Saporetti

Koemarkt 58 1441 DD Purmerend Nederland Kaart

Over het restaurant Saporetti

De filosofie van de Familie Uva wordt in dit restaurant doorgezet door zoon Raffaele en zijn vrouw Laura. Gastvrijheid en culinaire kwaliteit komen hier samen voor een Italiaanse beleving.

Bij Saporetti serveren ze klassieke Italiaanse gerechten in een modern jasje. Maar een culinair reisje in de vorm van een 7 gangen diner met wijnarrangement is bij Saporetti zeker ook mogelijk !

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Saporetti

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & betaald parkeren in de buurt. Zondags gratis parkeren.

Maandag gesloten
Dinsdag t/m vrijdag 17:00 - 22:00
Zaterdag en zondag 15:00 - 22:00
Lunch op afspraak

9,2

Jouw recensie over het restaurant Saporetti

Fam. .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
justdebbie222 .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Bediening was prettig, netjes en attent. Wij hadden het verrassingsmenu en alles was heerlijk. De sfeer is ook goed! Heerlijke avond dus.
Debbie .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Zeer goede italiaan in Purmerend. Niet zo maar een pizzeria.
De gerechten zijn heerlijk, goed geportioneerd en vriendelijk personeel,
R. B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Wanneer je in een rustig tempo wilt eten en drinken, geef dat dan zeker wel aan. Zeker als het niet druk is. Doe je dit niet, dan is je mogelijk avond vullende programma snel voorbij.
Erich J.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Kwaliteit en hoeveelheden waren weer prima. De ossobuco vond ik de vorige keer beter, meer Italiaans.
Teveel sauce nu en er overheen. Heb het liever apart.
Sfeer is prima, wijn was geweldig. Tot de volgende keer.
Gavin V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Zeer fijn restaurant. Meerdere malen gegeten en beide keren echt een verrassing. Fijne en hartelijke bediening en de muziek maakt de hele Italiaanse eet experience af. Beide keren was er namelijk live muziek. Echt een aanrader! Vrij prijzig maar zeker de moeite waard. Vraag naar de vers gemaakte limoncello.
fpproper P.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Zeer goed eten en vriendelijke en behulpzame bediening. Keuze uit gerechten welke je niet elke dag krijgt.
Prettige sfeer.
Teresa V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Eten is verrukkelijk! Lekker verse pasta. Altijd een feest bij Saporetti!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Heerlijk gegeten! We hadden het 4 gangen verrassingsmenu, mooie gerechtjes, heerlijk van smaak. Er was een zanger/gitarist aanwezig die de Italiaanse sfeer nog wat verhoogde, overigens niet irritant aanwezig, totaal geen last van gehad. I.t.t. de feedback in andere recensies werden wij prima en correct geholpen door het bedienende personeel. Zeker een aanrader!
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Alsof je in Italië bent. Wel wat prijzig.
Geert-Jan D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Heerlijk gegeten! Het prijspeil is wat aan de hoge kant maar je krijgt wel zeer smakelijke waar voor je geld.
Lilian H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Super verrassingsmenu met dito wijn. Enorm genoten. Bediening had vlotter gemogen en wat pittiger. Producten mooi vers en smaken zeer goed, porties precies goed. Zelf moeten vragen om wijnkaart etc, dat vind ik op dit niveau wel een minpuntje. Op naar de volgende keer!
Monique L.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
We lieten ons verassen met het 6-gangendiner........echt Geweldig! Compleet met uitleg over hoe en wat - zoveel passie!
Ook het wijn advies was uitstekend.
Kortom : we hebben genoten en komen zeker terug! Echt een aanrader - dank jullie wel voor deze heerlijke avond X
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
In vergelijking met een maand of drie geleden viel het eten tegen. Jammer, had juist iemand meegenomen om te laten proeven hoe lekker het eten hier was.
Raoul T.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Gisteravond met familie gegeten. Het verrassingsmenu was heerlijk. De gerechten waren goed op smaak. De bediening zoals altijd keurig en correct. Kortom een fijne avond gehad!
OnN K.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Wij konden na 21.00 uur nog terecht voor diner. Het werd voor ons een proeverij van voorgerechtjes o.a. Romeinse sla met parmaham en eendelever krullen (top!), gegrilde groenten, zeevruchten, bruschetta. Heerlijk. Goede uitleg en advies voor bijpassende wijn. Nagerecht was ook prima.
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Een gezellig, best wel groot restaurant, met redelijk rappe bediening en lekkere gerechten, die niet te machtig zijn of te groot en goed van smaak. Aanrader.
Jemnah Z.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Heerlijk gegeten! Uitstekende service!
Raoul T.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Ik kom hier redelijk vaak eten, maar gisteren vond ik de kwaliteit van het 4 gangenmenu iets minder. Het 1e gerecht was nogal koud, dus dat kwam de smaak niet ten goede. Bij het 3e gerecht vond ik het vlees wat taai. Verder was het prima.
Elena L.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Eten bij Saporetti was weer een feest! Om in Italiaanse sferen te blijven konden we op het terras genieten van het heerlijke eten. We hadden het viergangen verrassingsmenu. En een verrassing was het. Te beginnen met de amuse (pompoemsoep, hmmm!) tot en met het toetje werden ons echte Italiaanse gerechten opgediend. Niet alleen alle waardering voor de kok, maar ook voor de twee (nog jonge) serveersters die plezierig en professioneel hun werk deden.