Over restaurant Saporetti

Purmerendse pizza's en pasta

Saporetti is een lekker druk restaurant maar hoe vol ook, altijd de moeite waard! Dit Italiaanse restaurant gaat verder dan een simpele pizzakaart maar serveert de lekkerste Italiaanse specialiteiten. Rafaelle Uva, die niet alleen de eigenaar is maar ook vinder is van hun gerechten en hun wijnen, zorgt voor een unieke Italiaanse keuken, in hartje Purmerend. Hier gegeten? Geniet dan ook vooral van hun speciaal geïmporteerde espresso's, die schijnen volgens kenners heerlijk te zijn!

Meer informatie over restaurant Saporetti

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Vrijdag 17:00 - 23:00
Zaterdag en Zondag 15:00 - 23:00

Fenny L.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Hete eten was van goede kwaliteit en goed van smaak.
De opmaakt zag er verzorgd uit, voor herhaling vatbaar!
Grace H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Goede prijs kwaliteit verhouding.
Geen standaard gerechten sprak ons erg aan. Wij hadden het 4 gangen verrassings menu. Erg goed.
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Leuke locatie, zeer hulpzame bediening, leuke live muziek..... goede kwaliteit gerechten... 4 keuze verrassingsmenu is een aanrader !
Elly03 Z.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Gisteravond lekker en gezellig bij Saporetti gegeten. De bediening was vriendelijk. Een foutje in de rekening werd vlot verholpen. Tot de volgende keer Saporetti!!
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Nadat de kaart uitstekend was toegelicht konden we een keuze maken. Alles zag er top uit en smaakte voortreffelijk. De gerechten in combinatie met heerlijke wijn en top bediening maakte het een feestje. We komen zeker nog eens terug.
H H.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
We hebben een gezellige avond gehad met het bestelde verrassing menu. We kregen leuke tussen door gerechtjes er bij geserveerd.
tof. gr, henk
Hans.bergfeld .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Ik had gereserveerd via seatme.nl, tafel voor 2 al drie weken van te voren. Toen we gisteren kwamen eten bleek dat de ruimten binnen gereserveerd waren voor twee grote groepen en er binnen nog enkel een 2-persoonstafeltje beschikbaar was op een verhoging vlak bij de deur. Niet de meest ideale plek dus. We konden echter ook buiten eten. Gelukkig was het mooi weer waardoor dat ook makkelijk kon.
Het eten en de bediening was uitstekend. Goede uitleg over de kaart en de specials van de dag. Vlotte bediening, alles mooi opgemaakt. Een aanrader.
Jan1959 B.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Weer het verrassingsmenu. Wie denkt er nu aan Ossobucco, Een heerlijk stukje rog, lekkere amuses en eindigen met een heerlijk citroendessert. Kortom weer de vingers net aan overgehouden.....

Beter zo heerlijk eten en even meer betalen dan het standaard Italiaans. We komen zeker nog vaker.
Arjo2 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Lekker buiten kunnen dineren , hebben gekozen voor een 4 gangen verrassingsmenu met wijn arrangement. Het was heerlijk smaakvol en uitstekende keuze van de wijnen . Goede sfeer en personeel had kennis van de producten
Angelique1978 .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
heerlijk gegeten! Goede smaken en een mooie dinerkaart. De rode wijn van de wijnkaart was ook heel lekker :-)
We komen zeker terug! ( In onze omgeving zijn er weinig restaurants geopend op Dinsdag, dus dit biedt uitkomst voor als wij buiten het weekend om willen dineren ).
Kees1505 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Heel vriendelijke bediening met goede adviezen. Wij hadden het 4 gangen verrasingsmenu met wijnarrangement. Elk gerecht smaakte voortreffelijk met goede bijpassende wijn. De hoeveelheid was voor ons ruim voldoende, voor grote eters misschien wat krap. Wij gaan hier zeker vaker eten!
Corklaver .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Wij hebben gekozen voor het 5-gangen verrassingsdiner. Smaak en afwisseling van de gerechten waren bijzonder goed. Vrij grote porties. Goede prijs/prestatie verhouding, m.u.v. het aperitief Aperol Spritz. Dat vonden we een te groot glas en zeker ook te duur. Vriendelijke en attente bediening. Goed advies mbt wijnkeuze.
Sepideh64 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
De viergangen verrrassingsmenu was geweldig. Het restaurant heeft perfect rekening gehouden met mijn lactose allergie.
Wij hebben genoten. Goede service en aandacht voor de klant. Top!.
Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest en dat we goed rekening hebben gehouden met uw lactose allergie. Hopelijk tot gauw!

Paula81 .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Het eten wat heerlijk. De bediening vergat deze keer soms een drankje te brengen wat besteld was 3 x gebeurd. Is net even teveel. Als je gaat reserveren, reserveer dan tafeltje bij raam achterin.
Wij zaten nu tussen de bar en buiten deur en naar plek voor toiletten. Is dan vrij lawaaiig.
Ook de buitendeur moet minder klapperig gemaakt worden, leidinggevende gaf wel aan dat personeel de deur moesten vasthouden. Maar ja in drukte wordt dat uiteraard weer vergeten.
Maar
Fijn om te horen dat het eten naar wens was. Jammer dat er een aantal drankjes niet gebracht zijn, hier zullen wij in de toekomst meer rekening mee gaan houden en aandacht aan schenken. Betreffende de deur in de hal, deze is afgelopen maandag gelijk nagekeken en klappert nu niet meer. Vriendelijke bedankt dat u dit als opmerking heeft gegeven, wij hebben meteen actie ondernomen om niet nog meer mensen daaraan te storen. Indien u volgende keer aangeeft liever ergens anders te zitten, kunnen we daar uiteraard rekening mee houden.

Hopelijk mogen we u nog een keer verwelkomen en u een prettige avond bezorgen, die op alle vlakken perfect zijn.

Ria V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Heerlijk gegeten bij saporetti voor de 2e maal en nog lekkerder dan de vorige keer. Buiten op het terras, het diner van de chef en het weer alles werkte mee.
Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest en dat het nog lekkerder was dan het vorige maal. Hopelijk tot gauw!

MCvdM .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Samen met mijn vriendin hebben we onder genot van een heerlijk verrassings diner met wijnarrangement en tussendoor mooie amuses onze 32 jarige vriendschap gevierd. Vriendelijke attente bediening en een terras waar het goed toeven is!!
Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest en dat u genoten heeft van het mooie terras. Hopelijk mogen we u gauw weer verwelkomen.

Erna.hardholt .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Alles was even lekker. Leuk opgemaakte borden. We hadden gekozen voor een vijf gangen verrassingsmenu. Tussendoor kreeg je nog extra,s van de chef. Een top restaurant
Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Het menu wisselt regelmatig, dus hopelijk zien we u gauw weer en mogen we u weer verrassen!

Frieda S.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
5 gangen verrassing menu genomen dat zijn er eigenlijk 7. Het was allemaal lekker. En de bediening was top en vriendelijk dus echt een aanrader.
Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest, hopelijk tot gauw!

Patrick L.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Wat een beleving om hier te eten. (H)eerlijke gererchten en smaken. Erg bijzonder was het 5 gangen menu. Keer op keer worden verrast met mooi opgemaakte borden en heerlijk ruikende gerechten.
Daarnaast was de gastvrouw top! Je voelt je echt te gast en in de watten gelegd. Geen stijf gedoe, maar vriendelijke en oprechte aandacht in een prettig aangekleed restaurant. En zeer attend op onze wensen en mogelijkheden.
Een opbouwend puntje van feedback (en daarom geen 10 voor het decor ;-) ) zijn de toiletten. Weliswaar prima schoon, maar helaas wat basic/eenvoudig en daarmee niet aansluitend bij de fraaie aankleding en afwerking van het restaurant.
Wat fijn om te horen dat alles zo naar wens is geweest.

Wat betreft de toiletten heeft u inderdaad gelijk, wij zijn van plan dit in de toekomst ook te van verbeteren. Hopelijk is dit zowel voor de gasten als voor ons, op korte termijn te realiseren.

Wij hopen u gauw weer te mogen verwelkomen.

Louise K.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Bediening is TOP! Het eten is goed, en anders dan andere Italiaanse restaurants, je moet wel even goed kijken wat je smaak is, maar als het dan op tafel komt is het perfect!
Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Wij proberen met het eten inderdaad niet standaard te zijn, maar kiezen voor wat exclusievere en andere gerechten als bij andere Italiaanse restaurants. Uiteraard kan ons team van gastheren en gastvrouwen u helpen om een goede keuze te maken in wat u lekker zult vinden.

Wij hopen u gauw weer te mogen verwelkomen!