Spuistraat 3B Amsterdam Nederland Kaart
31-206252270

Over restaurant Sapore Italiano

Ristorante Sapore Italiano is gelegen in het centrum van Amsterdam. Hier geniet u van Italiaans eten met pure smaken en verse ingrediënten. Laat u verwennen en verassen door onze Italiaanse chef kok.

Sapore Italiano verwelkomt u om te dineren met een goede sfeer en unieke ambiance.

Meer informatie over restaurant Sapore Italiano

Tram, bus en trein
  • Kom je met de auto?
    Sapore Italiano is slechts op 5 minuten loopafstand vanaf het Centraal Station Amsterdam

Maandag t/m Donderdag 14:00 - 23:30
Vrijdag t/m Zondag 12:00 - 23:30

Marion D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Luuk H.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Kelly D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Gezellige leuke sfeer, heerlijk eten en vriendelijke bediening. Zeker een aanrader alleen wel wat aan de dure kant. Maar het eten en de kwaliteit is wel naar de prijs, het is alleen geen budget restaurant.
Christy B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Was prima eten, wij gingen met de ah dinerzegels!
Alleen de toiletten waren aan renovatie toe, anders had ik ook vier sterren aan het interieur gegeven.
Adriehoukes .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
We waren met 4 vriendinnen met de AH-kaarten te gast. Vriendelijke en snelle bediening en heerlijk gegeten. Kortom, we hebben hier een heel plezierige avond gehad.
Nikki S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk gegeten, boven verwachting goed! Vriendelijk personeel. Het menu van de AH restaurantactie was uitstekend, vooral het voorgerechtje met aubergine, kaas en tomatensaus is een aanrader. Echte Italianen in de keuken.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Knus restaurant op 10 minuten lopen van centraal station Amsterdam. Heerlijk gegeten voor een redelijke prijs. De bediening was heel correct, vlot en vriendelijk. Als enig klein verbeterpuntje misschien de beperkte keus als het om bier gaat. Een adres om nog eens terug te komen.
Laura-80 .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Maandag, heerlijk gegeten, goede wijn erbij, een fantastische ambiance. personeel is heel vriendelijk en gezellig. we hebben een zeer gezellige avond gehad.
Marc D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Wij zijn hier met z'n 6e wezen eten. We hadden een coupon van de alberthein actie waardoor wij een 2e driegangen menu gratis kregen. Het eten vonden wij erg lekker, omdat het zo smaakvol en vers was. Een van de lekkerste lasagna die ik zelf ooit heb gegeten. De bediening en de sfeer was top! en het belangrijkste was dat we niks tekort kwamen.. Zeker een aanrader!
Beste meneer Marc,

Hartelijk dank voor uw recensie. Wij stellen het zeer op prijs dat u een prettige en smaakvolle avond heeft gehad bij ons.

Hopelijk tot ziens!

Wilma R.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Het eten was goed maar het duurde een eeuwigheid om het op te dienen. Het hoofdgerecht werd vergeten en moest na circa een uur opnieuw besteld worden - best knap in een restaurant met maar vier klanten....
J K.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Vanuit het Centraal Station van Amsterdam liepen wij richting het centrum op zoek naar een restaurant. Ongeveer 5 minuten later zagen wij een aantal restaurants en wij kozen voor Sapore Italiano. Geen simpele Italiaan met veel pizza's en pasta’s op het menu, maar ook aandacht voor vlees en visgerechten. Binnenin is het gezellig en ook een beetje chique. Enorm vriendelijke en professionele bediening. Wij gaan graag uit eten en nemen dan ook de tijd om er van te genieten. Op aanraden van de eigenaresse namen wij een lekkere fles Barollo en niet veel later volgde een tweede fles. Een heerlijke wijn bij ons vleesgerecht. Ons hoofgerecht was verrukkelijk en de saus precies goed. Bij de koffie namen wij huisgemaakte tiramisu en ik moet eerlijk bekennen dat ik niet eerder zo’n lekkere tiramisu heb gegeten bij een Italiaan. Zachte achtergrond muziek, de verwarming precies op de juiste temperatuur, gerechten die naar meer smaken begeleidend door een uitstekende wijn en het personeel die precies op de juiste momenten langskwam met onze bestellingen of om te vragen of alles naar wens was. Voor ons staat vast, mochten wij in het centrum zijn en Italiaans willen eten dan staat Sapore Italiano bovenaan onze lijst. Grazie!
Beste mevrouw J.K.,

Hartelijk dank voor uw recensie. Prachtig om te horen dat u een prettige avond heeft gehad bij ons. Wij hopen u gauw terug te zien.

John G.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Het eten was helaas snackbar niveau en je kreeg een vel papier met de gerechten waar je uit mocht kiezen, zonder de te betalen prijs te zien. Dan is het wel een schok als je ziet dat je 30,- moet betalen voor zo'n 3-gangenmenu.
Het eten was ook lauw. Wel was mijn toetje versierd, vanwege mijn jaardag. Bediening was ok.
Jammer, en helaas niet voor herhaling vatbaar.

John
WaarIsMijnFastfood .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Ondanks dat het toeristen aantrekt, vanwege de ligging, heeft het een betere sfeer dan de standaard toeristenrestaurant. Het personeel werkt hard en dat merk je terug in de service en het lekkere eten.
De Gavi witte wijn is een aanrader!
Marianne W.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Op zich een goed restaurant. Prettige sfeer, gezellig ingericht en op loopafstand van het station. Het eten was lekker, maar niet heel verfijnd. Vandaar een 'redelijke' prijskwaliteitverhouding. Wat ons wel verbaasde, was dat het enorm lang duurde voordat de bestelling opgenomen werd. Het was namelijk niet heel druk, maar nadat we de kaart hadden bekeken en onze keuze hadden gemaakt, duurde het nog zeker een half uur voordat de bestelling werd opgenomen. Voordat de borden na het eten van het hoofdgerecht werden afgeruimd, waren we ook zeker 20 min. verder. Het is niet zo prettig als je je conversatie moet voortzetten boven etensresten. En toen moesten we na een tijdje echt vragen om de dessertkaart. We hadden gelukkig de tijd, maar het kan een stuk sneller. Overigens kwam het eten wel vrij snel als de bestelling eenmaal was opgenomen.
Bedankt voor uw recensie en uw positviteit.
Wij zien u graag terug.

Christie D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
AH restaurantactie is nep. Wij mochten niet van de kaart kiezen maar we kregen een A4tje (zonder prijsaanduidingen) met een paar goedkope gerechten waaruit we mochten kiezen. Caprese met ijskoude bolletjes mozarella uit de supermarkt stelde teleur. Huiswijn was uitstekend. Maar we voelden ons met deze actie toch tweederangs klanten.
Naomi S.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Sfeervol restaurant, zeer vriendelijke bediening en smaakvolle gerechten. We kwamen met de AH actie en hadden een fijne avond. We voelden ons zeker geen tweederangs gast (zoals je dat wel eens hoort over andere restaurants).
Maarten L.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Simpele gerechten, maar allemaal precies raak. Italiaans zoals het hoort te zijn. Goeie koks dus, en vriendelijke bediening.
Enige grote nadeel was dat als je wijn per glas wilt, dat alleen de huiswijn mag zijn. Jammer!
Beste meneer Maarten,

Bedankt voor uw recensie. Wij stellen het op prijs!

Graag tot ziens.

Veenma .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Heerlijk gegeten, snelle bediening en hartelijke ontvangst. Goede wijn. Gezellig sfeervol pand, zachte achtergrondmuziek. Prima om nog terug te komen!
Miriam V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
dankzij AH actie hier gegeten. Blij dat ik dit heb leren kennen. We voelden ons welkom, er ging een natuurlijke gastvrijheid van de het Italiaanse echtpaar uit. Het driegangenmenu was vers gemaakt, smakelijk opgediend en heel erg lekker! dus.......twijfel niet, ga hier eten!

Miriam
Annemarie O.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Een gemoedelijk restaurantje met een buitenterras. De serveerster (op leeftijd) sprak geen andere taal dan Italiaans en had het buskruit niet echt uitgevonden maar de gerechten voldeden aan onze verwachtingen en de huiswijn was lekker.