Over het restaurant Santos

Geweldige grillkunsten

De chef heeft de kunst van het grillen perfect onder de knie. Mals vlees, gebakken precies zoals jij dat wilt. Geen zin in vlees? Geen probleem, de vis wordt ook perfect gegrild. Het interieur is warm, modern en gezellig. Neem de tijd en geniet tijdens een uitgebreide lunch of exclusief diner van al dat lekkers!

Meer informatie over restaurant Santos

- Lunch vanaf 12:00

Joep M.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Het is een groot restaurant maar wel gezellig knus. Lekker gegeten en goede bediening. Hierna zijn we naar de voorstelling van lion King gegaan.
Ismael G.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Goed en perfect vlees. De portie's mogen wel groter. verder een top restaurant. Ik ga zeker terug
Nathalia L.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Teleurstellen tafel gereserveerd toen we daar kwamen ware alle tafels bezet en een rij van 10 mensen aan het wachten voor een tafel, reserveren heeft geen zin....erg jammer
Alexander S.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Lekker gegeten, de rib-eye was weer heerlijk mals.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
goed
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
29-1-2017
Nadat we onze AH-kaarten hadden overhandigd kon het feest beginnen. Echter onze ober dacht daar anders over: Ons werd de beperking van het AH-arrangement duidelijk gemaakt (lees: ingepeperd) en het humeur van de mannelijke bediende drukte direct een stempel op de feestvreugde. Hij was kortaf, onvriendelijk, ongemanierd en ongastvrij. Er waren jammer genoeg geen gepofte aardappels, slechts frites ( wel heel lekker) en de hele maaltijd was geweldig( entrecote, garnalen en ossehaas0. Het vragen naar de dessertkaart ging zeer ongemakkelijk, alsof ons werd verweten daar ook nog eens van te willen profiteren met de AH-kaart...
Het vragen om de rekening leek prima te lukken. Echter de ober koos ervoor om zijn edele zitvlak op een stoel uit ons zicht te posteren. Toen wij( na een minuut of 5) aan de bar, in zijn zicht verschenen om af te rekenen bij een uiterst vriendelijke jongeman( met staart) kwam hij naar ons toe. (wel sorry zeggen, maar dat konden we moeilijk geloven).
U raadt het waarschijnlijk wel: deze onbeschoftheid werd niet met fooi beloond.
Diepak A.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
De locatie en sfeer was perfect. We hadden echter meer verwacht van het eten. Service was wel uitstekend. We aten er met het gezin(2 kinderen) en er werd aan alles gedacht: kinderstoeltjes, extra bordjes, geschikte plek voor gezin, etc..
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
veel te rumoerig restaurant met heeeeeeel veel rennend personeel, er is nooit rust. Kwaliteit van het vlees / vis prima, maar te kleine porties voor veel te veel geld. Lijkt op een fastfoodrestaurant, kreeg de indruk dat ze tafel zsm leeg wilden hebben
Tonny D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Gewoon heel,gezellig zo alsmhetmhoort
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Prettige bediening,waren er al vaker geweest.het is er goed eten.
Zijn uitstekende gerechten,goed bereid precies zoals wij het gevraagd hebben.
Gaan er wel vaker heen
Jordi070 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
we hebben hier met zijn vieren gegeten. we zaten bij het raam waar het best fris was. ik vroeg aan de ober of hij daar wat aan kon doen. maar dat kon niet volgens hem. daarom zijn we aan een andere tafel gaan zitten. ik heb vooraf de carpaccio genomen. deze was erg lekker. als hoofdgerecht de ossenhaas met groene pepersaus. deze was ook goed van smaak. als desert had ik de tiramisu. ook die was erg lekker. weer lekker gegeten en een leuke avond gehad bij Santos.
Lianne V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Wij hebben lekker en goed gegeten. Goede menukaart met verschillende keuzes.
svandoesburg .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Kan beter, tafel moest nog schoon gemaakt worden toen we kwamen,
Carpaccio was heerlijk, de T bone steak, taai en zeer moeilijk van het bot te snijden. De salade was rijkelijk voorzien van een soort saus die erg overheersend was en wij niet lekker vonden. Het desert was uitstekend en ook de koffie na afloop.
R.S. B.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Wederom net als vorig jaar gebruik gemaakt van de AH restaurant actie. Ook dit jaar weer een top avond gehad in restaurant Santos. Overheerlijk gegeten. Genoeg keuze. Voor ieder wat wils. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Een echte aanrader ook zonder AH restaurant actie.
Angela A.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
We zijn hier recent geweest met familie omdat de steaks erg goed zijn. Qua voorgerecht raad ik eerder de carpaccio of salade met garnalen aan want de kalfszwezerik is lekker krokant maar tegelijk erg vet zo uit de pan op een bord gegooid evenals de inktvisringen. Die hadden ze misschien eerst op papier kunnen laten uitlekken. Tip voor de volgende keer.

De steak was weer heerlijk maar de service laat te wensen over, er kan bij de heren geen glimlach af. Gelukkig zijn de dames erg vriendelijk.
Thea M.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Hartelijk ontvangen,door vriendelijk personeel, korte wachttijd en fantastisch gegeten. De porties waren voor ons te groot, maar prima bereid. De sfeer is levendig, maar het geluid niet storend. Kom hier zeker terug!
Jolanda H.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Geweldige service, we waren een uurtje te vroeg, maar er werd direct actie ondernomen om een tafel gereed te krijgen voor 6 personen, ondanks dat het op dat moment best druk was en wij zelf aanboden alvast een drankje te nemen en aan de bar te wachten. Top!
Het eten was voortreffelijk, we komen zeker nog een keer terug!
adrievanes .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Uit eten geweest met vrienden. We werden vriendelijk ontvangen en naar onze plaatsen gebracht.
De gerechten waren lekker en de bediening vriendelijk. Een prima avond gehad!
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heerlijk! Super biefstuk met de lekkerste champignon roomsaus die ik ooit had. En het personeel was zeer alert! Een aanrader
Nel V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Lekker en gezellig gegeten. Goede prijs-kwaliteit verhouding.