Santos

Gevers Deynootplein 120 2586 CP Den Haag Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Santos

Geweldige grillkunsten

De chef heeft de kunst van het grillen perfect onder de knie. Mals vlees, gebakken precies zoals jij dat wilt. Geen zin in vlees? Geen probleem, de vis wordt ook perfect gegrild. Het interieur is warm, modern en gezellig. Neem de tijd en geniet tijdens een uitgebreide lunch of exclusief diner van al dat lekkers!

Meer informatie over restaurant Santos

- Lunch vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant Santos

Stephanie D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2018
Erg lekker gegeten en zeker voor herhaling vatbaar. Enige opmerking is weten HOE je klanten moet aanspreken. Gister geweest en moesten van de AH bon, voor hoofd en na bestellen. Alles was best vullend. Dat wij bij de nagerecht vroegen of we ipv van toetje, allebei groene thee mochten.
Moeilijk moeilijk want dat houd de actie niet in en dan verdienen ze er niks op, dus die moeten we dan wel allebei betalen. (terwijl ik al bijna € 50,- aan eten heb gegeten). Toen ik zei maar je wilt ons toch vaker zien hier? Waarbij zijn antwoord was, dat maakt mij niet uit, als je blij bent of niet. Ik schrok een beetje van zijn antwoord. Ik zei nou is wel wijs om te investeren in je klanten toch, aangezien deze actie niet voor altijd is. Zijn antwoord, ja maar klant is niet koning, we hebben maar 1 koning en dat is WIllem Allexander. WAUW! totaal 0 besef van hoe je met een klant moet omgaan. Mij ging het er echt niet om dat ik 2 theetjes moest betalen hoor, ging me om het antwoord.
David C.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2018
Eten was goed. sfeer was OK.
John S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Ja een echte aanrader,na teleurgesteld te zijn doordat we bij iens bij een ander restaurant gereserveerd hadden ,en dat blipeek bij aankomst volledig afgehuurd te zijn voor een besloten feest waar iens van op de hoogte was maar wel ons een reservering liet maken .
Santos gaf ons ondanks de drukte een tafel en we hebben er heerlijk gegeten .
Een tien voor santos en een dikke onvoldoende voor iens !
John S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Wij kwamen onverwacht zonder reservering .wij hadden oorspronkelijk bij een ander gereserveerd ,maar bij aankomst bleek dat wij daar biet terecht konden ivm een besloten feest waar iens van op de hoogte was.wij werden dus verzocht te gaan .restaurant Santos heeft ons keurig geholpen en het eten was zalig !een dikke pluim voor Santos!
Maja V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Bijzonder geslaagde avond beleefd.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Heerlijk gegeten met AH spaarkaart. Gezellig, gastvrij. Echt een aanrader
Annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
(Te) grote porties. In oktober nog lekker buiten gezeten. Wel even waarschuwen als je nog naar het theater wil en dus op tijd weg moet.
Angela A.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Het was vrij druk met een grote groep waarvoor alle begrip maar na wachten werd eindelijk de bestelling opgenomen en vervolgens kwam het hoofdgerecht terwijl het voorgerecht er nog niet was dus kon terug. De chorizo worstjes waren soort van op bord gegooid met pluk sla maar wel weer erg smakelijk. Helaas hoofdgerecht flank steak (in 3 stukken) was wel goed medium/rare gebakken maar véél te zout. Heb mijn dan ook voor het eerst mijn bord niet leeggegeten. Ondertussen waren we tweeënhalf uur verder en moesten nog dessert bestellen...

Na alle goede ervaringen hier, als favoriete restaurant voor de carnivoren, helaas een flinke tegenvaller.
Leen V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Alles was uitstekend
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Zeer goed en gezellig restaurant, heerlijk gegeten, aanrader als je van een goed mals stuk vlees houd, komen er graag!!
Anneke D.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Heerlijk gegeten.
Mike L.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Voorgerecht en hoofdgerecht uitstekende (heerlijke carpaccio en echte malse ossehaas). Nagerecht was een beetje zwaar - creme caramel is meestal een lichte nagerecht, maar dit was wel een stuk zwaarder dan ik ben aan gewend. Uitstekende avond met een hele leuke sfeer.
Daniëlle H.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
Het was weer fantastisch!!
Johan S.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
Afgelopen maandag een regen en stormachtig Scheveningen bezocht. Sfeer aan zee met dit weertype is prachtig. 's Middags lekker in een paviljoen, uitkijkend over de woelige zee, bij een haardvuurtje geluncht.
Voor de avond bij Restaurant SANTOS met AH reservering geboekt, geen speciaal menu maar gewoon van de uitgebreide menukaart kiezen waarbij voor de tweede persoon de goedkoopste gerechten niet werden berekend. Zowel voor-, hoofd als nagerecht waren in een woord FANTASTISCH.
Gamba"s van de grill, ossehaas en een tweetal vleesspiezen, we hebben gesmuld waarbij de enthousiaste bediening zorgt voor net dat beetje extra.

Bij een volgend bezoek aan Scheveningen zullen we zeker weer gaan eten bij dit voortreffelijke restaurant
Wij willen hierbij Restaurant SANTOS van harte aanbevelen, aanrader !!
Nanda D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
Heerlijk gegeten. Alleen bij het hoofdgerecht zou een schaaltje sla of iets van een schepje groenten ( wat kost dat hélemaal), iets beter ogen. Maak je hoofdgerecht €2 p.p. duurder en je hebt zéér tevreden klanten. Het nagerecht was subliem.
F O.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Heerlijk gegeten in sfeervolle ambiance.
Hans E.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Alles is gewoon goed voor elkaar: prima eten, vriendelijk personeel en juiste snelheid van bedienen. Niet te snel en niet te langzaam. Toptent op mooie lokatie.
Jean-Paul L.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Eten was oké. Service niet
Marijke P.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
We moesten € 5 bijbetalen, omdat we geen 3e gang of koffie toe namen.
Dikjan D.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2018
Eten, service en decor eigenlijk alles perfect en om te genieten en je komt niets te kort. Samen met vrienden gegeten en iedereen was te vrede