Over het restaurant Sapori d'Italia

Gezellig Italiaans restaurant waar je in stijl kunt eten. De hele inrichting ademt een gracieuze sfeer uit waar het plezierig vertoeven is. Uitnodigende hoekjes, mooi servies en glaswerk en keurig gedekte tafeltjes. De gerechten die hier geserveerd worden zijn puur en van de beste kwaliteit. En ze smaken verrukkelijk! Zorgvuldig gekozen gerechten gemaakt van verse ingrediënten die speciaal uit Calabrië worden geïmporteerd. Proef kwaliteit en passie!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Sapori d'Italia

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m zondag 17:00 - 22:00
- Diner 17:00-22:00
Maandag gesloten

Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Uitstekend Italiaans restaurant! Gelijk bij binnenkomst voel je je thuis dankzij de gemoedelijke sfeer en de zeer vriendelijke bediening. Vervolgens smaakt alles even lekker en authentiek Italiaans. Een aanrader of je nu met z'n tweeen bent of met een grote groep.
Gertjan T.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Excellent Italiaans dames en heren,
Er zijn maar weinig restaurants die mij stil kunnen krijgen maar Raimondi's Sapori d'Italia is dit gelukt. Bij binnenkomst heerlijke vers gemaakte bruscetta als starter, daarna wordt de tafel versierd met prachtige en heerlijke antipasti schalen, warm en koud. Van heerlijke warme champignons tot een echte goede carpaccio.
Als aanrader een heerlijke toscaanse wijn genomen die blijkbaar zelf geïmporteerd was! Wauw!
Hierna 2 pasta's 1 met truffel, en daar is mijn tong normaal gespoken niet zo'n fan van maar deze truffelsmaak zat subtiel in het gerecht en overheerste niet. De andere een zeer smaakvolle bolognese.
Na een gesprek met de eigenaar kwamen we erachter dat er 1 van de beste olijfolies van Italië op tafel gewoon ter beschikking staat voor de gast, een prachtig gebaar en uiterst smaakvol.
Na een korte pauze kwam het hoofdgerecht: 1 schaal perfect gegrilde lamskoteletten en 1 schaal zeewolffilet. Woorden zijn hierbij niet nodig, deze man laat de essentie van de Italiaanse gastronomie zien. Respect voor ieder ingrediënt en niets anders dan de beste producten gebruiken. Koffie en limoncello van het huis, ook qua service liet Raimondi zien dat hij hierin oog voor de gast heeft met dit prachtige gebaar.
Sapori d'Italia, naar mijn mening hét beste Italiaanse restaurant van den haag.
Monique I.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2016
Normaal houd ik niet zo van antipasti, maar hier was het het hoogtepunt van de maaltijd! Of nee, die eer gaat naar de wijn. Een ongekend lekkere Sauvignon Blanc waarvan ik het etiket helaas niet bestudeerd heb. Ook de rest van de maaltijd was overigens heerlijk.
Wies D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Heerlijk gegeten met mijn oom. Elk gerecht was goed, en het menu zeer zeer gebalanceerd. Nu nog een terrasje voor de deur voor de zomer met een cypres ernaast en je waant je in Italië. Zeker een aanrader!
Caarla .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2016
Vandaag voor de derde keer bij Sapori d'Italia geweest. Was weer geweldig! Antipasta vers, carpaccio, vitello tonnato, groente en nog meer. Twee soorten pasta zeker al dente en een heerlijk visje als hoofdgerecht (doradefilet) tiramisu als dessert ook zoals hij hoort. Gastheer Adriano heeft zijn best gedaan, complimenten ! Ook hebben wij te horen gekregen dat zij bij Sapori d'Italia binnenkort ook een oven op houtskool krijgen voor vis en vlees, dat belooft wat! We kunnen niet wachten... Niet te vergeten: olijfolie van Librandi! Zo geweldig! Zeker de moeite waard!
Voedselliefhebber .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Slechte en te weinig bediening, slecht eten. Morzarella zo uit de supermarkt, pasta niet gaar drijvend in dikke laag olie en smaak van truffel was niet aanwezig. Onbegrijpelijk dat dit restaurant zo een hoog cijfer heeft bij Iens!
dinnerqueen .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Voortreffelijkgegeten voor de eerste keer in dit smaakvolle restaurant, eigenaar was super vriendelijk en een echte sfeermaker. We kozen voor een menu waarbij we verschillende voorgerechten en pasta kregen, vervolgens nog een keuze tussen vis of vlees als hoofdgerecht. Heerlijke koude en warme voorafjes met de echte smaak van italie, alles super vers en zeer smaakvol. Zowel de pasta's en het hoofdgerecht waren in 1 woord genieten! Wij komen zeker terug in dit restaurant.
Ronny D.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Hier terecht gekomen na vele lovende verhalen van bekenden! Leuk ontvangen door Adriano en we kregen een leuk plekje aan het raam. We begonnen met antipasta , vooral de vitello tonato was uit de kunst. Ossenhaas gekozen en deze was zo mals dat het mes er zo doorheen viel, zoete aardappeltjes erbij en wij waren voldaan. Sloten af met een koffie met een lekkere amaretto. Hier ga ik zeker snel weer een bezoekje brengen. Complimenten!
jaap3949 .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
We kozen voor gerechten van de kaart. Een lekkere wijn buiten de kaart om (prijzig!) en de huisgemaakte ravioli met een verrassende vulling. Typisch Italiaans en een prima bediening met persoonlijke aandacht. Geen spijt van onze keuze.
Anda V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Als we een keer "speciaal" willen eten gaan we altijd naar dit restaurant...combinatie van gezellige ambiance/kwaliteit van het eten en de gastvrijheid is voor ons de reden om hier een paar keer per jaar naar toe te gaan.
Gisteravond ook weer genoten van alle heerlijke anti pasti gerechten, het tussengerecht met dit keer als specialiteit verse truffel over de pasta ter plekke geraspt aan je tafel...heerlijke hertenbiefstuk...en natuurlijk bij de koffie een limocella....
Het was weer een fantastische avond culinair genieten!!!
Izabella H.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2015
Heerlijk gangen diner gegeten mer uitgebreid antipasta assortiment gevolgd door 2 soorten pasta als tussengerecht. Het hoofdgerecht konden we kiezen uit kalfsmedalion en een vis. We hebben ze beide genomen. De kalf was met kop en schouders het lekkerst. Bijgerecht was oa venkel, super lekker!
Nel008 .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Geweldige prijs/ kwaliteitsverhouding
Grote porties , alles vers en smakelijk vriendelijk mensen sfeer van Italianen in de zal. Top
Criticus1970 .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2015
Op een dinsdagavond gaan eten bij Sapori d’Italia

Eten:

Je eet hier niet van de kaart, je krijgt de vraag of er dingen zijn welke je niet wilt.
Vervolgens kregen wij (2 personen) een lekkere verse Bruschetta en daarna een tafel vol voorgerechten, heerlijk al die hapjes, vlees, vis, eiergerechtjes en groente's.
Daarna de keuze vlees of vis voor het hoofdgerecht en een aantal vervolg keuzes.
Het hoofdgerecht was eveneens zalig, hier wordt met liefde en kwaliteit gekookt.
Het nagerecht, een bord vol van alles een beetje voor 2 personen, lekker!

Service:

Prima service, beleefd en met aandacht.

Decor:

Mooie zaak, prachtige fotowanden, stijlvol en gezellig.

Conclusie:

Hier kan je erg lekker eten in een gezellige ambiance.
Je merkt aan alles dat hier echt gekookt wordt met goede kwaliteit etenswaren en de juiste kennis en kunde.
Voldoende variatie en keuzes, ik had de volgende dag ruim na het middaguur pas weer een beetje trek!
Ik vind het geen minpunt maar je eet hier niet voor 25 Euro pp, maar daar is het eten ook naar.
Jammer vond ik wel dat er geen bier van de tap is, alleen uit de fles, maar goed kwam hier voornamelijk voor het eten.

Dit was mijn tweede keer bij Sapori d’Italia en ga hier zeker vaker komen!
Chris B.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
vriendelijk en persoonlijk geholpen, heerlijke anti pasta en goed vlees! was wel erg rustig en daardoor kregen we alle tijd van de eigenaar. erg gezellig.
Sam V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
Starten van de maaltijd was goed met lekkere fles wijn gekozen door de de chef, na het bestellen van een tweede gerecht en het eten van hun menu, kreeg mijn vrouw als hoofdgerecht het zelfde gerecht dan wat ze had gegeten als voorgerecht. Omdat dat een vegetarisch alternatief was, dit vind iik niet kunnen, de zelfde maaltijd geven zonder iets te vragen!!!
cinz .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2015
wat een heerlijke gerechten hebben ze hier. mijn favoriet is de pasta met truffel daar kom ik graag voor terug!
Aan iedereen aan te raden
Lowie B.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Gisteren met vrienden voortreffelijk gegeten. Gekozen voor het 4 gangen menu. De anti pasta's waren heerlijk veel variatie hierin. Daarna gnochi en lasagne van verschillende vissoorten, de lasagne was zo heerlijk dat wij nog een portie hebben gevraagd. Gekozen voor vlees rib eye super mals. Als afsluiter nog heerlijk zitten naborrelen met de eigenaar aan tafel onder het genot van een limoncello. Gastheer stanley bedankt voor de super service .Ik heb mijn vaste adres gevonden.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2015
echt een feest om hier te eten, geweldig personeel, vriendelijk, attent zo correct. Na 2 jaar waren we hier terug omdat het echt goed is en dat je dan nog herkend wordt en welkom wordt geheten door de eigenaar en het personeel is zo geweldig. Nieuwe inrichting prachtige authentieke gerechten, geen haast geen stress een heerlijke avond. top locatie en ook niet onbelangrijk goed parkeren, gratis
Mario I.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2015
Echt goed gegeten bij Sapori d'italia, oogt echt Italiaans met een Italiaanse eigenaar en chef, alleen erg jammer dat er een man in de bediening staat die echt niets van de Italiaanse keuken c.q wijnen snapt, tot 3x toe gevraagd of ik een andere pasta kon krijgen dan de quattro formaggi die op het menu stond en ja hoor ik kreeg iets dat totaal niet leek op wat ik besteld had: Toen hij vroeg hoe het smaakte draaide hij zich al om en wachtte niet eens mijn antwoord af..Ik bestelde ook prosecco en hij kwam met een fles metodo classico di custoza, ook lekker maar NIET besteld, zijn reactie maar deze is ook erg lekker. ???

Het maakt mij echt niet uit waar de ober vandaan komt of hoe hij eruit ziet, maar toon op zijn minst interesse in wat je doet en welke gerechten je wilt aanbieden en probeer het ook eens normaal uit te spreken

Resumerend, je kan hier echt lekker eten, maar ik word voor de stevige prijs van het eten, toch liever bediend door de eigenaar die wel de Italiaanse passie kan vertalen uit en dat je je weet wat je eet
Vincen .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014

Dit restaurant overtreft de al goede ervaringen die wij hadden.
Heerlijk eten voor een schappelijke prijs.
Restaurant ziet er leuk/goed verzorgd uit.
Ook de bediening is uitermate vriendelijk en professioneel.