sansan Sichuan Cuisine

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant sansan Sichuan Cuisine

L R.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Echt enorm lekker, hier kom ik vaak terug. Zeer authentieke smaken. Zeker als je vroeg op de avond komt, gaat alles ook behoorlijk snel. Vriendelijke bediening, fijne sfeer.
Willem S.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Duurde erg lang allemaal. Na enige tijd werd er gevraagd of eerst het hoofdgerecht opgediend mocht worden en dat dan later het voorgerecht zou komen. Zeer beperkte vegetarische kaart. Geen pin mogelijkheid.
Marike S.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Sansan is een van de weinige plekken in Nederland waar je echt authentiek (Sichuan) Chinees kan eten. Ik heb meerdere gasten meegenomen naar deze plek en zelfs de niet-pittig-liefhebbers zijn om. Het eten is heet maar o zo lekker! Service is snel maar niet heel bijzonder, decoratie is oké en de stoelen helaas erg hard.
Roland J.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Gereserveerd, en keurig op tijd aangekomen kregen wij een tafeltje. Prima eten, maar toen het op het nagerecht aankwam, wat ze volgens de serveerster niet hadden, werd het bij het vragen naar een kopje thee pas echt interessant. Of wij wilden afreken want er waren al andere gasten..., Kortom als je hier naar toe gaat, weet dat je je eten binnen een uur op moet hebben, ze geen toetjes hebben, en geen koffie of thee meer serveren aks er anderen staan te wachten...... Voor ons genoeg reden om hier nooit meer te komen!
Bas H.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Als je een keer een andere Chinese keuken wilt proberen, is dit het juiste adres. Smakelijke gerechten, vaak met veel pepers. Vlotte, vriendelijke bediening, een minpuntje, het is wel een beetje aan de prijs, maar nu ben ik een kniesoor.
Dirk O.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Als je van chunees eten houd, dan moet je dit echt een keer proberen. geen babi pangang of foei yong of iets. maar echte orginele chinese gerechten. wel super pittig maar zeker het proberen waard. je kijk op chinees eten zal veranderen als je hier heb gegeten :D
Aranka R.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
We hebben erg lekker gegeten bij restaurant sansan. Er komen veel aziatische mensen en dat is vaak een goed teken voor de authentieke smaak die geserveerd wordt. Vooraf hebben we de dimsums genomen en als hoofdgerecht verschillende gerechten. Ik vond de eend echt het lekkerst, heerlijk mals! Wij hadden om te proberen ook wat mildere gerechten genomen, maar een volgende keer ga ik zeker voor de meer pittige gerechten. Die zagen er bij onze buren ook fantastisch uit.
Stefan B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Erg lekker gegeten in leuke zaak met vriendelijk personeel. Hoogtepunt was de gestoomde kabeljauwkop met pepers en zwarte boontjes. Ik kom zeker terug!
Jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Ondertussen al een paar keer geweest, maar blijf teruggaan. wat een keuken...hoe anders kan een Chinees zijn. Het heeft duidelijk een eigen identiteit. Hoe mals de kip etc.
Ondanks dat ik erg van pittig hou, ga ik toch voor max twee sterren :)
Frans D.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Geweldig gegeten, een verrassende Chinese keuken. Andere kruiden. De aubergine was geweldig, maar ook de lam in komijn en de beef. En top was de gerookte eendenborst. Een enorm uitgebreide kaart, we komen zeker terug!
De bediening is uitermate vriendelijk en de aankleding is modern en smaakvol.
Pim V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Het kan langer duren, het kan korter duren, maar naar dit restaurant komen we altijd terug. En nu was het weer eens zo ver. We waren er redelijk vroeg, maar het was er al goed druk. Volgens mij is het er altijd wel druk. De dames in de bediening spreken nog steeds niet goed Nederlands, maar dat geeft niks: ze zijn aardig en behulpzaam, en als je een beetje oplet krijg je precies wat je wil hebben.
En deze keer wilden we nou eens niet voor die ongelofelijk lekkere mapo tofu gaan, of voor dat heerlijke buikspekvoorgerecht, maar kozen we eens wat nieuws. En dat pakte ook weer goed uit.
Vooraf hadden we onder meer een ontzettend lekker gerecht met drooggebakken kip. Het had iets notigs en zoetigs, het was in ieder geval een perfecte smaakcombinatie. De gebakken dumplings en de rundvleeslapjes waren overigens ook om de vingers bij af te likken. Wat we dan ook maar deden.
Vervolgens kwamen op tafel een milde schotel van lamsreepjes met komijn, en een grote schotel ‘sizzling beef’ waarvan de kleur al aangaf dat het hier een zeer pittig hapje betrof (de dame die ons bediende had er nog uitgebreid voor gewaarschuwd). Tja, wat kan ik er anders van zeggen dan dat elk van beide gerechten op zich ontzettend goed smaakte, en dat de combinatie van beide super was.
Sansan behoort naar mijn idee nog steeds tot de absolute top van de Chinese restaurants in Nederland. Die ken ik natuurlijk niet allemaal, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat je ergens anders nog lekkerder terecht kunt voor een hap ‘chinees’.
Fatih R.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Sansan is al jaren ons favoriete restaurant. Ooit een keer geprobeerd na er vele malen langs te zijn gelopen en sinds is het elke keer een geweldige ervaring. Inmiddels de meeste gerechten op de kaart wel geprobeerd en alles is even lekker en de verschillende smaken per gerecht goed uitgebalanceerd. Vooral bij d e Gong Bao chicken komt die goed naar voren. Ook de bediening is altijd even netjes en wij kunnen ons dan ook niet vinden in de commentaren dat het kortaf zou zijn. Wij zullen hier nog vaak met veel plezier terugkomen.
TD W.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Tot mijn grote schande al meer dan 1½ jaar niet bij Sansan geweest... dit bezoek was dus hoognodig. Met drie personen gegeten. Chives pork, varkensvlees met knoflook, gember en bosuien; licht pittig. Sichuan eggplant, aubergine in een bijzonder smakelijke milde Yushiang saus gestoofd. Spicy prawns, garnalen met de nadruk op 'spicy': drooggewokt met knoflook, gember, paprika, Sichuan peper en een zee aan gedroogde pepertjes... mijn absolute favoriet bij dit restaurant.
Bediening vriendelijk, prijzen zeer aangenaam en na het eten nog even natafelen met een lekkere pot jasmijnthee.
Sansan hoort bij mijn favorieten - was goed, is goed, blijft goed!
Anneloes R.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Heerlijk gegeten, goed eten, goed van smaak en lekker opgediend. Ook nette bediening en vriendelijke gastvrouwen. De hele tarbot is echt een aanrader. Helaas kwamen ons voor en hoofdgerecht allemaal tegelijk op tafel. Neemt toch een beetje het tafelen weg. Prima als dat chinese traditie is (zoals die mevrouw zei) maar maak dan geen kopjes voor- en hoofdgerechten op de kaart!
Sander777 .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Deze zaak zat voor 80% vol met Aziaten. Dat moest dus wel goed zijn ;-) Dus mijn vrouw en ik (weekendje R'dam) daar naar binnen. Bijna iedereen drinkt daar thee, dus wij ook haha. Pittige keuken, dus wijn proef je toch niet. Heerlijke gestoomde dimsum gegeten. De Golden Duck was voortreffelijk, net als het met koriander gekruide lamsvlees. Naast ons stonden ook heerlijke dingen op tafel, die bestel ik de volgende keer. Bediening lijkt misschien kortaf voor Hollanders, maar is gewoon snel en to the point. Topzaak!
Marianne T.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Donderdagavond bij SanSan met drie vriendinnen gegeten.
Wat een heerlijke keuken! Niet te vergelijken met de 'Chinees om de hoek'.
Vooraf begonnen met overheerlijke dumplings en daarna verschillende gerechten gedeeld.
Vooral de peking eend en de kool waren erg lekker.
Sommige gerechten waren erg pittig maar je kan zelf aangeven om het minder pittig te laten opdienen.
Hier kom ik zeker nog eens terug!
Brian D.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Wat een geweldig en apart restaurant is dit zeg. Zeker de moeite waard. Je voelt zodra je binnenkomt dat je in een authenthiek restaurant terecht gekomen bent. Om je heen zitten namelijk veel Chinezen met de vreemdste gerechten op hun bord. De naam van het restaurant betekent o.a. dat ze met de bekende chineze kleine pepertjes in hun gerecht werken. Dus als je niet van spicey food houdt dan kan je dit restaurant beter overslaan. Verder is het restaurant leuk en origineel ingerecht. Je waant je echt in een Chinees restaurant in China. Ik had een gerecht besteld van geroosterd Varkensvlees met Sichuan pepertjes. Mijn tip bij de meeste gerechten is dat je meteen een fles water besteld want pfff wat is dat heet zeg. De tranen liepen over mijn wangen op een gegeven moment. De bediening was erg vriendelijk. Zeker een aanrader om nog eens te doen.
michael1088 .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Heerlijk pittig eten! Hoofdgerechten: Vis met sichuan peperolie boullion (shui zu yu) *Zeer pittig *en kip met cashewnootjes (klinkt niet bijzonder, maar wauw... zo mals, tender en smaakvol) *totaal niet pittig*. Zeker de moeite waard om hier eens te gaan eten
Julien C.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Wat hebben we ontzettend lekker gegeten bij SanSan. Al regelmatig ben ik voorbij gelopen aan SanSan, maar afgelopen zondag heb ik dan toch maar de stoute schoenen aangetrokken en een paar vrienden voorgesteld om bij SanSan te gaan eten. Daar hebben we absoluut geen spijt van gekregen. Wat was het ongelofelijk lekker!

Bij binnenkomst waan je je meteen in China. Het menu is erg uitgebreid en het is gewoon lastig om te kiezen, omdat er zo veel lekkere dingen op staan. Alles was ontzettend lekker en de vis was helemaal ontzettend lekker. Verder is de bediening erg vriendelijk en adequaat.

De gemiddelde Nederlander zal het interieur misschien niet direct gezellig vinden, maar juist door de drukte van je welste, en omdat het een echt Chinees restaurant is, klopt het helemaal. We komen hier graag snel weer terug.
Frans S.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Op zaterdagavond waan je je in China; overal om je heen wordt met stokjes krab of andere lekkere dingen naar binnen gewerkt. Een drukte van belang; regelmatig verhuizen mensen op verzoek naar een andere tafel. Wij ook, maar het deert ons geenszins want het eten is verrassend en echt anders dan bij de "gewone" chinees. Wij hebben gesmuld en komen zeker terug!