Sapori d'Italia

Javastraat 7 2585 AB Den Haag Nederland Kaart
31-703622092

Over het restaurant Sapori d'Italia

Gezellig Italiaans restaurant waar je in stijl kunt eten. De hele inrichting ademt een gracieuze sfeer uit waar het plezierig vertoeven is. Uitnodigende hoekjes, mooi servies en glaswerk en keurig gedekte tafeltjes. De gerechten die hier geserveerd worden zijn puur en van de beste kwaliteit. En ze smaken verrukkelijk! Zorgvuldig gekozen gerechten gemaakt van verse ingrediënten die speciaal uit Calabrië worden geïmporteerd. Proef kwaliteit en passie!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Sapori d'Italia

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m zondag 17:00 - 22:00
- Diner 17:00-22:00
Maandag gesloten

Nel008 .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Geweldige prijs/ kwaliteitsverhouding
Grote porties , alles vers en smakelijk vriendelijk mensen sfeer van Italianen in de zal. Top
Criticus1970 .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2015
Op een dinsdagavond gaan eten bij Sapori d’Italia

Eten:

Je eet hier niet van de kaart, je krijgt de vraag of er dingen zijn welke je niet wilt.
Vervolgens kregen wij (2 personen) een lekkere verse Bruschetta en daarna een tafel vol voorgerechten, heerlijk al die hapjes, vlees, vis, eiergerechtjes en groente's.
Daarna de keuze vlees of vis voor het hoofdgerecht en een aantal vervolg keuzes.
Het hoofdgerecht was eveneens zalig, hier wordt met liefde en kwaliteit gekookt.
Het nagerecht, een bord vol van alles een beetje voor 2 personen, lekker!

Service:

Prima service, beleefd en met aandacht.

Decor:

Mooie zaak, prachtige fotowanden, stijlvol en gezellig.

Conclusie:

Hier kan je erg lekker eten in een gezellige ambiance.
Je merkt aan alles dat hier echt gekookt wordt met goede kwaliteit etenswaren en de juiste kennis en kunde.
Voldoende variatie en keuzes, ik had de volgende dag ruim na het middaguur pas weer een beetje trek!
Ik vind het geen minpunt maar je eet hier niet voor 25 Euro pp, maar daar is het eten ook naar.
Jammer vond ik wel dat er geen bier van de tap is, alleen uit de fles, maar goed kwam hier voornamelijk voor het eten.

Dit was mijn tweede keer bij Sapori d’Italia en ga hier zeker vaker komen!
Chris B.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
vriendelijk en persoonlijk geholpen, heerlijke anti pasta en goed vlees! was wel erg rustig en daardoor kregen we alle tijd van de eigenaar. erg gezellig.
Lowie B.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Gisteren met vrienden voortreffelijk gegeten. Gekozen voor het 4 gangen menu. De anti pasta's waren heerlijk veel variatie hierin. Daarna gnochi en lasagne van verschillende vissoorten, de lasagne was zo heerlijk dat wij nog een portie hebben gevraagd. Gekozen voor vlees rib eye super mals. Als afsluiter nog heerlijk zitten naborrelen met de eigenaar aan tafel onder het genot van een limoncello. Gastheer stanley bedankt voor de super service .Ik heb mijn vaste adres gevonden.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2015
echt een feest om hier te eten, geweldig personeel, vriendelijk, attent zo correct. Na 2 jaar waren we hier terug omdat het echt goed is en dat je dan nog herkend wordt en welkom wordt geheten door de eigenaar en het personeel is zo geweldig. Nieuwe inrichting prachtige authentieke gerechten, geen haast geen stress een heerlijke avond. top locatie en ook niet onbelangrijk goed parkeren, gratis
Mario I.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2015
Echt goed gegeten bij Sapori d'italia, oogt echt Italiaans met een Italiaanse eigenaar en chef, alleen erg jammer dat er een man in de bediening staat die echt niets van de Italiaanse keuken c.q wijnen snapt, tot 3x toe gevraagd of ik een andere pasta kon krijgen dan de quattro formaggi die op het menu stond en ja hoor ik kreeg iets dat totaal niet leek op wat ik besteld had: Toen hij vroeg hoe het smaakte draaide hij zich al om en wachtte niet eens mijn antwoord af..Ik bestelde ook prosecco en hij kwam met een fles metodo classico di custoza, ook lekker maar NIET besteld, zijn reactie maar deze is ook erg lekker. ???

Het maakt mij echt niet uit waar de ober vandaan komt of hoe hij eruit ziet, maar toon op zijn minst interesse in wat je doet en welke gerechten je wilt aanbieden en probeer het ook eens normaal uit te spreken

Resumerend, je kan hier echt lekker eten, maar ik word voor de stevige prijs van het eten, toch liever bediend door de eigenaar die wel de Italiaanse passie kan vertalen uit en dat je je weet wat je eet
Sabine R.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2014
Weer een fantastische avond gehad met lekker eten en heerlijke wijn.
Ook onze gasten uit Kanada waren onder de indruk van de persoonlijke benadering en het gezellige praatje. Geweldig
ernst B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2014
Afgelopen donderdag met zeven personen gegeten.
Wat een leuk restaurant.
En wat een lekker eten!
Geen kaart, dus het is een verrassing.
Maar wel een heel prettige.
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2014
Fabio Marranzano heeft gelijk! Top kwaliteit ingrediënten. Ik heb de grote garnalen gegeten en ook de octopus. Ze waren zeker erg goed bereid, maar dat je kon werkelijk de zee proeven van de Middellandse Zee. Het was echt fantastisch! Ook de spaghetti alle vongole waren erg goed van smaak en de wijn arrangement, maar de Gamberoni en de Polipo waren echt subliem. Complimenti! Als je zin heb in Italiaanse dinertje en je houdt van vis, is dit een zeer goede adres.
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2014
Als je niet beter zou weten zou je denken dat je in Italië was. De entourage is echt vergelijkbaar met de restaurants in het thuisland van deze eigenaren. Tafeltjes lekker dicht tegen elkaar of misschien wel een beetje te close. De verwelkoming bij binnenkomst is allerhartelijkst en geeft het gevoel dat je in de huiskamer bent aangekomen. Geen menukaart kan voor mensen een reden zijn om vooral hier niet te gaan eten maar voor de 'ontdekkers' juist een reden om aan te schuiven. Laat je maar lekker verrassen met al dat lekkers uit de Italiaanse keuken. Begonnen wordt met een aantal schaaltjes met heerlijke antipasta. Hoe lekker kun je van start gaan en dan ook nog met dat glaasje Prosecco. Vervolgens een mooie gevulde grote ravioli met een klein beetje risotto. Voor het hoofdgerecht konden we kiezen uit kabeljauw, tonijn, lam of entrecote. Als afsluiting geen dessert maar echte Italiaanse koffie en espresso. Een leuk restaurant waar het eten het belangrijkst is en we daardoor dus zeker terug gaan komen. De Valentijn roos die mijn vrouw ontving missen we dan helaas. Leuk presentje!
Beste bas2011,

Hartelijk dank voor uw recensie en graag tot ziens in ons rstaurant

Team Sapori D'italia
Michael K.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2013
Als luie kiezer vind ik het fijn dat ik alleen maar het hoofdgerecht hoef te kiezen.
Na alle goed recensies gelezen te hebben, was mijn verwachtingspatroon misschien te hoog, waardoor ik uiteindelijk het eten wel oke vond, maar niet exceptioneel. Voor mij is dit gewoon een oke Italiaan.
We hadden een tafeltje achterin, en daar is het toch echt veels te krap. Het eten van mijn buren werd soms over mij heen of achter mij langs geserveerd. Daarom mijn lagere score voor het decor.
Iwan J.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2013
Geweldige atmosfeer, uitstekende bediening (vlot, vriendelijk, klantgericht), hoeveelheden waar je "U" tegen zegt en ideaal dat er geen menukaart is. Je krijgt daarom een verscheidenheid aan voorgerechten, hoofdgerechten. Als je nog trek hebt, kies dat voor het "special dessert"; een groot boord met ijs, gebak. Uitmuntend!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2012
Afgelopen zaterdag met een groep van 28 mannen/vrouwen gegeten bij Sapori. In overleg, weken vooraf, afspraken gemaakt over de samenstelling van de gangen. Het concept wat ze hanteren is simpel Authentiek Italiaans eten zonder menukaart: Wij hadden gekozen voor een antipasta, vlees- of visgerecht en een dessert. Erg lekker allemaal, de Antipasta is een groot feest, het hoofdgerecht was aan de magere kant ook qua bijgerechten en het dessert was royaal en lekker en zoals het hoort afgesloten met koffie en de Italiaanse likeurtje. Prijs kwaliteit, niet goedkoop, maar de prijs is redelijk voor wat je krijgt.
De vriendelijkheid laat iets te wensen over bij de ontvangst van grote groepen.
Ivonn G.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2012
Na 2 jaar weer gegeten. Het is nog steeds goed. Gezellig en warm ingericht en ja de tafels staan dicht op elkaar, maar dat is toch Italiaans? Alles vers, goede wijn, en zeer smakelijke tomaten!
Niene_van_Dijken .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2012
Gisteravond met mijn man op de bonnefooi op zoek gegaan naar een plek om wat te eten. Bij Sapori d'Italia bleek nog net een tafeltje voor twee vrij, de zaak zat verder propvol wat ons een goed teken leek. Wij waren ook direct gecharmeerd van de echt Italiaanse sfeer inclusief Italiaans sprekend personeel. Al vlot werd de bruchetta en vervolgens de antipasti opgediend (ook wel eens fijn, niet hoeven kiezen van een kaart), en stuk voor stuk waren deze gerechten heerlijk, van elke hap hebben we genoten. Vervolgens prima pasta's voorgeschoteld gekregen, en voor het hoofdgerecht koos ik het hert, en mijn man de entrecote. Hierin bleek ik een betere keus te hebben gemaakt, want het hert smaakte beduidend lekkerder dan de entrecote van mijn man, maar deze was dan ook wel het lekkerste hert dat ik ooit geproefd heb! Wij deelden een grand dessert als toetje, welke wat mij betreft in een wat schril contrast stond met de kwaliteit van de rest van het diner, maar al met al een leuke avond en zeker voor herhaling vatbaar. Sapori d'Italia is een aanrader voor zowel groepen als met z'n tweetjes en dan ga je zeker met een voldaan gevoel weer naar huis.
Casper B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2012
Eten wat de pot schaft. Zeker geen straf. Traditionele heerlijke gerechten waarbij het water me in de mond loopt. Al schrijvende stel ik mijn vrouw voor hier vanavond weer te gaan eten. Goede wijnen en in de spijzen wordt gebruik gemaakt van kwaliteitsingredienten. Veel zaken in Den Haag pretenderen dat ze een goede keuken hebben, hebben het eigenlijk niet. Deze Italiaan wel en overtreft zelfs mijn verwachting. Het enige dat ze van mij achterwege mogen laten is het aanstellerige 'prego' en 'buona sera'. Top Italiaan waar ik graag naartoe ga ookal zijn ze niet goedkoop.
fuut7 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2012
Leuke winkel . Zeker een aanrader als je van echt ouderwets italiaans eten houd . Kleine , dus al gauw drukke winkel.De anti pasta als vooraf is zeker goed te noemen,Het hoofdgerecht liet wat lang op zich wachten maar was zeer de moeite waard. De bediening is er vlot en opmerkzaam. Ik ga hier zeker nog een keertje eten.
Remko S.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2012
Italië op z'n best! Een mooie locatie en een gezellig aangekleed restaurant. Zeer vriendelijk personeel dat je op de gastvrije mediteraanse wijze ontvangt in het restaurant.

Kwaliteit van het eten is perfect. Geen menu's maar traditioneel italiaanse gangen:
- bruschetta
- anti-pasti (zeer uitgebreid, meestal een tafel vol)
- 2 pasta gerechten
- hoofdgerecht van vlees of vis

Vaak wordt er na het hoofdgerecht nog een limoncello van het huis geschonken.

We zijn hier al een aantal keer wezen eten en keer op keer was het weer een groot genoegen. Ondanks het "vaste menu" hebben we hier telkens met veel variatie gegeten.

Klein puntje van "kritiek": We hebben nu twee keer meegemaakt dat de gangen vrij snel achter elkaar werden opgediend, waardoor we ons wat "opgejaagd" voelden. Zeker na de anti-pasti zitten je al vrij vol en heb je wel even wat tijd nodig.
Geralda J.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2012
rond uit een echt italiaans restaurant
druk en rommelig
maar alles binnen de grens
heb er zaredag gegeten
eerst als anti pasta alle voorgerechten
super pasta ook super
hoofdgerecht
scalapina met pistache
echt
een topper
Remco H.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2012
Sapori d'Italia kent een gezellige ambiance die door de geringe ruimte tussen alle tafels juist wordt versterkt. En een opvallend gastvrije staf die je echt nog het gevoel geeft welkom te zijn. Het eten is kwalitatief goed maar weinig verrassend. Alle klassiekers uit de Italiaanse keuken passeren de revue. En daarmee doet het restaurant zijn naam dus eer aan.