Sapporo

Grote Markt 53 1315 JC Almere Nederland Kaart

Over het restaurant Sapporo

Ben je een van die personen die ontzettende trek in sushi heeft? Restaurant Sapporo in Almere kan dan misschien wel jouw nieuwe favoriete restaurant worden!

Voor € 21,80 op maandag tot en met woensdag en € 24,80 op donderdag tot en met zondag, kan je van onze all you can eat menu genieten! Beleef de eindeloze variatiemogelijkheden van onze kaart. We hebben een spectaculaire variatie van sushi die met zorg worden voorbereid door onze meester sushi chefs, maar ook andere variëteit van heerlijke malse vlees- en verse visgerechten. Alles wordt gemaakt met dagverse producten en dat proef je ook!

Eten bij Restaurant Sapporo is een ware belevenis in een eigentijdse sfeer. Restaurant Sapporo heeft een bijzonder interieur met subtiele hinten van Japanse en Aziatische invloeden.

Voeg je een mooie Japans sake of een frisse Japans biertje en je hebt de perfecte avond voor een zakelijk diner of vriendenuitje!

Kom een keertje bij ons langs en proef het zelf.

Reserveer snel en tot ziens in Restaurant Sapporo!

Meer informatie over restaurant Sapporo

Jouw recensie over het restaurant Sapporo

Laura K.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Al een aantal jaar komen we bij
sapporo om heerlijk te eten, altijd goed en altijd attente bediening!
Echt een aanrader voor jong en oud!
Emma C.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Het was erg druk, waardoor wij minimaal 25/30 minuten moesten wachten tot onze eerste ronde aankwam. Ook kwam het ijs eerder dan de sushi. Wij komen regelmatig voor de sushi tuesday, en normaal echt zeer tevreden. Deze keer was echt veel minder. Veel vergeten en Laat geserveerd
stephan T.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
goede en snelle service
Beste S.Thomas,

Wij danken u voor je tijd voor het geven van je beoordeling en complimenten. We zijn zeer verheugd om te horen dat u het zo ervaren heeft zoals we het voor onze ogen hebben. We hopen uw gauw terug te mogen verwelkomen in ons restaurant.

Roel B.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
We hebben heerlijk uitgebreid gegeten. Het was erg gezellig.
Beste R.Benthem
Hartelijk dank voor uw tijd voor het geven van je recensie en complimenten. Heel erg prettig om te horen dat u ons heeft ervaren zoals we het voor onze ogen hebben. We hopen je gauw weer te mogen verwelkomen bij ons restaurant.

Jimmy V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Goed eten. Leuke atmosfeer. Alleen jammer dat ze met tablets werken. Daardoor wordt het contact met de bediening minder. Als jullie daar nog iets voor kunnen vinden dan zou het helemaal top zijn!
Beste J. Van Spengen
Hartelijk dank voor uw tijd voor het geven recensie en complimenten. De tablets worden over het algemeen zeer goed ontvangen bij al onze gasten. Jammer dat u het minder heeft ervaren. We doen ons best om het gebruiksgemak van de tablets te verhogen zodat het gebruiksvriendelijker voor al onze gasten wordt. We hopen uw gauw terug te zien in ons restaurant.
Lydia R.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
kom hier al jaren en het eten blijft t beste in Almere
Wai-Mang V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Fijn dat Sushi Tuesday weer terug is. Sushi eten voor een redelijke prijs.
Vlotte bediening, heerlijk eten.
Het was weer genieten.
Beste Wai-Mang Verveld,

Hartelijk dank voor je tijd voor het schrijven van een recensie. Ja we zijn ook ontzettend verheugd om aan onze te gasten te mogen mededelen dat we onze Sushi Tuesday weer terug hebben. We merken aan de feedback van onze gasten dat onze Sushi Tuesday een grandioos succes is. Fijn om te van u te mogen horen dat je avond is verlopen zoals we dat voor onze ogen hebben. We hopen je snel te weerzien bij ons.

Tara V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Had meer dan een week van te voren gereserveerd en gaven in eerste instantie een tafel meteen naast de toilet. Hier wat van gezegd toen nieuwe tafel gekregen. Het eten was goed en snelle service alleen vervelend als we druk in gesprek waren wel drie keer vragen "smaakt het?" "Bevalt het?" Dit elke keer als ze naar de tafel kwamen
Beste Tara,

Bedankt voor het schrijven van je beoordeling. Nogmaals onze excuses met de tafelkeuze bij uw reservering. U kunt bij uw reservering altijd een voorkeur aangeven voor uw tafel zodoende kunnen we als dit mogelijk is altijd rekening houden. We hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen bij ons restaurant.
Thuy T.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Eten was goed, maar het pand is niet mooi /slecht ingericht ...
Beste Thuy T.,

Bedankt voor het geven een beoordeling. Uiterst fijn om te lezen dat u het eten zo ervaren heeft zoals we het voor ogen hebben. Betreft de interieur bij Sapporo hebben we twee stijlen mocht u de voorkeur hebben van een stijl dan kunt het altijd doorgeven bij uw reservering. We hopen je gauw weer te zien bij ons restaurant.
Laura K.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Eens in de paar weken zijn we bij sapporo te vinden, de menukaart is divers, het eten altijd goed en ook is de bediening altijd even vriendelijk.
Wij komen hier altijd met veel plezier.

Tot snel!
Beste Laura K.,

Bedankt voor je tijd voor het geven van je feedback en complimenten. Fijn om te lezen dat u ons heeft ervaren zoals we het voor onze ogen hebben. We hopen je in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.
Vera H.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Recentelijk overgestapt op tablet om mee te bestellen (eerder een papieren lijst waarop men turft). Had het gevoel dat de bestellingen hierdoor minder duidelijk doorkwamen. Ook jammer dat je zelf de aantallen van wat je besteld hebt niet meer kunt zien hierdoor, waardoor je ook niet meer zeker weet of datgene wat je krijgt correct is. Voor de rest niks op aan te merken; Sapporo heeft nog steeds heerlijke sushi's en wokgerechtjes en ik kom zeker gewoon nog eens langs :)
Beste Vera H.,

Bedankt voor je tijd voor het schrijven van een beoordeling. Jammer om te horen dat u het gevoel had dat de bestellingen met de tablets minder duidelijk doorkwamen. Mocht u het gevoel hebben dat de gerechte niet doorgekomen zijn dan kunnen we het altijd voor u controleren of de de gerechten zijn doorgekomen. U feedback betreft de aantallen van wat je eerder hebt besteld niet kan zien staat reeds in onze wenslijst. We hopen dat de ontwikkelaar onze wenslijst oppakt en het doorvoert naar de tablets. Tot gauw weer bij ons!
Jennifer V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Het eten was heerlijk...de bediening was ook erg vriendelijk.
Super!!
Beste Jennifer V,

Bedankt voor geven van je feedback en complimenten. Onze bediening is zo vriendelijk mede omdat onze gasten ook zo top zijn. Waarop u zeker geen uitzondering bent. Tot snel!
Wai-Mang V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Het geluidsniveau was rumoerig, maar dat komt door het gezelschap van de tafel naast ons met het zeer drukke irritante kind.
Beste Wai-Mang V.,
Bedankt voor het achterlaten van een beoordeling. Uiterst jammer om te horen dat uw avond minder was door het geluidsniveau. Mocht u in de toekomst bij ons komen eten en last hebben van het geluidsniveau dan kunt dit doorgeven aan onze collega’s. Indien het mogelijk is dan helpen mijn collega’s u met een geschiktere tafel. We hopen je in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen bij ons.
Roos S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Bestellen gaat tegenwoordig via een tablet, super makkelijk en snel, eten smaakte erg goed en de bediening was erg goed en personeel erg vriendelijk , zeer geslaagd !
Beste Roos S. Bedankt voor schrijven van een recensie. Superleuk om te horen dat je samen met onze andere gasten enthousiast bent over het gebruik van de tablet. Sinds de komst van de tablet is het gebruiksgemak om onze gerechten te bestellen beter geworden. We hopen je in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen en voor meer geslaagde avonden te verzorgen.
Linda M.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Leuke tent, snelle bediening. Jammer dat sommige gerechten pas na het toetje kwamen. 2 uur is ook 2 uur dan valt de tablet om te bestellen uit
Beste Linda M,

Bedankt voor het schrijven van een recensie. Onze gerechten komen van verschillende afdelingen binnen de keuken en de toetjes komen van de bar. Daardoor kan het weleens gebeuren waarbij u de toetjes sneller krijgt dan de andere gerechten. Mocht u in de toekomst willen waarbij je de toetjes later krijgt dan je warme gerechten dan kunt u eerst de warme gerechten bestellen nadat u deze aan tafel hebt gekregen vervolgens je toetjes te bestellen. Of anders kunt u dit doorgeven aan onze bediening waarbij we rekening mee houden zodat u de toetjes krijgt na de warme gerechten. Na de twee uur is uiteraard altijd nog mogelijk bij ons aan tafel heerlijk te gaan natafelen.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
Mijn echtgenote en ik gaan komen hier vrij geregeld.
Dit keer heb ik als dirigent van het R.K.koor Lobi Makandra de Surinaamse dames uitgenodigd voor een etentje bij SAPPORO.
De dames hebben van het eten genoten.
Zij zijn vol lof over de kwaliteit van het eten.
Het was zeer gezellig.
Minder positieve opmerkingen waren:
"Lang wachten", "Rommelig", "Soms werd geleverd wat niet besteld was, terwijl het bestelde niet kwam"
Beste .,

Bedankt voor het achterlaten van een beoordeling. Leuk om te horen dat u uw koor heeft meegenomen voor een diner bij ons en dat u en de dames vol lof waren over de kwaliteit van de het eten. Mocht u sommige gerechten missen die u besteld had dan kunt het altijd doorgeven aan onze bediening. Onze bediening zal uiterst hun best doen om te zorgen dat u zo spoedig mogelijk de bestelde gerechten alsnog aan tafel krijgt. Onze collega’s vonden u gezelschap ook tevens zeer gezellig. We hopen u en uw koor in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen bij ons.
Danielle M.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
Gisteren gaan eten met mijn schoonzusje.
We hebben een top avond gehad.
Bij Sapporo kun je nu met de tablet bestellen, wat het bestelproces heel erg versneld en alle bestelde gerechtjes keurig snel op tafel kwamen.
De bediening is top, vriendelijk en behulpzaam.
We komen hier zeer zeker vaker terug.
Danielle M,

Leuk om te horen dat u bent gaan eten bij ons met uw schoonzusje. Onze bediening is vriendelijke en behulpzaam mede omdat onze gasten geweldig zijn waarbij u en uw gezelschap geen uitzondering erop zijn. We hopen je vaker te zien bij ons.
stephanieg92 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
We komen hier altijd met plezier. Ze zijn sinds kort overgestapt op de tablets wat, ik persoonlijk, een vooruitgang vind. Alles liep lekker snel achter elkaar door. Heerlijk gegeten, aardige bediening en Buikje vol! :D
Beste Stephanie92,

Bedankt voor je top beoordeling. Fijn om te horen dat de tablets je goed bevallen zijn. De tablets zijn een hele vooruitgang voor het bestelproces bij ons. We hopen je gauw te mogen weerzien in ons restaurant.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Echt elk gerecht is buitengewoon lekker. De verscheidenheid is zeer groot en de bediening is snel en vriendelijk. Het nieuwe bestelsysteem (tablet) werkt prima.
Beste Richard V,

Bedankt voor het nemen van je tijd om een recensie te schrijven. We vinden een grote verscheidenheid in onze menukaart zeer belangrijk. Daarom willen je goed nieuw geven dat inmiddels weer druk bezig zijn met het maken van een nieuwe menukaart waarbij je een grotere differentiatie hebt voor onze gasten. We vinden het immers belangrijk dat er voor ieder wat wil is op onze menukaart. Tot gauw bij ons.
i L.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
ik vond het een prettige avond, het eten was goed en op goed tempo geserveerd. het personeel was vriendelijk.
en toch zakelijk. de gerechten waren op goede temperatuur geserveerd.
Beste i L,

Bedankt voor je lovende woorden. Erg prettig om te horen dat je ons restaurant op alle vlakken zeer goed heeft gewaardeerd. We hopen je gauw te weerzien in ons restaurant.