Over het restaurant Santos

Geweldige grillkunsten

De chef heeft de kunst van het grillen perfect onder de knie. Mals vlees, gebakken precies zoals jij dat wilt. Geen zin in vlees? Geen probleem, de vis wordt ook perfect gegrild. Het interieur is warm, modern en gezellig. Neem de tijd en geniet tijdens een uitgebreide lunch of exclusief diner van al dat lekkers!

Meer informatie over restaurant Santos

- Lunch vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant Santos

Jolanda T.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Een warm welkom, een gezellige sfeer, veel keuze in ( lekkere ) gerechten. Vriendelijk personeel, gezien worden in een gemoedelijke sfeer. Heerlijk gegeten. Fantastische avond.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Weer lekker gegeten met de AH aktie. Zo is het goed betaalbaar, anders beetje te duur ! Waren vroeg dus konden kiezen waar te zitten.
Nina V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
????????
Joke T.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij Santos, Het vlees was lekker en heel mals. Het personeel was vriendelijk en beleeft, Wij komen er heel graag.
terheidej .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Hebben heerlijk gegeten.
Een fantastisch stuk vlees op de juiste manier bereidt.
Ook de bediening was zeer vriendelijk en voorkomend.
Vonden het alleen wel prijzig.
Voor de rest niets dan lof.
haringg .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Was weer als ouderwets, wij komen al heel veel jaren bij Santos en inmiddels zijn wij bijna als vrienden geworden.
De bediening is zeer behulpzaam, lief en gezellig.
Lekker eten, wij hebben weer genoten.
Lieve mensen enorm bedankt jullie hebben ons weer een heerlijke avond bezorgd, lieve groetjes Jolanda Meere - Nijdam.
Amir Z.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Tevreden
Marita P.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij Santos. Het vlees was mals. De borden waren mooi opgemaakt. En mijn favoriete toetje, huisgemaakte Tiramisu, was tongstrelend. We gaan hier zeker nog een keer eten!
Irma D.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
De biefstuk is echt heel goed echter het bakje sla mag inmiddels weleens vervangen worden voor iets anders.
Als je daar vaak komt, dan word je dat echt zat. Bovendien zit er een rare bbq saus overheen.
Patricia S.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Lekker gegeten aan de hand van de AH actie. Er werd duidelijk van te voren uitgelegd hoe het werkte en het eten smaakte goed. Wel merkten we (niet alleen bij ons maar ook bij de andere tafels) dat zodra je het hoofdgerecht hebt ontvangen er geen aandacht meer aan je besteed wordt waardoor het lastig werd om iemands aandacht te trekken.
Prima locatie en leuke sfeer met keuze of je binnen of buiten wilt zitten.
Erik H.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
De ontvangst was hartelijk. Wij hebben er heerlijk gegeten het vlees was perfect, er was een gezellige sfeer vriendelijke behulpzame en vlotte bediening Kortom voor herhaling vatbaar
Maria K.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
We hebben genoten van het heerlijke eten en mooie weer en buiten op het terras gegeten. We waren het boekje van AH vergeten en mochten toch blijven zitten. Wonen bijna om de hoek dus later afgegeven. Het was super.
Cynthia V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
We hadden gereserveerd via de AH restaurantactie.
Bij binnenkomst bleken wij de spaarkaart vergeten te zijn, maar gelukkig was dit geen probleem.
Eten stond vrij snel op tafel.
Het vreemde was dat de serveerster vroeg of we al klaar waren met het eten terwijl we overduidelijk nog zaten te eten. Ik had zelfs nog een frietje in mijn mond met het antwoorden.
Daarnaast was het personeel vrij chagrijnig en ging het afrekenen rommelig.
Alwin V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Fantastisch gegeten voor een goede prijs.
Anke H.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Vorig jaar met de restaurant actie van ah hier gaan eten. Wij gaan niet vaak naar een zelfde restaurant. Dit was zo goed bevallen, vlees perfect gegrild waardoor we toch terug zijn gekomen! Wederom heerlijk. Aanrader!
Andrea P.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening.
Sander G.
Was super lekker!!!!
Mooie locatie en aardige bedienning.
Wat een heerlijk vlees ga zo door jullie zijn goed bezig top avond gehad .
Sjak64 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Getipt door vrienden en door de positieve recensie's op iens. Prima tip, we hebben erg lekker gegeten, prima portie's en er werd meegedacht ivm serveren van frietjes. Wij dachten dat wij niet alles kregen, maar dit doen zijn bewust zodat het niet onnodig afkoeld. Enige minpuntje was soms wat trage reactie op vragen, bijv 3 keer om extra bakje mayo moeten vragen. Wat betreft de AH actie, hier werd soepel mee omgegaan en correcte uitleg welke gerechten wel en niet berekend zijn. Al met al een prima restaurant en zeker aanrader.
bettina70 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
We werden vriendelijk ontvangen, konden zelf onze plek uitzoeken. Werd duidelijk verteld wat de AH actie bij hun inhield. Was genoeg keuze. Het eten was lekker. De service was goed. Als we het volle pond moesten betalen hadden we er waarschijnlijk niet gezeten omdat we het toch een beetje te duur vonden. Nu konden we er dus voordelig heen met de AH actie en hebben we het kunnen ervaren.
E F.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Heerlijk gegeten voor nette prijs. Goede kwaliteit vlees en verse producten. Wij gaan hier ieder jaar eten als wij een weekendje naar Scheveningen aan de kust gaan .