Over het restaurant Santos

Geweldige grillkunsten

De chef heeft de kunst van het grillen perfect onder de knie. Mals vlees, gebakken precies zoals jij dat wilt. Geen zin in vlees? Geen probleem, de vis wordt ook perfect gegrild. Het interieur is warm, modern en gezellig. Neem de tijd en geniet tijdens een uitgebreide lunch of exclusief diner van al dat lekkers!

Meer informatie over restaurant Santos

- Lunch vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant Santos

marielle11273 .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
super lekker gegeten en sfeervol restaurant een echte AANRADER om een avondje lekker te gaan eten TOP restaurant we waren van de AH actie
Joke K.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Al vaker van de AH kaarten bij Santos gegeten. Anders vind ik het best duur. De zwezerik was zeer goed klaargemaakt. Daarom ga ik naar Santos. En de ossenhaas was uitstekend van kleur en temperatuur. Een kleine ergernis is dat er op de gepofte aardappel automatisch creme fraiche komt en dat de mayonaise bij de friet betaald moet worden. Verder was het een drukke maar gezellige avond uit eten met vrienden.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Hier gegeten met een AH kortingsbon. Dan is 3-gangenmenu verplicht en elke goedkoopste gang betaal je niet. Je bent vrij om te kiezen uit de hele kaart, dus dat is heel fijn. De steaks waren heerlijk klaargemaakt. Alles smaakte goed en het personeel was heel attent. Niets dan lof.
wout K.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Gezellig terras, vriendelijke en geduldige bediening, linnen servetten, mooie wijn glazen. De spijzen worden met grote zorg bereid; vlees precies zoals gevraagd wordt. Prijzen zeker redelijk te noemen. Wat een restaurant!
Riet V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
bij Santos zoals altijd heerlijk gegeten!! en prettig bediend,
de sfeer is geweldig en de muziek is op een niveau dat niet irritant is, je kunt je gewoon verstaanbaar maken.
we komen graag terug!
Nicolien V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Heerlijk gegeten! Super.bediening! Echt een aanrader.
De prijs is wat duurder als in een ander restaurant , maar je krijgt er echt kwaliteit vlees voor
Wilhans T.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
We hebben hier al vaker gegeten. En en we zijn nog steeds niet teleurgesteld . De biefstuk was precies goed en de wijn lekker. Komen zeker terug
Danny N.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Goed restaurant met internationale bediening. Heerlijke vleesgerechten en veel keuze. Bediening is erg snel en vriendelijk. Erg dichtbij het theater dus ideaal in combinatie met een musical uitje.
Cora H.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Heerlijk gegeten hier, vriendelijk personeel. Normale prijzen. Had wel gereserveerd gelukkig want het restauarant zat bomvol. Argentijnse biefstuk is heerlijk mals. Spare ribs goed gaar.
Anita H.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Lekker eten voor goede prijs leuke locatie zo vlakbij het kurhaus.
Had de tonijnsteak die was erg goed en ook een heerlijk voorgerecht rucola met parmezaan en rode grapefruit[
johan264 .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Zoals altijd was het eten weer geweldig! We komen al 23 jaar bij Santos en hopen er nog vele jaren te mogen komen! Santos is zeker een aanrader!
Wilcor B.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Heerlijk gegeten en als wij Scheveningen bezoeken gaan wij zeker bij Santos eten.
Voor, hoofd en nagerecht voortreffelijk.
M. S.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Zoals blijkt uit keuze vonden wij t eten, bediening en sfeer heel goed.
Het enige minpuntje voor ons was de verlichting. We konden de menukaart moeilijk lezen. Kan ook aan de kleur en opdruk van de kaart liggen.en datvwij 60 + zijn. Zal meespelen.
rhadzic .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Heerlijk gegeten! Lekkere sausjes erbij geserveerd. Heerlijke friet. Vooraf van het huis, stokbrood met olijfjes en aliolli
Alex V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
De ober nam de bestelling bijna als een computer op.
De tonijn was om 18.00 uur al niet meer verkrijgbaar.
Het eten was verder goed. Royale portie en goed smakende verse spinazie.
Bediening was vlot.
r.maas677 .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
heerlijk gegeten, super mals vlees. Ik vond alleen de wijn erg prijzig, 6 euro voor een klein glaasje witte droge wijn waarbij er niet eens gevraagd werd welke...
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Genoten van het eten, de bediening was erg vriendelijk. Doordat de gerechten niet te snel achter elkaar kwamen kon je optimaal genieten van elk gerecht. Het was een heerlijke avond uit eten, gaan we zeker nog een keer naar toe.
Jolanda T.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Een warm welkom, een gezellige sfeer, veel keuze in ( lekkere ) gerechten. Vriendelijk personeel, gezien worden in een gemoedelijke sfeer. Heerlijk gegeten. Fantastische avond.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Weer lekker gegeten met de AH aktie. Zo is het goed betaalbaar, anders beetje te duur ! Waren vroeg dus konden kiezen waar te zitten.
monique V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
We hebben met de ah-restaurant bon gegeten en konden iets van de kaart uitkiezen. Lekker gegeten!
Helaas hebben we de stoelen als zeer onprettig ervaren waardoor we blij waren dat we weg konden. Enorm spijtig voor een restaurant waar het eten heerlijk en de bediening zeer vriendelijk is.