Vierambachtsstraat 9B 3022 AA Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Sangam

9,2
6,8

Jouw recensie over het restaurant Sangam

Hans T.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Je kunt heerlijk eten bij Sangam! De ambiance is tamelijk eenvoudig. De service en de bediening is echter prima. We komen hier graag.
Kur A.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Het eten was echt heel lekker en de bediening heel vriendelijk. Inrichting is heel eenvoudig zoals van een snackbar. Laat je daardoor niet afschrikken. Het eten en de service zijn top.
Ton T.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Vanavond uit eten geweest bij Sangam, onze eerste keer en zeker niet de laatste keer. De inrichting is eenvoudig (geen standaard restaurant) maar dat vinden totaal niet erg. De bediening is erg behulpzaam bij het maken van de juiste keuzes en het eten is werkelijk verrukkelijk, en de gerechten zijn zeer goed geprijsd.

Kortom: tot binnenkort!
wmiero .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Ontzettend lekker gegeten. Uitstekende prijs - kwaliteit verhouding en vriendelijke bediening. Het interieur is erg simpel, zoals je in India ziet. We komen zeker terug
wmiero .
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Net hier eten gehaald. Wij waren er niet echt over te spreken. Leek wat ons betreft niet op wat we dachten te krijgen. En veel te duur voor de hoeveelheid eten.
Lennarth C.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Het eten was super, ik heb veel Indiaas/Pakistaans gegeten en dit is toch verreweg de beste! Wij zijn ook super geholpen en dit is natuurlijk ook belangrijk.

Een echte aanrader!!!
Deepu S.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
De beste en lekkerste van Nederland.
Bilal super bedankt. Wil je super lekker eten. Bestel of ga langs. Dank je wel.
Serkan A.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Wederom lekker gegeten. Al jaren een fenomeen in Rotterdam-west "the best food in town"! Mijn vrouw neemt altijd de chicken tikka massala en ik hou van pittig dus ga voor de lamb madras.
Tineke M.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Zoals altijd geweldig eten, zelfs bij de thuisbezorging. Ook een vriend van me overtuigd, die bij ons laatste bezoek nogal kritisch was. Snelle, vriendelijke bezorging. De geleverde hoeveelheid is meer dan genoeg.
Blijft een aanrader, ook voor de thuisbezorging.
Hai Tineke! Hartelijk bedankt voor je leuke recensie weer! We doen het altijd met plezier he ;)

mvg,
www.sangamtandoori.nl
Nafisha M.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Wij eten heeel vaak bij sangam. Top service en top gerechten. Als er een indiaas restaurant is dat ik kan aanbevelen dan is het sangam wel!
Remy1992 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Heel lekker en gezellig gegeten net bij Sangam! Ontvangst en bediening was erg gastvrij, vrolijk en persoonlijk. Zo werden we echt goed geholpen bij het kiezen van een gerecht en was het eten erg lekker, maar dan echt heel lekker. Smaken verschillen, maar ik kan me moeilijk voorstellen dat er op de kaart niets voor jou bij zit. Zelf had ik de lam met kruiden en witte rijst apart erbij.
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Gisteren in Sangam gegeten voor de eerste keer. De goede recensies van Iens brachten ons hierheen. En inderdaad...een eenvoudig eethuisje ( maar wel leuk!) waar je heerlijk Indiaas / Pakistaans kunt eten voor een zeer schappelijke prijs. De bediening is erg aardig adviseert op een prettige manier. Hier komen we zeker terug!
miesmuiser .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Afgelopen zondag hebben we met z'n drieën bij Sangam gegeten. We zijn daar terecht gekomen naar aanleiding van de recensies op Iens. We hebben vaker Indiaas gegeten maar het was onze eerste keer hier.
We werden heel vriendelijk ontvangen. Omdat onze dochter niet zo van pittig houdt raadde hij ons de Tikka Masala aan voor haar. Ik heb de Chicken Vindalo genomen en mijn man de Mix Grill. Vooraf de linzensoep en de vegetarische Samosa. Ik moet zeggen dat we heerlijk hebben gegeten. We komen niet uit de buurt van Rotterdam maar mochten we er weer zijn dan hebben we Iens niet meer nodig want we komen hier zeker terug. Al was het alleen al voor de Sweets die we mee naar huis kregen. Heerlijk! Wat vriendelijkheid betreft kunnen ze in andere eetgelegenheden hier een voorbeeld aan nemen.
Bryan G.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Goed eten! Echt indiaas/pakistaans geen onzin. Goedkoop en vriendelijk personeel.
Wie van dit soort eten houdt en het hier probeerd, garandeer ik je dat dit een vast restaurant/afhaal van je word.
Michelle D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Gisteravond via bestelservice kennisgemaakt met dit Indiase restaurant....bijzonder aangenaam verrast!! Smaken geweldig,exact als omschreven qua intensiteit en bezorging punctueel door een keurige bezorger....top,zeker voor herhaling vatbaar !!
Patrick L.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
In Rotterdam op bezoek zochten we in de buurt een restaurant dat ook een beetje past in de omgeving. Veel buitenlandse invloeden en aangezien onze zoon ook meeging niet de hoogdravend of exclusief.
Sangam leuk ons leuk en dat was absoluut geen teleurstelling. Integendeel, enorm aardige en behulpzame bediening en precies de uitstraling die je verwacht. Je waant je ook echt even in een ander land en zo hoort het. Zelfs de ventilators (het was 30 graden geweest) waren van een merk uit India.
En dan het eten: geweldig lekker. Vooraf Paperdam, Dal soup en Samosa. Snel op tafel (we hadden honger), en aansluitend vega Biryani, Tandoori chicken en Jalfrezi met lamsvlees. Alles lekker oorspronkelijk gekruid. Geen compromis aan de smaak van Nederlands gelukkig.
Een klein bedrag afgerekend en 100% tevreden naar huis. Aanrader!
Proevers77 .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Het eten bij Sangam is lekker. Neem bijvoorbeeld de samosa's. Verse ingrediënten, substiel gekruid; smaakt onderscheidender dan bij menig concurrent. De heveelheid van het eten is meer dan voldoende. De bediening is altijd vriendelijk en correct. De inrichting is niet super, maar prima voor een snelle Indiase hap.
Vriendelijk bedankt!

Groeten,

Leon S.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Afgelopen zondag samen met mijn vader bij Sangam gegeten en het was voortreffelijk, met afstand de beste Indiër die er in Rotterdam te vinden is , geweldige lagen in de smaak en mooie balans tussen de pittige ( Vindaloo) gerechten en de zoetere varianten ( tikka massala) , Tandoori chicken had een heerlijke grill smaak , en de Nan was heerlijk vers , ik wil graag nog een compliment maken naar de bediening, die is van een uitzonderlijk betrokken en vriendelijk niveau ,, prijs/kwaliteit is zeer goed ..
jmpb .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Sangam is ons favoriete Indiaase/Pakistaanse adres in Rotterdam en misschien wel in heel Nederland. Het is een klein en ongezellig restaurantje (meer een snackbar), waardoor we er altijd voor kiezen het eten mee te nemen. Het eten is echter heerlijk! Smaakvol, vers, verzorgd. Tussen de verschillende curry's proef je echt verschil. De mango lassi is heerlijk en het naanbrood vers. Als je je bestelling opgeeft en vragen hebt wordt je vriendelijk geïnformeerd en de prijs-kwaliteit is prima!