Over restaurant Santos

Geweldige grillkunsten

De chef heeft de kunst van het grillen perfect onder de knie. Mals vlees, gebakken precies zoals jij dat wilt. Geen zin in vlees? Geen probleem, de vis wordt ook perfect gegrild. Het interieur is warm, modern en gezellig. Neem de tijd en geniet tijdens een uitgebreide lunch of exclusief diner van al dat lekkers!

Meer informatie over restaurant Santos

- Lunch vanaf 12:00

Bert F.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Bij binnenkomst begon de teleurstelling; 3 leden van het personeel zeiden dat ze er direct aan kwamen.
Maar eerst moest er bij een aantal tafels opgenomen worden of met andere klanten worden afgerekend.
Bij de reservering gevraagd om een rustige tafel; wij kregen een tafel in het drukste deel van het restaurant vlak naast de bak waar om de tien het gewassen bestek in werd gegooid.
Het was kortom de reis en het trotseren van de kou niet waard.
Miriam D.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
We hebben lekker en gezellig gegeten, prima service! Van mij mag er wat meer licht zijn in het restaurant, maar de sfeer was verder ook prima.
K.appel .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
We werden vriendelijk ontvangen, de bestellingen kwamen heel snel .
Het eten was erg lekker veel keuze en de locatie was super gezellig aan een leuk plein.
J P.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Gisteren bij Santos aangeschoven via Groupon, heerlijk gegeten voor een prima prijs.
Wij hadden de standaard Argentijnse steak (die bij deze deal hoorde) verruild voor de Lomo van 3 ons d.m.v. een geringe bijbetaling.
Wij kunnen wel concluderen dat dit veruit de beste Ossenhaas is die wij tot op heden hebben gegeten.
Bij deze nogmaals de complimenten aan de kok!
Vriendelijke en enthousiaste bediening.
Wij komen hier absoluut nog een keer terug.
Terry O.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
We waren te laat maar hadden keurig gebeld evenwel was ontvangst chaotisch en niet echt gastvrij. Noemde naam reservering maar er werd verwarrend genegeerd en anderen werd tegelijk te woord gestaan. En notabene eerst naar hun tafel verwezen. Kortaf werd er gezegd dat we bij de bar maar moesten wachten. Gelukkig alsnog een prima tafel gekregen na het geharrewar, en eten was goed.
Master King G.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Mooie sfeer heerlijk eten goede team. Ik ga zeker weer naar toe en zal zeker reclame maken voor Santos. Carpaccio was pefect mijn steak perfect gebakken en mijn flan toetje was awesome 10+
E B.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Aardig personeel, mooie warme inrichting, die een leuke sfeer brengt. Zowel binnen als buiten.
Erg lekker eten, zeker een aanrader om heen te gaan.
Chee Woo J.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
We werden erg vriendelijk ontvangen en kregen een mooie tafel. Wat fijn was, is dat we van de gehele kaart konden kiezen, ondanks dat we van de AH actie gebruik maakte. Alle gerechten hebben goed gesmaakt. De kwaliteit van het vlees was erg goed.
Lisanne N.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Lekker eten bij Santos,
Ik had gereserveerd om half 7. Ik kwam binnen en zag dat het druk was. Ik heb ongeveer 10 minuten bij de deur moeten staan wachten op een tafel. Al met al niet heel erg maar ondanks een reservering toch vervelend. Uit eindelijk zaten wij aan een ruime tafel voor 6 personen. Nogmaals het was erg druk en daarom moesten wij 15 minuten wachten tot dat ons wat te drinken werd aangeboden. Vanaf dat moment ging het snel en krijgen wij de drankjes en de kaart. Na het bestellen konden wij lekker en snel eten. Een nadeel was dat er steeds personeel aan tafel kwam om drankjes te brengen die wij niet hadden besteld en dus voor een andere tafel waren.

Maar nogmaals het eten was heerlijk en daar kom je uit eindelijk voor. Dus ja wij gaan daar zeker nog een keer eten!
Robvanmarsbergen .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Prima locatie als je naar het circustheater moet. Men is ook bereid daarmee rekening te houden.
Het feit dat we met de AH restaurantbon kwamen deed niets af aan de kwaliteit van het eten ( we konden alles kiezen) of aan de bediening. Zeker een restaurant waar we terug willen komen!
Clvs .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Maaltijd was goed, zij het dat ons niet werd gevraagd hoe wij het vlees bereid wilden hebben, één stukje was te gaar naar onze smaak.
De bediening was nonchalant, onattent: het entree was al geserveerd, de bestelde wijn bleef uit, daar moesten we om vragen. (Waar nogal kriegel op werd gereageerd )
Enige tijd geleden aten we ook bij Santos en toen naar volle tevredenheid.
Wouter K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Uitstekend eten en vriendelijke bediening gezellig Helaas was mantel van mijn vrouw uit de garderobe meegenomen
Linda R.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Super ontvangst en wat een lekker eten!
Met de AH aktie gewoon alles van de kaart mogen kiezen, heerlijk!
Zeker de moeite waard!
Als we weer eens in Scheveningen zijn komen we zeker terug.
Angie015 .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
De gerechten waren heerlijk en sfeer was gezellig. Lekker rustig en gewoon een leuke tijd gehad met lekkere gerechten. Ik zal ze zeker nogmaals bezoeken.
Rock_mans .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Eten was goed. Grote borden met redelijk kleine porties. Aantal medewerkers bediening konden vriendelijker zijn, later op de avond waren er nieuwe medewerkers die een stuk vriendelijker waren
Burgaj2 .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Prachtig Argentijns vlees, goed bereid. Alleen zwezerik was in erg dunne stukjes gesneden die daardoor droog werden. Goede friet. Bijgerecht sla een beetje vdValk-achtig.
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten.we waren met drie echtparen, het was een gezellige avond.We komen wel meer bij Santos eten.Het is zeker aan te bevelen .De menukaart is Argentijns.en voor een ieder is het goed kiezen .
Marijn_trommelen .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Het eten was niet echt fantastisch. Noet voes, zeker niet. Maar ik zou niet terug komen. Mijn vriend had de burger en dat was ook alles. Niet boeiend van smaak, niet mooi opgemaakt. Het viel een beetje tegen.
J. V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Uitstekende kaart en prima uitgeserveerd. Uitstekende kwaliteit vlees. Geen wachttijden en alles liep zoals we hadden gehoopt.
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
We waren hier met de restaurant actie van Albert Heijn. Al met al een hele gezellige avond gehad, goede service en erg lekker gegeten. We mochten gewoon á la carte eten, dus dat was goed geregeld. Alleen de voorgerechten waren iets wat aan de karige kant. Misschien kwam dat door een te groot bord met te weinig erop, en een triest blaadje sla als opvulling. Maar dit was echt de enige kanttekening. Verder alles top! Goeie wijn gedronken en zeer voldaan vertrokken. Toptent!