Over restaurant Sapori d'Italia

Verrassend Italiaans

Laat je verrassen door de fantasierijke Italiaanse keuken met heerlijke antipasti, huisgemaakte pasta's, smakelijke vlees- en visgerechten en een verleidelijke zoete afsluiter. De vlotte bediening heeft goede kennis over het eten en adviseert je graag in een passend glas wijn bij al dat lekkers.

Meer informatie over restaurant Sapori d'Italia

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag 17:30 - 22:00
Zondag Gesloten

Jeff E.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Genoten van heerlijke gerechten in een prima ambiance.
Dick B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Gertjan T.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Vandaag bij sapori gegeten, en dit keer een heerlijke rib-eye genomen.
Kwam prachtig geserveerd aan tafel, geen peper en zout nodig zelfs, zo goed was het vlees.
Mijn conclusie, ook voor de snelle maaltijd ben je bij sapori aan het goede adres.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Altijd weer een heel prettige ervaring. Vriendelijk personeel, heerlijk eten en een uitstekende sfeer. Echt Italiaans.
Paul R.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Mooie inrichting met een wandvullende foto van Campidoglio waar ik pas nog was! Dan voel je je gelijk in Italië. Rome dan, haha. En dat in een restaurante Calabrese! Goede bruschetta en heerlijke wijn. Montepulciano d' Abruzzo. Prima antipasto vegetariano en drie soorten vis voor de dame. Daarna tagliatelle ai fungi porcini die prima was en aan de ander kant spaghetti met vongole en gamberetti. Wel wat veel, maar de smaak was goed. Heerlijke likeur na. Calabrese natuurlijk. Een prima alternatief voor de Averna. Attente bediening die ook waar nodig de tijd nam. Prima zaak.
Steven P.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
HET adres voor echt Italiaans eten zoals men in Italie eet! Alle gerechten zijn van topkwaliteit met superverse ingredienten. De porties zijn precies goed qua hoeveelheid. Het hoofdgerecht is eenvoudig qua garnering maar vlees/vis zijn uitstekend van smaak. Goede selectie wijnen met buiten de kaart absolute topwijnen.
Adriano R.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Top top top ????????zo lekker eten bij Sapori Uitstekende bediening ,goede kwaliteit een geweldig ambiance het is altijd een verrassing
Karolien V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Geweldig goed, ambiance is echt origineel Italiaans, patron komt aan tafel. Zeer onderhoudend. Wij hebben weer een heerlijke avond goten, speciaal uit Friesland naar sapori om goed intaliaans te eten.
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Je komt hier om je in Italië te wanen, wat een gezelligheid en gastvrijheid. Hier werken nog echte Italianen en hier wordt ook nog echt Italiaans gekookt. Een kaart hebben ze maar je kunt ook om je eigen favoriete gerecht vragen. Dus na de heerlijke antipasti kregen we een verschrikkelijk mooie en verse bistecca fiorrentina. Wat hebben wij gesmuld. Sapori D'Italia nogmaals dank voor jullie service en gastvrijheid.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Wij hebben een aantal jaren geleden hier regelmatig gegeten en dachten nog eens terug te gaan. Een paar jaar geleden altijd naar volle tevredenheid hier gegeten. Goede sfeer en heerlijk eten. Het werd helaas een enorme tegenvaller.
We begonnen met een glas prosecco. Prosecco was warm en niet lekker. Kan gebeuren, op naar de anti-pasti.
Die vielen enorm tegen. Hoezo vers? De vitello was droog, de gegrilde aubergine was bedekt met een laag plastic kaas en waarom chorizo bij een Italiaans restaurant? Hetgeen op de kaart staat krijg je niet allemaal.
Het was niet lekker en we besloten het verdere eten van het menu niet af te wachten maar op te stappen. Ook omdat ons tussendoor niet gevraagd werd of we nog wat wilden drinken: wijn en/of fles water.
Het menu kost EU 39,50. Voor alleen de anti-pasti werd EU 22,50 per persoon gerekend!!! En per glas prosecco EU 6,75.
Schandalig deze rekening. Wat een afzetterij!
Voor ons nooit meer Sapori d'Italia!
Marianna G.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Wij hebben hier gister gegeten. Na alle super goede recensies op internet hadden we de verwachting wel hoog zitten.

We werden heel vriendelijk ontvangen door de Italiaanse gastheren, waar hij vertelde dat zij over het algemeen 1 soort menu hanteren. Helaas was dat menu voor ons niet interessant, omdat wij in verwachting zijn en veel rauwe producten tussen zaten.
Wij kozen om 1 voorgerecht en 1 hoofdgerecht te kiezen uit de gewone menu kaart. Ik koos zelf voor de Trio di Pesce en vroeg of ik dit kon nemen ivm mijn zwangerschap. De gastheer vertelde dat alles was voorgekookt dus dat kwam helemaal goed.
Nadat mijn vriend zijn carpaccio al op had gegeten omdat deze veel eerder kwam, was de vistrio echt een FLOP! Ten eerste kreeg ik maar 2 verschillende soorten vis (zwaardvis en tonijn) en was de tonijn helemaal rauw van binnen, deze kon ik dus niet eten. En na dit aangegeven te hebben bij de gastheer, die kon er niets aan doen. Heel vreemd.

Om het goed te maken kreeg ik een ice tea van de zaak (die vervolgens daarna wel gewoon op de bon stond, dus niet van de zaak was).

Nou goed, positief blijven en wachten op het hoofdgerecht. Mijn vriend had de zwaardvis als hoofdgerecht en ik had gekozen voor de risotto met vis. Helaas hadden zij geen risotto meer, dus moest ik kiezen voor de een pasta gaf de man aan. Toen ik koos voor de pasta, hadden zij helaas geen bolognese meer, dus ik kon wel kiezen voor de standaard pasta pomodoro.

Aan de pasta kan natuurlijk weinig fout gaan, het was simpel maar prima niet restaurant waardig. De (hele droge) zwaardvis zou geserveerd worden met gebakken aardappeltjes en groenten, er lag een klein stukje bloemkool op het bord, 2 stukjes sla en welgeteld 2 aardappeltjes (door midden dus in totaal 4 stukjes). Ik had hier eigelijk een foto van moeten maken.

Voor ons was dit helaas echt een ontzettende tegenvaller. De bediening was heel erg aardig, maar kwaliteit van het eten is gewoon ontzettend slecht. Nooit meer heen dus.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Uitstekend Italiaans restaurant! Gelijk bij binnenkomst voel je je thuis dankzij de gemoedelijke sfeer en de zeer vriendelijke bediening. Vervolgens smaakt alles even lekker en authentiek Italiaans. Een aanrader of je nu met z'n tweeen bent of met een grote groep.
Gertjan T.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Excellent Italiaans dames en heren,
Er zijn maar weinig restaurants die mij stil kunnen krijgen maar Raimondi's Sapori d'Italia is dit gelukt. Bij binnenkomst heerlijke vers gemaakte bruscetta als starter, daarna wordt de tafel versierd met prachtige en heerlijke antipasti schalen, warm en koud. Van heerlijke warme champignons tot een echte goede carpaccio.
Als aanrader een heerlijke toscaanse wijn genomen die blijkbaar zelf geïmporteerd was! Wauw!
Hierna 2 pasta's 1 met truffel, en daar is mijn tong normaal gespoken niet zo'n fan van maar deze truffelsmaak zat subtiel in het gerecht en overheerste niet. De andere een zeer smaakvolle bolognese.
Na een gesprek met de eigenaar kwamen we erachter dat er 1 van de beste olijfolies van Italië op tafel gewoon ter beschikking staat voor de gast, een prachtig gebaar en uiterst smaakvol.
Na een korte pauze kwam het hoofdgerecht: 1 schaal perfect gegrilde lamskoteletten en 1 schaal zeewolffilet. Woorden zijn hierbij niet nodig, deze man laat de essentie van de Italiaanse gastronomie zien. Respect voor ieder ingrediënt en niets anders dan de beste producten gebruiken. Koffie en limoncello van het huis, ook qua service liet Raimondi zien dat hij hierin oog voor de gast heeft met dit prachtige gebaar.
Sapori d'Italia, naar mijn mening hét beste Italiaanse restaurant van den haag.
Mophi .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2016
Normaal houd ik niet zo van antipasti, maar hier was het het hoogtepunt van de maaltijd! Of nee, die eer gaat naar de wijn. Een ongekend lekkere Sauvignon Blanc waarvan ik het etiket helaas niet bestudeerd heb. Ook de rest van de maaltijd was overigens heerlijk.
Wies D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Heerlijk gegeten met mijn oom. Elk gerecht was goed, en het menu zeer zeer gebalanceerd. Nu nog een terrasje voor de deur voor de zomer met een cypres ernaast en je waant je in Italië. Zeker een aanrader!
Caarla .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2016
Vandaag voor de derde keer bij Sapori d'Italia geweest. Was weer geweldig! Antipasta vers, carpaccio, vitello tonnato, groente en nog meer. Twee soorten pasta zeker al dente en een heerlijk visje als hoofdgerecht (doradefilet) tiramisu als dessert ook zoals hij hoort. Gastheer Adriano heeft zijn best gedaan, complimenten ! Ook hebben wij te horen gekregen dat zij bij Sapori d'Italia binnenkort ook een oven op houtskool krijgen voor vis en vlees, dat belooft wat! We kunnen niet wachten... Niet te vergeten: olijfolie van Librandi! Zo geweldig! Zeker de moeite waard!
Voedselliefhebber .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Slechte en te weinig bediening, slecht eten. Morzarella zo uit de supermarkt, pasta niet gaar drijvend in dikke laag olie en smaak van truffel was niet aanwezig. Onbegrijpelijk dat dit restaurant zo een hoog cijfer heeft bij Iens!
Dinnerqueen .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Voortreffelijkgegeten voor de eerste keer in dit smaakvolle restaurant, eigenaar was super vriendelijk en een echte sfeermaker. We kozen voor een menu waarbij we verschillende voorgerechten en pasta kregen, vervolgens nog een keuze tussen vis of vlees als hoofdgerecht. Heerlijke koude en warme voorafjes met de echte smaak van italie, alles super vers en zeer smaakvol. Zowel de pasta's en het hoofdgerecht waren in 1 woord genieten! Wij komen zeker terug in dit restaurant.
Ronny D.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Hier terecht gekomen na vele lovende verhalen van bekenden! Leuk ontvangen door Adriano en we kregen een leuk plekje aan het raam. We begonnen met antipasta , vooral de vitello tonato was uit de kunst. Ossenhaas gekozen en deze was zo mals dat het mes er zo doorheen viel, zoete aardappeltjes erbij en wij waren voldaan. Sloten af met een koffie met een lekkere amaretto. Hier ga ik zeker snel weer een bezoekje brengen. Complimenten!
Jaap3949 .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
We kozen voor gerechten van de kaart. Een lekkere wijn buiten de kaart om (prijzig!) en de huisgemaakte ravioli met een verrassende vulling. Typisch Italiaans en een prima bediening met persoonlijke aandacht. Geen spijt van onze keuze.