Over het restaurant Santos

Geweldige grillkunsten

De chef heeft de kunst van het grillen perfect onder de knie. Mals vlees, gebakken precies zoals jij dat wilt. Geen zin in vlees? Geen probleem, de vis wordt ook perfect gegrild. Het interieur is warm, modern en gezellig. Neem de tijd en geniet tijdens een uitgebreide lunch of exclusief diner van al dat lekkers!

Meer informatie over restaurant Santos

- Lunch vanaf 12:00

Hans-Paul V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Marco L.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Santos garant voor een ongezellige avond uiteten.
Concept van een dure "vreetschuur"
Redelijk eten waar je veel te lang op moet wachten.
Mariska D.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Wij waren er met de AH restaurantaktie. Vriendelijk personeel en erg goed eten wat mooi opgediend wordt. Ook verrassende (en lekkere) voorgerechten en heerlijke nagerechten. Sfeer prima. Aan alles gedacht in dit restaurant. Onze complimenten!
J.C. J.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Geen opmerking was zomers druk met extra muziek live op het plein.

Ingeval komen wij wel weer terug wij zaten op een goede plek om te dineren, goede zicht op podium met een warme latin's muziek.
tontenberge .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Aardige bediening goede service en alles snel het voorafje was niet door en door warm werd terug genomen en werd snel weer gebracht
Lex D.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Vriendelijk personeel en geen problemen toen onze vrienden door ziekte niet verschenen; de voor hen bestemde AH-bon werd met begrip voor de situatie en zonder commentaar teruggegeven. Duidelijke toelichting op het menu. Het eten was prima. Santos wordt een terugkomer.....
roanwi .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Aan een levendig plein op het terras genoten van een heerlijk 3-gangen diner.
Voorgerecht van carpaccio en zalm voortreffelijk evenals het hoofdgerecht van kippenspies en een runderspies.
Nagerecht beiden een flensje gevuld met banaan, ijs en slagroom. Het flensje was koud, na mijn idee mag dit wel iets warm zijn!
Teenslipper .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Met zijn zessen van de AH actie hier gegeten.
Op twee personen na, was het eten voortreffelijk.
Twee van ons hadden een tournedos met bijsmaak.
We hebben er niets van gezegd, omdat het op het eind pas onder elkaar besproken werd.
En idd rook het stukje vlees anders en de smaak was ook niet helemaal op orde.
Als we hier weer eens gaan eten, gaan we er wel even op letten.
Zodat als er wat niet op orde is, Santos er ook wat aan kan doen.
Rob E.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Prima eten voor een meer dan redelijke prijs. Gastvrij en een goede service. Echt een aanrader.
Romy N.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Het eten was lekker, alleen het hoofdgerecht was een beetje verbrand. De service was goed, alleen niet iedereen sprak nederlands. Wij zaten buiten en dit was erg gezellig. Het had een leuke sfeer!
m D.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
heerlijk gegeten met de ah actie..... alleen het personeel aan ons tafeltje kon vriendelijker er kon geen lachje vanaf......
Hidde V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Het voorgerecht was erg lekker, maar de bediening was niet al te best...

We kwamen het terras oplopen en niemand van de bediening kwam naar ons toe om te vragen of we gereseveerd hadden of om ons welkom te heten. We hebben na 10 minuten zelf de ober moeten aanschieten om te vragen of we wat mochten drinken en de kaart konden krijgen.

Na het bestellen duurde het 20 minuten voordat het voorgerecht er was, dit is prima acceptable. Maar omdat we nog naar een voorstelling moesten hebben we aangegeven toen het voorgerecht geserveerd werd dat we om een bepaalde tijd weg moesten om de voorstelling te halen. Dit was allemaal geen probleem werd er gezegd. Maar uiteindelijk hebben we alleen een voorgerecht gegeten want we moesten weg.
Sandra N.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Wel hebben heerlijk gegeten 3 avonden en de sfeer en service is erg goed!
Gaan zeker nog terug!
1x viel het hoofdgerecht echt tegen we hadden lams carbonaatjes. Dit was een slechte partij. En dus niet opgegeten was jammer! Maar wel netjes opgelost door het management. Kan gebeuren maar was erg jammer. Dagen erna waren zoals we gewend zijn bij Santos weer perfect!!!
Thankssss ????
Gertine H.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Heerlijk gegeten bij dit restaurant. De bediening was snel en vriendelijk.
Sommige recensies geven aan dat het personeel erg onvriendelijk of kortaf is: dit komt omdat niet iedereen goed Nederlands kan.

Ik vond het top!
familie S.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Santos is een prima restaurant waar je prima kan eten, tegen een hele redelijke prijs.
Het restaurant ziet er gezellig uit en de bediening is prima.
Diana C.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Een sfeervol , klantvriendelijk restaurant , wij hadden via de AH actie gereserveerd , wij werden goed en vriendelijk bediend en het eten was heerlijk , een goed begin voor een gezellig avond op loop afstand naar de Lion King , zeker een aanrader ????????????????????????????????
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Mooie zaak, kwalitatief prima eten, afwisselende menukaart. de bediening was prima maar de enkele medewerkers waren zeer kortaf. Speciaal de cheese-cake is er lekker. Maar een prima gelegenheid om eens iets aparts te eten.
louis P.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Redelijk eten maar ook weer niet om over naar huis te schrijven .Service vriendelijk maar beetje langzaam .
paulusvanrijn .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Gewoon een top tent die doet waar ze goed in zijn. Prima eten, vriendelijk personeel en een prettige locatie om te zitten.
ruud V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Super restaurant, heerlijk gegeten tegen normale prijzen, zeker een aanrader