Sapore Turfmarkt

Turfmarkt 20 2511 CA Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Sapore Turfmarkt

Bij Sapore op de Turfmarkt zijn ze gul. Of je nu komt lunchen of dineren, bereid je voor op flinke pasta's, rijk belegde broodjes en tiramisu om te delen. Alleen de espresso is klein, en precies zoals het hoort. Deze trattoria stemt gelukkig. Net als het open, lichte interieur en de vriendelijke bediening.

Halve fles mineraalwater

Zondag gesloten

9,1
Thomas B.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Met mijn vriendin een heerlijke pasta gegeten met een lekkere wijn voorafgaand aan een theaterbezoek. De gastheer was vriendelijk en wij waanden ons even in Italië. Het serveren ging lekker snel dus hadden wij tijd zat om lekker te na te tafelen met een verassend lekkere koffie. Topper!
Sarah H.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
heerlijk gegeten,ontzettend vriendelijke mensen. Je wordt snel geholpen en het eten is erg lekker. Ik kom zeker nog eens terug!
Janelle C.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Grote porties verse pasta en ook de panini zijn zeer royaal belegd met verse ingrediënten van goede kwaliteit. Ook de maaltijden zijn uitstekend. Kom er tegenwoordig regelmatig lunchen en loop altijd dik tevreden de deur weer uit. Rappe en vriendelijke bediening. Een aanrader!
Master_fijnproever .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Nu twee keer afgehaald tijdens lunchpauze en is voor herhaling vatbaar. Heerlijk Italiaans eten. Wel wat aan prijzige kant, maar is het op zich waard. Lekkere verse ingrediënten. Zeker een aanrader.
Tamara W.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Net open! Wauw echt een aanwinst voor het stadhuis. Ziet er geweldig uit, lekker schoon en fris en super lekker. Alles vers en homemade. Mijn favoriet, tortellini truffel. Sapore 2, succes! En op naar sapore 3.