Sapori e Ricordi

9,4

Jouw recensie over het restaurant Sapori e Ricordi

Tineke M.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Heerlijk Italiaans gegeten. Verse producten, uitstekend klaar gemaakt. Fijn restaurant en een super fijne bediening. Tel daar de lekkere wijn bij op en je hebt een geweldig lekkere avond. Er is geen kaart zoals reeds gezegd, maar de keuze tussen het aantal gangen. Wij hadden 3-gangen, maar hadden achteraf spijt dat we niet voor 4 zijn gegaan. Aanrader in Enschede!
Tineke M.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Super goed en lekker! Eerlijke verse producten, goed bereid. Dichterbij Italie kun je niet komen in Twente. Leuke ongedwongen sfeer, als ware het een echte trattoiria in Apulië. Er is geen menukaart. Je geeft door hoeveel gangen je wil en wat je absoluut niet lust. Je krijgt dan iets lekkers voorgeschoteld. Aanrader!
Tineke G.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
We belandden er bij toeval, dronken een glas uitstekende wijn en besloten snel terug te komen om te eten. Toen de gelegenheid zich voordeed hebben we enorm genoten van zowel het eten als de sfeer.
Idabuursink .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Het eten is echt Italiaans. Mama staat in de keuken en de dochters serveren.
Wij namen het verassings menu. Voor €25 hebben we heerlijk gegeten! De bediening was zeer vriendelijk. Eerlijk en vers eten!