Saporetti

Koemarkt 58 1441 DD Purmerend Nederland Kaart

Over het restaurant Saporetti

Purmerendse pizza's en pasta

Saporetti is een lekker druk restaurant maar hoe vol ook, altijd de moeite waard! Dit Italiaanse restaurant gaat verder dan een simpele pizzakaart maar serveert de lekkerste Italiaanse specialiteiten. Rafaelle Uva, die niet alleen de eigenaar is maar ook vinder is van hun gerechten en hun wijnen, zorgt voor een unieke Italiaanse keuken, in hartje Purmerend. Hier gegeten? Geniet dan ook vooral van hun speciaal geïmporteerde espresso's, die schijnen volgens kenners heerlijk te zijn!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Saporetti

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & betaald parkeren in de buurt. Zondags gratis parkeren.

Maandag gesloten
Dinsdag t/m vrijdag 17:00 - 22:00
Zaterdag en zondag 15:00 - 22:00
Lunch op afspraak

9,1

Jouw recensie over het restaurant Saporetti

Geert-Jan D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Heerlijk gegeten! Het prijspeil is wat aan de hoge kant maar je krijgt wel zeer smakelijke waar voor je geld.
Lilian H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Super verrassingsmenu met dito wijn. Enorm genoten. Bediening had vlotter gemogen en wat pittiger. Producten mooi vers en smaken zeer goed, porties precies goed. Zelf moeten vragen om wijnkaart etc, dat vind ik op dit niveau wel een minpuntje. Op naar de volgende keer!
Monique L.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
We lieten ons verassen met het 6-gangendiner........echt Geweldig! Compleet met uitleg over hoe en wat - zoveel passie!
Ook het wijn advies was uitstekend.
Kortom : we hebben genoten en komen zeker terug! Echt een aanrader - dank jullie wel voor deze heerlijke avond X
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
In vergelijking met een maand of drie geleden viel het eten tegen. Jammer, had juist iemand meegenomen om te laten proeven hoe lekker het eten hier was.
Raoul T.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Gisteravond met familie gegeten. Het verrassingsmenu was heerlijk. De gerechten waren goed op smaak. De bediening zoals altijd keurig en correct. Kortom een fijne avond gehad!
OnN K.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Wij konden na 21.00 uur nog terecht voor diner. Het werd voor ons een proeverij van voorgerechtjes o.a. Romeinse sla met parmaham en eendelever krullen (top!), gegrilde groenten, zeevruchten, bruschetta. Heerlijk. Goede uitleg en advies voor bijpassende wijn. Nagerecht was ook prima.
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Een gezellig, best wel groot restaurant, met redelijk rappe bediening en lekkere gerechten, die niet te machtig zijn of te groot en goed van smaak. Aanrader.
Jemnah Z.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Heerlijk gegeten! Uitstekende service!
Raoul T.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Ik kom hier redelijk vaak eten, maar gisteren vond ik de kwaliteit van het 4 gangenmenu iets minder. Het 1e gerecht was nogal koud, dus dat kwam de smaak niet ten goede. Bij het 3e gerecht vond ik het vlees wat taai. Verder was het prima.
Elena L.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Eten bij Saporetti was weer een feest! Om in Italiaanse sferen te blijven konden we op het terras genieten van het heerlijke eten. We hadden het viergangen verrassingsmenu. En een verrassing was het. Te beginnen met de amuse (pompoemsoep, hmmm!) tot en met het toetje werden ons echte Italiaanse gerechten opgediend. Niet alleen alle waardering voor de kok, maar ook voor de twee (nog jonge) serveersters die plezierig en professioneel hun werk deden.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Prima gegeten, Wel een tikkie prijzig. Maar het was het waard.
Jeroen K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Ik heb met mijn vrouw een heerlijke avond gehad bij Saporetti. Het verrassingsmenu is heerlijk en prima aangevuld met de bijpassende wijn. Leuke bediening en een warme sfeer. Mooi opgemaakte gerechten die heerlijk smaken. Een aanrader in Purmerend!
e.jochems .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Nieuwe menukaart, prima verandering van kaart. Prima bediening. Echt een vooruitgang. Heerlijke avond gehad bij Saporettie.
Agnes A.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Qua eten top. Opnieuw genoten van het 5 gangenmenu. Dit is echt een aanrader en laat je adviseren over de bijpassende wijn. Wel behoorlijk afgeleid door het enorme verschil in bejegening door de bediening. De een heeft een gastvrije glimlach en kennis van zaken, de ander (een scholier?) negeert je en heeft geen tekst. Heel jammer, doet afbreuk aan de status van het restaurant en 'bederft' het feest van hier mogen eten.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Gedineerd op het terras. Prima locatie op de kop van de Koemarkt. Kwaliteit van het eten en drinken is 'practically perfect in every way". Service is uitstekend. Heel attent en niet opdringerig. Een kleine proeverij van de diverse grappa's was erg leuk en reden om bij ons volgende bezoek aan Italië op weg naar Toscane Aosta aan te doen. Zo leer je elke keer weer wat bij. Zonder meer een reden om snel weer te komen dineren.
A V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Heerlijk gegeten in een prima sfeer.
Hans N.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Na aanvankelijk enthousiasme moet ik na 5 keer constateren, dat eerst de bediening steekjes laat vallen en nu dat ook de keuken minder scherp / uitgesproken is in zijn smaken. Er zijn geen aperte missers, maar het spat er ook niet meer uit. Dat zou jammer zijn; probeer de geest van het begin weer terug te halen.
Abe B.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Het was gezellig, er was leuk live muziek, de bediening was erg goed en professioneel en de gerechten waren lekker en het zag er goed verzorgd uit.
ferry K.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
uitstekende italiaanse keuken,spaghetti top!!!
Jan1959 B.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Na een dag hard in de tuin werken besloten even lekker te gaan eten bij Saporetti. De Sfeer weer als vanouds. Weer eens gekozen voor het 4 gangen verrassingsmenu. En ja weer de verrassing op de tong. Bij het hoofdgerecht netjes de vraag of je toevallig een wat robuustere wijn wilt. Natuurlijk, Ook onze gasten waren zeer onder de indruk, kortom weer een dikke 10. Ga zo door