Over het restaurant Santos

Geweldige grillkunsten

De chef heeft de kunst van het grillen perfect onder de knie. Mals vlees, gebakken precies zoals jij dat wilt. Geen zin in vlees? Geen probleem, de vis wordt ook perfect gegrild. Het interieur is warm, modern en gezellig. Neem de tijd en geniet tijdens een uitgebreide lunch of exclusief diner van al dat lekkers!

Meer informatie over restaurant Santos

- Lunch vanaf 12:00

Jolanda H.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
adrievanes .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heerlijk! Super biefstuk met de lekkerste champignon roomsaus die ik ooit had. En het personeel was zeer alert! Een aanrader
Nel V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Lekker en gezellig gegeten. Goede prijs-kwaliteit verhouding.
Erwin &amp; Carina C.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Vriendelijke ontvangst, vlotte bediening. Serveuse met grondige kennis van de gerechten. Vroegen haar om een suggestie en zijn haar hierin gevolgd. Overheerlijk en super zacht vlees! Ook fijn dat je kan zien dat het vlees wordt gegrild van aan je tafel. Komen hier ongetwijfeld terug.
Jordi070 .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
weer heerlijk gegeten bij Santos. ik vind het een gezellig restaurant op een leuke locatie. het personeel is vriendelijk en vlot. bij binnenkomst krijg je standaard een stuk stokbrood met saus en olijven. als voorgerecht heb ik de gerookte zalm genomen. deze smaakte weer goed! als hoofdgerecht had ik een ossenhaas van 300 gram. deze was iets minder mals dan ik gewend ben bij Santos maar alsnog zeer smakelijk! als nagerecht had ik een stuk appeltaart. deze was ook erg lekker!
gafolting01 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Gisteren weer gegeten bij Santos nu via AH actie. Je mag dan alles kiezen van de kaart. Het goedkoopste gerecht krijg je dan gratis. Wij hadden eerst de gerookte zalm, dan de tonijnsteak en als dessert flensje en mascarpone ijs met rode vruchten. In een woord fantastisch! Alles was heerlijk vers bereid. Nog nooit zo lekkere tonijn gegeten. Het dessert was hemels. Zo lekker. Gezellige avond gehad met geweldig eten. Tot ziens Santos. We komen zeker nog een keer!
anke-sander.dewolff .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Wij werden begroet en mochten uit 2 tafels kiezen.
Ruime keuze uit de menukaart en wij hebben heerlijk gegeten
Bediening was vriendelijk en vlot.
Jordy B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Wij hebben hier afgelopen vrijdag gereserveerd om 19:30 te gaan eten. We waren omstreeks 19:10 al aanwezig en nadat we 5 minuten moesten wachten (de tent zat bomvol) kregen we een mooie tafel toegewezen. De voorgerechten waar zeker niet goedkoop maar prima van smaak. Ik bestelde een entrecote (200 grams) en echt; wat een smaaksensatie. Ik heb werkelijk waar nog niet eerder zo een heerlijjke entrecote gegeten. Ook de gebakken aardappels die ik er wel los bij moest bestellen waren verrukkelijk. De service was verder in orde. Het restaurant is wel wat prijzig maar het eten echt super! We gaan hier vaker terugkomen.
Pauline B.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Het was erg druk en daardoor hadden ze erg weinig tijd ... jammer want een simpel tot ziens, fijne avond is toch niet teveel gevraagd..
Arantxa P.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Ik heb erg genoten van het eten bij Santos. Wel moesten we herhaaldelijk om bepaalde drankjes vragen en om de dessertkaart. Desondanks mocht dit de pret niet drukken en heb ik een leuke avond gehad.
Jolanda M.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Was weer heerlijk eten, jammer dat ik ondanks dat ik het had aangegeven niet echt wat extra aandacht mocht ontvangen terwijl ik mijn verjaardag daar gevierd heb met 4 personen.
Terwijl ik al zoveel jaren als vaste klant daar kom eten, maar goed het eten en onze gezelligheid onder elkaar was leuk.
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Wij komen hier vanaf 1998 bijna elk jaar en nog nooit heeft iets ons teleurgesteld. Het eten en de service is dus altijd constant van kwaliteit. Soms kan vanwege de drukte een ober wat gehaast overkomen, maar dit is nooit op een onbeleefde manier geweest. Dit jaar voor het eerst gegeten via de ah restaurant actie. Een groot voordeel hier is dat je zelf een driegangen diner naar keuze kunt samenstellen waarvan de goedkoopste gang gratis is. Het was weer overheerlijk!
Cosmas F.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Goed eten voor een nette prijs, maar service laat te wensen over.

Het eten was lekker: goed vlees en genoeg friet erbij. De sla was niet heel goed, sausje was aan de zoete kant. Jammer dat bij drie bakjes friet slechts een bakje mayo bij zit. De bediening laat op diverse aspecten punten liggen. Bij uitleg over wat voor vlees het is wordt herhaald wat er op de kaart staat. Bij het vragen naar een extra bakje, kwam deze uiteindelijk niet (op tijd). Diverse malen te lang moeten wachten op de vraag of er nog wat te drinken gewenst is. Bediening was niet erg vriendelijk (blik/interesse/houding).
WimStal S.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Zaterdag 10 december 2016 hier gegeten met partner. We namen ieder een T-bonesteak. Buitengewoon lekker, voor mij medium-rareen voor mijn tafelgenoot medium, wat met de juiste tijd gegrild is. De smaak is met een echte grilsmaak en de hoeveelheid vlees is naar verwachting goed zoals je van een T-bone mag verwachten.
Als voorgerecht hadden we de twee soepen gekozen, die voldoende smakelijk werden bevonden. Als dessert de cheese cake en de tiramisu. De cheese cake was wel een beetje te zout! Mag het ietsje minder? De tiramisu was wel goed van smaak, maar de textuur klopt niet, omdat de romige bovenlaag te week is en niet aan mascarpone doet denken. Persoonlijk vind ik de 500 grams tiramisubakken van Lidl authentieker en iets lekkerder. De portie bij Santos is wel ruim bemeten.
Net voor onze steaks geserveerd werden, wilde ik rode wijn erbij bestellen, maar toen ik zag dat de glazen net op de knik gevuld werden, heb ik ervan afgezien. Er gaan minstens 6 glazen uit de fles Condor Peak van €5,00 terwijl men voor een glas ruim €4,00 betaalt. Mag het a.u.b. ietsje meer zijn?
Voor een glas pils van 33 cl werd €3,75 gevraagd.
Al met al toch weer prima gegeten bij Santos met een prima bediening!
2807wspa .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Vlotte vriendelijke bediening.
Met AH bon een prima 3 gangendiner a la carte kunnen kiezen. En... Er was genoeg te kiezen. Hoeveelheid was echt voldoende, het nagerecht konden mijn zus en ik niet op...
Gunstige locatie t.o.v. theater en parkeergarage.
Ga zeker nog wel een keer...
Jeffrey V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Waar voor geld. kwalitatief in orde maar niet uitgebreid. Vlees was heerlijk en mals naar wens gegaard en carpaccio super zacht maar garnituren vielen tegen. geen groenten alleen salade en carpaccio erg kaal. Je krijgt letterlijk wat er op menu staat, verwacht niet meer. blij dat we rechts van ingang zaten rustig langs raam ipv grote ruimte waar het rumoerig was. stoel staat echter wel dicht op het raam hebben tafel verplaatst. telefonisch kwam reservering bot over en tijdens diner ook niet geheel duidelijk of professionele service. Wachttijden normaal, inrichting rechts langs raam is leuk links in grote ruimte iets te massaal.
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Leuke sfeer in Argentijnse sfeer het eten is uitstekend. Leuke bediening die regelmatig langs kwam om te vragen of alles naar wens was. Mogen wel meer langskomen wat betreft drank. Voorgerecht was voldoende niet dat je gelijk vol zat. Hoofdgerecht is van uitstekende kwaliteit. Nagerecht was fris en fruitig en tot slot een lekker bak koffie. Echt een aanrader. Min punt is dat je maximaal voor maar 6 personen kan boeken en niet in de weekenden.
Hebe L.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Gastvrij ontvangen. Alles prima in orde. We hebben heerlijk gegeten bij Santos en hebben gebruik gemaakt van de AH actie. De kaart voor het tweede gratis menu werd netjes zonder de aandacht erop te vestigen ingenomen en verrekend.
Robert W.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Op dit restaurant hadden ik mij, tijdens onze korte vakantie in Scheveningen, verheugd. Ik ben namelijk een liefhebber van een mooi stukje rundvlees met een goede rode wijn er bij. Korte conclusie: redelijk goed eten, maar bot en onvriendelijk personeel. Een cursusje hospitality kan geen kwaad.

Langer verhaal: bij binnenkomst valt op dat de ontvangst niet al te vriendelijk is. We hebben gereserveerd, maar dat lijkt niet uit te maken. We krijgen de kaart in de handen gedrukt, drinken? Of we wat willen drinken dus. We gaan direct voor een hoofdgerecht. Er worden twee schaaltjes met sla op tafel gegooid. Welke bij welk gerecht hoort wordt er niet bij verteld. De sla die er op ligt, ligt er ook al tijdje. Niet alleen verlept, maar delen gewoon volledig gedroogd. Mijn keuken had het niet uitgegaan. Behoudens het feit dat de gerechten worden geserveerd op koude borden is het vlees dat geserveerd wordt, de tonijnsteak van mijn vriendin en de Argentijnse chips top. De salade wordt snel hersteld. Bij het dessert hetzelfde ritueel als bij het opnemen van het drinken: dessert? Laten de kaart maar even bekijken. We besluiten geen dessert te nemen en geven dit door. Op de melding wordt niet gereageerd, ook niet of wij een kopje koffie of thee willen, niets. Uiteindelijk na een kwartier wachten toch maar gevraagd of we misschien mogen afrekenen.