Over het restaurant Sapori d'Italia

Gezellig Italiaans restaurant waar je in stijl kunt eten. De hele inrichting ademt een gracieuze sfeer uit waar het plezierig vertoeven is. Uitnodigende hoekjes, mooi servies en glaswerk en keurig gedekte tafeltjes. De gerechten die hier geserveerd worden zijn puur en van de beste kwaliteit. En ze smaken verrukkelijk! Zorgvuldig gekozen gerechten gemaakt van verse ingrediënten die speciaal uit Calabrië worden geïmporteerd. Proef kwaliteit en passie!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Sapori d'Italia

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m zondag 17:00 - 22:00
- Diner 17:00-22:00
Maandag gesloten

Sabine R.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2014
Weer een fantastische avond gehad met lekker eten en heerlijke wijn.
Ook onze gasten uit Kanada waren onder de indruk van de persoonlijke benadering en het gezellige praatje. Geweldig
ernst B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2014
Afgelopen donderdag met zeven personen gegeten.
Wat een leuk restaurant.
En wat een lekker eten!
Geen kaart, dus het is een verrassing.
Maar wel een heel prettige.
kikkie1971 .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2014
Gisteren met zes personen het vier gangen menu genoten. Je krijgt daarbij vedeeld over de avond een leuke combinatie van diverse italiaanse lekkernijen. Allemaal goed bereid en leuk uitgeserveerd door een goedlachse ober van het kaliber Desmond Tutu (ook de kleur had hij mee).

De tussentijden tussen de diverse gerechten was ook goed afgestemd op het aantal gerechten en van lange of korte wachttijden was dan ook geen sprake van.

Alle gerechten waren goed, in de juiste proporties, zodat je aan het einde van de avond niet helemaal afgetankt of hongerig weggaat.

De bediening door de goedlachse meneer maakte ook veel indruk, zonder opdringerig te zijn of overduidelijk aanwezig zorgde hij er goed voor dat wij niets tekort kwamen.

Maar met een goede keuken achter je is dat ook iets makkelijker.

De inrichting van de zaak is ietwat ouderwets te noemen, maar kun je ook zien als rustiek. Maar het is er wel gezellig en er is ruimte genoeg om goed te kunen dineren.

Als ik dan toch een minpuntje moet noemen is de entree iets te krap, daarom staan mensen die de zaak binnengaan enigszins in de weg en blijft de deur vaak hinderlijk lang open. Dit is voor de mensen die dicht bij de deur zitten hinderlijk en tochtig met dit wat koudere avondweer.

Sapori is zeker een aanrader voor een gezellige avond uit, waarbij service en vakmanschap hoog in het vaandel staan.

Wel denk ik dat de service van de ober een groot pluspunt was, de eigenaar liep een beetje rond als een ..... door een porceleinkast in het rond. Al kon ik hem niet op fouten betrappen. Een beetje vrolijkheid doet wonderen voor de sfeer.
Frans G.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2014
Met een gezelschap van 6 personen gegeten. De voorgerechten( schalen met allerlei lekkere hapjes) waren zonder uitzondering van uitstekende kwaliteit. Het tussengerecht, 2 pasta's waren erg lekker. Maar van het hoofdgerecht werd de tonijn en de entrecote kaal op het bord opgediend, dus zonder sausje, en mag je verwachten dat de smaak van het gerecht eruit springt en dat was beslist niet het geval. Het smaakte flauw en laf. Helaas. Het nagerecht was weer een keur van lekkere dingen op een grote schaal. De koffie en de likeurdaarbij werd aangeboden door de eigenaar hetgeen zeer op prijs werd gesteld. Al met al een zeer geslaagde avond en wij komen beslist terug.
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2014
Fabio Marranzano heeft gelijk! Top kwaliteit ingrediënten. Ik heb de grote garnalen gegeten en ook de octopus. Ze waren zeker erg goed bereid, maar dat je kon werkelijk de zee proeven van de Middellandse Zee. Het was echt fantastisch! Ook de spaghetti alle vongole waren erg goed van smaak en de wijn arrangement, maar de Gamberoni en de Polipo waren echt subliem. Complimenti! Als je zin heb in Italiaanse dinertje en je houdt van vis, is dit een zeer goede adres.
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2014
Als je niet beter zou weten zou je denken dat je in Italië was. De entourage is echt vergelijkbaar met de restaurants in het thuisland van deze eigenaren. Tafeltjes lekker dicht tegen elkaar of misschien wel een beetje te close. De verwelkoming bij binnenkomst is allerhartelijkst en geeft het gevoel dat je in de huiskamer bent aangekomen. Geen menukaart kan voor mensen een reden zijn om vooral hier niet te gaan eten maar voor de 'ontdekkers' juist een reden om aan te schuiven. Laat je maar lekker verrassen met al dat lekkers uit de Italiaanse keuken. Begonnen wordt met een aantal schaaltjes met heerlijke antipasta. Hoe lekker kun je van start gaan en dan ook nog met dat glaasje Prosecco. Vervolgens een mooie gevulde grote ravioli met een klein beetje risotto. Voor het hoofdgerecht konden we kiezen uit kabeljauw, tonijn, lam of entrecote. Als afsluiting geen dessert maar echte Italiaanse koffie en espresso. Een leuk restaurant waar het eten het belangrijkst is en we daardoor dus zeker terug gaan komen. De Valentijn roos die mijn vrouw ontving missen we dan helaas. Leuk presentje!
Beste bas2011,

Hartelijk dank voor uw recensie en graag tot ziens in ons rstaurant

Team Sapori D'italia
Emmy L.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2014
Als kadootje voor mijn verjaardag kreeg ik van vrienden een diner in een restaurant naar keuze. Ik koos voor Sapori d'Italia. En daar hebben we geen seconde spijt van gehad. Bediening vriendelijk, eten erg lekker en gezellige sfeer in het restaurant. Topper!
Beste,

Hartelijk dank voor je mooie recentie en graag tot ziens.
groet,

Team Sapori D'Italia
Fabio M.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2014
Ze werken hier met top ingrediënten! Dat kun je het goed proeven. Dat maakt het bereiden van authentieke Italiaanse gerechten iets makkelijker. Dat doen de meeste "Italiaanse" restaurants niet. Koken met minder ingrediënten is moelijker en moet je vaak het aanpassen. Wij hebben hier grote garnalen gegeten. Zo lekker kun je het alleen op Sicilië eten. Deze waren vers en top bereid. Nog vandaag was het onderwerp van het gesprek. Ze verdienen meer erkenning!
voorburgers .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2013
Heerlijk traditionele gerechten gegeten in dit restaurant! Gezellig ingericht, leuke en behulpzame bediening, maar bovenal echt lekker Italiaans gegeten. Hebben ongeveer 5 gangen (!) gehad, waarvan iedere gang weer vol van smaak was. De proeverij van voorgerechten was super. Kortom, een toprestaurant!
Beste,

Hartelijk dank voor jullie mooie resentie.
Dit geeft ons een positieve boost.

Nogmaals hartelijk dank hiervoor.

Groeten,

Team Ristorante Sapori D'Italia
Michael K.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2013
Als luie kiezer vind ik het fijn dat ik alleen maar het hoofdgerecht hoef te kiezen.
Na alle goed recensies gelezen te hebben, was mijn verwachtingspatroon misschien te hoog, waardoor ik uiteindelijk het eten wel oke vond, maar niet exceptioneel. Voor mij is dit gewoon een oke Italiaan.
We hadden een tafeltje achterin, en daar is het toch echt veels te krap. Het eten van mijn buren werd soms over mij heen of achter mij langs geserveerd. Daarom mijn lagere score voor het decor.
voerman .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2013
Onvergelijkbaar, de beste in zijn soort. Gastvrij zoals alleen Italianen dat kunnen, en geperfectioneerd hebben (warm, zonder opdringerig te zijn). En dan is er nog het eten en de heerlijke wijn. Dit is geen eten, dit is kunst.
Kingfisher60 .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2013
Een top (Italiaans) restaurant. Gezellige ambiance en een prima bediening. De geadviseerde rode huiswijn was prima. Start met een lekkere bruschetta. Daarna een heel assortiment antipasti. Naast de gangbare altijd wel wat bijzondere, zoals deze keer heerlijke inktvis. Eén van de twee pastavarianten werd aagepast omdat één van ons geen visliefhebber is. Als hoofdgerecht een mooie ribeye en een boterzachte (Braziliaanse) ossenhaas. Als dessert heerlijk ijs uit de oven. Een absolute aanrader!
Iwan J.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2013
Geweldige atmosfeer, uitstekende bediening (vlot, vriendelijk, klantgericht), hoeveelheden waar je "U" tegen zegt en ideaal dat er geen menukaart is. Je krijgt daarom een verscheidenheid aan voorgerechten, hoofdgerechten. Als je nog trek hebt, kies dat voor het "special dessert"; een groot boord met ijs, gebak. Uitmuntend!
iconiugi .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2013
Klein en gezellig. Heerlijk gegeten. Alles vers en smaakvol opgediend. 4-Gangen lijkt veel, maar je bepaalt zelf hoeveel je ervan proeft. Huiswijn was goed. Dessert was tegenvaller. De cassata en panacotta bleken ijs te zijn. Volgende keer nemen we als "dessert" koffie. Sapori is een aanrader!
H.W. V.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2013
Altijd een feest om hier te komen. Het eten is (authentiek Italiaans) goed. Ook wel een keer prettig is dat ze geen menu hebben. Je krijgt vrijwel direct een enorm assortiment aan uiteenlopende antipasti voorgeschoteld. De één nog heerlijker dan de ander. Werkelijk alle klassiekers komen voorbij: vitello tonato, salade caprese etc. Daarna een secondo (meestal twee verschillende soorten pasta) en vervolgens een vlees of vis hoofdgrecht. Alternatieven en wensen zijn altijd bespreekbaar. Het restaurant is aan de duurdere kant. Maar 100% waar voor je geld! Ze hebben weinig op met pompeus of pretentieus gepraat over wijn (voor zover wij konden overzien). Maar ze bieden wel de juiste wijnen aan. Absolute aanrader voor de liefhebber van de (eenvoudige d.w.z. gangbare) Italiaanse keuken. Hoort tot de top van de Italiaanse restaurants in Den Haag.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2012
Afgelopen zaterdag met een groep van 28 mannen/vrouwen gegeten bij Sapori. In overleg, weken vooraf, afspraken gemaakt over de samenstelling van de gangen. Het concept wat ze hanteren is simpel Authentiek Italiaans eten zonder menukaart: Wij hadden gekozen voor een antipasta, vlees- of visgerecht en een dessert. Erg lekker allemaal, de Antipasta is een groot feest, het hoofdgerecht was aan de magere kant ook qua bijgerechten en het dessert was royaal en lekker en zoals het hoort afgesloten met koffie en de Italiaanse likeurtje. Prijs kwaliteit, niet goedkoop, maar de prijs is redelijk voor wat je krijgt.
De vriendelijkheid laat iets te wensen over bij de ontvangst van grote groepen.
Ivonn G.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2012
Na 2 jaar weer gegeten. Het is nog steeds goed. Gezellig en warm ingericht en ja de tafels staan dicht op elkaar, maar dat is toch Italiaans? Alles vers, goede wijn, en zeer smakelijke tomaten!
Niene_van_Dijken .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2012
Gisteravond met mijn man op de bonnefooi op zoek gegaan naar een plek om wat te eten. Bij Sapori d'Italia bleek nog net een tafeltje voor twee vrij, de zaak zat verder propvol wat ons een goed teken leek. Wij waren ook direct gecharmeerd van de echt Italiaanse sfeer inclusief Italiaans sprekend personeel. Al vlot werd de bruchetta en vervolgens de antipasti opgediend (ook wel eens fijn, niet hoeven kiezen van een kaart), en stuk voor stuk waren deze gerechten heerlijk, van elke hap hebben we genoten. Vervolgens prima pasta's voorgeschoteld gekregen, en voor het hoofdgerecht koos ik het hert, en mijn man de entrecote. Hierin bleek ik een betere keus te hebben gemaakt, want het hert smaakte beduidend lekkerder dan de entrecote van mijn man, maar deze was dan ook wel het lekkerste hert dat ik ooit geproefd heb! Wij deelden een grand dessert als toetje, welke wat mij betreft in een wat schril contrast stond met de kwaliteit van de rest van het diner, maar al met al een leuke avond en zeker voor herhaling vatbaar. Sapori d'Italia is een aanrader voor zowel groepen als met z'n tweetjes en dan ga je zeker met een voldaan gevoel weer naar huis.
Casper B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2012
Eten wat de pot schaft. Zeker geen straf. Traditionele heerlijke gerechten waarbij het water me in de mond loopt. Al schrijvende stel ik mijn vrouw voor hier vanavond weer te gaan eten. Goede wijnen en in de spijzen wordt gebruik gemaakt van kwaliteitsingredienten. Veel zaken in Den Haag pretenderen dat ze een goede keuken hebben, hebben het eigenlijk niet. Deze Italiaan wel en overtreft zelfs mijn verwachting. Het enige dat ze van mij achterwege mogen laten is het aanstellerige 'prego' en 'buona sera'. Top Italiaan waar ik graag naartoe ga ookal zijn ze niet goedkoop.
fuut7 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2012
Leuke winkel . Zeker een aanrader als je van echt ouderwets italiaans eten houd . Kleine , dus al gauw drukke winkel.De anti pasta als vooraf is zeker goed te noemen,Het hoofdgerecht liet wat lang op zich wachten maar was zeer de moeite waard. De bediening is er vlot en opmerkzaam. Ik ga hier zeker nog een keertje eten.