Over restaurant Santos

Geweldige grillkunsten

De chef heeft de kunst van het grillen perfect onder de knie. Mals vlees, gebakken precies zoals jij dat wilt. Geen zin in vlees? Geen probleem, de vis wordt ook perfect gegrild. Het interieur is warm, modern en gezellig. Neem de tijd en geniet tijdens een uitgebreide lunch of exclusief diner van al dat lekkers!

Meer informatie over restaurant Santos

- Lunch vanaf 12:00

Eten8,2/10
Service7,7/10
Decor8/10
Wout K. Meesterproever (65 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Een dagje Scheveningen, familie uit de USA over, totaal een gezelschap van 10 mensen. We werden prima ontvangen. Interieur leuk, linnen servetten, mooie wijnglazen. Ze weten daar wat grillen is, het vlees was perfect zoals gevraagd. Personeel ietwat afstandelijk maar correct. Wijnen prima evenals de koffie. Voor herhaling vatbaar.
Martin C. Meesterproever (15 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
- Recensie wordt momenteel bewerkt -
Jan V. Fijnproever (3 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
We zijn geweest op een zondag avond, redelijk vol alles ging echt wel snel, goede bediening, het eten was van zeer goede kwaliteit, wat over was kregen we mee naar huis, komen hier zeker terug.
FKPG . Fijnproever (4 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Wij zijn gisteren met 6 personen gaan eten bij Santos met de AH actie. Je mocht van de kaart kiezen als je maar drie gerechten nam. Heel fijn, want zo ben je niet gebonden aan een standaard menu. De kaart is heel uitgebreid, de bediening geweldig, de porties enorm groot. Als je T-bone steak bestelt dan krijg je die ook in enorm formaat. Wij zijn super tevreden naar huis gegaan, het eten was echt smaakvol en alles was ook zelf gemaakt. Geen standaard sausjes. Wij adviseren meer mensen om hier te gaan eten. Je krijgt waar voor je geld. Leuk dat ze meededen aan de AH actie, zo leer je weer nieuwe restaurants kennen. Ga zo door !
Amel-labriki . Proever (1 recensie) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Ik vond het toetje absoluut niet lekker. De rest was wel lekker maar wat me opviel was dat we geen salade kregen bij het eten terwijl al de andere keren dat we daar hebb gegeten wel salade kregen.
Tinekeexel . Proever (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
We hebben met ons gezin heerlijk genoten van de verschillende gerechten. Super klaar gemaakt. Argentijnse steak, lamskoteletten en runder vleesspies. Meer dan genoeg voor een ieder . Zeker een aanrader, en ook betaalbaar
Wandavanholland . Proever (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Het eten en de service waren goed. Er zat voldoende tijd tussen de gerechten waardoor we op ons gemakje konden dineren. Er was genoeg aanloop want het terras zat op een gegeven moment nagenoeg vol.
Adrie.spaans . Proever (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Het eten was prima ik had als voor gerecht gevulde paprika heerlijk hoofdgerecht
Zalm en het toetje flensje met banaan.De bediening was ook klasse echt een
Aan rader komen zeker terug
Annemiewalraven . Fijnproever (2 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Mijn dochter en ik hebben gisteren heerlijk gegeten bij Santos, pasteitjes/vlees en 1 goulashsoep en lamskoteletjes en 1 biefstuk, heerlijk met frites of gepofte aardappel en sla en 1 nagerecht beiden, een echte aanrader en wij gaan zeker nog eens terug! Wij zaten buiten, net of je op vakantie was, heel mooi decor en `n hele fijne bediening!
Mvg,
A.
Diaantje S. Proever (1 recensie) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Gezellige sfeer op een heerlijk verwarmd terras.
Nette en vriendelijke bediening en het eten was smakelijk en goed verzorgd.
Coenhamm . Proever (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
We hadden een 3gangen menu van de Albert Heijn actie Het eten was ontzettend lekker hooguit het voorgerecht avocadosalade met garnalen was erg veel. het dessert hebben we gelukkig om kunnen ruilen voor een koffie met een drankje daarnaast.
Dbijenhof . Proever (1 recensie) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
We zaten lekker buiten in de zon, voor de AH restaurantactie mochten we van de gehele kaart kiezen. De Bife de Chorizo was wat droog, maar we hadden hem iets te doorbakken besteld. Verder wel heerlijk.
Het dessert.... CHEESECAKE! Die MOET je proberen!
Vincent_83 . Proever (1 recensie) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Lekkere spareribs, goed eten en de porties waren ook voldoende. Wel aan de prijzige kan, maar dat zag je wel terug in de kwaliteit en de smaak van het eten.
Andy T. Expertproever (7 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Via de Ah actie hier gegeten vooraf kregen we gratis de brood met alilolie daarna hadden we de tomatensoep en de goulashsoep als hoofd de ossenhaas met pepersaus en de Argentijnse rund in pittige tomaten saus en na hadden we de warme appelgebak met een bolletje vanille ijs en de vanille ijs met perzik Alleen de pepersaus vonden we niet zo lekker de rest was prima. Komen zeker nog een keertje terug.
Antoinette V. Fijnproever (4 recensies) 6,5 /10
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Hier gegeten via de AH actie. Je kon kiezen uit de complete kaart en het goedkoopste voor-, hoofd- en nagerecht was gratis. Carpaccio kostte 12,75, varkenshaas met beetje friet en schaaltje rauwkost 20,75, nagerecht 7,50 . Voor de mayonaise werd 1,25 gerekend. uiteindelijk met een wijntje en ice tea 49,75 kwijt. Veel geld voor niet echt iets bijzonders.
Haringg . Expertproever (8 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Wij komen hier best vaak en al vele jaren, blijft een heerlijk restaurant.
Heerlijk eten en gezellig, gisteravond wel enorm druk maar ja dat is logisch een top locatie en heel warm bijna tropisch weer.
Bedankt weer voor alles, groetjes Raymond en Jolanda vanuit ons mooie Scheveningen.
Wittebols . Proever (1 recensie) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Vriendelijke bediening en goede ambiance. Eten was lekker eten zoals altijd! Ook terras is ruim ingedeeld zodat je niet te dicht bij andere gasten zit. Top avond!
Slamn48 . Proever (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Super relaxed, een perfect gegrilde tonijn wat zeldzaam is en bijzonder vriendelijk personeel. Het werkelijk enige minpuntje: Er had een lapje over de tafel gehaald mogen worden...
Giselabouvrie . Proever (1 recensie) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Heerlijk eten ,mooie locatie, goede prijs kwaliteit verhouding, goede porties, alles was lekker en voldoende, heerlijke cheesecake
M A D. Meesterproever (10 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
santos gelegen aan het kurhausplein, een van de mooiste plekjes van scheveningen, alle tafels waren bezet, wij aten als voorgerecht gerookte zalm en carpaccio, hoofdgerechr was ook niet te versmaden, varkenshaas en argentijnse haas met gemengde salade, het waren culinaire standjes, het was allemaal even lekker, en het nagerecht, ijs met allerlei vruchten en een dot slagroom,heerlijk!!!!! we besloten met 2cafe irlandes, hier komen we beslist terug.