Santos

Gevers Deynootplein 120 2586 CP Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Santos

Geweldige grillkunsten

De chef heeft de kunst van het grillen perfect onder de knie. Mals vlees, gebakken precies zoals jij dat wilt. Geen zin in vlees? Geen probleem, de vis wordt ook perfect gegrild. Het interieur is warm, modern en gezellig. Neem de tijd en geniet tijdens een uitgebreide lunch of exclusief diner van al dat lekkers!

Meer informatie over restaurant Santos

- Lunch vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant Santos

Stemmy K.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Meer dan heerlijk, meer dan genoeg gegeten! Ee hebben onze maaltijden zelf samengesteld. Alles was proefbaar vers. Het personeel is heel vriendelijk!
Sonja B.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Wederom heerlijk gegeten! Kwaliteit is super en zeer prettige en attente bediening.
Ben-en-Wendy H.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
In dit leuk gelegen restaurant de lunch gebruikt (met Social Deal bon). Sfeervol, vriendelijke ontvangst, goede en vriendelijke bediening. De lende biefstuk van 200 gram was meer dan voldoende en smaakte heerlijk. Het brood met de saus, salade en patat eveneens. Klasse ! Komen zeker eens terug.
J.H.C. V.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Prima ossenhaas met een lekkere saus en goede frietjes, miste wel groentes ..
Bediening soms Engelstalig en begrijpt soms niet 100 procent wat de klant wil .. aandachtspuntje !
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Wederom heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar.
Roy V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Top zoals altijd...
Taco V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Aanrader als je een vleesliefhebber bent! Niet goedkoop, wel goed.
tamara M.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Heerlijk gegeten!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Het vlees is er heerlijk. Jammer dat de salade verdwenen is bij plate gerechten.
JJG T.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Aan te bevelen
Ismael G.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Altijd goede service en uitstekende kwaliteit van de gerechten.
Het is altijd genieten.
Een echte aanrader. Ik blijf terug komen!
Josip Z.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Lekker eten. Goede steak!
jan H.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Heerlijk gegeten vooraf van voorstelling Lion King. We hadden geboekt met de 50% actie van iens en het was dik de moeite waard! Gezellige bediening en mooi plaatsje in de hoek en inderdaad na afloop werd de rekening gehalveerd .Als je zoiets boekt heb je toch het idee van zit er geen addertje onder het gras? maar daar was echt geen sprake van en het vlees was inderdaad super lekker! Compliment!!!!
edwin.bolle B.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
Ik kom regelmatig in Santos, ook zonder kortingsacties. Het eten is prima en de bediening vriendelijk en professioneel.
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Heerlijke Haas biefstuk gegeten met een glas Salentien Malbec erbij ????????????????
J. W.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
goed restaurant waar je rustig en gezellig met familie of vrienden kunt gaan eten
heerlijk stukje vlees
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Wat ik bij binnenkomst al meteen opmerkte was heel veel personeel aanwezig,eigenlijk teveel omdat ze op elkaar zaten te azen om een bestelling te doen. Er werd niet eens gevraagd of het eten goed smaakte.Waar is de groente gebleven?? Alleen vlees en patat,beetje weinig. Mijn man had net zijn laatste hap naar binne of je bord wordt al weggehaald en men krijg direct de dessertkaart in handen. Er wordt geen rekening gehouden met tussenpozen tussen de gerechten door.
Shirley M.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
We hebben hier heerlijk gezeten en vooral heerlijk gegeten! We komen zeker terug!
Timo L.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Heerlijk gegeten bij Santos. Vriendelijke ontvangst. Mooi interieur, goede stoelen, schone toiletten, sfeervol terras met sfeerverlichting, olijfbomen, open haard, erg gezellig. Open keuken, altijd leuk om te zien. De hamburger is mega en heerlijk sappig. Ossenhaas was overheerlijk, ontzettend mals. Lekker gepofte aardappel en frites erbij. Als ik 1 minpuntje moet bedenken, zou het het koude bord moeten zijn. Alle lof voor Santos en de vriendelijke bediening. Hier komen we zeker terug als we in Scheveningen zijn.
Gert B.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Vlees (ossehaas) is goed en de bijgerechten waren prima in orde, en ook kwam het eten snel op tafel. Minpunt: ze beschrijven op hun kaart heel duidelijk hoe medium, medium rare etc. er uit zou moeten zien, des te opmerkeljker dat medium te doorbakken was, als je medium wilt kun je blijkbaar beter medium rare vragen.