Santorini

Oude Kleefsebaan 94 6571 BJ Berg en Dal Nederland Kaart

Over het restaurant Santorini

Berg en Dal, een schilderachtig Hollands dorpje vlakbij de Duitse grens. Je kunt er heerlijk ontspannen door te wandelen of fietsen in het bos. De heuvelachtige omgeving vraagt extra inspanning, tijd voor extra energie! Die doe je op bij restaurant Santorini. Griekse specialiteiten op de kaart, een saladebar en een uiterst vriendelijke bediening, daar knap je van op. Doordeweeks kun je ook kiezen voor een onbeperkt tapasarrangement. Voor de lekkerbekken die niet kunnen kiezen.

Meer informatie over restaurant Santorini

Maandag en dinsdag 16:30 - 22:00
Woensdag gesloten
Donderdag t/m zondag 16:30 - 22:00

Paula A.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Het was jammer, dat de jongen die ons bediende de borden niet netjes neerzette, maar deze voorlangs degene die naast je zat aangaf. Dat is niet netjes.
Er liepen ook anderen te bedienen en daar was nog één meisje die ook niet goed bediende, en de anderen waren wel goed. Met een meer klantgerichte bediening zou het een stuk prettiger zijn!
Het eten was wel oké.
Samira A.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Grote porties. Komen zeker nog eens terug. De bediening is ook zeer vriendelijk.
Manuel V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. De bediening was erg goed, vriendelijk en correct, ook even tijd voor een praatje. Het eten was fantastisch, wel ruime portie's maar dat is voor ons nooit een probleem. Het vlees was super mals, er was een saladebar waar we zelf de groente konden pakken. Bij veel bedrijven krijg je toch weinig groente, hier was het echt ruim.
Wij komen hier absoluut terug en wel op korte termijn!
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Het eten was heerlijk, goed op smaak en zag er verzorgt uit, vriendelijk personeel en betrokken eigenaar. Inrichting is erg gezellig, prettige sfeer.
Marja W.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Heerlijk gegeten in een restaurant met heel vriendelijk personeel. Een echte aanrader!!
Mees V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Zeer vriendelijke bediening, goed eten voor een normale prijs. Het warme voorgerecht (Pikilia) was wel opvallend snel klaar en niet erg warm. Hoofdgerecht was goed, warm en lekker. Geen uitblinker, maar zeker ook geen tegenvaller. Simpelweg wat je van een Grieks restaurant mag verwachten.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Weer eens hier de Griekse keuken, niet mijn favoriet keuken eerlijk gezegd, vanwege de vaak 'te' grote hoeveelheden vlees, maar heeft men dit goed weten in te perken.

Prettige ontvangst door vlot personeel. Prettig ingericht zaak met redelijk veel afstand tussen de tafels. Gelukkig een beknopte menukaart, goed ingedeeld, ook voor vegetariërs is hier voldoende te kiezen.

Lekker gerechten, keurig opgemaakt. Kortom mijn vertrouwen in Griekse restaurants is door Santorini weer toegenomen
Willy P.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Fijn ontvangst, we mochten onze tafel uitkiezen. Mousaka en rundvleesstoof met groente. Beiden heerlijk.
Griesmeelpudding met honing en bladerdeeg was top. Van harte aan te bevelen.
Kirsten B.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Afgelopen zaterdag hier gegeten. Ontvangst was prima. En zonder reservering was er toch nog plek.

Beide hadden we een voorgerecht. Ik had de spinazie in bladerdeeg mijn partner de gefrituurde ansjovis. Was beide heel lekker.

Als hoofdgerecht had ik de 5 lamskoteletten en mijn partner de verrassing van de chef ( moussaka, souvlaki enz.)

De hoofditems waren allemaal heel goed en lekker op smaak. Wat ik jammer vond dat als garnituur een berg ijsbergsla werd gebruikt, deze oogte niet heel vers, knapperig. En er werd gekozen voor een garnituur van doorgekookte broccoli en wortel. Dit haalde de gerechten nog al naar beneden. Heel zonde. Vandaar de 7.

Verder hebben we een heerlijke avond gehad met vriendelijke bediening.
Sushma A.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Lamsbout met aubergine uit de oven was heerlijk,mijn gerecht niet zo,kregen een welkoms apperatief waren aangenaam verrast, jong personeel , misschien wat meer manesment
Freek H.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2016
Was dit even een verassing voor ons Rotterdammers. Bij binnenkomst ontvangen door een zeer aardige eigenaar. Vervolgens hebben we als voorgerecht de gebakken mosselen genomen met heerlijke saus. Als hoofdgerecht hebben we de specialiteit van de kok genomen met Suzuki, suflaki, mousaka en giros. Alles was zeer lekker en verdiend zeker de cijfers die wij hebben gegeven. In een woord FANTASTISCH. Als we ooit nog een keer in de buurt zijn van dit restaurant gaan we zeker hier naar toe.
Anne Marie K.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Dit Griekse restaurant is sinds kort een nieuw gezicht in Berg en Dal in een mooi oud horecapand dat al vele restaurants gehuisvest heeft. Het restaurant is prettig ruim van opzet en sfeervol ingericht. Dat doet de uit de toon vallende Griekse nepbeelden bij de ingang vergeten.

De menukaart biedt geen verrassingen, de bekende gerechten die je in de meeste Griekse restaurants buiten Griekenland ziet. De voorgerechten liggen in een schappelijke prijscategorie, rond de 6 euro. Wij kozen voor spanokopita (bladerdeeg gevuld met spinazie en feta) en voor keftides, de bekende gehaktballetjes in tomatensaus. Helemaal niets mis mee.
Mijn disgenoot ging daarna voor de moussaka terwijl ik de wodino me melitzana wel eens wilde proberen, simpelweg omdat ik mezelf nooit de tijd gun om langzaam gegaard rundvlees te maken in dit geval met aubergine. Dit was prima voor elkaar.

Kortom, de kaart is niet verrassend en we zouden graag wat meer durf zien, de prijs/kwaliteit verhouding is in orde, de porties mogen best wat kleiner. Erg attent en vriendelijk personeel.