Sapin

Rodenrijselaan 33 A 3037 XC Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Sapin

Ron V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2014
Na de recensies op iens te hebben gelezen dit restaurant ook maar eens geprobeerd. We hadden een salto soep,een roti kipfilet en een vegetarische roti besteld. De soep was de beste die ik in lange tijd gegeten heb goed gevuld met rijst, ei, kip en taugé. de kip roti was erg goed op smaak en bij de vegetarische roti was de tempeh erg lekker gekruid.
Het feit dat de juffrouw achter de toonbank niet erg geïnteresseerd leek en wat last had met optellen werd ruimschoots goedgemaakt door de uiterst vriendelijke eigenaar.
Hoebedoeloe .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2014
Op aanraden van een vriend hier de saoto-soep besteld. Heerlijk! Verse ingedienten, heerlijke bouillon en een goed vullende maaltijd voor vijf euro. Bovendien is de eigenaar een mooie vent, die me uitgebreid uit wilde leggen hoe ik de soep hoor te eten. Hier ga ik nog heel vaak terugkomen om de andere gerechten te proberen!
MirandaD .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2014
Wat een lekkere Saoto Soep!!! En dan ook nog zo dicht in de buurt. De bouillon is lekker en je krijgt de rest van de ingrediënten ernaast zodat alles lekker knapperig blijft. Ze zijn ook niet gierig met de hoeveelheden. Ik heb al diverse restaurantjes geprobeerd, maar niks haalt het bij de Saoto van Sapin! De roti schijnt ook lekker te zijn, maar die heb ik nog niet geprobeerd. De kaart is ook niet zo groot dat je je afvraagt of alles wel vers is. Echt een aanrader!
Zeeuwolde2013 .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2013
Nog nooit zo'n lekkere fris pittige roti-rund gegeten! Buitengewoon vriendelijke eigenaar, gezellige sfeer in dit piepkleine eethuisje. Als we weer eens van Zeeland > Flevoland rijden, zouden we voor dit lekkers bij wijze van spreken een ommetje maken, zelfs als we verder niets in Rotterdam te doen hebben.
Nana H.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2013
De derde keer bij Sapin gegeten. Wat een vriendelijke eigenaar en zo sociaal. Net of je gewoon bij een vriend op bezoek komt. En het eten super lekker en elke dag vers gekookt. Die sotosoep is echt top een goed gevulde soep zoals het hoort en niet als bij sommige zaken waar je alleen maar bouillon proeft. Doordat hij alleen in de keuken staat wordt alles vers gekookt en opgewarmd in de magnetron. De pisang goreng is lekker knapperig. Nou een ding weet ik zeker voor catering bel ik Sapin. Eindelijk een zaak gevonden dat lekkere javaans eten verkoopt. Mijn complimenten. Nana
Surifood .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2013
Ik heb hier nasi met kip en sauto gehaald. Nasi was droog zonder smaak en sauto had zure lucht. Ik heb het weggegooid en zonder voor de 5 euro wat ik betaald had. In totaal 14 euro . Ik koop hier nooit meer eten. De slechtste javaanse zaak waar ik eten heb gehaald.Nasi/eten wordt opgewarmd in een magnetron.Na mijn bestelling wilde ik weglopen toen ik mijn eten uit de magnetron zag komen. Sauto smaakt naar slootwater. Geen citroengras, geen gember. Ik vind dit een schande om sauto te noemen.Ik heb geprobeerd sapin te bellen , maar er wordt niet opgenomen. Mijn 14 euro had ik beter kunnen besteden!
DGRN .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2012
Prima prijs-kwaliteit blijft gehandhaafd. De soato-soep blijft een van de beste van Rotterdam. Rijkelijk gevuld, fraai opgediend. Aanrader!
DGRN .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2012
Meer dan 10 keer gegeten. Surinaams-Javaanse keuken met fantastische saoto-soep, welke zeer goed gevuld is. Heerlijke loempia's. De kaart is beperkt qua keuze, maar alles is dagvers. Prima prijs-kwaliteit verhouding. Aardige en behulpzame eigenaar. Eenvoudig en klein decor met enkele zitplaatsen. Zeker een bezoek waard!