Sapore Italiano

Spuistraat 3B Amsterdam Nederland Kaart
31-206252270

Over het restaurant Sapore Italiano

Ristorante Sapore Italiano is gelegen in het centrum van Amsterdam. Hier geniet u van Italiaans eten met pure smaken en verse ingrediënten. Laat u verwennen en verassen door onze Italiaanse chef kok.

Sapore Italiano verwelkomt u om te dineren met een goede sfeer en unieke ambiance.

Meer informatie over restaurant Sapore Italiano

Tram, bus en trein
  • Kom je met de auto?
    Sapore Italiano is slechts op 5 minuten loopafstand vanaf het Centraal Station Amsterdam

Maandag t/m Donderdag 14:00 - 23:30
Vrijdag t/m Zondag 12:00 - 23:30

Friso T.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Zeer smakelijk eten en een vriendelijke bediening
Charlotte S.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
(H)eerlijk gegeten: kwalitatief goede producten gebruikt (zoals bijv de ossenhaas, de mozzarella, eekhoorntjesbrood etc), die zeer smaakvol waren bereid! Ik heb genoten! Aanrader!
Patrick B.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
heerlijk gegeten. lekkere rosé erbij. snel en netjes geholpen. Zeker een aanrader. Genoeg lekkere gerechten op het menu.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
In Sapore Italiano mijn laatste AH-restaurantactie-kaart verzilverd! Werd een gezellige, smakelijke, gastvrije happening. Men had voor de gasten die "via AH" kwamen een menukaart gemaakt met voor alle drie de gangen drie keuzemogelijkheden. Exact zoals gepresenteerd op de website, dus geen verrassingen/teleurstelling ter plaatse. Mijn disgenoot en ik kunnen er kort over zijn: eten, drinken, service, ambiance, het is allemaal prachtig en zeker de moeite waard om terug te komen.
We hadden een flesje wijn besteld bij het hoofdgerecht en daar genoten we nog van terwijl het hoofdgerecht genuttigd was. De bediening stelde voor dat ze nog even zouden wachten met het serveren van het dessert! Een bijzonder attente geste die we dankbaar aanvaardden!
Wil C.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Voor de 2e keer hier gegeten met de AH restaurantactie. Echt een aanrader ook buiten de actie om zou ik hier zeker nog eens gaan eten!
Jannie V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Wij werden gastvrij ontvangen, snelle en zeer vriendelijke bediening en goede uitleg menukaart.
Het eten was erg lekker. Het dessert mochten wij zonder problemen met elkaar delen. Een aanrader en het restaurant ligt niet ver vanaf het Centraal Station. Ik ga er zeker weer een keer naar toe.
wendy_db .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Ik heb hier samen met 2 vriendinnen gegeten (AH-actie) en een prima avond gehad. Bediening was zeer vriendelijk en het eten heerlijk. Aanrader!
Malou L.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Gister wezen eten bij Sapore Italiano en een geweldige avond gehad! Heerlijk eten, fijne sfeer en ontzettend vriendelijke bediening. We kregen goed advies voor de wijn, en eindigden met een heerlijke Scroppino die aan tafel werd bereid. Aanrader, hier komen wij zeker terug!
Diana D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Heerlijk gegeten met de bonnen van de Albert Heijn. Keuze menu, met naar onze mening voldoende keuze. Wij vonden alleen de tafels wel wat dicht op elkaar staan. Niet heel erg prive zeg maar.
Ino H.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Goed restaurant. Erg vriendelijke bediening. Goede prijs-/kwaliteitverhouding. De lasagna was erg smakelijk en de aangeraden wijn paste goed bij het gerecht.
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Fijne plek om elkaar te ontmoeten. Vriendelijke sfeer en ontvangst. Misschien niet zo heel veel keuze vanwege de albert heijnaktie, maar mooie smaken. Eén van ons moet glutenvrij eten, daar was bijzonder veel aandacht voor, meedenkend, en prima uitgevoerd. Goede wijnen en fantastische tiramisu. En oja, aan tafel bereidde scroppino: nooit gezien en zooooo lekker. Voor herhaling vatbaar.
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Eten was boven verwachting en zeer smaakvol. Alles werd smaakvol geserveerd. Een minpuntje was het dessert van profiteroles, het deeg was iets te zout.
De wijn was van goede kwaliteit en zeer betaalbaar.
De bediening was hartelijk en uitstekend.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
We werden er zeer vriendelijk ontvangen, het 3 gangen keuze menu was ruim voldoende waar je uit kon kiezen.
Er werd veel gebruik gemaakt van de ah restaurant aktie.
Echt een aanrader.
rapidos .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Vriendelijke ontvangst. Snelle service en dito bediening. Waren er met 4 met AHrestaurantbonnen en een 5e was onverwachts meegekomen en at a la carte. Bij dessert vroegen we een extra bord voor hem en hij kreeg als service van de zaak niet alleen bord, maar een bord voorzien van dessert. Alles was prima van smaak en we komen zeker nog eens terug.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Goed gegeten in een prettige ambiance. Leuk en gezellig restaurant. Prettige bediening. Gemakkelijk bereikbaar, dicht bij Amsterdam Centraal Station.
ditmarsch .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Op een doordeweekse dag troffen wij een volle zaak aan waar de vriendelijke bediening zeer snel werkte.

Die vriendelijke en snelle bediening staat helaas in contrast met het menu. Weinig keus en een overvloed aan tomatensaus in de hoofdgerechten.
renato F.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Prima traditionele Italiaanse keuken, gezellige ambiance waarop wel nog wat upgrades nodig zijn.
masis T.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Lekker gegeten bij deze mooi ingerichte restaurant. Na het werk wilden wij snel eten en dat kon. We namen alle 3 een vleesgerecht met bijpassende wijn. De kok Sarvenio kwam aan onze tafel om te vragen of alles naar wens was. Prijs kwaliteit verhouding ligt goed en de moeite waard om hier nog eens terug te komen!
marc D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Voor de tweede keer wezen eten en het was weer heerlijk. De bediening/sfeer was weer top. Hele spontane familie, we hebben genoten! Aanrader!!!
laura-80 .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Onlangs weer een hapje gegeten met vriendinnen bij Sapore Italiano. Het was weer voortreffelijk, enthousiaste bediening als altijd. Saltinbocca alla romana was top! Mooie presentatie op je bord. Huisgemaakte tiramisu was ook heerlijk! Bedankt voor de goeie service!!