Spuistraat 3B 1012 ST Amsterdam Nederland Kaart
31-206252270

Over het restaurant Sapore Italiano

Ristorante Sapore Italiano is gelegen in het centrum van Amsterdam. Hier geniet u van Italiaans eten met pure smaken en verse ingrediënten. Laat u verwennen en verassen door onze Italiaanse chef kok.

Sapore Italiano verwelkomt u om te dineren met een goede sfeer en unieke ambiance.

Meer informatie over restaurant Sapore Italiano

Tram, bus en trein
  • Kom je met de auto?
    Sapore Italiano is slechts op 5 minuten loopafstand vanaf het Centraal Station Amsterdam
  • : Betaald parkeren in de buurt, Parkeergarage de Kolk

Maandag t/m Donderdag 14:00 - 23:30
Vrijdag t/m Zondag 12:00 - 23:30

Jouw recensie over het restaurant Sapore Italiano

E.M. L.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2018
'Vitello tonnato' was teleurstellend, saus leek op gewone mayonaise.
Wij hadden ook een persoon, die glutenvrij moet eten. Hier kun je alleen de pasta glutenvrij bestellen. Er moet over en weer nogal wat Italiaans gediscussieerd worden, voordat dit begrepen is.
Pizza was wat zompig...
Kortom, niet voor herhaling vatbaar.
a. amauri R.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Very nice
Aileen B.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
We werden verzocht na het eten de tafel te verlaten en een koffie van het huis aan de bar te drinken. Toen we die afsloegen kregen we alsnog 2 Limoncello van het huis.
E.M. L.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Héérlijk gegeten op deze eerste kerstdag, met mijn zoon, die zonder problemen glutenvrije pasta kon bestellen.
Leuke, gezellige bediening en erg efficiënt.
Om zeker nog eens terug te komen...
Erwin G.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Gezien de reviews had ik hier veel meer van verwacht maar het betreft hier een typisch toeristenrestaurant met bijbehorende culinaire kwaliteiten. De Vitello Tonnato dreef onder een dikke laag saus en op het hoofdgerecht, kalfsvlees Parmigiano, was geen spoor van Parmezaanse kaas te vinden, wel een overdaad aan vette pizzakaas die het hele bord bedekte. En dat voor flinke prijzen. Nee, dit beveel ik niemand aan.
Beste meneer Geertsema,

Jammer van u vervelende recensie. U heeft totaal niet de indruk achtergelaten dat er niks naar u wens was. U werd hartelijk ontvangen en begeleid naar uw gereserveerde tafel. Flesje wijn geopend en de borden waren leeg. Na de voor en hoofdgerecht werd er ook netjes gevraagd of alles naar wens was. U heeft daar vriendelijk op gereageerd en geen opmerkingen doorgegeven. Aan het einde van de avond heeft u een kopje koffie gedronken en kreeg u Limoncello van het huis. Wij vinden het erg vervelend dat u op zo een manier ons restaurant ''niet aanbeveelt''. U heeft wel paar uurtjes gezeten en een leuke avond gehad. Ik adviseer u om voor u volgende bezoekjes aan restaurants uw opmerkingen (als u dat heeft) door te geven terwijl u aan het eten bent. Wellicht een tip voor de volgende keer. Fijne feestdagen.
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Lekker gegeten maar niet bijzonder. Ossenhaas was niet medium gebakken zoals gevraagd. Vriendelijke bediening. Gewoon ok restaurant.
Beste meneer Bruining,

Bedankt voor uw recensie. Jammer van uw vlees. Voor de volgende keer zullen wij daar zeker op letten.
Fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar!

Romy L.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heerlijk eten, er werd duidelijk door echte Italianen gekookt. Gezellige sfeer en vriendelijke bediening. Uitgebreide kaart. Zeker voor herhaling vatbaar!
Beste mevrouw Romy,

Bedankt voor uw leuke recensie! Wij zien u graag terug.

Fijne feestdagen!

Friso T.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Zeer smakelijk eten en een vriendelijke bediening
Charlotte S.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
(H)eerlijk gegeten: kwalitatief goede producten gebruikt (zoals bijv de ossenhaas, de mozzarella, eekhoorntjesbrood etc), die zeer smaakvol waren bereid! Ik heb genoten! Aanrader!
Patrick B.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
heerlijk gegeten. lekkere rosé erbij. snel en netjes geholpen. Zeker een aanrader. Genoeg lekkere gerechten op het menu.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
In Sapore Italiano mijn laatste AH-restaurantactie-kaart verzilverd! Werd een gezellige, smakelijke, gastvrije happening. Men had voor de gasten die "via AH" kwamen een menukaart gemaakt met voor alle drie de gangen drie keuzemogelijkheden. Exact zoals gepresenteerd op de website, dus geen verrassingen/teleurstelling ter plaatse. Mijn disgenoot en ik kunnen er kort over zijn: eten, drinken, service, ambiance, het is allemaal prachtig en zeker de moeite waard om terug te komen.
We hadden een flesje wijn besteld bij het hoofdgerecht en daar genoten we nog van terwijl het hoofdgerecht genuttigd was. De bediening stelde voor dat ze nog even zouden wachten met het serveren van het dessert! Een bijzonder attente geste die we dankbaar aanvaardden!
Wil C.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Voor de 2e keer hier gegeten met de AH restaurantactie. Echt een aanrader ook buiten de actie om zou ik hier zeker nog eens gaan eten!
Jannie V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Wij werden gastvrij ontvangen, snelle en zeer vriendelijke bediening en goede uitleg menukaart.
Het eten was erg lekker. Het dessert mochten wij zonder problemen met elkaar delen. Een aanrader en het restaurant ligt niet ver vanaf het Centraal Station. Ik ga er zeker weer een keer naar toe.
Wendy B.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Ik heb hier samen met 2 vriendinnen gegeten (AH-actie) en een prima avond gehad. Bediening was zeer vriendelijk en het eten heerlijk. Aanrader!
Malou L.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Gister wezen eten bij Sapore Italiano en een geweldige avond gehad! Heerlijk eten, fijne sfeer en ontzettend vriendelijke bediening. We kregen goed advies voor de wijn, en eindigden met een heerlijke Scroppino die aan tafel werd bereid. Aanrader, hier komen wij zeker terug!
Diana D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Heerlijk gegeten met de bonnen van de Albert Heijn. Keuze menu, met naar onze mening voldoende keuze. Wij vonden alleen de tafels wel wat dicht op elkaar staan. Niet heel erg prive zeg maar.
Ino H.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Goed restaurant. Erg vriendelijke bediening. Goede prijs-/kwaliteitverhouding. De lasagna was erg smakelijk en de aangeraden wijn paste goed bij het gerecht.
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Eten was boven verwachting en zeer smaakvol. Alles werd smaakvol geserveerd. Een minpuntje was het dessert van profiteroles, het deeg was iets te zout.
De wijn was van goede kwaliteit en zeer betaalbaar.
De bediening was hartelijk en uitstekend.
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Fijne plek om elkaar te ontmoeten. Vriendelijke sfeer en ontvangst. Misschien niet zo heel veel keuze vanwege de albert heijnaktie, maar mooie smaken. Eén van ons moet glutenvrij eten, daar was bijzonder veel aandacht voor, meedenkend, en prima uitgevoerd. Goede wijnen en fantastische tiramisu. En oja, aan tafel bereidde scroppino: nooit gezien en zooooo lekker. Voor herhaling vatbaar.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
We werden er zeer vriendelijk ontvangen, het 3 gangen keuze menu was ruim voldoende waar je uit kon kiezen.
Er werd veel gebruik gemaakt van de ah restaurant aktie.
Echt een aanrader.