Over het restaurant Sapori d'Italia

Gezellig Italiaans restaurant waar je in stijl kunt eten. De hele inrichting ademt een gracieuze sfeer uit waar het plezierig vertoeven is. Uitnodigende hoekjes, mooi servies en glaswerk en keurig gedekte tafeltjes. De gerechten die hier geserveerd worden zijn puur en van de beste kwaliteit. En ze smaken verrukkelijk! Zorgvuldig gekozen gerechten gemaakt van verse ingrediënten die speciaal uit Calabrië worden geïmporteerd. Proef kwaliteit en passie!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Sapori d'Italia

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m zondag 17:00 - 22:00
- Diner 17:00-22:00
Maandag gesloten

fuut7 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2012
Leuke winkel . Zeker een aanrader als je van echt ouderwets italiaans eten houd . Kleine , dus al gauw drukke winkel.De anti pasta als vooraf is zeker goed te noemen,Het hoofdgerecht liet wat lang op zich wachten maar was zeer de moeite waard. De bediening is er vlot en opmerkzaam. Ik ga hier zeker nog een keertje eten.
JoostvB .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2012
Wanneer ik in Den Haag ben, eet ik vaak zakelijk bij deze knusse gezellige Italiaan. Eten altijd top, lekkere wijnen en goede bediening. Valt nooit tegen.
Remko S.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2012
Italië op z'n best! Een mooie locatie en een gezellig aangekleed restaurant. Zeer vriendelijk personeel dat je op de gastvrije mediteraanse wijze ontvangt in het restaurant.

Kwaliteit van het eten is perfect. Geen menu's maar traditioneel italiaanse gangen:
- bruschetta
- anti-pasti (zeer uitgebreid, meestal een tafel vol)
- 2 pasta gerechten
- hoofdgerecht van vlees of vis

Vaak wordt er na het hoofdgerecht nog een limoncello van het huis geschonken.

We zijn hier al een aantal keer wezen eten en keer op keer was het weer een groot genoegen. Ondanks het "vaste menu" hebben we hier telkens met veel variatie gegeten.

Klein puntje van "kritiek": We hebben nu twee keer meegemaakt dat de gangen vrij snel achter elkaar werden opgediend, waardoor we ons wat "opgejaagd" voelden. Zeker na de anti-pasti zitten je al vrij vol en heb je wel even wat tijd nodig.
hairos2 .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2012
rond uit een echt italiaans restaurant
druk en rommelig
maar alles binnen de grens
heb er zaredag gegeten
eerst als anti pasta alle voorgerechten
super pasta ook super
hoofdgerecht
scalapina met pistache
echt
een topper
Remco H.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2012
Sapori d'Italia kent een gezellige ambiance die door de geringe ruimte tussen alle tafels juist wordt versterkt. En een opvallend gastvrije staf die je echt nog het gevoel geeft welkom te zijn. Het eten is kwalitatief goed maar weinig verrassend. Alle klassiekers uit de Italiaanse keuken passeren de revue. En daarmee doet het restaurant zijn naam dus eer aan.