Santorini

Grotestraat 260 5142 CC Waalwijk Nederland Kaart

Over restaurant Santorini

Een Griekse vakantie

Stap in de Griekse sferen en drink een glaasje ouzo. In dit restaurant ben je even op vakantie. De muziek, het fijne personeel en niet te vergeten de heerlijke Griekse gerechten. Traditionele recepten met de echte authentieke smaak. Voor een avondje uit moet je hier zijn!

Meer informatie over restaurant Santorini

• Mastercard , Pin
  • Af te huren , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen
Voordelig
Goedisgoed .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk gegeten en de locatie is erg gezellig. Je krijgt veel vlees. Het personeel is vriendelijk en goed, maar niet uitzonderlijk. Met kinderen zou ik er niet snel heen gaan, maar wil je samen romantisch uit eten, dan is dit de plek bij uitstek.
Piet D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Prima eten en vriendelijke ontvangst
Een Aanrader om naar toe te gaan
Het lijkt wel gauw vol m
, maar het geluidsniveau valt dan wel mee
Sjan V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten het was uitstekend !!! Complimenten !!
Eddyvandermast .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
De keuze van de chef. Wederom was dit een goede keuze.
Toch weer wat andere gerechten dan vorige keer, maar ook weer super lekker.
Annabelleke .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Tapas gerechtjes waren prima. Het duurde vrij lang voor het eten kwam, waardoor sommige het eten al op hadden en anderen het eten nog moesten krijgen. Bediening viel beetje tegen; stapels lege borden, veel extra lege glazen. Eten was prima verder vooral de gerechtjes van de grill.
Droxyhaphap .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Veel en erg lekker eten, en niet duur, 15% korting over alles, omdat we bij de Efteling waren geweest. Echt een aanrader voor alle Efteling bezoekers!
Anne-Marie Z.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Tapas echt een aanrader. Volop keuze in voorgerechten, vegetarisch, vlees en vis. Porties zijn groot. Worden snel en met een glimlach gebracht. We komen graag terug!
Hch .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
het was wederom weer heerlijk..lekker eten... gast vriendelijk personeel...kijk er al weer naar uit om binnenkort weer terug te gaan
Martvanemm .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
gezellig en knus restaurant; goede bediening en ook het eten was zeer naar wens! zeker een aanrader.
jammer dat de aangegeven Efteling korting van 15% niet conform is verrekend,maar op 10% uitkwam. Zag het helaas pas thuis.
JTFaci .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Wij hebben een heerlijk avondje gehad bij Santorini, lekker gegeten, vriendelijk personeel, en de aankleding van het restaurant is sfeervol en niet te druk
Chriselda V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
We blijven terugkomen, want alles is gewoon goed en lekker!
Service is goed.
Gerechten worden vers bereidt.
Prijs/kwaliteit is prima!
Pawi .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Heerlijke griekse tapas! Erg lekkere giros. Sfeer is iets minder, maar eten maakt dat meer dan goed. Gaan zeker nog een keer.
M.wolzak .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Na een dagje Efteling wilde we nog even een hapje eten voor de rit huiswaards.
Ondanks dat de buitenkant van het restaurant aandoet als een typisch Grieks restaurant vond ik dit het minst aantrekkelijke van het geheel.

Eenmaal binnen werden wij zeer vriendelijk ontvangen door een van de heren uit de bediening. Het interieur doet een beetje 'oldschool' aan maar heeft wel de aandacht van de eigenaar, bewezen door de hagel nieuwe vloer die er lag.

Bij binnenkomst werden we direct herkend naar aanleiding van de reservering die we gedaan hadden als twee volwassenen en een kleine. Waarop er direct de kinderstoel tevoorschijn getoverd werd zoals besproken. Tevens kregen we, zoals traditie voorschrijft, een lekker glaasje ouzo aangeboden.
Na eventjes in de menukaart te hebben gekeken, welke vrij uitgebreid is, hebben we onze keuze kunnen maken en kregen we een mandje brood met kruidenboter voorgeschoteld. Bij de huisgemaakte kruidenboter was er feta, olijf en een goed hete peper geserveerd. Helaas was de kruidenboter wel te zout.
Tijdens het wachten voor het hoofdgerecht konden we met de kleine rustig even bij het grote aquarium kijken met tropische vissen.
De hoofdgerechten lieten een beetje lang op zich wachten maar waren wel meer dan de moeite waard. Goede porties, met voldoende bijgerechten en alles zelf gemaakt. Zelfs de sausen zijn van eigen hand.
Tijdens het eten komt er iemand van de bediening regelmatig kijken om het drinken aan te zuiveren en om te vragen of alles naar wens is.
Het dessert was niet 'je van het' maar voldeed nog steeds prima. Jammer was wel dat we wat lang moesten wachten terwijl de kleine al op was en toe aan de rit naar huis. De bediening valt niks te verwijten, de hebben alles keurig verzorgt.
Al met al een fijne ervaring welke er voor zorgt dat we zeker een keer terug komen als de mogelijkheid zich voordoet.
Laura D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Wij verbleven in Efteling Bosrijk maar zochten een leuk restaurant in de buurt. Via Iens bij Santorini terecht gekomen. Ik kan me alleen maar aansluiten bij de hoge cijfers die gegeven worden.
Superleuk tapas-concept met uitgebreide keuze. Heerlijk vlees, leuke bediening. Het is dat we totaal niet in de buurt wonen, maar anders kwam ik hier zeker vaker terug!!
Anske.hamers .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
We nemen altijd een schotel voor 2 personen ,tegenwoordig is dat met vlees en vis ,en alles was super lekker .
Daarna nog een nagerecht dat is voor mij dame blance, en voor mijn partner een met advocaat.
Het was weer super verzorgd.
EMMC .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Zaterdag 19.03.2016 voor de 1ste keer hier gegeten en blij dat we gereserveerd hadden, want het liep binnen no-time storm. Goed en lekker gegeten en jammer dat we niet direct naar huis gingen, anders hadden we het overgebleven vlees van de 2 ruime porties gyros-schotels mee naar huis genomen. Wanneer wij weer eens in de buurt zijn, gaan we hier zeker weer naar toe.
Rwilson010 .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
De tapas hier zijn echt geweldig, goede en vriendelijke service. Niets op aan te merken en zeker een aanrader . Alles is netjes opgemaakt en echt heerlijk .
Mariellae .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
We hebben heerlijk genoten van tapas. Natuurlijk heb je wel eens dat je het ene gerechtje lekkerder vindt als het andere, maar dat is smaak! Het was keurig verzorgd en bediening was vriendelijk. Onze dochter genoot ook van de aandacht en ze kreeg een ijsje met sterretjes! Vond ze prachtig!!
Stefanpot .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Je kunt er heerlijk tapas eten! Aanrader! Mensen zijn zeer gastvrij en de ambiance is erg relaxed.
Het was erg druk, met als gevolg dat de drankjes een keer vergeten waren. Geen probleem, netjes opgelost.
Suzanne J.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2016
Ontzettend aardig en kindvriendelijk personeel. Onze zoon werd echt in de watten gelegd met kleurplaten en stiften, extra appelmoes en een surprise ei! Wij hebben vaker Grieks gegeten maar hebben de ervaring dat het vlees helaas vaak droog is. Echter bij Santorini was elk stukje supermals, complimenten voor de kok! Verder erg leuk om zowel a la carte als onbeperkte tapas te eten. Een echte aanrader!!