Santorini

Oude Kleefsebaan 94 6571 BJ Berg en Dal Nederland Kaart

Over het restaurant Santorini

Berg en Dal, een schilderachtig Hollands dorpje vlakbij de Duitse grens. Je kunt er heerlijk ontspannen door te wandelen of fietsen in het bos. De heuvelachtige omgeving vraagt extra inspanning, tijd voor extra energie! Die doe je op bij restaurant Santorini. Griekse specialiteiten op de kaart, een saladebar en een uiterst vriendelijke bediening, daar knap je van op. Doordeweeks kun je ook kiezen voor een onbeperkt tapasarrangement. Voor de lekkerbekken die niet kunnen kiezen.

Meer informatie over restaurant Santorini

Maandag en dinsdag 16:30 - 22:00
Woensdag gesloten
Donderdag t/m zondag 16:30 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Santorini

maaike S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Vriendelijk personeel, het eten was weer super lekker. Tot de volgende x maar weer. En ga vooral zo door. Top tent!!!!☺????????
Jessie B.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Doordeweekse dag, rustig maar zeker gezellige sfeer. Aankleding is grieks en sfeervol. Eten was heerlijk, zelfs wat over was mee naar huis kunnen nemen aangezien we meer geserveerd kregen dan wij aan konden. Zeer tevreden over eten en service en raad het zeker aan!
Stef S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Heerlijk gegeten ,een hele goede service,,voor een redelijke prijs lekker gezeten en gegeten.
Frans D.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Uitstekend gegeten bij Santorini. Perfect geroosterd en gekruid vlees. We hebben de Santorini schotel en de specialiteit van de chef gegeten, allebei uitstekend en ruim voldoende. Ook een heel vriendelijke bediening. We hebben genoten bij de gezellige open haard.
hansvanzijl Z.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Leuk restaurant. Mooie ambiance. Eten was prima en de wachttijd kort.
Patricia H.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Voor de 3e keer hier gegeten. Blijft heerlijk
Ger V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Ondanks dat we vooraf gereserveerd hadden kregen we een piepklein tafeltje toegewezen.
Niels H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten bij Santorini. Porties zijn flink, wij kregen het niet op. Personeel is oplettend en de sfeer in het restaurant is prim
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Bediening was goed en het eten heerlijk en erg veel
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Zou fijn zijn om iets meer licht te hebben bij het lezen van de kaart.
Verder prima in orde.
Theo H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Vriendelijke bediening !
Wil S.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Uitstekend restaurant met zeer vriendelijke bediening! Het eten was prima en zoveel, dat we het lang niet op konden. Het restaurant bood zelf aan om het restant in een bakje te doen om het ons mee te geven. Een uitstekend idee, omdat het zonde zou zijn zulk heerlijk eten weg te gooien.
Margot V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel.
Co T.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
makkelijk reserveren, goede ontvangst, bediening erg vriendelijk in omgang, en eten van prima kwaliteit.
kort om; een aanrader.
Paula A.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Het was jammer, dat de jongen die ons bediende de borden niet netjes neerzette, maar deze voorlangs degene die naast je zat aangaf. Dat is niet netjes.
Er liepen ook anderen te bedienen en daar was nog één meisje die ook niet goed bediende, en de anderen waren wel goed. Met een meer klantgerichte bediening zou het een stuk prettiger zijn!
Het eten was wel oké.
Samira A.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Grote porties. Komen zeker nog eens terug. De bediening is ook zeer vriendelijk.
Manuel V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. De bediening was erg goed, vriendelijk en correct, ook even tijd voor een praatje. Het eten was fantastisch, wel ruime portie's maar dat is voor ons nooit een probleem. Het vlees was super mals, er was een saladebar waar we zelf de groente konden pakken. Bij veel bedrijven krijg je toch weinig groente, hier was het echt ruim.
Wij komen hier absoluut terug en wel op korte termijn!
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Het eten was heerlijk, goed op smaak en zag er verzorgt uit, vriendelijk personeel en betrokken eigenaar. Inrichting is erg gezellig, prettige sfeer.
Marja W.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Heerlijk gegeten in een restaurant met heel vriendelijk personeel. Een echte aanrader!!
Mees V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Zeer vriendelijke bediening, goed eten voor een normale prijs. Het warme voorgerecht (Pikilia) was wel opvallend snel klaar en niet erg warm. Hoofdgerecht was goed, warm en lekker. Geen uitblinker, maar zeker ook geen tegenvaller. Simpelweg wat je van een Grieks restaurant mag verwachten.