Sapore Molenstraat

Molenstraat 30 2513 BL Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Sapore Molenstraat

AntonFerdinand .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
Heerlijke pizzas. Bijzonder lekkere bodem.
Toetjes zijn er ook heerlijk om van te genieten. Het was druk bezet door mensen van allerlei afkomsten. Gezellig klein binnen maar wel knus. De volgende keer gaan we voor de pasta.
Marijke D.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
Gisterenavond bij Sapore gegeten. Wij (twee senioren met vermoeide voeten na een dagwandeling) waren helemaal tevreden. We hebben de twee specialiteiten besteld: Saltimbocca en Scaloppina in sinaasappelsaus. Het was verrukkelijk. Ook de wijn erbij - een Barbera d'Alba smaakte geweldig - we konden bijna alle wijnen ook per glas bestellen - maar we kozen na proeven toch maar voor de fles. De temperatuur van de wijn was ook precies goed. Vaak is rode wijn te warm en witte wijn te koud, maar hier niet. Wat de locatie betreft - klein maar fijn, zou ik willen zeggen. De stoelen zaten lekker - ook heel belangrijk en de ober heeft ons top - charmant en ter zake kundig - bediend. We komen zeker terug en gaan iedereen dit aanraden.
JohnieD .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2015
Samen met twee collega's hier avondeten besteld om mee te nemen.

Het eten was heerlijk, ik had de lamsschenkel en dit was echt een heerlijk mals stuk! vlees. De bijbestelde salade smaakte niet alleen goed, maar zag er ook gewoon goed uit ( mi. voor een meeneemsalade in een plastic bakje een hele opgave ) Helaas was de panna cotta op, maar de tiramisu smaakte ook erg lekker.

Op de bereidingstijd* na, is dit restaurant zeker een aanrader als je vers bereid eten wilt icm een goede prijs.

*om 17.50 uur besteld, zou 20 min duren, dus om 18.05 aanwezig in het restaurant. Ah, u komt de bestelling halen, dat duurt nog 15 min! Ok, kan gebeuren, maar uiteindelijk liep ik pas om 18.50 uur de zaak uit met het eten!
Een momentopname, dat realiseer ik me, maar wel één die voor verbetering vatbaar is!

Michiel B.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2015
Uitstekend gegeten. Alles is vers en zeer smakelijk. Je wordt prima geholpen door de vriendelijke medewerkers achter de vitrine. We hadden de Lasagne, Parmigiana en de Polpette met pasta gegeten, allemaal top.
Siphra13 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2015
Wij komen hier regelmatig om even te dineren. Vooral de lamsschenkel is echt ongelofelijk lekker! De pizza's zijn ook heerlijk en perfect voor de kleinere eter. De pasta's zijn heerlijk en de porties zijn vrij groot, zodat je nooit met honger naar huis gaat. De bediening is ook altijd vriendelijk en maakt graag een praatje. Op het eten is echt niets aan te merken, maar het zou wel fijn zijn als er iets meer tafels zouden zijn, zodat we nooit in de rij hoeven te staan om zo lekker te kunnen eten!
Marc N.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2014
Piep kleine zaak wat maakt het heel knus. Heerkijk geluncht. De panini vitello tonnato is van top kwaliteit ingrediënten gemaakt en smaakt zeer authentiek . Een van de beste espresso's die ik in Nederland geproefd heb.
Em M.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2014
Na de recensies op Iens gelezen te hebben, hebben we vanmiddag voor het eerst bij Sapore gelunched. Het is een kleine zaak met drie tafels binnen en een tafel buiten. We hebben panini met agnello en de parmigiana met brood besteld. Het eerste broodje viel een beetje tegen, het was lekker maar het was droog. De parmigiana was heerlijk. Het eten dat geëtaleerd was, zag er lekker uit. We zijn van plan om terug te komen en andere gerechten te proberen. Je kan ook afhalen.
Antal S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2013
Ik werk in de buurt en lunch hier regelmatig. Ook bij overwerk een prima traiteur om ofwel een maaltijd te halen of ter plaatse te consumeren. Het is een aandoenlijk klein zaakje, waar met passie heerlijke broodjes en dito hoofdgerechten worden gemaakt. met name de panini rosbief Tartufo, mijn favoriet, is erg lekker. Eelke keer een verwennerij. Ik vraag er altijd wat extra truffelsaus en wat rucola bij. Nog niet één keer zijn deze suplementen in rkening gebracht, terwijl dat wel op de kaart staat. Probeer ook eens de maaltijden: Saltimboca van kip (omwikkeld in rauwe ham met salie) of de Lamsbout. heerlijk en bovenal: zeer betaalbaar. Vaak ook een weekmenu voor onder de €15,- p.p. Dat is geen geld voor deze kwaliteit . Het is meer een traiteur dan een restaurant; wil je met je lief romatisch tafelen, dan adviseer ik je om het mee te nemen en het thuis gezellig te maken!
Arvid V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2012
Heerlijk gegeten. Twee gerechten van het maandmenu besteld: Farfalle Boscaiolo, een ruime portie overheerlijke pasta en Panino Agnello con una salsa di pomodori, lamsvlees met een lekkere lichtpittige tomatensalsa. Perfect complementaire smaakcombinaties. Ook de koffie was lekker. Porties overtroffen de verwachting, waardoor wij geen plek meer hadden voor een dessert. Dat was vreselijk jammer, want het zag er heerlijk uit.
De ligging is leuk, in de rustige Molenstraat. In de zomer kan je buiten aan een van de drie tafeltjes plaatsnemen. Dit past precies binnen de Italiaanse mentaliteit van Sapore.
Cocorico .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2012
Heb vandaag bij sapore gegeten en moet zeggen dat ik zeer onder de indruk ben. Ik had een torteloni met truffel en paddestoelensaus. Echt een aanrader, probeer ook de tiramisu...super
Kimmetje80 .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2012
voor de eerste keer hier wat gehaald maar dat was geen succes. Pasta met paddestoelen was niet wat wij er van verwachten maar misschien ben ik te verwend met een andere Italiaan. Kom nog een keer terug met mijn vriend en gaan we aan een tafeltje zitten als er plek is.
Danilo .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2012
Beste Italiaan van Den Haag, By Far! Nooit teleurgesteld geweest. Heerlijke pasta's, vleesgerechten als gestoofde kalfsschenkel en aubergine lasagna. Altijd wel iets unieks op het weekmenu. Ze zijn niet goedkoop maar echt meer dan het geld waard. Je krijgt echt een michelinmaaltijd voorgeschoteld. Keep up the good work!
Smaak En Sfeer .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
1 woord : heerlijk. Van de verse pasta's tot de vleesgerechten alles is puur van smaak en het geld meer dan waard. Je kan hier wel zitten maar dan moet je geluk hebben want er zijn maar een paar tafeltjes. Toch is dat te verkiezen boven afhalen of zelfs laten bezorgen. De service laat namelijk flink wat te wensen over. We hebben al een aantal keer meegemaakt dat oze bestelling vergeten was. Nu valt dat wel te verklaren, het eten is vers, ze werken met maximaal drie personenin de keuken en er zijn tegelijkertijd telefonische en restaurant-bestellingen.Als je er eenmaal zit neem je er wat eerder genoegen mee dat het lang kan duren en kan je in de gaten houden of je je eten ook echt krijgt. Ga hier dus alleen heen als je uitgebreid de tijd kan nemen voor lunch of een vroeg diner en vooral op zoek bent naar lekker niet zozeer naar sfeervol.