Over het restaurant Sapori d'Italia

Statig Italiaans restaurant waar je in stijl kunt eten. De hele inrichting ademt een kunstige en gracieuze sfeer uit waar het plezierig vertoeven is. Uitnodigende hoekjes, mooi servies en glaswerk en keurig gedekte tafeltjes. De gerechten die hier geserveerd worden zien er al net zo kunstig uit. En beter: ze smaken verrukkelijk! Zorgvuldig gekozen gerechten gemaakt van verse ingrediënten die speciaal uit Calabrië worden geïmporteerd. Proef kwaliteit en passie!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Sapori d'Italia

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m zondag 17:00 - 22:00
- Diner 17:00-22:00
Maandag gesloten

Iwan J.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2013
Geweldige atmosfeer, uitstekende bediening (vlot, vriendelijk, klantgericht), hoeveelheden waar je "U" tegen zegt en ideaal dat er geen menukaart is. Je krijgt daarom een verscheidenheid aan voorgerechten, hoofdgerechten. Als je nog trek hebt, kies dat voor het "special dessert"; een groot boord met ijs, gebak. Uitmuntend!
iconiugi .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2013
Klein en gezellig. Heerlijk gegeten. Alles vers en smaakvol opgediend. 4-Gangen lijkt veel, maar je bepaalt zelf hoeveel je ervan proeft. Huiswijn was goed. Dessert was tegenvaller. De cassata en panacotta bleken ijs te zijn. Volgende keer nemen we als "dessert" koffie. Sapori is een aanrader!
H.W. V.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2013
Altijd een feest om hier te komen. Het eten is (authentiek Italiaans) goed. Ook wel een keer prettig is dat ze geen menu hebben. Je krijgt vrijwel direct een enorm assortiment aan uiteenlopende antipasti voorgeschoteld. De één nog heerlijker dan de ander. Werkelijk alle klassiekers komen voorbij: vitello tonato, salade caprese etc. Daarna een secondo (meestal twee verschillende soorten pasta) en vervolgens een vlees of vis hoofdgrecht. Alternatieven en wensen zijn altijd bespreekbaar. Het restaurant is aan de duurdere kant. Maar 100% waar voor je geld! Ze hebben weinig op met pompeus of pretentieus gepraat over wijn (voor zover wij konden overzien). Maar ze bieden wel de juiste wijnen aan. Absolute aanrader voor de liefhebber van de (eenvoudige d.w.z. gangbare) Italiaanse keuken. Hoort tot de top van de Italiaanse restaurants in Den Haag.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2012
Afgelopen zaterdag met een groep van 28 mannen/vrouwen gegeten bij Sapori. In overleg, weken vooraf, afspraken gemaakt over de samenstelling van de gangen. Het concept wat ze hanteren is simpel Authentiek Italiaans eten zonder menukaart: Wij hadden gekozen voor een antipasta, vlees- of visgerecht en een dessert. Erg lekker allemaal, de Antipasta is een groot feest, het hoofdgerecht was aan de magere kant ook qua bijgerechten en het dessert was royaal en lekker en zoals het hoort afgesloten met koffie en de Italiaanse likeurtje. Prijs kwaliteit, niet goedkoop, maar de prijs is redelijk voor wat je krijgt.
De vriendelijkheid laat iets te wensen over bij de ontvangst van grote groepen.
Ivonn G.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2012
Na 2 jaar weer gegeten. Het is nog steeds goed. Gezellig en warm ingericht en ja de tafels staan dicht op elkaar, maar dat is toch Italiaans? Alles vers, goede wijn, en zeer smakelijke tomaten!
Niene_van_Dijken .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2012
Gisteravond met mijn man op de bonnefooi op zoek gegaan naar een plek om wat te eten. Bij Sapori d'Italia bleek nog net een tafeltje voor twee vrij, de zaak zat verder propvol wat ons een goed teken leek. Wij waren ook direct gecharmeerd van de echt Italiaanse sfeer inclusief Italiaans sprekend personeel. Al vlot werd de bruchetta en vervolgens de antipasti opgediend (ook wel eens fijn, niet hoeven kiezen van een kaart), en stuk voor stuk waren deze gerechten heerlijk, van elke hap hebben we genoten. Vervolgens prima pasta's voorgeschoteld gekregen, en voor het hoofdgerecht koos ik het hert, en mijn man de entrecote. Hierin bleek ik een betere keus te hebben gemaakt, want het hert smaakte beduidend lekkerder dan de entrecote van mijn man, maar deze was dan ook wel het lekkerste hert dat ik ooit geproefd heb! Wij deelden een grand dessert als toetje, welke wat mij betreft in een wat schril contrast stond met de kwaliteit van de rest van het diner, maar al met al een leuke avond en zeker voor herhaling vatbaar. Sapori d'Italia is een aanrader voor zowel groepen als met z'n tweetjes en dan ga je zeker met een voldaan gevoel weer naar huis.
Casper B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2012
Eten wat de pot schaft. Zeker geen straf. Traditionele heerlijke gerechten waarbij het water me in de mond loopt. Al schrijvende stel ik mijn vrouw voor hier vanavond weer te gaan eten. Goede wijnen en in de spijzen wordt gebruik gemaakt van kwaliteitsingredienten. Veel zaken in Den Haag pretenderen dat ze een goede keuken hebben, hebben het eigenlijk niet. Deze Italiaan wel en overtreft zelfs mijn verwachting. Het enige dat ze van mij achterwege mogen laten is het aanstellerige 'prego' en 'buona sera'. Top Italiaan waar ik graag naartoe ga ookal zijn ze niet goedkoop.
fuut7 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2012
Leuke winkel . Zeker een aanrader als je van echt ouderwets italiaans eten houd . Kleine , dus al gauw drukke winkel.De anti pasta als vooraf is zeker goed te noemen,Het hoofdgerecht liet wat lang op zich wachten maar was zeer de moeite waard. De bediening is er vlot en opmerkzaam. Ik ga hier zeker nog een keertje eten.
JoostvB .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2012
Wanneer ik in Den Haag ben, eet ik vaak zakelijk bij deze knusse gezellige Italiaan. Eten altijd top, lekkere wijnen en goede bediening. Valt nooit tegen.
Remko S.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2012
Italië op z'n best! Een mooie locatie en een gezellig aangekleed restaurant. Zeer vriendelijk personeel dat je op de gastvrije mediteraanse wijze ontvangt in het restaurant.

Kwaliteit van het eten is perfect. Geen menu's maar traditioneel italiaanse gangen:
- bruschetta
- anti-pasti (zeer uitgebreid, meestal een tafel vol)
- 2 pasta gerechten
- hoofdgerecht van vlees of vis

Vaak wordt er na het hoofdgerecht nog een limoncello van het huis geschonken.

We zijn hier al een aantal keer wezen eten en keer op keer was het weer een groot genoegen. Ondanks het "vaste menu" hebben we hier telkens met veel variatie gegeten.

Klein puntje van "kritiek": We hebben nu twee keer meegemaakt dat de gangen vrij snel achter elkaar werden opgediend, waardoor we ons wat "opgejaagd" voelden. Zeker na de anti-pasti zitten je al vrij vol en heb je wel even wat tijd nodig.
hairos2 .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2012
rond uit een echt italiaans restaurant
druk en rommelig
maar alles binnen de grens
heb er zaredag gegeten
eerst als anti pasta alle voorgerechten
super pasta ook super
hoofdgerecht
scalapina met pistache
echt
een topper
Remco H.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2012
Sapori d'Italia kent een gezellige ambiance die door de geringe ruimte tussen alle tafels juist wordt versterkt. En een opvallend gastvrije staf die je echt nog het gevoel geeft welkom te zijn. Het eten is kwalitatief goed maar weinig verrassend. Alle klassiekers uit de Italiaanse keuken passeren de revue. En daarmee doet het restaurant zijn naam dus eer aan.