Over het restaurant Sapori d'Italia

Statig Italiaans restaurant waar je in stijl kunt eten. De hele inrichting ademt een kunstige en gracieuze sfeer uit waar het plezierig vertoeven is. Uitnodigende hoekjes, mooi servies en glaswerk en keurig gedekte tafeltjes. De gerechten die hier geserveerd worden zien er al net zo kunstig uit. En beter: ze smaken verrukkelijk! Zorgvuldig gekozen gerechten gemaakt van verse ingrediënten die speciaal uit Calabrië worden geïmporteerd. Proef kwaliteit en passie!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Sapori d'Italia

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m zondag 17:00 - 22:00
- Diner 17:00-22:00
Maandag gesloten

Nel008 .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Geweldige prijs/ kwaliteitsverhouding
Grote porties , alles vers en smakelijk vriendelijk mensen sfeer van Italianen in de zal. Top
Criticus1970 .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2015
Op een dinsdagavond gaan eten bij Sapori d’Italia

Eten:

Je eet hier niet van de kaart, je krijgt de vraag of er dingen zijn welke je niet wilt.
Vervolgens kregen wij (2 personen) een lekkere verse Bruschetta en daarna een tafel vol voorgerechten, heerlijk al die hapjes, vlees, vis, eiergerechtjes en groente's.
Daarna de keuze vlees of vis voor het hoofdgerecht en een aantal vervolg keuzes.
Het hoofdgerecht was eveneens zalig, hier wordt met liefde en kwaliteit gekookt.
Het nagerecht, een bord vol van alles een beetje voor 2 personen, lekker!

Service:

Prima service, beleefd en met aandacht.

Decor:

Mooie zaak, prachtige fotowanden, stijlvol en gezellig.

Conclusie:

Hier kan je erg lekker eten in een gezellige ambiance.
Je merkt aan alles dat hier echt gekookt wordt met goede kwaliteit etenswaren en de juiste kennis en kunde.
Voldoende variatie en keuzes, ik had de volgende dag ruim na het middaguur pas weer een beetje trek!
Ik vind het geen minpunt maar je eet hier niet voor 25 Euro pp, maar daar is het eten ook naar.
Jammer vond ik wel dat er geen bier van de tap is, alleen uit de fles, maar goed kwam hier voornamelijk voor het eten.

Dit was mijn tweede keer bij Sapori d’Italia en ga hier zeker vaker komen!
Chris B.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
vriendelijk en persoonlijk geholpen, heerlijke anti pasta en goed vlees! was wel erg rustig en daardoor kregen we alle tijd van de eigenaar. erg gezellig.
Sam V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
Starten van de maaltijd was goed met lekkere fles wijn gekozen door de de chef, na het bestellen van een tweede gerecht en het eten van hun menu, kreeg mijn vrouw als hoofdgerecht het zelfde gerecht dan wat ze had gegeten als voorgerecht. Omdat dat een vegetarisch alternatief was, dit vind iik niet kunnen, de zelfde maaltijd geven zonder iets te vragen!!!
cinz .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2015
wat een heerlijke gerechten hebben ze hier. mijn favoriet is de pasta met truffel daar kom ik graag voor terug!
Aan iedereen aan te raden
Lowie B.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Gisteren met vrienden voortreffelijk gegeten. Gekozen voor het 4 gangen menu. De anti pasta's waren heerlijk veel variatie hierin. Daarna gnochi en lasagne van verschillende vissoorten, de lasagne was zo heerlijk dat wij nog een portie hebben gevraagd. Gekozen voor vlees rib eye super mals. Als afsluiter nog heerlijk zitten naborrelen met de eigenaar aan tafel onder het genot van een limoncello. Gastheer stanley bedankt voor de super service .Ik heb mijn vaste adres gevonden.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2015
echt een feest om hier te eten, geweldig personeel, vriendelijk, attent zo correct. Na 2 jaar waren we hier terug omdat het echt goed is en dat je dan nog herkend wordt en welkom wordt geheten door de eigenaar en het personeel is zo geweldig. Nieuwe inrichting prachtige authentieke gerechten, geen haast geen stress een heerlijke avond. top locatie en ook niet onbelangrijk goed parkeren, gratis
Mario I.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2015
Echt goed gegeten bij Sapori d'italia, oogt echt Italiaans met een Italiaanse eigenaar en chef, alleen erg jammer dat er een man in de bediening staat die echt niets van de Italiaanse keuken c.q wijnen snapt, tot 3x toe gevraagd of ik een andere pasta kon krijgen dan de quattro formaggi die op het menu stond en ja hoor ik kreeg iets dat totaal niet leek op wat ik besteld had: Toen hij vroeg hoe het smaakte draaide hij zich al om en wachtte niet eens mijn antwoord af..Ik bestelde ook prosecco en hij kwam met een fles metodo classico di custoza, ook lekker maar NIET besteld, zijn reactie maar deze is ook erg lekker. ???

Het maakt mij echt niet uit waar de ober vandaan komt of hoe hij eruit ziet, maar toon op zijn minst interesse in wat je doet en welke gerechten je wilt aanbieden en probeer het ook eens normaal uit te spreken

Resumerend, je kan hier echt lekker eten, maar ik word voor de stevige prijs van het eten, toch liever bediend door de eigenaar die wel de Italiaanse passie kan vertalen uit en dat je je weet wat je eet
Vincen .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014

Dit restaurant overtreft de al goede ervaringen die wij hadden.
Heerlijk eten voor een schappelijke prijs.
Restaurant ziet er leuk/goed verzorgd uit.
Ook de bediening is uitermate vriendelijk en professioneel.
Sabine R.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2014
Weer een fantastische avond gehad met lekker eten en heerlijke wijn.
Ook onze gasten uit Kanada waren onder de indruk van de persoonlijke benadering en het gezellige praatje. Geweldig
ernst B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2014
Afgelopen donderdag met zeven personen gegeten.
Wat een leuk restaurant.
En wat een lekker eten!
Geen kaart, dus het is een verrassing.
Maar wel een heel prettige.
kikkie1971 .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2014
Gisteren met zes personen het vier gangen menu genoten. Je krijgt daarbij vedeeld over de avond een leuke combinatie van diverse italiaanse lekkernijen. Allemaal goed bereid en leuk uitgeserveerd door een goedlachse ober van het kaliber Desmond Tutu (ook de kleur had hij mee).

De tussentijden tussen de diverse gerechten was ook goed afgestemd op het aantal gerechten en van lange of korte wachttijden was dan ook geen sprake van.

Alle gerechten waren goed, in de juiste proporties, zodat je aan het einde van de avond niet helemaal afgetankt of hongerig weggaat.

De bediening door de goedlachse meneer maakte ook veel indruk, zonder opdringerig te zijn of overduidelijk aanwezig zorgde hij er goed voor dat wij niets tekort kwamen.

Maar met een goede keuken achter je is dat ook iets makkelijker.

De inrichting van de zaak is ietwat ouderwets te noemen, maar kun je ook zien als rustiek. Maar het is er wel gezellig en er is ruimte genoeg om goed te kunen dineren.

Als ik dan toch een minpuntje moet noemen is de entree iets te krap, daarom staan mensen die de zaak binnengaan enigszins in de weg en blijft de deur vaak hinderlijk lang open. Dit is voor de mensen die dicht bij de deur zitten hinderlijk en tochtig met dit wat koudere avondweer.

Sapori is zeker een aanrader voor een gezellige avond uit, waarbij service en vakmanschap hoog in het vaandel staan.

Wel denk ik dat de service van de ober een groot pluspunt was, de eigenaar liep een beetje rond als een ..... door een porceleinkast in het rond. Al kon ik hem niet op fouten betrappen. Een beetje vrolijkheid doet wonderen voor de sfeer.
Frans G.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2014
Met een gezelschap van 6 personen gegeten. De voorgerechten( schalen met allerlei lekkere hapjes) waren zonder uitzondering van uitstekende kwaliteit. Het tussengerecht, 2 pasta's waren erg lekker. Maar van het hoofdgerecht werd de tonijn en de entrecote kaal op het bord opgediend, dus zonder sausje, en mag je verwachten dat de smaak van het gerecht eruit springt en dat was beslist niet het geval. Het smaakte flauw en laf. Helaas. Het nagerecht was weer een keur van lekkere dingen op een grote schaal. De koffie en de likeurdaarbij werd aangeboden door de eigenaar hetgeen zeer op prijs werd gesteld. Al met al een zeer geslaagde avond en wij komen beslist terug.
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2014
Fabio Marranzano heeft gelijk! Top kwaliteit ingrediënten. Ik heb de grote garnalen gegeten en ook de octopus. Ze waren zeker erg goed bereid, maar dat je kon werkelijk de zee proeven van de Middellandse Zee. Het was echt fantastisch! Ook de spaghetti alle vongole waren erg goed van smaak en de wijn arrangement, maar de Gamberoni en de Polipo waren echt subliem. Complimenti! Als je zin heb in Italiaanse dinertje en je houdt van vis, is dit een zeer goede adres.
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2014
Als je niet beter zou weten zou je denken dat je in Italië was. De entourage is echt vergelijkbaar met de restaurants in het thuisland van deze eigenaren. Tafeltjes lekker dicht tegen elkaar of misschien wel een beetje te close. De verwelkoming bij binnenkomst is allerhartelijkst en geeft het gevoel dat je in de huiskamer bent aangekomen. Geen menukaart kan voor mensen een reden zijn om vooral hier niet te gaan eten maar voor de 'ontdekkers' juist een reden om aan te schuiven. Laat je maar lekker verrassen met al dat lekkers uit de Italiaanse keuken. Begonnen wordt met een aantal schaaltjes met heerlijke antipasta. Hoe lekker kun je van start gaan en dan ook nog met dat glaasje Prosecco. Vervolgens een mooie gevulde grote ravioli met een klein beetje risotto. Voor het hoofdgerecht konden we kiezen uit kabeljauw, tonijn, lam of entrecote. Als afsluiting geen dessert maar echte Italiaanse koffie en espresso. Een leuk restaurant waar het eten het belangrijkst is en we daardoor dus zeker terug gaan komen. De Valentijn roos die mijn vrouw ontving missen we dan helaas. Leuk presentje!
Beste bas2011,

Hartelijk dank voor uw recensie en graag tot ziens in ons rstaurant

Team Sapori D'italia
Emmy L.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2014
Als kadootje voor mijn verjaardag kreeg ik van vrienden een diner in een restaurant naar keuze. Ik koos voor Sapori d'Italia. En daar hebben we geen seconde spijt van gehad. Bediening vriendelijk, eten erg lekker en gezellige sfeer in het restaurant. Topper!
Beste,

Hartelijk dank voor je mooie recentie en graag tot ziens.
groet,

Team Sapori D'Italia
Fabio M.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2014
Ze werken hier met top ingrediënten! Dat kun je het goed proeven. Dat maakt het bereiden van authentieke Italiaanse gerechten iets makkelijker. Dat doen de meeste "Italiaanse" restaurants niet. Koken met minder ingrediënten is moelijker en moet je vaak het aanpassen. Wij hebben hier grote garnalen gegeten. Zo lekker kun je het alleen op Sicilië eten. Deze waren vers en top bereid. Nog vandaag was het onderwerp van het gesprek. Ze verdienen meer erkenning!
voorburgers .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2013
Heerlijk traditionele gerechten gegeten in dit restaurant! Gezellig ingericht, leuke en behulpzame bediening, maar bovenal echt lekker Italiaans gegeten. Hebben ongeveer 5 gangen (!) gehad, waarvan iedere gang weer vol van smaak was. De proeverij van voorgerechten was super. Kortom, een toprestaurant!
Beste,

Hartelijk dank voor jullie mooie resentie.
Dit geeft ons een positieve boost.

Nogmaals hartelijk dank hiervoor.

Groeten,

Team Ristorante Sapori D'Italia
Michael K.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2013
Als luie kiezer vind ik het fijn dat ik alleen maar het hoofdgerecht hoef te kiezen.
Na alle goed recensies gelezen te hebben, was mijn verwachtingspatroon misschien te hoog, waardoor ik uiteindelijk het eten wel oke vond, maar niet exceptioneel. Voor mij is dit gewoon een oke Italiaan.
We hadden een tafeltje achterin, en daar is het toch echt veels te krap. Het eten van mijn buren werd soms over mij heen of achter mij langs geserveerd. Daarom mijn lagere score voor het decor.
voerman .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2013
Onvergelijkbaar, de beste in zijn soort. Gastvrij zoals alleen Italianen dat kunnen, en geperfectioneerd hebben (warm, zonder opdringerig te zijn). En dan is er nog het eten en de heerlijke wijn. Dit is geen eten, dit is kunst.