Sapporo Teppanyaki & Sushi Restaurant

Meer informatie over restaurant Sapporo Teppanyaki & Sushi Restaurant

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:30

Ruud E.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Erg lekker gegeten. Met z'n tweeën aan de bakplaat. Wat helpt is dat er leuke mensen naast je zitten, dat was bij ons dus het geval.
Beiden gekozen voor het Sapporo menu met Sapporo bier. Het menu is prima mix van vis en vlees gerechten, wat wil je nog meer.
Uiterst vriendelijke bediening.

Top avondje, vaker eten.
David S.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Door toeval bij Sapporo gaan eten, een andere Japanner was dicht. Aan de plaat gegeten en dat was een heel goede keuze. We hadden niet al teveel trek dus maar 2 gerechten uit het keuzemenu genomen i.p.v. een heel menu; zalm en ribeye rolletjes en mijn tafelpartner de dorade en entrecôte. Perfect bereid, soep en de gebakken rijst uit het menu waren ook heerlijk. We gaan zeker nog een keer terug met iets meer trek zodat we een uitgebreid menu kunnen bestellen.
Teddy B.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
Absoluut mijn favoriet! Het eten aan de plaat is uitmuntend en de service ook goed. Ik at het TOKYO menu, bestaand uit vlees. Elk gerecht was heerlijk, maar vooral van de rib eye rolletjes heb ik genoten. Na het eten aan de plaat, wat ik een show op zich vond, buiten nog lekker kunnen zitten en nog even kunnen nagenieten! Zeker voor iedereen die van teppanyaki en sushi houdt meer dan geschikt en het proberen waard.
Patricia K.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
We hebben hier sushi gegeten en tempura shrimp. De vis was vers en lekker. De rijst viel nogal uit elkaar. De tempura shrimp was ok, erg vettig deeg doch. En 3 garnalen voor 15 euro is ook wel erg veel geld.
De rekening viel erg hoog uit terwijl de kwaliteit nou niet heel veel beter vond dan sommige all you can eat restaurants.
Naas L.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Het eten is heerlijk alleen de gastvrouw vind ik een onbeschofte bijdehandje,Je betaalt flink voor je maaltijd vervolgens word je gevraagd om buiten je dessert te eten. Op het moment dat je weigert krijg je een grote mond! Overige personeel is top! Maar voor ons was dit de laatste keer!
Ben R.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Het eten was super lekker, alleen trap niet in het duurste keuze menu van 83,50. Je heb namelijk het idee dat je meer krijgt als het menu 72,50. In werkelijkheid staat er OF in de zin van vis OF vlees waar bij het opnemen van de bestelling niet om werd gevraagd. Je krijgt dus exact hetzelfde alleen er wijzigd 1 geregd (zalm of inktvis) en hier betaal je !!!-11 EURO-!!! meer voor. Ik voelde me echt zwaar bedonderd! En toen ik er om vroeg hoe het zat ging ze bijdehand doen, kregen we niets meer te drinken en kreeg ik als goedmakertje een stukje gare vis. Dus al met al, top gegeten alleen had ik het goedkopere menu van 72,50 moeten nemen dan was ik niet voor 11 euro genaaid!
Erick29 .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
Ech een lekker Japans in Amsterdam, de gerechten worden goed voorbereid, iets duurder dan andere Japanners maar de kwaliteit iš erg goed. Een aanrader
Stacey H.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Na lang zoeken naar een nieuw Tappanyaki restaurant (na sluiting Nippon) zijn we hier terecht gekomen. Uit eten met 2 kids van 4. Heel lekker gegeten aan de plaat. Natuurlijk blijft eten aan de plaat prijzig maar over "te veel" betalen kan je hier niet spreken. Ik vond de ervaring met de kindjes hier erg leuk maar heb wel enige twijfel of ik een romantisch diner voor 2 hier zou laten plaatsvinden. Het is meer een casual restaurant met een "extra spark".
Anand K.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
We aten hier met een groep. Zeer vriendelijke bediening en de wijnen zijn verrassend goed.
We aten een mix van Sushi en Tempura. We vonden de vis iets te droog. Maar vlees kunnen ze uitstekend bereiden.Het restaurant is zeer druk, je kan elkaar niet goed verstaan. Dus qua akoestiek moet ze daar nog iets aan doen als er meerdere groepen zitten. Zeker een aanrader.
Lodewijk K.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Kom regelmatig bij Sapporo maar bleek nog geen recensie te hebben staan :-) Uitstekende teppanyaki zaak waar ook de kleinere eters (dames?) uitstekend uit de voeten kunnen met een kleiner keuze menu of verse sushi. De zaak is niet erg groot maar er zijn altijd wel minimaal 3 van de 4 teppanyaki platen bezet waardoor het en gezellig is en de ruimte om binnen te lopen meestal nog wel bestaat. Goed, iets betaalbaarder, alternatief voor het bekendere en duurdere alternatief in de buurt.
Moojo B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Beste Japanner van Amsterdam en omstreken !! Sfeervolle restaurant waar je vriendelijk word ontvangen en bediend !!
Het eten is top en alles is vers !! Echt een aanrader !!
Lau R.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Dit knusse restaurant heeft het lekkerste Japanse eten in town. Probeer de spicy maki of negimaguro spicy maki ook eens, echte aanraders. Bediening en teppan chefs zijn ontzettend vriendelijk en dragen daarmee echt bij aan een heerlijke avond.
Jos E.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2015
Al jaren ons vertrouwde adres om heerlijk sushi en teppanyaki te eten. Lekker koude sake op het vernieuwde terras en het is goed vertoeven. Onze favoriet blijft de spider roll en niet vergeten de heerlijke rib eye rolletjes van de bakplaat. Tot snel!
Sandra S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2015
Dagje shoppen in Amsterdam, daarna naar Scheldestraat gereden, had al zoveel goede dingen gehoord.
En inderdaad wowwwww, zo lekker had ik nog nooit Sushi gegeten, en de teppanyaki is helemaal super goed. Heerlijk op terras gezeten. En niet te vergeten klasse wijn!!!!
Volgende keer zeker weer!
Frits V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Leuk restaurant in de buurt van de rai. Ik heb daar gegeten na de autorai. Het is er lekker rustig en het eten kan ik als zeer goed beoordelen. Ik had een vis menu dat voor je neus klaar werd gemaakt op de bakplaat. Verschillende soorten vis gehad die echt goed op smaak waren. Het waren goede porties. Er werken echte japanners, dat voegt zeker iets toe aan de beleving. Algemeen was het eten goed, service goed en decor wat ouder, dat is het enige wat ik erop kan aanmerken.
Debby V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
Top gegeten we hadden vooraf diverse rollen sushi en sashimi heel vers en goed van smaak. Hierna het vis en vlees menu gemixt gegeten wat een kwaliteit en smaken.
Zeker te weten voor herhaling vatbaar ga vooral zo door daar! !!
Kasper V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2014
De 2 nabijgelegen goed gekwalificeerde bedrijven waren dicht of vol, dus per toeval bij Sapporo naar binnen want we hadden trek in Sushi. Wat een verrassing - heerlijke kakelverse vis! Vooral de zalm, zeebaars en hamachi - TOP! Rollen waren lekker, maar de sashimi zorgt er zeker voor dat we zeker terug komen. Bediening netjes, ambiance beetje een poppenkast, maar ging echt om de vis. heerlijk!
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2014
Op 1e kerstdag hebben we met een gezelschap van 9 mensen super heerlijk gegeten bij Sapporo! Het gevarieerde keuzemenu was zeer zuiver van smaak en zalig bereid, zelfs mijn dochter van 18, die nooit iets lust, heeft haar vingers erbij opgegeten. Absoluut voor herhaling vatbaar. De bediening was heel zachtaardig en gastvrij, en ook al is de zaak niet groot, dit zorgde juist voor het gevoel van behaaglijkheid. Een aanrader!
Smaakmaker61 .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2014
Dit is slecht. Astronomische prijzen voor een zeer slechte keuken. Dit is geen Japanse keuken, dit is puur namaak show. U kent het wel: zogenaamd teppanyaki, maar de gerechten zeer armoedig. Voor een menu van 49,50, maximaal 7,00 inkoop. Droevig. Interieur zeer armoedig. WC zeer smerig. Ja dit is erg. Amsterdam onwaardig!
Laura S.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2014
Met ons bedrijf een avondje "aan de plaat" gegeten bij Sapporo. Ik vind het decor wat armoedig aandoen, het is ook niet zo groot, dus met 10 man om de plaat, was best een uitdaging. Ik had gekozen voor het Sapporo menu, met vlees/vis en groenten. Daar was ik erg over te spreken. Zeer vriendelijke kok/eigenaar (Jacky) en de bediening was vlot. Je glas werd snel vervangen en de bestelde onderdelen werden met flair en smaak op het juiste bordje gedeponeerd. Het jammere vind ik altijd dat op de plaat op een gegeven moment alles naar elkaar gaat smaken. Maar voor een Teppanyaki restaurant zou ik er zeker nog eens aanschuiven!