer op keer fantastisch. De sushi's die ze hier hebben zijn van zeer goede kwaliteit. De nigiri's hebben mooie plakken vis die niet te dun zijn gesneden. De maki's hebben een goede balans tussen vulling en rijst. Maar mijn persoonlijke favoriet zijn wel de lamskoteletjes. Ze zijn heerlijk mals bereid met een heerlijke zachte saus eroverheen. De gastheer is uiterst vriendelijk en verzorgt je een uiterst goede eetbelevenis. De bediening is hier ook uiterst attent en zorgen dat je het goede eten netjes op je tafel krijgt. Al met al binnen de restaurant heerst er een zeer bijzondere warme sfeer wat je uitnodigt om daar vaker te dineren.
Allisson G.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2015
Snel, goed, efficiënt. De qualiteit is elke keer van het zelfde hoge niveau.
Een goed adres om ook zakelijke gasten mee naar toe te nemen zonder zorgen te maken dat het tegen valt.
Larissaelise .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Het favoriete restaurant van mij en mijn wederhelft! Zelf vinden we sapporo een gezelligere sfeer hebben dan de andere sushi restaurants in Almere. Super veel lekkere kleine gerechten waarop we echt dol zijn! Eventuele foutjes worden snel opgelost zonder problemen. Aardige eigenaars die af en toe ook even de tijd nemen om met je te babbelen. sushi smaakt erg vers! Bediening snel en aardig, soms iet wat te snel. Bediening maakt wel iets weinig contact. Maar ja dat kan je ook wel verwachten als het zo druk is. Al met al het lekkerste Japanse restaurant waar we ooit hebben gegeten. We zijn er zeker eens in de twee maanden te vinden.
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
e zijn al jaren gewend te eten bij zusterresraurants. Dit keer was de electriciteit uitgevallen bij een ander restaurant. Op advies van de bekende gastvrouw uitgeweken naar Sapporo. Eten was redelijk, niet zo heel veel keus (maar misschien zijn we wel te verwend). Maar wat er werd geserveerd was van een goede kwaliteit. De service was redelijk; we moesten flink wennen aan een deel van het personeel; "de snelle jongens". Het was tot het onbeschofte toe hoe het eten geserveerd word. De rekening met de snoepjes werden letterlijk en figuurlijk in mijn hand gedrukt. De traditionele beleefd personeel maakte het wat aangenaam. De bestellingen kwamen redelijk snel.
Wellicht als de service van (al) het personeel op niveau wordt gebracht en de menukaart wordt uitgebreid dan is het uiteten bij Sapporo aantrekkelijker.
MArendsen .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
Afgelopen zaterdag weer heerlijk gegeten bij Sapporo. Sapporo is ons vaste sushi restaurant. Zeer goede kwaliteit (vers eten) en vriendelijke bediening. Goede prijs - kwaliteit verhouding.
Remi K.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
Omdat ons favoriete restaurant vol zat, uitgeweken naar het zusterrestaurant Sapporo.
Helaas een wereld van verschil.
De sfeer is minder gezellig
Bediening loopt niet zo vaak rond en vraagt niet of alles naar wens is.
Mojito besteld, wel lekker maar mist de echte typische smaak
Paar warme gerechten waren koud
Jammer
Jan-dehaan .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Erg goede sushi, all you can eat concept. Midden in het centrum wat een goede locatie is. Het eten is goed en word snel geserveerd. De bediening is vriendelijk maar niet echt spontaan. Het decor is erg goed verzorgd. Saporro is een leuke sushi tent maar onderscheid zich niet echt van de andere tientallen all you can eat sushi restaurants in almere.
AlmeerderRolf .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2015
Eten zo nu en dan afwisselend bij Kimono of Sapporo .

Dit al een aantal jaren.

De bediening van beide zaken is zeer snel en goed,tuurlijk kan het soms voorkomen je verkeerde gerechtje krijgt ,maar dat is doordat bediening meerdere tafels bediend vanaf de dienblad waar meerdere schoteltjes staan.

Waar hard gewerkt mag dit mij inziens eens gebeuren.

Bij ontdekking is dit geen probleem krijg je alsnog je snel je gerecht.
En als je wilt mag je het extra consumeren..voor mij ons probleem hoor!

Er zijn andere sushi zaken in de omgeving waar je lang moet wachten en vervolgens het verkeerde krijgt of ook nog slecht van smaak heb je dat liever dan?

Voor een gezin met kinderen zijn deze zaken Kimono Sapporo een uitkomst.

Voor ieder zit er wel veel goede en lekker gerechten tussen volop keus.

Zelfs frietjes voor de kinderen , lekkere knapperige kip file stukjes,sate ,lamskoteletjes of salade enz.

Zo leer je kinderen in zo'n zaak met kleine porties leren proeven en gevarieerd eten.
En ze zelf hun voorkeur kunnen ontdekken.

Wat voor je kind net niet lekker genoeg is beland vast in maag van mede gezinsleden, vaak in die van mij ???????? !

Als je gereserveerd had en de tafel op voor je een te drukke plek is ,geen probleem je een andere plek kan krijgen wordt ter plekke geregeld.

u zult vast denken dat ik werk bij deze zaken,familielid , buurman of kennnis ben van personeel ben.

Neen ben of wij zijn gewoon enthousiaste indische nederlanders ofwel Indo's die van lekker eten houden.
En ik zelf ook voor mijn gezin dagelijks kookt en wel eens vrije kookdag wil en weer eens ook gebruik maakt van de 15% kortingsbon van almeerse weekblad.

Grt
Rolf
Almere buiten.
27 maart 2015 gegeten 18-00 20-00 2tafels bon ober1 tafel 6 4 personen
????????

Komkommertje_ .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Wij zijn enorme sushi liefhebbers en we komen hier dan ook regelmatig. We hebben op veel verschillende plekken sushi gegeten maar Saporro blijft toch een van onze favorieten. Je kunt er bijna altijd terecht als je op tijd reserveert. Helaas kun je wel merken dat de kwaliteit achteruit gaat als het druk is in het restaurant. Maar hoe druk het ook is de sushi staat altijd snel op je tafel.
Het all-you-can-eat concept is hier van toepassing. Sinds kort hebben zij ook fruit en tiramisu op hun kaart staan.
Er loopt veel bediening rond waardoor alles snel op je tafel staat en ook weer snel weg is zodra het op is. Het personeel is wel heel erg vrolijk hoe druk het ook is. Het restaurant is verder mooi ingericht. De grill/wok gerechten vallen altijd erg goed in de smaak.
Crienepien .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Gisteren bij dit restaurant gegeten. Afgaand op de goede recensies hadden we een top avond verwacht. Een romantisch Valentijns avondje met lekker eten.
Helaas liep het helemaal anders. Om 20.00u gereserveerd. Drankjes kwamen snel, daarna 40 minuten gewacht op het eerste gerecht van de eerste ronde. Na nog 15 minuten bij de bediening aangegeven dat de rest van de eerste ronde nog niet was geserveerd. We konden daarom vast de tweede ronde bestellen. Daarna kregen we wat gerechten van zowel de eerste als de tweede ronde, maar niet alles. Om 21.30u waren we het zat en besloten we iemand aan te spreken om te zeggen dat we na anderhalf uur slecht 7 gerechten geserveerd hadden gekregen. Deze mevrouw, de leidinggevende van de obers, was zeer slecht te begrijpen en begon een verhaal over de sushi en of die wél was geserveerd (klinkt als een capaciteitsprobleem in de warme keuken). In het volgende half uur kwamen er nog 12 gerechten. We zaten dus intussen 2 uur en mochten 6 rondes in die tijd... Om 22.00u opnieuw ons beklag gedaan. We mochten alle 4 rondes tegelijkertijd bestellen en hadden dan een kwartier om die op te eten. We hebben bedankt en wilden naar huis en bij voorkeur niet betalen voor deze WAARDELOZE service. Dat ging niet door, we moesten ruim 2 van 4 drankjes betalen (€4,90, terwijl een cola voor €2,30 op de kaart staat) en voor de 19 geserveerde gerechten, in totaal €28,40 (de drankjes dus en voor 1 persoon onbeperkt eten). Een kleine rekensom leert, dat als 1 persoon onbeperkt eet, dit 30 gerechtjes zijn, dus dit is niet eens een tegemoetkoming te noemen...
Waardeloze service, redelijk eten, enkele warme gerechten werden koud geserveerd.
We zijn mensen die niet snel zeuren (anders hadden we geen anderhalf gewacht met klagen), maar deze avond was ver beneden peil en de gastvrijheid is belabberd.
Voor mensen die in Almere uit eten willen adviseren wij een ander restaurant te kiezen, maar géén Sapporo.
Annelivandoorn .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Afgelopen week hier samen gegeten met partner. We hebben inmiddels bij verschillende sushi restaurants gezeten. Bediening is vriendelijk en snel. We kregen hier telkens het bestelde op tafel en dat is vaak anders in all you can eat sushi. Opmaak van borden is minder verfijnd dan bij Ida, maar wel voldoende. Lamskoteletjes zijn hier juist weer beter. Zit is gezellig en sfeervol, maar niet super verzorgd (zit brandgaatje in de bank)
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2014
De afgelopen maanden hier meerdere keren heerlijk gegeten. Prima kwaliteit. Het grote restaurantgedeelte (overdag in gebruik als Tante Truus) is sfeervol qua kleursetting. Geen harde muziek. Ruim van opzet. Bediening is vlot, correct en vriendelijk.
Lydia A.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2014
Dit sushi restaurant levert al jaren uitstekende gerechten. Een aantal maanden geleden was de kwaliteit van het gebodene iets minder, maar ze zijn weer helemaal terug. En hoe! Gisteren ongelooflijk lekker gegeten. Echt weer als van ouds.