Santinis

Zaterdag 09:30 - 17:00
Zondag Gesloten
Patty K.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Heerlijk gelunched bij Santinis en de vriendelijke bediening. Het wachten op nee broodjes duurde even, maar de bedienster liet dat niet ongemerkt en verontschuldigde zich met een verse jus d'orange van het huis! De kokkin kwam zelfs nog even vragen of alles gesmaakt had en knoopte een praatje aan met onze bijna 2-jarige dochter (erg leuk!).
De broodjes zijn een smaakvolle verrassing en de thee is heerlijk! Kortom een aanrader!
Uschi-e .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Als ik trek heb in een echt lekkere lunch dan ga ik naar Santinis.. De Ghio is toch zeker wel mijn favoriet maar al die wisselende specials zijn ook te lekker! Zou heel graag weer eens banana pancakes willen eten daar.. Tip?
Johanneke B.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2014
Al verschillende keren hier geluncht en iedere keer weer heerlijk! Alles lijkt vers bereid en de kaart bied zowel standaard gerechten als verrassende gerechten die je niet snel in een andere zaak zult vinden.
De porties zijn royaal. En als je daar nog niet vol van zit, zit je dat zeker na het lekkers wat je bij de koffie en rekening nog krijgt.
De service is prima en ook de inrichting is gezellig.