Over het restaurant Santos

Geweldige grillkunsten

De chef heeft de kunst van het grillen perfect onder de knie. Mals vlees, gebakken precies zoals jij dat wilt. Geen zin in vlees? Geen probleem, de vis wordt ook perfect gegrild. Het interieur is warm, modern en gezellig. Neem de tijd en geniet tijdens een uitgebreide lunch of exclusief diner van al dat lekkers!

Meer informatie over restaurant Santos

- Lunch vanaf 12:00

Diana C.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Een sfeervol , klantvriendelijk restaurant , wij hadden via de AH actie gereserveerd , wij werden goed en vriendelijk bediend en het eten was heerlijk , een goed begin voor een gezellig avond op loop afstand naar de Lion King , zeker een aanrader ????????????????????????????????
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Mooie zaak, kwalitatief prima eten, afwisselende menukaart. de bediening was prima maar de enkele medewerkers waren zeer kortaf. Speciaal de cheese-cake is er lekker. Maar een prima gelegenheid om eens iets aparts te eten.
louis P.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Redelijk eten maar ook weer niet om over naar huis te schrijven .Service vriendelijk maar beetje langzaam .
paulusvanrijn .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Gewoon een top tent die doet waar ze goed in zijn. Prima eten, vriendelijk personeel en een prettige locatie om te zitten.
ruud V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Super restaurant, heerlijk gegeten tegen normale prijzen, zeker een aanrader
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Zeer gastvrij en kwalitatief goed restaurant. Niet de goedkoopste maar wel erg lekker. Zel had ik de Argentijnse steak van ossenhaas. Subliem heerlijk zacht en mals. Bediening erg attent en behulpzaam. Zeker het plan nog een keer terug te gaan.
GeLa .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Op vrijdag 16 juni 2017 heerlijk gegeten bij Santos aan het Gevers Deynootplein te Scheveningen. Vooraf besproken, maar toch een tafel uitgezocht buiten onder de enorme kap. Prachtig gedekt met tafellinnen(Waar vind je dat nog?) Gedeeltelijk gebruik gemaakt van de Groupon voucher maar we gingen voor de Gamba's en dat werd een feest. Zes grote garnalen in een bedje van olijfolie met kruiden.
Heerlijk van smaak. Bakje water met citroen voor de vingers en een goed glas wijn. Een heerlijke gepofte aardappel met roomboter en wat frites. De twee salades waren eenvoudig, de saus erover heen was bijzonder. Toe twee koffie (Irish en French) maakte het geheel af. Goede vlotte bediening(Roman). Net terras, ruime tafels(4 pers.)
Wij waren er eerder ook geweest. Het heeft zeker niet aan kwaliteit ingeboet. Prima restaurant, goede kwaliteit, vriendelijke snelle bediening. Zeker aan te bevelen!
haringg .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Altijd heerlijk om bij Santos te komen, een waar feest en inmiddels zijn de medewerkers als vrienden geworden.
Dus twijfel miet en als je leuk uit eten wenst te gaan, ga fijn naar Santos, een ware aanrader.
Lieve groetjes en enorm bedankt voor de fijne avond Jolanda en vrienden.
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Prettige ontvangst.Op juiste tempo bediend en het eten was goed.
Zal het aan vrienden en kennissen aanbevelen.Ga weer eens terug.
Evelyn V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
We zijn hier gisteravond met zijn vieren met de AH-actie geweest.
Prima eten voor een prima prijs.
We waren hier al eerder geweest.
Alleen de cheesecake was wat droog vergeleken met de vorige keer, dat was jammer.
Maar verder prima gegeten en bediend door vriendelijk personeel.
Lisanne B.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Top locatie in Scheveningen, top diversiteit op de menu kaart, genoeg ruimte om binnen en buiten te zitten. Met een groepje van 5 vriendinnen weg geweest, allen zeer tevreden en voldaan.
Jolanda P.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Lekker eten vriendelijk personeel en je wordt niet weg gekeken !!
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Een heerlijk stukje vlees. Ook het voorafje carpatio was erg lekker.
De dressing op de bijgeserveerde salade, vonden wij niet zo lekker..
haringg .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Was weer ouderwets vriendelijk en gezellig, heerlijk gegeten.
Alles word er aan gedaan om je een fijne avond te bezorgen, lieve groetjes tot hopelijk zsm.
Jordi070 .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
voor het eerst ontevreden over Santos. de bediening was erg traag en het duurde heel lang voordat het hoofdgerecht geserveerd werd. dit terwijl het helemaal niet zo druk was en er voldoende personeel leek te zijn. ook het eten viel een beetje tegen. vooraf had ik een garnalen salade met avocado. deze bestond voornamelijk uit saus. voor het hoofdgerecht had ik een medium rare ossenhaas besteld. deze was eerder medium well-done. tot slot klopte de rekening niet.
m a D.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
mijn zoon en ik hadden als voorgerecht avocado met sla en garnalen, het was perfect, daarna ossenhaas, dat had de kok zo goed klaargemaakt,dat we er uren later nog steeds die heerlijke smaak in de mond hadden, dat deze zaak geen Michelin ster heeft is onbegrijpelijk, we waren hier voor de derde keer en iedere keer is het een lust om hier te eten.
Joost M.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Hartelijke ontvangst. We mochten zelf ons tafeltje uitkiezen. Ongevraagd heerlijk brood met breutje en schaaltje met olijven in een soort dressing. Lekker. Voorgerecht een carpaccio en een Bruschetta.Beiden prima. Hoofdgerecht, een steak resp. een ossenhaas was van uitstekende kwaliteit. Uitstekende passende saus erbij en lekker aangemaakt schaaltje met diverse slasoorten. Uitstekende frites. Nagerecht (3de gang). Beiden iets lekkers met vanilleijs.
Ik heb hiervoor prijs/kwaliteisverhouding als prima gekwalificeerd. Met een borrel vooraf en vier glazen (open) wijn prima overigens) was ik incl € 5,25 tip, € 70 kwijt. Hier is niks mee maar ik was de gast via de AH Restaurantaktie. Dus het 2de driegangenmenu (het goedkoopste van de twee) hoefde niet afgerekend te worden.
In het normale geval moet er dus nog een menu bij worden geteld van ca. € 40,00. Dan kom de nota op € 110,00 minimaal (i.c. zonder koffie na). En dan ben je toch weer met z'n tweeën voor een leuke hap met een slok een flink bedrag kwijt.
Ismael G.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Het eten was heerlijk en het personeel super vriendelijke en een zeer goede service gekregen.
Anja G.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Wat viel de service tegen....
Ze konden de reservering niet vinden die ik online had gedaan.....Zelf achter onze drankjes aanwe moesten zeer lang op ons eten wachten tot 3x toe kwam het er bijna aan zeiden daarna bleek dus dat ze ons vergeten waren......geen compensatie gekregen...
Vlees was zeer goed.....
Danielle D.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Het eten was prima. We hadden net ons voorgerecht op, stond ons hoofdgerecht al op tafel. En die was koud wel wat van gezegd en we krijgen gelijk nieuwe.