Sapori Ristorante Italiano

7,1
6,4
Janeva .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Werkelijk een aanfluiting. Zelden zo slecht gegeten. Gekozen: tagliatelle met diverse vissoorten. Wat kwam: tagliatelle met daar boven gelegd, een drietal mosselen (uit de schaal) en zegge en schrijve 1 type gamba, gebroken in 3 stukjes zonder nog enig vruchtvlees. Stukgelopen oid. Het bijgeleverde citroenwater voor de vingers beloofde veel maar was dan ook volkomen overbodig. Snel van de kaart halen of de kok op cursus sturen
Jur R.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Recensies lijken deze restaurant zeer te waarderen. Wij kwamen echter zeer van een koude kermis terug. Vieze vette en zeer stoffige tent. Vetplanten met stof, veel vliegen om de airco, decor ging alle kanten op, onrustig en hard geluid. Keuze uit meer dan 130 pizza's: groot, veel, vet en zeer zout. Normaal kunnen we wel wat hebben maar deze Italiaan slaan we voortaan over ondanks dat de tent zeer populair is en in de smaak valt bij vele anderen. It's up too you..
DropcityC .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Wat een goede recensies hier op de site en wat een slechte pizza heb ik hier afgelopen weekend gegeten. Pizzabakker had zeker zijn dag niet en het personeel ook niet. Zeer rommelige bediening, lang wachten (ruim een uur, als het geen anderhalf was), mensen later binnen zien komen en eerder geserveerd zien krijgen.
Niet 1 keer tijdens dat lange wachten iemand van de bediening gezien die vraagt of we misschien nog wat willen drinken. Afhalers die midden in het restaurant gedeelte staan, en waarschijnlijk ook voor de zittende gasten gaan.
En dan de pizza, of beter gezegd de slappe deeghap met van alles erop geknald. Niet gaar en een absolute aanfluiting wat geen pizza mag worden genoemd.
Slechte ervaring helaas. zeker geen aanrader voor de échte pizzaliefhebbers, had het moeten vermoeden toen ik tussen de 135 (!) soorten de pizza met banaan zag staan.
Th S.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Het is al weer een tijdje geleden dat ik hier heb aangeschoven. Zelden ben ik onder de indruk van een pizzeria. Vaak tref ik brem zoute pizza's of taaie bodems. Het was op een zondag, en spontaan dus binnen gelopen in een lege zaak. Of er nog plek was? Nou.....dat zou moeilijk worden zei men. Ik werd er een beetje lacherig van. Na een uurtje verging mij het lachen, want de zaak zat inderdaad vol!
Nou, wat ik al zei, het is een tijdje geleden, maar ben nog steeds onder indruk van deze pizza! Heerlijk met Sardijnse worst, en met navraag schijnen ze deze zelf te maken? Ook mijn tafelgenoten hebben genoten van de pizza en pasta!
We zijn nog steeds niet terug geweest, maar dat gaat zeker wel gebeuren. Dus graag tot ziens.
José V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2015
Zonder meer lekker echt Italiaans eten. De eigenaren komen uit Sardinië en waren met vakantie, maar toch was er deskundig Italiaans sprekend personeel aanwezig. De kok vond het geen probleem om buiten de (overigens goede) kaart om enkele typische gerechten klaar te maken. Beperkte maar fijne wijnkaart met diverse Sardijnse wijnen.
Gerben W.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2015
Lekkere pizza. Goed van smaak, goed gebakken. Bediening vlot. Een tip, laat niet alle medewerkers door elkaar werken. Ik heb sterk voorkeur voor 1 gezicht.
trainz .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2015
Vandaag gegeten. 2x Voorgerecht. Kregen keurig twee borden om te delen. Als hoofdgerecht pizza. Waren prima. Alleen kiezen was lastig. Keuze uit maar liefst 135 verschillende pizza's. Nagerechten dik in orde. Maar eigenljk alleen ijs. Enige minpunt. De pizzamessen waren niet echt scherp. Maar verder alles dik in orde. Kortom een aanrader.
Gourmand48 .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Prettige ontvangst door vriendelijke jonge bediening. De risotto stond niet op de kaart maar deze zou voor de kok geen probleem vormen. Een karaf water was geen probleem. Zelf nam ik de scaloppa bianco. Heerlijk. Mijn vrouw nam de Risotto met vis. Vooraf namen we samen twee crostini's. De tartuffo Limoncello en de arancia als toetjes. Deze desserts zouden we zelf een volgende keer niet genomen hebben, ze waren heerlijk maar te veel. Een goede maar zeer drukke Italiaan, zeer aan te bevelen!
IsabelR .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
Lekker gegeten, heerlijke pizza en wat we over hielden kregen we in een pizza doos mee. Personeel was ook aardig, prima!
Ron W.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2014
Heerlijk met echtgenote gegeten. Voorgerechten Carpazzio van zalm en zwaardvis. Daarna allebei een perfecte pizza gegeten. Heerlijk dunne bodem. Beiden pizza's ruim belegd met diverse vis en vleessoorten heerlijke smaak. Warme en gezellige inrichting. In de lichte serre gezeten. Vriendelijke en vlotte bediening. Schappelijke prijs. Gaan we zeker nog een keer overdoen.
Edgar S.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2014
Bruschetta vooraf was lekker. Pizza was zoals altijd heerlijk. De zo'n scheen dus we konden lekker buiten eten. Bediening is vriendelijk, prijzen normaal. Prima restaurant
Randy D.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
Wij komen twee keer per jaar in Zuidlaren en heel af en toe gaan we dan lekker uit eten. Van de zomer hebben wij hier gegeten en buiten gezeten. Zeer vriendelijke en professionele bediening. Start met een heerlijke bruschetta, ik zeg jammie!
Wat een mooie kaart zeg en wat een voortreffelijke keuze in pizza's.
Vooraf een antipasti voor twee personen met vis...Mensen dit is een aanrader als je heerlijk Italiaans en lekker lang wilt tafelen. Wat hebben wij genoten van dit prachtig stukje meesterwerk. Daarna toch maar pizza besteld met vis. Dit is pizza, zoals pizza hoort te zijn, zalig! Ik heb alles op. Als dessert had ik chocolademintijs.
Ik zeg tot volgend jaar weer, het zelfde recept maestro!
Loes C.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2014
Ik denk dat wij zojuist zijn teruggekeerd van de beste Italiaan niet alleen in Zuidlaren, niet alleen van de omgeving van Groningen-Stad maar waarschijnlijk van de hele provincie! Wat een leuke zaak, wat een héérlijk eten en wat een vriendelijk bediening door alle drie de dames.
De start was een ongelooflijk smakelijke bruschetta, niet eerder heb ik dat zo lekker ergens gegeten. Eigenlijk gingen we voor 'slechts' een pizza (één van de 135!), maar wàt voor eentje. Knapperig, vers en rijkelijk belegd met allerlei heerlijks: paprika, champignons, garnaaltjes, zalm, tonijn, ui, ham, eigenlijk teveel om op te noemen. Rosanne nam de Specialista en ik de Capricciosa Speciale, Paul koos de Quattro Formaggi. Als afsluiter 3 heerlijke desserts, waarvan mijn Panna Cotta van ongekende klasse was.
Als de pizza's al zó smakelijk zijn, dan zit het vast met de rest van de menukaart ook goed.
Dit restaurant is een parel in de omgeving waar je niet alleen binnen goed kunt zitten maar ook is er een heel gezellig terras. Superplek bij prachtig weer, helaas werd het net te fris om te blijven zitten, gelukkig konden wij probleemloos een tafel in de serre vinden. Het was dus puur genieten met een grote "G".
Als we ooit weer in deze omgeving terecht komen, zullen we zeker de weg naar Sapori La Fiera blindelings weten te vinden. Grote klasse van Italiaanse origine in een klein, mooi dorp!!!
STN789 .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2014
Lekker eten voor een goede prijs. Veel keus uit verschillende pizza's, wellicht iets te veel keus. De pasta's zijn goed. De tiramisu is ook goed op smaak. Vriendelijke en behulpzame bediening.
pedro666 .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2014
met z'n vieren weer eens lekker in zuidlaren wezen eten. sapori was goed gerecenseerd, dus andiamo!

vrij snel na binnenkomst een lekker karafje wijn geserveerd, karafje water, dus de dorst is gelest.

als voorgerecht met z'n vieren één antipasti voor 2 personen verorberd. heerlijke keuze uit diverse italiaanse worstjes en kazen met vers gebakken broodjes en olijven. netjes geserveerd. mijn persoonlijke favoriet salami met venkel kon de toets de kritiek ruimschoots doorstaan, dus aanrader!

als hoofdgerecht kwamen vier gerechten op tafel, kalfsvlees met rauwe ham in wijnsaus, varkensfilet met champignons en een lekker mootje zalm.
op mijn bord steurgarnalen in witte wijnsaus. heerlijke compacte garnalen, dit keer goede bite - ze worden nogal eens overcooked: taai - met een zalige saus, en over de hoeveelheid garnalen niet te klagen! wel flink doorpeuteren, maar als laatste klaar zijn is 'slowfood' en zeker geen negatief commentaar. nette groenten erbij en zeer geslaagde gebakken aardappeltjes.

aan de andere kant van de tafel ook geen slechte geluiden, dus stuk voor stuk de moeite waard. nette ambiance, keurig personeel en zeker de moeite van het terugkomen waard.

als afsluiten verse muntthee, koffie, gewone thee en de avond werd zo keurig afgesloten.
Rien1939 .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2013
Wij hebben heerlijke pizza's gegeten. Quarto Stationi. De randen waren iets aangebrand. De ober stelde voor deze te vervangen voor andere. Hebben wij niet gedaan. De smaak was zeer goed. I.v.m. het mooie weer besloten wij buiten te eten. Het viel ons op dat de witte muur een schoonmaakbeurt verdient. Prettige bediening. Als je een lekkere pizza wilt eten ga naar Sapori La Fiera in Zuidlaren. Je zult er geen spijt van hebben.
Marjon D.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2013
Een paar jaar geleden had ik hier al eens gegeten en dat liet een goede herinnering achter, het voorgerecht van schaaldieren voor 2 personen is super. Gisteren weer naar Sapori geweest voor een pizza, zo hoort een pizza te zijn! De Del Re en de Calzone waren perfect bereid. De Calzone had naar mijn smaak wel wat veel ham maar dat is persoonlijk, ze zijn zeker niet zuinig met ingredienten en het wordt er ook niet zomaar 'opgekwakt', de Del Re zag er prachtig uit en we hebben genoten. De pizza's waren zo lekker maar zo groot dat we iets hebben gedaan wat we nooit doen: gevraagd om een doggybag want we wilden geen hapje verloren laten gaan :)