Santorini

Provincialeweg 90 6439 AA Doenrade Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Santorini

Daniëlle H.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
Wij eten hier altijd en het bevalt ons prima. Sinds kort is er ook meer personeel en hoef je niet meer zo lang op je drinken te wachten. Soms komt het eten wel erg snel en sta je binnen 1 uur al weer buiten. Dat is wel jammer.
RoZu16 .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Afgelopen weekend gegeten bij Santorini. Gereserveerd voor vijf personen, bij binnenkomst was er geen tafel beschikbaar. Nadat we een tafel hadden gekregen en ons eten (hoofdgerecht) besteld hadden, hebben we ruim 1 uur en 15 minuten moeten wachten op ons eten. Ja, het was druk en er werd veel afgehaald. Maar is dat het probleem van de gasten? Aan tafel komen om af te ruimen, terwijl er nog mensen aan het eten zijn is ook niet netjes. Al met al was het eten zoals je mag verwachten. Service mogen ze wel iets aan verbeteren.
Henny D.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2015
Wij komen regelmatig bij santorini met ons gezin, in het begin waren wij onder de indruk van het eten ,maar de laatste keer dat we zijn geweest werden wij niet serieus genomen naar aanleiding van onze klachten .Wij hadden een visschotel besteld de vis was taai ,veel te lang gebakken naar afloop hebben wij hier een opmerking over geplaats waar niks mee gedaan is nog geen sorry,dit vind ik schandalig ! Voor ons de laatste keer ,ik zou zeggen ga zo door Santorini !
HansWo .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2015
Druk bezocht Grieks restaurant - gekozen voor een voorgerecht (to share) en een hoofdgerecht. Hoofdgerecht alleen was ruim voldoende geweest. Uitgebreide kaart met veel vlees zoals het hoort bij een Grieks restaurant. Gaan we zeker nog een keer terug
Budweiser .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2013
Mooi decor, ziet er erg mooi uit na de verbouwing, eten is redelijk maar niet erg noemenswaardig. Salade van mijn vrouw was een mix van dressing en croutons. Bediening was wel vriendelijk maar al met al erg onprofessioneel. Nauwelijks plaatsgenomen worden al 2 ouzos van huis op de tafel gemikt en wordt je de kaart in de hand gedrukt met direct de vraag wat je wilt drinken. Bijgekomen van deze eerste shock gaat men ook direct over tot de bestelling snel gevolgd door het voorgerecht en hoofdgerecht. Gezellig tafelen was er eigenlijk niet bij. Ik weet dat bepaal je vaak zelf maar we hadden beiden het gevoel alsof we hiertoe gedirigeerd werden. Uiteindelijk heeft zich gedurende het eten niemand meer gemeld of we nog iets te drinken wilde hebben en of alles naar wens was, met de baas meegeteld heeft het personeel zeker 15 maal onze tafel gepasseerd maar ons uiteindelijk links laten liggen ondanks het feit dat het niet druk was. Uiteindelijk toen we na 35 minuten het bestek hebben neergelegd kwam de rekening ook vrij snel. Wij gaan vaak naar de Griek in Duitsland en zijn gewend om toch zeker 2 tot 2.5 uur te tafelen maar dit ging toch wel erg snel en we begrepen beide niet waarom.
De eigenaar en het personeel heeft nog heel wat te leren wat betreft klantvriendelijkheid.
en organisatie.
Klaasvaker .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2012
De 8 voor het eten is ondermeer door de prijs/kwaliteit verhouding. Hier kun je voor een zeer redelijk bedrag lekker eten. Op zich is het niet een heel bijzondere griek, meer een met een typische "Nederlands/Griekse" kaart.
Je kan er ook afhalen, dit heeft echter een groot minpunt wat mij betreft. Je betaalt dan de normale prijs maar krijgt een vrij trieste hoeveelheid frieten erbij. Het zou hen toch bijna niets kosten om gewoon een zakje frieten mee te geven ipv een klein hoekje van de kunstof "afhaalbak" te vullen.