Santa Maria

Meer informatie over restaurant Santa Maria

7,2
Monique R.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Een beetje ouwbollig restaurant met papieren tafelkleden, gelegen langs de Rijksweg waar fietsers langs je ramen sjezen. Hartelijk personeel en lekkere wijn (rijk gevuld). Het duurde best lang voordat we onze pizza's kregen, alhoewel er maar 4 tafels bezet waren. De pizza's waren lekker, maar niet lekkerder dan andere pizzabakkers.
Renypeters .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2016
Heerlijk gegeten bij Santa Maria. Vriendelijke bediening en ruime porties welke zeer smakelijk zijn. Er werd rekening gehouden met mijn lactose intolerantie. Speciaal apart brood gebakken. We voelden ons welkom en hebben heerlijk in ontspannen sfeer gegeten.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Wat eenzaam langs de Rijksweg naar Malden ligt dit restaurant. De buitenkant ziet er wat verwaarloosd uit, maar schijn kan bedriegen, dus toch maar eens binnenwipt.

Helaas de eerste indruk klopte toch. Ook binnen was duidelijk te merken dat het interieur betere tijden heeft gekend. Weliswaar was alles schoon en netjes maar totaal achterhaald en wat sleets.

De vriendelijke maar wat onwennige bediening overhandigde ons de uitgebreide menukaart, ook hier weer het standaard werk (maar dat kan natuurlijk ook lekker zijn).

Jammer genoeg waren de gerechten niet bijzonder te noemen, wat verlepte salade met daarnaast een vleesgerecht dat niet als zodanig te herkennen was omdat het verborgen was een een plak kaas en een enorme hoeveelheid te zoute saus. De gemiddelde thuiskok zou hier iets beters van maken. De vis van mijn tafelgenoot was van hetzelfde laken een pak.

Misschien een goed adres voor een pizza of zo, maar voor de andere gerechten zal ik hier niet meer terugkomen.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2015
Toevallig reden we hier langs onderweg naar Nijmegen.

Alleen pizza's gegeten maar tijdens het wachten lekkere versgebakken kleine broodjes met kruidenboter, tapenade en olijven van het huis.
Pizza was snel klaar en smaakte verrukkelijk. Dunne bodem met een prima vulling.

Gezien de prima prijs en de goed gevulde smakelijke pizza een zaak om een stukje voor om te rijden!
Anne-Marie76 .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2014
Onze kinderen houden van pizza, dus de keus voor een restaurant voor ons vieren valt al snel op de Italiaan. Keuze genoeg, maar soms kom je dat ene restaurantje tegen dat je niet vergeet en waar je naar terug blijft gaan, ook met familie, vrienden en collega's. Voor ons is dat Santa Maria.

De ligging van Santa Maria is eigenaardig; een voormalig kroegje pal aan een drukke provinciale weg (pas op voor fietsers als je de parkeerplaats opdraait!). De inrichting is gezellig retro; een interieur dat eind jaren '80 prima door de beugel kon.

De bediening is on-Nederlands vriendelijk en gastvrij. Kinderen zijn welkom en krijgen aandacht; ze mogen soms zelfs hun eigen pizza maken.

Het eten is fabelachtig goed, tegen hele scherpe prijzen. In de loop van de tijd aten we vooral de goedbelegde pizza's, maar bijvoorbeeld ook ook de uitstekende mixed grill. Voorgerechten zijn ook het proberen waard: de gebakken mosselen en de garnalencocktail, bijvoorbeeld.

Kortom, een dikke aanrader voor iedereen in de buurt van Nijmegen / Malden.
PeterPopelier .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2013
We begrijpen niet waarom we restaurant Santa Maria niet eerder hebben bezocht : Het eten was heerlijk ! Het bord was zo goed gevuld, dat we het restant mee mochten nemen en de volgende dag thuis nogmaals van de maaltijd mochten genieten ! En dat voor een bedrag waar je nergens voor die prijs kunt eten. En wat word je daar gastvrij ontvangen !! Een echte aanrader !!