Promoties zijn kortingen van 20%, 30%, 40% of 50% op de gehele rekening, inclusief drankjes. De korting is alleen geldig bij een reservering via IENS, op de betreffende dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op IENS wordt weergegeven. Promoties via IENS zijn niet geldig in combinatie met andere acties.
Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant Santos

Geweldige grillkunsten

De chef heeft de kunst van het grillen perfect onder de knie. Mals vlees, gebakken precies zoals jij dat wilt. Geen zin in vlees? Geen probleem, de vis wordt ook perfect gegrild. Het interieur is warm, modern en gezellig. Neem de tijd en geniet tijdens een uitgebreide lunch of exclusief diner van al dat lekkers!

Meer informatie over restaurant Santos

- Lunch vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant Santos

Frederike B.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Heerlijke Ossenhaas, bediening kan vriendelijker.
Dries B.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Super lekker gegeten, Ossenhaas en varkenshaas heel erg lekker
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
De kwaliteit van het vlees was goed maar het had geen Argentijnse afmeting. Het stukje droge groenvoer mocht de naam sla niet krijgen. de frites was ok.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heerlijk gegeten! En een prima aktie, top!!
Maarten D.
superslechte service
Kim S.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Wij hebben een maand van te voren gereserveerd. Toen wij binnen kwamen was er geen hostess, er stonden een stuk of 15 mensen te wachten op een tafel, mensen die na ons binnen kwamen en niet gereserveerd hadden kregen een tafel omdat ze het hardste schreeuwde, wij hebben nog 15 min gewacht en werden net als andere mensen compleet genegeerd. Nog nooit zo slecht behandeld.
Bob S.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Top vlees, goede bediening en fijne wijnkaart om uit te kiezen. Absolute aanrader at Scheveningen Beach!
Cynthia V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Het was echt ontzettend druk. We hadden vtv gereserveerd, maar moesten toch wachten op een tafel. We werden daarna soort van weggestopt in een hoekje. We hebben 1 keer kunnen bestellen en hebben toen verder geen personeel meer gezien. Ik had mijn vlees medium gevraagd, maar deze was meer rare. Heel erg jammer. We gaan hier niet snel weer naartoe.
Roel B.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Zoals gebruikelijk erg goed eten.
Verbazend blijf wel het hoge tempo van bestelling en opdienen
Wij geven altijd ff aan te wachten met het bestellen, na bestelling plaatsen heb je gemiddeld binnen 5 minuten het hoofdgerecht.
Roger P.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Op een zaterdagavond met 6 mensen bij Santos gaan eten. We kregen een tafel in een donker hoekje van het restaurant, ondanks dat er nog niemand binnen zat.

Voorgerechten van de website kwamen niet overeen met de kaart. De carpaccio was prima, maar de goulash soep werd half warm opgediend en was smaakloos.

Waarvoor je naar de Argentijn gaat zijn de perfect gegrilde stukken vlees. Drie mensen hadden een rib-eye, en deze was prima gegrild, alleen miste alle smaak die je van een Argentijns gegrild stuk vlees zou verwachten. De entrecote was erg droog, en had de saus echt nodig.
De grootste teleurstelling was de picanha. Deze werd voor het grillen in 4 dunne plakken gesneden, waardoor het well done werd geserveerd ipv medium rare. Ik zou persoonlijk nooit een picanha voor het grillen in dunne lappen snijden. De vetrand bleef hierdoor als een soort blubber aan het vlees zitten. Als je het in 1 geheel bakt dan wordt dit juist lekker knapperig en geeft dit veel smaak. Ook dit vlees miste de Argentijnse grill smaak, en smeekte om wat zout en peper.
Voor dit geld zijn er veel betere Argentijnse restaurants te vinden, want je betaald een premium prijs.
Roshnie B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Goede bediening. We werden niet opgejaagd. Heerlijk eten.
Kristie L.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, het voelde wel wat rommelig aan af en toe. Ook duurde het soms wat langer voordat we ons eten kregen.
Ilse K.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Alles was basic goed, het eten was lekker maar niet speciaal, interessanter voor vleeseters, vlotte bediening, prijs ligt een beetje aan de hoge kant.
Gewoon goed dus.
Ada V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Kom er regelmatig. Het is top.
S. W.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Als wij in scheveningen zijn eten wij daar altijd. Wij zijn zo tevreden over santos.
Je kan er erg goed eten.
Mariah S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk eten
Niwka A.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten en prima bediening!
Ben B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Zowel kwaliteit als kwantiteit was goed. Zeker een aanrader!
natalie K.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Superrrrrr vriendelijk ontvangst . lekker mandje stokbrood met smeersels van de zaak , de varkenshaas met champignonsaus en cheese cake een aanrader !! komen zeker terug
bart G.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Toch wel wat krap zitten aan de straat kant.