Sans Doute

Marktstraat 33 1411 CZ Naarden Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Sans Doute

Joke B.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Jammer we worden na 6 uur weg gebonjourd, het cafee is dicht,vroeger had je nog een moord gedaan voor klanten. De wijn was Okay maar wat ik al schreef
Vins .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2015
Heerlijk gegeten,een aanrader,helaas was de bediening heel slecht
Een meisje die liever niet wilde werken.
Jammer want het eten was prima
Kelly K.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2014
Popie-jopie bediening. Nog nooit zo'n karig belegd broodje voor zo'n belachelijke prijs gegeten. Broodje wordt geserveerd met ca. 1,5 eetlepel tonijnkwak |(salade???) zonder boter. Bij navraag wordt gesteld dat er nooit boter bij gebruikt wordt, maar kan wel "geregeld|"worden, wat dan prompt wordt vergeten, en pas op verzoek komt er een vingerhoedje boter voor 2 broodjes. Broodje nr. 2 idem, 2 plakjes Old Amsterdam, blaadje sla, en hoopje mosterd. Inrichting is leuk, maar we gaan hier toch niet meer naar toe.
Wim M.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2014
We hadden een zakenlunch met z'n 5-en. Ik kwam als laatste binnen en zou mij echt op een enorm kleine stek moeten settelen. Gelukkig aan de overzijde hebben we wat kunnen schuiven op de bank, waardoor ik nog steeds een half hoekje had, maar het ging. Door de bediening werd hier niet op geanticipeerd. De bediening was sowieso wat afwezig. Waarschijnlijk kwam dat doordat zij in zo'n beetje haar eentje moest bedienen. Ze bleef gelukkig vriendelijk, maar enige vorm van proactieve klantgerichtheid was er niet bij. Erg slecht ook van de eigenaar om hier geen actie op te ondernemen. We bestelde allen wat standaard lunch gerechten. Ik nam de tosti-achtige ciabatta met pastrami, kaas en augurk. Warme pastrami kende ik nog niet. Op zich viel de smaak mij niet tegen, maar tussen de warme pastrami en kaas werd ik minder blij van de koude augurkjes. Voelde toch vreemd aan. De prijzen (broodje van mij was € 7,00) zijn oké te noemen voor wat je krijgt. Al met al denk ik dat door de drukte en het weinig personeel we een misser hadden deze dag. Ik kom graag nog een keer voor een overall beter resultaat.
Annemiek D.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2014
Vanmiddag heerlijk geluncht. Mijn vrouw had een heerlijke salade.
Ik koos voor pittige tomatensoep met vlees (heerlijk) en Antwerpse omelet (heerlijk, met augurk, origineel). Daarbij een kopje koffie (lekker), leuk opgediend met soesje, snoepje en chocokoffieboontjes.
De eigenaar bood aan ons tafeltje lekker aan de overkant in het zonnetje te zetten, wat ons een echt vakantiegevoel bezorgde.
Persoonlijke, gastvrije bediening, zoals je deze helaas te weinig meer ziet in de horeca.
Personeel dat nog echt zijn best doet om gasten het naar hun zin te maken. Bravo!
M O.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2014
Heerlijk in het ochtendzonnetje op het kleine gevelterrasje. Er rijden wel auto's voorbij maar dat is niet hinderlijk. Vriendelijke bediening en de koffie is prima en wordt leuk opgediend met een roomsoesje en twee chocoladekoffieboontjes. Broodje ossenworst met mosterd en augurk besteld. Het broodje was nog lekker warm en erg knapperig, kwam net uit de oven. Een goede kwaliteit en ruime kwantiteit aan ossenworst werd keurig in dikke plakken naast het broodje opgediend. Een apart schaaltje mosterd en augurk (die heb ik links laten liggen) in plakjes. Mosterd te veel alleen bestaande uit mosterdzaadjes en niet scherp genoeg maar smaken verschillen, de kwaliteit daar was niks mis mee. Krant aanwezig en ander 'leesvoer'. Fijne plek voor een rustmoment.
Jaco K.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2013
Leuke locatie voor lunch en met een beetje geluk kan je vrijwel voor de deur parkeren. Aanbod van verschillende warme- en koude broodjes, salades en drie soorten soep. Wij hadden hier een uiensoep (te waterig), een broodje pastrami met gegratineerde kaas en een tosti. Bij alle gerechten werd gebruik gemaakt van een jonge smakeloze kaas. Jammer dus.
Wellicht nog eens iets anders proberen maar deze keer heeft het niet overtuigd.
Nicie .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2013
Lekkere tomatensoep geluncht. Heerlijk pittig! Met veel groeten en rundvlees, gelukkig geen ballen., zeer smakelijk dus.
De eigenaar heeft plezier in zijn vak en maakt de zaak gezellig