Sapore Turfmarkt

• provincie Zuid-Holland
  • Top rated
  • ...

Over het restaurant Sapore Turfmarkt

Bij Sapore op de Turfmarkt zijn ze gul. Of je nu komt lunchen of dineren, bereid je voor op flinke pasta's, rijk belegde broodjes en tiramisu om te delen. Alleen de espresso is klein, en precies zoals het hoort. Deze trattoria stemt gelukkig. Net als het open, lichte interieur en de vriendelijke bediening.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Sapore Turfmarkt

• : Parkeren in de buurt

Maandag t/m vrijdag 08:00 - 20:00
Zaterdag 10:30 - 19:30
Zondag gesloten

Paul V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Met z'n vieren, ieder een ander hoofd gerecht, bijzonder goed en lekker gegeten. Wel wat stil s'avonds, maar niet ongezellig. Pluim voor de Italiaanse kok!! Dit restaurantje verdient aandacht.
Melanie Z.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Zeer de moeite eens dit knusse tentje te bezoeken, je moet even weten waar het zit. Het ligt heel centraal maar niet een plek waar je snel langs zou lopen. Zoek het op een lekker naartoe gaan. Warm welkom, goede service en heerlijk puur Italiaans eten, geen poes pas gewoon met aandacht besteed heerlijk genieten. Je kunt er ook af halen. De heerlijke lekkernijen kijken je bij binnenkomst al aan, moeilijk kiezen. De tagliatelle met truffel was super! zeker voor herhaling vatbaar.
Jules R.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Prima maaltijd, snelle service, prima pinot grigio. De pasta amatriciana had best wat olie en de pancetta was niet 100% mals, maat de overall smaak was goed
Judith D.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Excellent eten, vriendelijke bediening en een goede prijs-kwaliteit verhouding. Een aanwinst in het centrum, en nu al een all time favourite!
Lilian B.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Prima sfeer, gezellig!! Tortellini niet te herkennen te gaar,teveel saus, smaak was wel lekker!! Prijs kwaliteit prima, zou hier zeker terug komen????
Lilian B.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Heel gezellig, leuke sfeer, helaas cannelloni niet te herkennen, te gaar en teveel saus, smaak prima!!! Kom zeker terug!!!
Cindy K.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Met mijn collega geweest, lekker gegeten. goede sfeer en relaxed.
Bediening is attent . de drankjes waren ook lekker,inrichting is rustig maar mooi
Johnny D.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Goed gegeten, aangenaam moment.
Zitplaats gezellig maar niet comfortabel.
Vriendelijke service, goede wijn.
Kyrill G.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Heerlijk eten. Erg van genoten. Had Spaghetti met Pancetta en Zwarte Truffel. Ga zeker terug komen
Handoko S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Ik heb er overheerlijk gegeten en de bediening was vlot en vriendelijk. Een zeer goed Italiaans restaurant en niet duur! Een geslaagd avondje restaurant. Ik kom beslist terug!
maud V.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Met mijn vriendin een heerlijke pasta gegeten met een lekkere wijn voorafgaand aan een theaterbezoek. De gastheer was vriendelijk en wij waanden ons even in Italië. Het serveren ging lekker snel dus hadden wij tijd zat om lekker te na te tafelen met een verassend lekkere koffie. Topper!
Sarah H.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
heerlijk gegeten,ontzettend vriendelijke mensen. Je wordt snel geholpen en het eten is erg lekker. Ik kom zeker nog eens terug!
Janelle C.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Grote porties verse pasta en ook de panini zijn zeer royaal belegd met verse ingrediënten van goede kwaliteit. Ook de maaltijden zijn uitstekend. Kom er tegenwoordig regelmatig lunchen en loop altijd dik tevreden de deur weer uit. Rappe en vriendelijke bediening. Een aanrader!
Master_fijnproever .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Nu twee keer afgehaald tijdens lunchpauze en is voor herhaling vatbaar. Heerlijk Italiaans eten. Wel wat aan prijzige kant, maar is het op zich waard. Lekkere verse ingrediënten. Zeker een aanrader.
Tamara W.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Net open! Wauw echt een aanwinst voor het stadhuis. Ziet er geweldig uit, lekker schoon en fris en super lekker. Alles vers en homemade. Mijn favoriet, tortellini truffel. Sapore 2, succes! En op naar sapore 3.