Santos

Gevers Deynootplein 120 2586 CP Den Haag Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Santos

Geweldige grillkunsten

De chef heeft de kunst van het grillen perfect onder de knie. Mals vlees, gebakken precies zoals jij dat wilt. Geen zin in vlees? Geen probleem, de vis wordt ook perfect gegrild. Het interieur is warm, modern en gezellig. Neem de tijd en geniet tijdens een uitgebreide lunch of exclusief diner van al dat lekkers!

Meer informatie over restaurant Santos

- Lunch vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant Santos

Jan Paul V.
CH S.
Margriet B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Enorm lekker vlees! Je hebt bijna geen mes nodig om het te snijden, zo zacht en mals. De toetjes zijn vrij prijzig voor wat je ervoor krijgt, er wordt voornamelijk met blikfruit gewerkt. Daarnaast ligt het restaurant op een gezellige locatie met de ijsbaan voor de deur.
Louis V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Eten (steak) was lekker, maar niet bijzonder. Service liet wat te wensen over... laatste flesje bier, tonijn niet beschikbaar, verkeerde fles wijn en korting met yums niet toegepast.
Qua ambiance wordt t tijd om vernieuwing te laten plaatsvinden!
Imke W.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2018
Heerlijk gegeten!!
De ossenhaas was echt perfect, frietjes smaakte een beetje naar vis en de mayo is niet aan te raden maar voor die ossenhaas kom ik zeker terug!

Service was zeer slecht, we hadden een ah bon en dat vond meneer niet zo leuk. We hebben 25-30 minuten moeten wachten voordat we uberhaupt mochten bestellen.
Toen we mochten bestellen zei mijn vriend eerst het hoofdgerecht waarop de serveerder boos zei eerst het voorgerecht! Waarbei we echt naar elkaar keken van wat gebeurt hier dan?
Echt een arrogante man die daar vastgeroest zit en geen plezier meer heeft in zijn werk..
Emerentia H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2018
Prima avond gehad
Mirjam B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Mijn glutenvrijebrood werd automatisch gebracht. Geweldig
Wil H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Prima Argentijns restaurant
Elly W.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Nu de derde keer er geweest, eerste 2 keer was het eten erg lekker en was er genoeg ruimte, nu stond het hutje mutje vol en je zat gewoon op het bord te kijken van je buren. Verder kleine tafels zodat er bijna geen plek was om alles neer te zetten. Ook het eten was niet zo lekker als eerst. Zo jammer, je voelde je ook echt een nummer...
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Heerlijk restaurant, lekker genoten en goed geholpen.
Vriendelijke personeel en goede gerechten
Franck E.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Heerlijk gegeten, super mals vlees en goede service.
Ted V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Wat een gezellige ambiance en heerlijk eten! Ondanks de periode van het jaar, kan je prima buiten zitten dankzij de straalkachels en overkapping.
Prima stuk vlees, lekkere saus, mooie wijn!
Fred D.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Met gebruikmaking van de ahrestaurantactie is dit erg aantrekkelijk. De actie eindigt in januari 2019, maar we hopen dat een dergelijke actie toch weer terugkomt.
Daniëlle H.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Het was weer heerlijk.
Tse King N.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2018
Dit is nou een goed stuk vlees! Meer hoeft je niet te weten :)
Coen H.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2018
Heerlijk stuk vlees. Perfect gebakken
Patrick F.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Het was heerlijk , maar het eten had iets warmer gemogen
Maar verder was het top
Wesley C.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
We zijn hier met twee personen geweest en we waren beide niet onder de indruk. Het vlees is prima, de salade is letterlijk één blaadje en een half cherrytomaatje. De bediening vraagt netjes of alles smaakt wanneer ze in de buurt zijn, maar als ik wat wilde bestellen waren ze niet te vinden. Uiteindelijk hadden we het toetje echt nodig om voldaan te raken, dat heb ik eigenlijk nog nooit mee gemaakt in een restaurant. Voor ons was dit geen culinaire ervaring maar een stapje boven de lokale snackbar, jammer dat we wel betaalden voor een culinaire ervaring. Ik ga voorlopig niet terug, wellicht ooit als er een aantrekkelijke aanbieding is dat ik het wel aan durf en dan in ieder geval weer even hier de recensies lees. De sfeer is namelijk wel gezellig!
Eva M.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Heerlijk eten in een gezellig restaurant. We hoefden niet lang te wachten. Er liep wel veel personeel rond
Shalini B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2018
Het eten en sfeer waren echt heel lekker!