Sapore Turfmarkt

Zaterdag 10:30 - 19:30
Zondag Gesloten

Janelle C.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Grote porties verse pasta en ook de panini zijn zeer royaal belegd met verse ingrediënten van goede kwaliteit. Ook de maaltijden zijn uitstekend. Kom er tegenwoordig regelmatig lunchen en loop altijd dik tevreden de deur weer uit. Rappe en vriendelijke bediening. Een aanrader!
Master_fijnproever .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Nu twee keer afgehaald tijdens lunchpauze en is voor herhaling vatbaar. Heerlijk Italiaans eten. Wel wat aan prijzige kant, maar is het op zich waard. Lekkere verse ingrediënten. Zeker een aanrader.
Tamara W.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Net open! Wauw echt een aanwinst voor het stadhuis. Ziet er geweldig uit, lekker schoon en fris en super lekker. Alles vers en homemade. Mijn favoriet, tortellini truffel. Sapore 2, succes! En op naar sapore 3.