Sandwich Corner

Glashaven 2B 3011 XH Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Sandwich Corner

Van flexplek tot de proefdoos

Voor de vroege vogels! Al om zeven uur kun je hier binnenlopen voor een kop verse koffie. Dit kan al meer dan 28 jaar in de mooie Glashaven. Ideaal zijn de flexwerkplekken met wifi en koffie. Door heel Rotterdam bezorgen ze lunch, en met een proefdoos kunnen bedrijven kennismaken met de Sandwich corner. Een strakke, lichte ruimte met verrassende details zoals de vintage lampen.

Meer informatie over restaurant Sandwich Corner

9,1

Jouw recensie over het restaurant Sandwich Corner

jamillaa .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Snel tussendoor een boordje gegeten, voor een leuke prijs een lekker broodje. Gigantisch veel keuze wat het toch wel wat lastig maakte want het klonk allemaal zo lekker. Zeer vriendelijk personeel en ik kreeg echt het gevoel dat er met passie en trots gewerkt werd in dit bedrijf. Dit heb ik nog niet vaker mee gemaakt, het gaf daarom ook echt een goed gevoel om dit te kunnen eten. Zoiets simpels als een broodje maar uitstekend neer gezet. Heerlijk.
GekeW .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Ik had zin in een lekker tussendoortje dus besloot ik een broodje te halen bij Sandwich Corner. Er waren veel verschillende soorten broodjes ik mocht sommige broodjes proberen om te kijken of ze naar mijn smaak waren. Na wat te hebben geprobeerd besloot ik voor een broodje vitello tonato te gaan dit was erg lekker. Ook zijn de broodjes niet erg duur. Ik kom hier zeker nog eens terug.
Gerad R.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Vandaag ging ik met een collega naar sandwich corner voor een lekker lunch het was een simpel maar mooi restaurant je kunt er al vanaf 7 uur naartoe. Ze hebben velen soorten broodjes en het personeel helpt je graag bij het kiezen van het juiste broodje door af en toe sample’s uit te delen. Mijn collega koos voor een broodje kroket. Ik koos voor een broodje gerookte zalm allebei waren erg lekker. Het personeel was erg snel en zeer vriendelijk, ook zijn de broodjes niet duur maar wel erg lekker. We komen hier zeker nog eens.
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Lekker broodje pikante kip blokjes gegeten. vooraf mogen proeven omdat er gewaarschuwd werd dat deze heel pikant waren en ik kan u vertellen deze waren heel pikant. Maar als je heet eten lekker vind dan moet je deze zeker proeven.
Denise V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Gezellige persoonlijke ontvangst! Heerlijke verse broodjes, dik belegd. Prima deal met de ah-actie. Wij hebben er weer een lunch adresje bij!!
Petra G.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Schoon, vriendelijk personeel, eten was goed. Komen zeker nog eens terug. Eten wordt vers klaar gemaakt, kaas en vleeswaren gesneden wanneer nodig.
joke S.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
gezellig, en heerlijk geluncht , personeel erg soepel en goed gehumeurd . heerlijke vers geperste siaasappels , verder schoon en netjes .
Laurens V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Uitstekende bediening. Iedereen wordt altijd vriendelijk en snel geholpen. De broodjes zijn hier lekker vers. Daarnaast bestel ik zelf altijd buiten de kaart om het broodje 'fiscalist', echt een aanrader!
Heir R.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Centraal gelegen tussen Markthal, oude haven en Erasmusbrug. Geen toeristen-hap, maar eerlijke keuken.
Goed belegde verse broodjes voor veel in de buurt werkende mensen en voor de toevallige (nu niet meer) passant.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Heerlijk gegeten met de AH restaurantactie. Keuze uit de hele kaart inclusief drankjes. Heerlijke broodjes en wat een vriendelijke mensen. We gaan hier zeker nog eens terug komen.
Chr. A. V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Perfecte belegde broodjes! ...... Goed gastheerschap! ...... Hier weet men nog wat je als gast mag verwachten. Prijs, kwaliteit en service in de juiste verhouding! BRAVO!!!!
Marloes M.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Zin in een royaal belegd broodje, vers klaargemaakt? Dan is Sandwich Corner echt een aanrader. Zelf een broodje pikante kip op, viel mij op dat deze erg royaal belegd is met een heerlijk knapperig afgebakken broodje. Frisse, schone zaak met vriendelijk personeel.
Marloes M.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Heerlijk royaal belegde broodjes, vers gemaakt. Zelf broodje pikante kip gegeten. Opvallend dat het broodje erg royaal belegd is met een knapperig broodje. Frisse en schone zaak met vriendelijk personeel. Aanrader!
fmceniry .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Snelle bediening en heerlijke lunch genoten.Alles was vers klaargemaakt. Heelijk stokbrood met zalm en kruidenkaas en on top nog een gekookt eitje.Pannini smaakte ook verrukkelijk.
antje.hoogendijk .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Erg vriendelijke eigenaar. Veel beleg op heerlijk brood. Erg schoon allemaal maar wel eenvoudig ingericht. Leuk adres voor snelle lunch. Hele goede prijs/kwaliteitsverhouding.
Celesta C.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Met de AH actie hier heerlijk geluncht! Je mocht alles kiezen van de kaart incl de drankjes 2e gratis. Wij komen snel weer terug :)
Chaos .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Al veel over gehoord, recent eindelijk eens zelf probeerd.
Er is niets overdreven aan de positieve verhalen hierover: uitstekende broodjes en geweldig vriendelijke bediening. De grillworst is in heel Rotterdam bekend, en dat is volkomen terecht !
Beste Chaos,
bedankt voor uw recensie , wij vinden het altijd leuk om te lezen dat onze gasten de broodjes lekker vinden en wij vinden het nog leuker als de gast merkt dat wij het met veel plezier doen.

Sandwich Team
Marcel J.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2016
Met enige regelmaat plan in mijn afspraken in Rotterdam zo in dat ik hier kan lunchen. De broodjes zijn goed belegd en vaak is er een broodje van de week verkrijgbaar. Vriendelijk personeel die altijd met een glimlach je lunch serveren,
mrskaizer .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2016
Na een abominabele brunch bij de haven rondvaart. Die mijn slimme vriendin geweigerd had te eten. Even een snelle D-tour gemaakt naar de sandwich corner. Waar en ongeveer een jaar eerder al een heerlijk genoten hadden van de broodjes. En ja hoor, het was weer super lekker, samen een broodje gedeeld, omdat zij geen grote eter is en ik mij door honger toch aan het eten op de boot toegegeven had. Er werd niet moeilijk over gedaan. En we kregen zelfs een extra bordje. Heerlijk vitello tonato broodje. Dat de daarvoor genuttigte brunch deed vergeten. Wat ook nog erg leuk was, was dat Wim ons na zo'n lange tijd nog wist te herinneren. Dus, note to zelf: Wanneer ik in Rotterdam ben broodjes eten bij de sandwich corner en negens anders.
Boefje27 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Wat een goddelijk broodje heb ik hier op, pikante kip op een vers broodje zo uit de oven. Dit mogen ze bij meer zaken doen ipv dat voorgebakken brood, snel klaar en vriendelijk geholpen met een grote glimlach. Dit was mijn eerste keer hier, maar zeker niet de laatste keer.
Goede middag Boefje, bedankt voor uw mooie recensie . Daar zijn wij blijer meer dan een tip.
Hoop u weer snel te mogen ontvangen.

Sandwich Team