Over het restaurant Santos

Geweldige grillkunsten

De chef heeft de kunst van het grillen perfect onder de knie. Mals vlees, gebakken precies zoals jij dat wilt. Geen zin in vlees? Geen probleem, de vis wordt ook perfect gegrild. Het interieur is warm, modern en gezellig. Neem de tijd en geniet tijdens een uitgebreide lunch of exclusief diner van al dat lekkers!

Meer informatie over restaurant Santos

- Lunch vanaf 12:00

anjosmeets .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Het eten van zeer goede kwaliteit.
toen ik vroeg om de wijnkaart kreeg ik alleen de wijnkaart van Salantein, jammer op de andere kaart stonden lekkerdere wijnen voor bij mijn vlees.
Jacob J.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Ik kom hier al jaren en blijft goed
suzeseton .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Met de AH actie daar gegeten. Geen speciale kaart maar alles op de gewone kaart kon je bestellen en de kwaliteit van het eten als zowel de bediening was helemaal top. Een echte aanrader.
haringg .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Het was weer heerlijk om bij Santos te kunnen eten, het was een cadeautje van mij aan mijn lieve buurjongen die mij vaak helpt met boodschappen enz omdat ik al ruim 8 maanden ziek ben en geopereerd en niet goed kan lopen.
Jenny R.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
vriendelijke bediening, heerlijk gegeten met name de goulash soep is een aanrader. We wilde van tafel wisselen en ook dat was geen probleem
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Een heerlijk stukje vlees. Vooraf nemen we carpatio. Dit smaakte erg lekker. De kipnuggets voor de kleine waren goed. Maar naar verhouding wel duur.
Een aanrader.
Leo M.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
We zijn hier terecht gekomen door een AH spaarkaart. We komen regelmatig in Scheveningen en zijn zeker van plan nogmaals langs te komen heel goed eten en vriendelijke bediening!
Irma D.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Het eten is eg goed. Vooral de ossenhaas met pepersaus. Je krijgt het wel snel achter elkaar. Als je dan het AH restaurantmenu hebt dan is het best veel. Maar nogmaals kwaliteit eten is zeer goed.
Ingrid K.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Heerlijk gegeten komen er zeker nog een keer terug.
Fred D.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Voldoende keuze uit rechten. Zijn er al een aantal keren geweest. Iedere keer weer lekker gegeten. Een echte aanrader! Bediening is er altijd vlot en erg vriendelijk
Tessa C.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
De carpaccio was met erg veel olie erg zonde, de salade had bbq saus als dressing erg slechte combinatie. Weinig contact te kregen met de bediening
Hans-Paul V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Alles was prima.
Alleen wilden we een ei bij de spinazie en dat was niet mogelijk. Jammer!!!
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Het was mooi weer dus we zatten heerlijk buiten. Het vlees was zo als we gewent zijn weer erg lekker. De bediening is vlot en vriendelijk.
Perry V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Bij aankomst vriendelijk ontvangen.
We konden binnen of buiten zitten.
De service was vlot en vriendelijk.
Het eten was uitstekend.
Werkelijk aan te raden.
Een volgende keer gaan we zeker weer hier eten.
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Top zaak, wat een sfeertje onder de overkapping met open haardjes.
Zelfs met een stortbui heerlijk op terras gegeten.
Eten steeds weer prima, personeel zeer vriendelijk en dienstverlenend dus een dikke 10.
sonjaenton .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Alles was uitstekend en zowel voorgerecht en hoofdgerecht waren uitstekend enkel het nagerecht Tiremasu mocht iets minder cacao op.
jo M.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Zoals gewoonlijk weer heerlijk gegeten en gedronken. Ik ben niet zo'n fervent rode wijn drinker maar de CS van huis Salentein is/was verrrrrukkelijk. Ook de prettige bediening heeft zeker bijgedragen aan een plezierige viering van mijn verjaardag :-)
D V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Lekker gegeten. Mooie lokatie. Lekker kachel aan op terras toen het begon te regenen. Sfeerverhogend. Eten was prima......alleen......duurde wat (te) lang.......jammmer. Verder AANRADER!!
janvisser41 .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
De ossenhaas met groene pepersaus is een aanrader, het Argentijnse flensje met ijs en slagroom bleek een volwassen pannenkoek met inhoud ! Het enige minpuntje is, gelet op het grote aantal zitplaatsen het geringe aantal toiletten; twee dames en een heren !