Santa Maria

Ministerlaan 264 8014 XM Zwolle Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Santa Maria

Meg129 .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Met een gezelschap gegeten Het duurde allemaal erg lang met de bediening en er werd ook nog een pizza met een bestelling van een ander tafeltje door elkaar gehaald. De pizza moest terug, waardoor 1 persoon nog langer moest wachten. Geen excuses van het restaurant.
De pizza's waren wel goed.
We kregen de indruk dat er onderbezetting was en dat focus van Santa Maria vooral ligt bij de bezorgservice, niet bij het restaurant.
Bij het nagerecht miste ik de tiramisu in de menukaart.
Er zijn in de regio meer pizzeria's die ook een goede pizza verkopen en die veel klantvriendelijker zijn.
Edwin-D .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
De pizza's en shoarma schotels zijn erg goed. Helaas is het met de bediening minder gesteld, voor ons een reden om dit restaurant niet nogmaals te bezoeken.
Trudy&Jan V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2014
Op woensdag altijd de lekkerste pizza's voor 7 euro.
Del Padrinho (38) en Carbonare Speciale (34) gekozen en die waren heerlijk.
Van te voren even bellen, een afhaaltijd afspreken en ophalen.