Sangam

Meer informatie over restaurant Sangam

7,1
haneappel .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Surinaamse roti met lamsvlees,nasi goreng e.a afgehaald tijdens onze werkbezoek aan Den Haag.Eten was redelijk gekruid.Had wel iets meer mogen.

Service is net redelijk.De cocos drank is lekker
Falak2011 .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2015
Een verrassingsmenu afgehaald bij deze zaak. Heel lekker.
Dissert met kokos was ook zeer lekker.

De service is ook heel goed.
Decor is normaal rustig
Sylvana W.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2014
Vorige week hier gegeten. Qua eten snap ik niet waarom deze zaak zo leeg is! We hebben hier een menu "laat je verassen door de chef" genomen wat echt heel lekker was. Vooraf een mix van de voorgerechten, als hoofdgerecht 4 verschillende curry's met naan brood en rijst. Als toetje hadden we deegballetjes in een siroop met kokos schaafsel. Bediening kan beter. De dame van de bediening is echt zeer vriendelijk, maar vaak geïnteresseerd in de tv wat niet geheel klantgericht overkomt. De zaak ziet er voor de rest keurig uit. Niet te druk ingericht.
Jackie K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2014
Gisteren een roti gehaald bij Sangam. Om 18.30 als enige klant en ik begrijp wel waarom.
De dame had meer interesse in een tv programma dan in mmijn bestelling en tot 3 x toe kon ik haar niet verstaan omdat ze met haar rug naar mij toe sprak.
Bij thuiskomst opende ik het doosje en een zure lucht kwam mij al tegemoet. De boontjes waren tegen bederving aan, de aardappelen smaakten niet naar massala en waren waterig en de kip was dan redelijk.
Dit is echt de allerlaatste keer dat ik hier een voet heb binnengezet.
Inderdaad in 2012 was het eten heerlijk en de bediening goed maar de mensen die het hebben overgenomen hebben geen idee waarmee ze bezig zijn.
Ik raadt iedereen sterk af om hier uw geld aan te verliezen.
Jack
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2014
We hebben hier eten gehaald en daarbij aangegeven dat we het buiten gingen opeten. Heel fijn dat we wat plastic bestek meekregen. En toen kwam het lange wachten op onze maaltijd en dan vallen er wel wat dingen op. De dame die ons hielp was ergens chagrijnig over, maar probeerde ons toch vriendelijk te helpen. Ondertussen ben ik nog even op het toilet geweest. Dat zag er redelijk uit. Maar zeep en handdoeken ontbraken. Ik vroeg me af waar het personeel zijn/haar handen wast, heb het maar niet gevraagd. Wat het eten betreft, dat viel mij helaas een beetje tegen. De garlic naan bevatte zo weinig knoflook dat ik me afvroeg of het geen naturel was. Het smaakte ook niet echt vers. De papadums hadden een overweldigende komijn-smaak. Niet lekker. Ik vroeg witte rijst en kreeg een bak gele rijst mee, die niet echt smaakvol was. En ik kan goed tegen pittig eten, maar het gerecht dat ik had was zo heet, dat het m.i. ten koste van de smaak van de curry ging. Dat was jammer. De groente die ik kreeg bestond uit een mix van broccoli, bloemkool, kool e.d. Er zat niet echt een bijzondere smaak aan. Het was leuk geprobeerd, maar ik vond dit geen bijzonder lekkere ervaring. Er zijn betere Indiase restaurants in Den Haag. Wat betreft de inrichting, er is veel verbeterd sinds de verbouwing. Maar er hangt m.i. niet echt een gezellige sfeer.
MMichelle .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2014
Heerlijk gegeten we komen hier al zeker 4 jaar.
Neem een Indiase rijsttafel heerlijk. Je kunt kiezen uit mild, medium en spicy.
Vriendelijk personeel. Je kan er ook afhalen.
Het is een klein restaurantje.
Posth151 .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2013
Heerlijk gegeten en vriendelijk bediend, wij waren de enige gasten die zaterdagavond. De bedienende mevrouw was doortastend, raadde een gerecht af (een soort curry, twee is leuker) en adviseerde een ander, prima. Heerlijke vegetarische curry's, ruime porties, een pittige en een zachte, goede combinatie. En mevrouw was zeer genegen ons te informeren over de keukens van India. De televisies met Indiase soaps hoeft voor mij niet, en ook niet het uitblazen van de kaarsen op tafel terwijl wij nog afrekenden.
Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2012
Heerlijke geraffineerde curries; het is lang geleden sinds ik zulk echt lekker Indiaas gegeten heb! Pittig is hier wel echt pittig dus dat is voor de liefhebbers, voor ons was "medium" pittig genoeg.
Nazmar .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2012
Met een bon van vakantieveilingen hebben wij hier gegeten. Sangam is een leuk klein restaurant mooi ingericht en zeer goed verzorgd. Voor in het restaurant is gereserveerd voor afhalen. De bon is goed voor een Indiase rijsttafel voor 2 met lamscurry, kipcurry, groenten- en linzenschotel, naanbrood en gele rijst. Het eten was zeer, zeer smakelijk en alles was even lekker. Zeer goed bereid, niet vettig oid. Goed kruidig en de medium uitvoering was heerlijk pittig zonder opdringerig te zijn. Kortom, heerlijk eten en wij gaan zeker terug!
Sandradegraaf .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2012
Wij zien hier komen eten na een aanbeveling van vrienden die erg positief waren over dit restaurant. En er is zeker niet overdreven. Erg gezellig en mooi restaurant met ook afhaal en bezorging. Bij binnenkomst zijn we vriendelijk begroet en ondanks dat we geen reservering hadden gemaakt hebben we snel een tafel aan het raam gekregen. We werden uitstekend en snel bedient door een Indiase jongeman. Het misschien wel enige minpunt was dat de Madras curry wel wat heter had gekund, maar over het algemeen was het eten van topkwaliteit. Wie Indiaas wilt eten in Den Haag tegen een betaalbare prijs moet zeker dit restaurant uitproberen. Wij komen zeker nog een keer terug.
Lbot .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2012
Wij zijn er terecht gekomen via vakantieveiling.nl
We lieten ons verrassen, , we hadden niets vooraf genomen en gingen voor de mix, kip, lams en groente, linzen en rijst.
Alles heel goed van smaak, kortom goed en betaalbaar eten.
Aan een nagerecht zijn we niet toegekomen want heteten was erg machtig.

Wij gaan er zeker nog eens eten

Leo & Cora Bot, Hillegom
Gre-Joost .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2012
Gezien de recensies met lood in de schoenen er naar toe; maar wat een verrassing! Zeer vriendelijke bediening met goede adviezen! O.a dat mild al vaak spicey is! Smakelijke lams- en kipcurry. Nette kleine zaak met proper toilet.
2 glazen witte wijn; 1 Heineken(33cl) en een Kings Fisher(66cl) voor 12 euro, niks overdreven duur.
Bij vertrek menukaart meegekregen met nogmaals uitleg en tips voor een volgende keer. Gaan wij zeker doen!
Fam. Proeverij .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2012
Onze ervaring was wel positief. De ober was heel vriendelijk en legde veel uit bij de gerechten. In de vorige recensie lees ik iets over een biertje dat 4 euro kostte. Als je gewoon Heineken had besteld dan was je 2,25 kwijt geweest. Die bier van 4 euro betrof een exotisch biertje (Kings Fisher) en die zijn altijd duurder. Het eten was smakelijk en uitgebreid en de zaak zag er netjes uit.
Degra097 .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2012
Via vakantieveilingen een bon gekocht voor Sangam. Na twee zeer moeizame pogingen om te reserveren en bijna te zijn afgescheept door de zeer onvriendelijke juffrouw, hebben we toch aldaar gegeten. Het eten was op zich lekker doch simpel en extreem heet. Onze ober was verbaal ratelend snel en wist het verschil niet tussen cardemon en kruidnagel. Nadat er twee andere vakantieveiling klanten waren weggestuurd omdat zij niet gereserveerd hadden ging de aleerde genoemde juffrouw zelf notabene op hun plek zitten eten, terwijl zij over de telefoon had gezegd dat ze het oooh zoooo druk had (er zaten 6 mensen buiten en geen binnen). Oja.. biertjes a 4 euro deden ons ook erg verbazen. Al met al deze tent is het voor ons niet waard.
Tol1981 .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2012
Nooit zulk slecht eten in een restaurant gehad, de aardappelen waren droog, het vlees was taai en één en al vet (lamsvlees was taai en leek net een stukje leer en rundvlees was meerendeels vette stukjes), de gastdame was daarnaast ook nog vreselijk onvriendelijk dus een mislukje diner op en top!