Over het restaurant Sapori d'Italia

Gezellig Italiaans restaurant waar je in stijl kunt eten. De hele inrichting ademt een gracieuze sfeer uit waar het plezierig vertoeven is. Uitnodigende hoekjes, mooi servies en glaswerk en keurig gedekte tafeltjes. De gerechten die hier geserveerd worden zijn puur en van de beste kwaliteit. En ze smaken verrukkelijk! Zorgvuldig gekozen gerechten gemaakt van verse ingrediënten die speciaal uit Calabrië worden geïmporteerd. Proef kwaliteit en passie!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Sapori d'Italia

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

9,1
9,1
Voedselliefhebber .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Slechte en te weinig bediening, slecht eten. Morzarella zo uit de supermarkt, pasta niet gaar drijvend in dikke laag olie en smaak van truffel was niet aanwezig. Onbegrijpelijk dat dit restaurant zo een hoog cijfer heeft bij Iens!
dinnerqueen .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Voortreffelijkgegeten voor de eerste keer in dit smaakvolle restaurant, eigenaar was super vriendelijk en een echte sfeermaker. We kozen voor een menu waarbij we verschillende voorgerechten en pasta kregen, vervolgens nog een keuze tussen vis of vlees als hoofdgerecht. Heerlijke koude en warme voorafjes met de echte smaak van italie, alles super vers en zeer smaakvol. Zowel de pasta's en het hoofdgerecht waren in 1 woord genieten! Wij komen zeker terug in dit restaurant.
Ronny D.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Hier terecht gekomen na vele lovende verhalen van bekenden! Leuk ontvangen door Adriano en we kregen een leuk plekje aan het raam. We begonnen met antipasta , vooral de vitello tonato was uit de kunst. Ossenhaas gekozen en deze was zo mals dat het mes er zo doorheen viel, zoete aardappeltjes erbij en wij waren voldaan. Sloten af met een koffie met een lekkere amaretto. Hier ga ik zeker snel weer een bezoekje brengen. Complimenten!
jaap3949 .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
We kozen voor gerechten van de kaart. Een lekkere wijn buiten de kaart om (prijzig!) en de huisgemaakte ravioli met een verrassende vulling. Typisch Italiaans en een prima bediening met persoonlijke aandacht. Geen spijt van onze keuze.
Anda V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Als we een keer "speciaal" willen eten gaan we altijd naar dit restaurant...combinatie van gezellige ambiance/kwaliteit van het eten en de gastvrijheid is voor ons de reden om hier een paar keer per jaar naar toe te gaan.
Gisteravond ook weer genoten van alle heerlijke anti pasti gerechten, het tussengerecht met dit keer als specialiteit verse truffel over de pasta ter plekke geraspt aan je tafel...heerlijke hertenbiefstuk...en natuurlijk bij de koffie een limocella....
Het was weer een fantastische avond culinair genieten!!!
Izabella H.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2015
Heerlijk gangen diner gegeten mer uitgebreid antipasta assortiment gevolgd door 2 soorten pasta als tussengerecht. Het hoofdgerecht konden we kiezen uit kalfsmedalion en een vis. We hebben ze beide genomen. De kalf was met kop en schouders het lekkerst. Bijgerecht was oa venkel, super lekker!
Nel008 .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Geweldige prijs/ kwaliteitsverhouding
Grote porties , alles vers en smakelijk vriendelijk mensen sfeer van Italianen in de zal. Top
Criticus1970 .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2015
Op een dinsdagavond gaan eten bij Sapori d’Italia

Eten:

Je eet hier niet van de kaart, je krijgt de vraag of er dingen zijn welke je niet wilt.
Vervolgens kregen wij (2 personen) een lekkere verse Bruschetta en daarna een tafel vol voorgerechten, heerlijk al die hapjes, vlees, vis, eiergerechtjes en groente's.
Daarna de keuze vlees of vis voor het hoofdgerecht en een aantal vervolg keuzes.
Het hoofdgerecht was eveneens zalig, hier wordt met liefde en kwaliteit gekookt.
Het nagerecht, een bord vol van alles een beetje voor 2 personen, lekker!

Service:

Prima service, beleefd en met aandacht.

Decor:

Mooie zaak, prachtige fotowanden, stijlvol en gezellig.

Conclusie:

Hier kan je erg lekker eten in een gezellige ambiance.
Je merkt aan alles dat hier echt gekookt wordt met goede kwaliteit etenswaren en de juiste kennis en kunde.
Voldoende variatie en keuzes, ik had de volgende dag ruim na het middaguur pas weer een beetje trek!
Ik vind het geen minpunt maar je eet hier niet voor 25 Euro pp, maar daar is het eten ook naar.
Jammer vond ik wel dat er geen bier van de tap is, alleen uit de fles, maar goed kwam hier voornamelijk voor het eten.

Dit was mijn tweede keer bij Sapori d’Italia en ga hier zeker vaker komen!
Chris B.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
vriendelijk en persoonlijk geholpen, heerlijke anti pasta en goed vlees! was wel erg rustig en daardoor kregen we alle tijd van de eigenaar. erg gezellig.
Sam V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
Starten van de maaltijd was goed met lekkere fles wijn gekozen door de de chef, na het bestellen van een tweede gerecht en het eten van hun menu, kreeg mijn vrouw als hoofdgerecht het zelfde gerecht dan wat ze had gegeten als voorgerecht. Omdat dat een vegetarisch alternatief was, dit vind iik niet kunnen, de zelfde maaltijd geven zonder iets te vragen!!!
cinz .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2015
wat een heerlijke gerechten hebben ze hier. mijn favoriet is de pasta met truffel daar kom ik graag voor terug!
Aan iedereen aan te raden
Lowie B.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Gisteren met vrienden voortreffelijk gegeten. Gekozen voor het 4 gangen menu. De anti pasta's waren heerlijk veel variatie hierin. Daarna gnochi en lasagne van verschillende vissoorten, de lasagne was zo heerlijk dat wij nog een portie hebben gevraagd. Gekozen voor vlees rib eye super mals. Als afsluiter nog heerlijk zitten naborrelen met de eigenaar aan tafel onder het genot van een limoncello. Gastheer stanley bedankt voor de super service .Ik heb mijn vaste adres gevonden.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2015
echt een feest om hier te eten, geweldig personeel, vriendelijk, attent zo correct. Na 2 jaar waren we hier terug omdat het echt goed is en dat je dan nog herkend wordt en welkom wordt geheten door de eigenaar en het personeel is zo geweldig. Nieuwe inrichting prachtige authentieke gerechten, geen haast geen stress een heerlijke avond. top locatie en ook niet onbelangrijk goed parkeren, gratis
Mario I.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2015
Echt goed gegeten bij Sapori d'italia, oogt echt Italiaans met een Italiaanse eigenaar en chef, alleen erg jammer dat er een man in de bediening staat die echt niets van de Italiaanse keuken c.q wijnen snapt, tot 3x toe gevraagd of ik een andere pasta kon krijgen dan de quattro formaggi die op het menu stond en ja hoor ik kreeg iets dat totaal niet leek op wat ik besteld had: Toen hij vroeg hoe het smaakte draaide hij zich al om en wachtte niet eens mijn antwoord af..Ik bestelde ook prosecco en hij kwam met een fles metodo classico di custoza, ook lekker maar NIET besteld, zijn reactie maar deze is ook erg lekker. ???

Het maakt mij echt niet uit waar de ober vandaan komt of hoe hij eruit ziet, maar toon op zijn minst interesse in wat je doet en welke gerechten je wilt aanbieden en probeer het ook eens normaal uit te spreken

Resumerend, je kan hier echt lekker eten, maar ik word voor de stevige prijs van het eten, toch liever bediend door de eigenaar die wel de Italiaanse passie kan vertalen uit en dat je je weet wat je eet
Vincen .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014

Dit restaurant overtreft de al goede ervaringen die wij hadden.
Heerlijk eten voor een schappelijke prijs.
Restaurant ziet er leuk/goed verzorgd uit.
Ook de bediening is uitermate vriendelijk en professioneel.
Sabine R.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2014
Weer een fantastische avond gehad met lekker eten en heerlijke wijn.
Ook onze gasten uit Kanada waren onder de indruk van de persoonlijke benadering en het gezellige praatje. Geweldig
ernst B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2014
Afgelopen donderdag met zeven personen gegeten.
Wat een leuk restaurant.
En wat een lekker eten!
Geen kaart, dus het is een verrassing.
Maar wel een heel prettige.
kikkie1971 .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2014
Gisteren met zes personen het vier gangen menu genoten. Je krijgt daarbij vedeeld over de avond een leuke combinatie van diverse italiaanse lekkernijen. Allemaal goed bereid en leuk uitgeserveerd door een goedlachse ober van het kaliber Desmond Tutu (ook de kleur had hij mee).

De tussentijden tussen de diverse gerechten was ook goed afgestemd op het aantal gerechten en van lange of korte wachttijden was dan ook geen sprake van.

Alle gerechten waren goed, in de juiste proporties, zodat je aan het einde van de avond niet helemaal afgetankt of hongerig weggaat.

De bediening door de goedlachse meneer maakte ook veel indruk, zonder opdringerig te zijn of overduidelijk aanwezig zorgde hij er goed voor dat wij niets tekort kwamen.

Maar met een goede keuken achter je is dat ook iets makkelijker.

De inrichting van de zaak is ietwat ouderwets te noemen, maar kun je ook zien als rustiek. Maar het is er wel gezellig en er is ruimte genoeg om goed te kunen dineren.

Als ik dan toch een minpuntje moet noemen is de entree iets te krap, daarom staan mensen die de zaak binnengaan enigszins in de weg en blijft de deur vaak hinderlijk lang open. Dit is voor de mensen die dicht bij de deur zitten hinderlijk en tochtig met dit wat koudere avondweer.

Sapori is zeker een aanrader voor een gezellige avond uit, waarbij service en vakmanschap hoog in het vaandel staan.

Wel denk ik dat de service van de ober een groot pluspunt was, de eigenaar liep een beetje rond als een ..... door een porceleinkast in het rond. Al kon ik hem niet op fouten betrappen. Een beetje vrolijkheid doet wonderen voor de sfeer.
Frans G.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2014
Met een gezelschap van 6 personen gegeten. De voorgerechten( schalen met allerlei lekkere hapjes) waren zonder uitzondering van uitstekende kwaliteit. Het tussengerecht, 2 pasta's waren erg lekker. Maar van het hoofdgerecht werd de tonijn en de entrecote kaal op het bord opgediend, dus zonder sausje, en mag je verwachten dat de smaak van het gerecht eruit springt en dat was beslist niet het geval. Het smaakte flauw en laf. Helaas. Het nagerecht was weer een keur van lekkere dingen op een grote schaal. De koffie en de likeurdaarbij werd aangeboden door de eigenaar hetgeen zeer op prijs werd gesteld. Al met al een zeer geslaagde avond en wij komen beslist terug.
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2014
Fabio Marranzano heeft gelijk! Top kwaliteit ingrediënten. Ik heb de grote garnalen gegeten en ook de octopus. Ze waren zeker erg goed bereid, maar dat je kon werkelijk de zee proeven van de Middellandse Zee. Het was echt fantastisch! Ook de spaghetti alle vongole waren erg goed van smaak en de wijn arrangement, maar de Gamberoni en de Polipo waren echt subliem. Complimenti! Als je zin heb in Italiaanse dinertje en je houdt van vis, is dit een zeer goede adres.