Sapporo

• Airconditioning , Toegankelijk voor rolstoelen
6,8
Kirsten T.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Niet sfeervol, lang wachten op warm buffet. Slecht vlees en vis, niet vers. Drinken niet inclusief wat je wel verwacht.
Lerrie .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Prima restaurant! Lekker gegeten! Vond de biefstuk erg lekker. De spekkoek was van een andere planeet! Ook hielden ze erg goed rekening met de dieet wensen van mijn vader. Ze zagen het echt als een uitdaging en dachten goed mee. Ik vond het aanbod gevarieerd en hoefde niet lang te wachten bij de wok. Fijne om zo'n prettig restaurant in de buurt te hebben!
FrankUtrecht .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Wokbuffet is voldoende qua aanbod en kwaliteit. Het chinees buffet is ronduit slecht met als klapstuk de fou yong hai. Het zijn vierkante blokken waarvan je je oprecht kunt afvragen of het wel ei is. Als dessert heb ik wat stukje tompouche genomen, die op kamertemperatuur bleken te zijn in plaats van gekoeld. Alles samengevat kun je niet zeggen dat dit restaurant echt slecht is, maar er zijn in Nederland zeker betere wokrestaurants te vinden. Een dertien-in-een-dozijn restaurant.
Pietje05Puk .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2015
Bediening is zeer vriendelijk.
Het eten wel lekker.
Zalmstukjes waren niet lekker, te koud, geen smaak.Heb altijd begrepen, dat ze t vd drankjes moeten hebben, ze komen niet langs voor de drankjes.
Moet je zelf naar vragen.
Op zich niks mis mee, vind ik, maar t duurt even voor ze je in gaten hebben.
Marc_Davids .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2014
Je moet bij dit restaurant vooral voor de wok en bakplaat komen, die zijn prima. De gerechten uit het chinese buffet zijn heel wisselend van kwaliteit, die sla ik dan ook meestal over. De echte aanrader is de erg lekkere sojasaus die geserveerd wordt over de gerechten van de bakplaat! Alleen daarom is dit restaurant een keer het proberen waard.
Francisco68 .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
Het wokgedeelte is goed genoeg: voldoende variatie en ook wel lekker. Loop echter met een grote boog om het Chinese buffet heen, behalve als je graag de meest gore foe yong hai van Nederland wilt proeven: smakeloze vierkante blokken omelet met wat saus erover. Werkelijk niet te geloven. Ook de rest van het Chinese buffet is ver onder de maat. Kom hier dan ook alleen om te wokken.
Gracekelly .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2014
Gegeten bij Sapporo hoorde van vriendin dat de zaak in Malden beter was maar daar was het heel stil dus toch maar gekozen voor deze. Het was nog rustig, Gevraagd aan kok om wat klaar te maken in de wok, toen het klaar was, dumpte hij het op een bord, onverschillig en ongeinspireerd. Ik vond het eten (nasi/rijst/mihoen/satetjes) niet warm! De sushi was goed. De inhoud van de bierglazen te klein (cc) 2 slokken en het biertje was leeg. Vaasjes zijn beter.
Ook het gerommel achter de keuken, van mensen die daar liepen vond ik ongezellig.
De serveerster die steeds het lege bord op kan halen was ook niet in haar beste humeur. Ze keek erg somber en glimlachte geen enkele keer. Al met al een flinke teleurstelling.
Willy D.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2014
Meerdere wokrestaurants bezocht waarvan sapporo bij ons tot de slechtste behoor. Sushi te klef..gerechten zoals babi pangang te zoet...patat net rubber..en tot onze verbazing drank apart afrekenen wat we niet terug konden vinden op de site. Interieur mooi..maar de stoelen aan elkaar geplakt met zwarte tape.
Voor ons nooit sappora meer.
Jordy85 .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2013
Voor 20 euro all you can eat.Mooie inrichting .Je kan je eigen gerechten kiezen en het wordt ter plekke voor je klaargemaakt.Heerlijk gegeten een echte aanrader
Sonja S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2013
Gewoon lekker eten voor ieder wat wils
Altijd vriendelijk personeel en eigenaar.
Ook lekker voor door de weeks even te eten.
ik vind de sushi erg lekker en ga altijd tevreden de deur uit
kan soms druk zijn maar voelt toch ruim en niet storende drukte.
gegeten 8 sept en veel vaker.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2013
We hebben vanavond met veel plezier hier gegeten. Vriendelijk ontvangst, prettige tafel bij het raam.
Het kost geen enkele moeite om een heerlijk 7 of 8 gangen menu samen te stellen: koude voorgerechten, warme voorgerechten, heerlijke -zelf samen te stellen- wok of Japanse grillgerechten. Uitgebreid nagerechtenbuffet tot slot.
Alles vers, veel keuze, met zorg bereid door de koks.
Het was vanavond vrij rustig in het restaurant, geen wachtrijen.
Op een drukke avond lijkt het mij minder plezierig.
De inrichting is verzorgd, maar gedateerd. Het maakte ons niets uit! Zeer betaalbaar trouwens.
Dirk342 .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2013
Eten is ronduit goed te noemen en zeer gevarieerd. Je moet van gekke huize komen wil je het hier niet naar je zin hebben.

Bediening is zeer vriendelijk en erg attent, met alles !

Decor is wat je van een Jappanner / Chinees mag verwachten; je wilt het thuis niet hebben, maar is wel gezellig om erin te zitten