Over het restaurant Santos

Geweldige grillkunsten

De chef heeft de kunst van het grillen perfect onder de knie. Mals vlees, gebakken precies zoals jij dat wilt. Geen zin in vlees? Geen probleem, de vis wordt ook perfect gegrild. Het interieur is warm, modern en gezellig. Neem de tijd en geniet tijdens een uitgebreide lunch of exclusief diner van al dat lekkers!

Meer informatie over restaurant Santos

- Lunch vanaf 12:00

laurenz V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
We hebben genoten van ons bezoek aan Santos. We zaten lekker buiten in het zonnetje, met uitzicht op het Kurhaus. het eten was leuk geserveerd en goed voorbereid. Als je bij het restaurant gaat eten, neem dan vooral de cheesecake met karamel saus als toetje. Dat was een van de beste cheesecake die ik ooit heb geproefd.
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Alles was prima prijs kwaliteit. Alleen de wijn a geen keuze van 6 Euro per glas of een Fles van 34 Euro vond ik wat aan de hoge kant .Zou aanraden om daar wat meer variatie in te brengen zoals een fles vanaf 17,50 EURO of een glas van 3,40 EURO. Dat zal voor de klant de drempel om een fles of glas wijn te kopen wat lager maken. Verder was het prima !!
Pietje P.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Het eten was op zich wel prima. Bediening kan stukken beter. Waarschijnlijk vanwege het feit dat wij hadden gereserveerd met de AH restaurantactie werden we nogal kortaf bediend.
Monique En Maya E.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
we komen er zeker nog een keer terug. Heerlijk eten en vlotte bediening. Mooi uitzicht en de prijs is ook nog eens goed.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Heerlijk gegeten! Vanaf het moment dat je binnenkomt tot het moment dat je gaat wordt je verrast met allemaal lekkere hapjes!
r B.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Onvriendelijk, lang wachten.
beer-27 .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Voorgerechten , carpaccio en zalmfilet behoorlijk koud. Hoofdgerecht, spies en tonijn : inspiratieloos op boord gelegd met drie takjes krulsla en twee gehalveerde tomaatjes. Had wel wat groeten verwacht. Bakje sla moest dit kennelijk compenseren. Bediening van gastheer was nog net niet onvriendelijk en verdient een nascholingscursus. De serveersters waren gelukkig wel vriendelijk. Zeker als dit een eerste kennismaking is via de AH actie, zou je verwachten dat men je nog eens terug wil zien. Voor ons dus niet.
Marina L.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Heel aardig personeel. Leuke ruimte, knus maar wel ruim. Eten was lekker.
y.w. N.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Wat een kwaliteit, dat vlees! De sappigste Rib-eye ooit!
Aanrader!!
dorothy B.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
eten was goed ,alleen er stond bij de reservering €29,75 voor een drie gangen menu. Maar dat klopt niet ,ze hebben geen driegangen menu , maar je moet 3 losse gerechten kiezen ,en daarvan is van ieder gerecht de goedkoopste gratis. je bent wel verplicht drie gangen , dus voor- hoofd en na gerecht, te pakken . Dan ben je wel duurder uit als €29,75 voor 2 menu's. We hebben dit verteld , en laten zien op de reservering , maar hij zei gewoon dit zijn ONZE voorwaarden!.
Raymon V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Zaterdag 29-04-17 hier gegeten na aanleiding van de goede recensies. Helaas was het ronduit slecht. De pasteitjes vooraf waren droog en smaakloos en de bruschetta was ijskoud en leek zo uit de koelkast te komen het Brood waarop dit geserveerd was had verbranden randjes.
Tournedos werd niet gevraagd hoe deze gebakken moest worden waardoor deze bijna rauw op tafel kwam. De kipspiezen waren echt het toppunt van smaakloos. Zelfs geen korreltje zout had deze gehad. Uiteindelijk snel de veel te dure rekening betaald en weggegaan. Voor ons nooit meer!! Wat een slecht restaurant met onpersoonlijke bedoening.
Jordi070 .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
met zijn drieën hier gegeten. het eten was weer zeer goed. vooraf heb ik gerookte zalm gegeten. die was heerlijk. als hoofdgerecht een ossenhaas van 300 gram. die was super mals. en als nagerecht de tiramisu. die was ook heel lekker. de bediening is vriendelijk en over het algemeen vlot. er werden paar foutjes gemaakt. zoals rode wijn inschenken terwijl er witte besteld was. ook dacht men dat ze de salade al geserveerd hadden terwijl dat niet zo was. verder niets op aan te merken. aanrader.
Joep M.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Het is een groot restaurant maar wel gezellig knus. Lekker gegeten en goede bediening. Hierna zijn we naar de voorstelling van lion King gegaan.
Ismael G.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Goed en perfect vlees. De portie's mogen wel groter. verder een top restaurant. Ik ga zeker terug
Nathalia L.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Teleurstellen tafel gereserveerd toen we daar kwamen ware alle tafels bezet en een rij van 10 mensen aan het wachten voor een tafel, reserveren heeft geen zin....erg jammer
Alexander S.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Lekker gegeten, de rib-eye was weer heerlijk mals.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
goed
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
29-1-2017
Nadat we onze AH-kaarten hadden overhandigd kon het feest beginnen. Echter onze ober dacht daar anders over: Ons werd de beperking van het AH-arrangement duidelijk gemaakt (lees: ingepeperd) en het humeur van de mannelijke bediende drukte direct een stempel op de feestvreugde. Hij was kortaf, onvriendelijk, ongemanierd en ongastvrij. Er waren jammer genoeg geen gepofte aardappels, slechts frites ( wel heel lekker) en de hele maaltijd was geweldig( entrecote, garnalen en ossehaas0. Het vragen naar de dessertkaart ging zeer ongemakkelijk, alsof ons werd verweten daar ook nog eens van te willen profiteren met de AH-kaart...
Het vragen om de rekening leek prima te lukken. Echter de ober koos ervoor om zijn edele zitvlak op een stoel uit ons zicht te posteren. Toen wij( na een minuut of 5) aan de bar, in zijn zicht verschenen om af te rekenen bij een uiterst vriendelijke jongeman( met staart) kwam hij naar ons toe. (wel sorry zeggen, maar dat konden we moeilijk geloven).
U raadt het waarschijnlijk wel: deze onbeschoftheid werd niet met fooi beloond.
Diepak A.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
De locatie en sfeer was perfect. We hadden echter meer verwacht van het eten. Service was wel uitstekend. We aten er met het gezin(2 kinderen) en er werd aan alles gedacht: kinderstoeltjes, extra bordjes, geschikte plek voor gezin, etc..
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
veel te rumoerig restaurant met heeeeeeel veel rennend personeel, er is nooit rust. Kwaliteit van het vlees / vis prima, maar te kleine porties voor veel te veel geld. Lijkt op een fastfoodrestaurant, kreeg de indruk dat ze tafel zsm leeg wilden hebben