Spuistraat 3B Amsterdam Nederland Kaart
31-206252270

Over het restaurant Sapore Italiano

Ristorante Sapore Italiano is gelegen in het centrum van Amsterdam. Hier geniet u van Italiaans eten met pure smaken en verse ingrediënten. Laat u verwennen en verassen door onze Italiaanse chef kok.

Sapore Italiano verwelkomt u om te dineren met een goede sfeer en unieke ambiance.

Meer informatie over restaurant Sapore Italiano

Tram, bus en trein
  • Kom je met de auto?
    Sapore Italiano is slechts op 5 minuten loopafstand vanaf het Centraal Station Amsterdam

Maandag t/m Donderdag 14:00 - 23:30
Vrijdag t/m Zondag 12:00 - 23:30

Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Fijne plek om elkaar te ontmoeten. Vriendelijke sfeer en ontvangst. Misschien niet zo heel veel keuze vanwege de albert heijnaktie, maar mooie smaken. Eén van ons moet glutenvrij eten, daar was bijzonder veel aandacht voor, meedenkend, en prima uitgevoerd. Goede wijnen en fantastische tiramisu. En oja, aan tafel bereidde scroppino: nooit gezien en zooooo lekker. Voor herhaling vatbaar.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
We werden er zeer vriendelijk ontvangen, het 3 gangen keuze menu was ruim voldoende waar je uit kon kiezen.
Er werd veel gebruik gemaakt van de ah restaurant aktie.
Echt een aanrader.
rapidos .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Vriendelijke ontvangst. Snelle service en dito bediening. Waren er met 4 met AHrestaurantbonnen en een 5e was onverwachts meegekomen en at a la carte. Bij dessert vroegen we een extra bord voor hem en hij kreeg als service van de zaak niet alleen bord, maar een bord voorzien van dessert. Alles was prima van smaak en we komen zeker nog eens terug.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Goed gegeten in een prettige ambiance. Leuk en gezellig restaurant. Prettige bediening. Gemakkelijk bereikbaar, dicht bij Amsterdam Centraal Station.
ditmarsch .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Op een doordeweekse dag troffen wij een volle zaak aan waar de vriendelijke bediening zeer snel werkte.

Die vriendelijke en snelle bediening staat helaas in contrast met het menu. Weinig keus en een overvloed aan tomatensaus in de hoofdgerechten.
renato F.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Prima traditionele Italiaanse keuken, gezellige ambiance waarop wel nog wat upgrades nodig zijn.
masis T.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Lekker gegeten bij deze mooi ingerichte restaurant. Na het werk wilden wij snel eten en dat kon. We namen alle 3 een vleesgerecht met bijpassende wijn. De kok Sarvenio kwam aan onze tafel om te vragen of alles naar wens was. Prijs kwaliteit verhouding ligt goed en de moeite waard om hier nog eens terug te komen!
marc D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Voor de tweede keer wezen eten en het was weer heerlijk. De bediening/sfeer was weer top. Hele spontane familie, we hebben genoten! Aanrader!!!
laura-80 .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Onlangs weer een hapje gegeten met vriendinnen bij Sapore Italiano. Het was weer voortreffelijk, enthousiaste bediening als altijd. Saltinbocca alla romana was top! Mooie presentatie op je bord. Huisgemaakte tiramisu was ook heerlijk! Bedankt voor de goeie service!!
Irma 1.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Met mijn collega's ben ik wezen eten bij Sapore Italiano. Als vooraf hebben we antipastissimo genomen op tafel. Verschillende soorten Italiaanse voorafjes als carpaccio, vitello tonnato en nog veel meer. Heel lekker! Ik had de branzino (zeebaars) als hoofdgerecht. Complimenten aan de chef, heerlijk gegeten!! Bediening was heel vriendelijk, goeie service en sfeer. Een restaurant om zeker nog is terug te komen.
ksmn .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Goed eten. maar de keuze uit de hoofdgerechten beperkt tot pastagerechten, waardoor het toch weer relatief duur werd.
Gulle hand van wijn schenken, dat wel.
Beste KSNM,

Bedankt voor uw reactie. We hebben zorgvuldig een menu samengesteld, jammer dat u het duur vindt.

t.bleijenberg .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Uitstekend restaurant op loopafstand van Centraal Station; heerlijk gegeten, niet te duur en na afloop kregen we nog een limoncello van de zaak.
Beste meneer/mevrouw Bleijenberg,

Bedankt voor uw mooie recensie! Tot de volgende keer.

arjo2 .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Vriendelijke ,informele ontvangst , vlotte bediening , attent personeel .
We hadden een 3 gangen menu van de AH actie , de lasagna was goed een beetje apart (positief) ,hoofdgerecht :
Raviola lekker , goed van smaakt. ,de penne was ook goed , lekker pittig ,alleen iets teveel saus , het desert was goed ,de dame blanche was heerlijk , goed ijs , al met al een geslaagde avond
Beste meneer/mevrouw Arjo2,

Bedankt voor de leuke recensie. Wij doen ons best. Leuk om te horen dat alles naar wens was.
Marjolein_66 .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Met AH actie hier gegeten. We werden vriendelijk ontvangen, onze gereserveerde tafel stond gereed en het keuzemenu van de actie lag al op tafel. We konden kiezen uit 3 voor-, hoofd en nagerechten. Beiden gekozen voor een licht voorgerecht, de tomaat met mozzarella, als hoofdgerecht lasagne en als dessert tiramisu. De gerechten zijn van prima hoeveelheid, na afloop een goed gevulde maag. We hebben lekker gegeten, de gerechten zijn niet heel bijzonder, maar gewoon lekker, evenals de huiswijn. Het restaurant ziet er gezellig uit, de bediening is vriendelijk en attent. Ligging in het centrum van de stad en vlakbij het centraal station.
Beste mevrouw Marjolein,

Dank voor uw recensie! Fijne feestdagen alvast.

Groeten,
Richard W.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Een leuke plek en een zeer plezierige bedening. Daarbij ook nog zeer smakelijk eten. Ga er beslist nog een eer eten met vrienden.
Beste meneer Richard,

Bedankt voor uw leuke recensie! Hopelijk tot de volgende keer.

Groet,
Johan H.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Leuk restaurant . Prima eten maar opmaak borden etc. is wel wat simpel. Eigenlijk goed eten zonder opsmuk. Mooie wijntjes prima prijs en geen kinderachtige glazen
Beste meneer Johan,

Bedankt voor uw recensie. Fijne feestdagen!

Groeten.
hans624 .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Na een rondvaart langs Adam Light Festival gisteravond hier gegeten met AH-actie. Een beperkte menu-kaart maar wel met lekkere gerechten. Vooraf een aubergine/mozzarella schotel uit de oven en als hoofdgerecht : lasagne. Smaakte lekker. De gewenste huiswijn (Montepulciano Abruzzen) was op maar we kregen een duurde Puglia-wijn tegen huiswijnprijs ! De tiramisu als toetje was prima. Goede en aardige bediening. Kortom: lekker en gezellig gegeten.
Beste meneer Hans,

Bedankt voor uw recensie! Wij zien u graag weer terug.

Yvette J.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Keuze uit 3 voor- , hoofd- en nagerechten. Geen vis. Lasagna met weinig gehakt. Duur glas wijn, geen zoete wijn zoals gevraagd gekregen. Niet gemeld. Andere gasten kregen na aandringen wel vis en vlees voor dezelfde prijs.
Beste mevrouw Yvette,

Bedankt voor uw recensie. Helaas heeft u het verkeerd begrepen. Na aandringen hebben de gasten geen vlees of vis gekregen. Wij hadden eerder linguine met grote garnalen ook in de albert heijn actiemenu. Dit gerecht hebben we er uit gehaald en vervangen door ravioli. Als de gast toch linquine wilt proberen, mag dat altijd. Tevens komen er geen vlees of vis hoofdgerechten voor in onze albert heijn menu. Excuses voor de zoete witte wijn, waarschijnlijk een misscommunicatie omdat wij geen zoete witte wijn verkopen en het niet op de kaart staat.

Jan A.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
AH menu gecombineerd met à la carte, onderling veel gerechten gewisseld. Geen probleem voor deze gastvriendelijke Italiaanse familie. Heerlijk gegeten, Steak was boterzacht, in de Italiaanse tomatensaus proefde je het zonnetje terug. Ondanks dat de tafeltjes redelijk dicht op elkaar staan heb je geen last van de buren. Wij gaan nog eens terug!
Beste meneer Jan,

Fijn om te horen hoe u uw bezoek heeft ervaren. Bedankt voor uw recensie en tot ziens.

Marion D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Attente, vlotte bediening, vrolijke kok. Het AH/Iens-menu had als hoofdgerecht uitsluitend keuze uit 3 pasta's maar was wel goede pasta. Heerlijke tiramisu - groot stuk! Beetje krappe inrichting.
Bedankt voor uw recensie! Tot de volgende keer.