Santiago

Pompplein 9 1931 AD Egmond aan Zee Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Santiago

Ronv1 .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Dagje Egmond. Na de braderie bezocht te hebben hier gegeten. Daghap (pasta met diverse vissoorten) en partner een geitenkaassalade. Eten meer dan voldoende en zeer smakelijk.
Aardige bediening. Decorcijfer gebaseerd op buiten (terras). Zijn niet binnen geweest dus cijfer kan zowel te hoog als (waarschijnlijk) te laag zijn.
MargaB .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Het drankje werd helaas niet geleverd. We hadden een biertje 0.0 besteld maar ontdekten na enkele slokjes dat het geen 0.0 bier was. De kerriesoep als voorgerecht werd half warm geserveerd. Ook dit moest rechtgezet worden. De biefstuk was goed. De aardappelgarnituur viel geheel uit elkaar en smaakte nergens naar. Kortom voor ons niet voor herhaling vatbaar dit restaurant.
Alexander S.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Op zondagmorgen een ontbijtje genuttigd, op het Pompplein in het ochtend zonnetje. Vers gebakken croissant en 2 pistolets, een eitje, thee en een jus d'orange. Heerlijk en dat voor €5 de man. Gewoon super.
Hanna V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2015
In de meivakantie met meer dan 10 personen uiteten geweest bij Santiago. Met frisse moed en veel zin er naar toe gegaan en erg verbaasd er weer weggegaan; de service was slecht. Allereerst werd er gevraagd om een glaasje kraanwater voor medicijnen wat niet mogelijk was waardoor er een fles water gekocht moest worden. Vervolgens was het niet mogelijk om een paracetamol te krijgen waardoor dat bij het Italiaanse restaurant ernaast verkregen werd. Tot slot werd bij 2 personen het verkeerd bestelde menu geserveerd (Santiago burger was besteld en de uitgebreidere versie met kaas en spek werd geserveerd). Bij navraag bleek dat de bediende het verkeerd in de kassa had gezet. Omdat de andere 10 personen al aan het eten waren en mevrouw de bediende nog even met wat anders bezig was is alvast begonnen met het eten van de burger en het eraf halen de spek en de kaas waardoor we toch het bestelde menu hadden. De bediende vroeg of we een nieuw menu wilde, vriendelijk gezegd dat dit niet nodig is omdat het eraf gehaald kan worden en lekker gegeten. Kwalitatief goed eten!
Bij afrekenen blijkt dat de 2 verkeerde menu`s op de bon staan terwijl we dat niet besteld hadden en ook niet opgegeten hebben. Om uitleg gevraagd, reactie was: Ik heb netjes gevraagd of ik een nieuw menu zou maken maar dat hoefde niet dus je hebt het opgegeten.
Na door nog 2 personen netjes te zijn aangesproken op deze vreemde manier van doen en slechte service bleef deze pinnige bediende bij haar standpunt.
Onder aan de streep houdt ze meer geld over als ze die paar euro niet in rekening brengt dan dat ze 2 compleet nieuwe menu's t.w.v. 20 euro opnieuw zou moeten maken.
We stonden met elkaar perplex buiten... dat je als restaurant zo`n slechte service biedt.
Aart W.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2014
Mooi weer,dus een stukje wandelen in Egmond aan zee!
Bij Santiago op het Pompplein Cappuccino gedronken,(glaasje water erbij) mijn man een vers gebakken gevulde koek, en ik een Tosti Ham/Kaas, Heerlijk!
Binnen besteld en even later werd het keurig gebracht.
Lekker gezeten op het terras,
Wat een leuke zaak, met knappe prijzen, en erg vriendelijk personeel!
Miranda D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2014
Samen met vrienden uit Utrecht heerlijk geluncht na een strandwandeling. Met twee maal tomaten- en één kaassoep warmden we weer helemaal op. Daarbij resp. vegaburger met friet, feta-spinazie pie met friet en een geitenkaastosti. De pie was voor ons iets te veel deeg, maar de smaak was lekker. Bijzonder was dat deze keer de vegaburger echt tussen een broodje zat, met wat groenten en saus, omdat ik die een paar maanden geleden ook had genomen, en er slechts een kale burger naast friet lag, zonder enige sla, broodje oid.
De decor-aankleding van de zaak is erg bijzonder gedaan. De stoeltjes hebben allemaal zachte aarde/zand-tinten, de lange muur is een soort trein met stalles en elke plek is een ander land met schitterende muurtekeningen. Ook de echte helm-grassen achter de zaak, samen met de gigantische duin-uitzicht-foto geeft extra sfeer.
Iedereen was uitgerust, zeer voldaan en opgeladen om weer tegen de wind in te gaan!
Annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2014
Met mijn moeder geluncht in Santiago.
wat ik leuk vind is de inrichting, daarnaast veel zorg aan besteed.
het is een gevarieerde menukaart, jekker en besteld aan de balie. het eten werd even later gebracht aan tafel, de tomatensoep was erg lekker, het broodje van de kroket leek niet vers, de kroket vond ik erg lekker.
Op de bediening was niets aan te merken. ga zo door.
Theone .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2014
Santiago, een haven van inspiratie in Egmond aan zee. Na een heerlijk ontbijtje in de vroege ochtend, met verse jus de Orange, gekookt eitje, en heerlijke biologische broodjes, een lekkere strand wandeling gemaakt. 'S avonds terug voor een prima diner. We waren met z'n vieren en zaten gezellig in het treintje. De gegrilde zalm was perfect. Tafel genoten hadden een vegetarische bio - burger en pasta fungi. Allemaal lekker, en super snel op tafel. De bediening wordt bijgestaan door collega's met een beperking, wat een top concept!
We komen gauw weer!