Sandwich Corner

Glashaven 2B 3011 XH Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant Sandwich Corner

Van flexplek tot de proefdoos

Voor de vroege vogels! Al om zeven uur kun je hier binnenlopen voor een kop verse koffie. Dit kan al meer dan 28 jaar in de mooie Glashaven. Ideaal zijn de flexwerkplekken met wifi en koffie. Door heel Rotterdam bezorgen ze lunch, en met een proefdoos kunnen bedrijven kennismaken met de Sandwich corner. Een strakke, lichte ruimte met verrassende details zoals de vintage lampen.

Meer informatie over restaurant Sandwich Corner

9,1
Voordelig
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Lekker broodje pikante kip blokjes gegeten. vooraf mogen proeven omdat er gewaarschuwd werd dat deze heel pikant waren en ik kan u vertellen deze waren heel pikant. Maar als je heet eten lekker vind dan moet je deze zeker proeven.
Denise V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Gezellige persoonlijke ontvangst! Heerlijke verse broodjes, dik belegd. Prima deal met de ah-actie. Wij hebben er weer een lunch adresje bij!!
Petra G.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Schoon, vriendelijk personeel, eten was goed. Komen zeker nog eens terug. Eten wordt vers klaar gemaakt, kaas en vleeswaren gesneden wanneer nodig.
Joke S.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
gezellig, en heerlijk geluncht , personeel erg soepel en goed gehumeurd . heerlijke vers geperste siaasappels , verder schoon en netjes .
Laurens V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Uitstekende bediening. Iedereen wordt altijd vriendelijk en snel geholpen. De broodjes zijn hier lekker vers. Daarnaast bestel ik zelf altijd buiten de kaart om het broodje 'fiscalist', echt een aanrader!
Heir R.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Centraal gelegen tussen Markthal, oude haven en Erasmusbrug. Geen toeristen-hap, maar eerlijke keuken.
Goed belegde verse broodjes voor veel in de buurt werkende mensen en voor de toevallige (nu niet meer) passant.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Heerlijk gegeten met de AH restaurantactie. Keuze uit de hele kaart inclusief drankjes. Heerlijke broodjes en wat een vriendelijke mensen. We gaan hier zeker nog eens terug komen.
Chr. A. V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Perfecte belegde broodjes! ...... Goed gastheerschap! ...... Hier weet men nog wat je als gast mag verwachten. Prijs, kwaliteit en service in de juiste verhouding! BRAVO!!!!
Marloes M.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Zin in een royaal belegd broodje, vers klaargemaakt? Dan is Sandwich Corner echt een aanrader. Zelf een broodje pikante kip op, viel mij op dat deze erg royaal belegd is met een heerlijk knapperig afgebakken broodje. Frisse, schone zaak met vriendelijk personeel.
Marloes M.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Heerlijk royaal belegde broodjes, vers gemaakt. Zelf broodje pikante kip gegeten. Opvallend dat het broodje erg royaal belegd is met een knapperig broodje. Frisse en schone zaak met vriendelijk personeel. Aanrader!
Fmceniry .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Snelle bediening en heerlijke lunch genoten.Alles was vers klaargemaakt. Heelijk stokbrood met zalm en kruidenkaas en on top nog een gekookt eitje.Pannini smaakte ook verrukkelijk.
Antje.hoogendijk .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Erg vriendelijke eigenaar. Veel beleg op heerlijk brood. Erg schoon allemaal maar wel eenvoudig ingericht. Leuk adres voor snelle lunch. Hele goede prijs/kwaliteitsverhouding.
Celesta C.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Met de AH actie hier heerlijk geluncht! Je mocht alles kiezen van de kaart incl de drankjes 2e gratis. Wij komen snel weer terug :)
Chaos .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Al veel over gehoord, recent eindelijk eens zelf probeerd.
Er is niets overdreven aan de positieve verhalen hierover: uitstekende broodjes en geweldig vriendelijke bediening. De grillworst is in heel Rotterdam bekend, en dat is volkomen terecht !
Beste Chaos,
bedankt voor uw recensie , wij vinden het altijd leuk om te lezen dat onze gasten de broodjes lekker vinden en wij vinden het nog leuker als de gast merkt dat wij het met veel plezier doen.

Sandwich Team
Marcel J.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2016
Met enige regelmaat plan in mijn afspraken in Rotterdam zo in dat ik hier kan lunchen. De broodjes zijn goed belegd en vaak is er een broodje van de week verkrijgbaar. Vriendelijk personeel die altijd met een glimlach je lunch serveren,
Mrskaizer .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2016
Na een abominabele brunch bij de haven rondvaart. Die mijn slimme vriendin geweigerd had te eten. Even een snelle D-tour gemaakt naar de sandwich corner. Waar en ongeveer een jaar eerder al een heerlijk genoten hadden van de broodjes. En ja hoor, het was weer super lekker, samen een broodje gedeeld, omdat zij geen grote eter is en ik mij door honger toch aan het eten op de boot toegegeven had. Er werd niet moeilijk over gedaan. En we kregen zelfs een extra bordje. Heerlijk vitello tonato broodje. Dat de daarvoor genuttigte brunch deed vergeten. Wat ook nog erg leuk was, was dat Wim ons na zo'n lange tijd nog wist te herinneren. Dus, note to zelf: Wanneer ik in Rotterdam ben broodjes eten bij de sandwich corner en negens anders.
Boefje27 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Wat een goddelijk broodje heb ik hier op, pikante kip op een vers broodje zo uit de oven. Dit mogen ze bij meer zaken doen ipv dat voorgebakken brood, snel klaar en vriendelijk geholpen met een grote glimlach. Dit was mijn eerste keer hier, maar zeker niet de laatste keer.
Goede middag Boefje, bedankt voor uw mooie recensie . Daar zijn wij blijer meer dan een tip.
Hoop u weer snel te mogen ontvangen.

Sandwich Team
Remco H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
Late lunch gehad bij deze 'broodjeszaak', maar dat is geen enkel probleem voor het team o.l.v. Wim Bloemink. Als klant voel je jezelf dan koning. De gastheer is een echte foodspecialist! Met plezier en passie krijg je hier topkwaliteit op je bord. Krokante, ovenverse broodjes met super verse ingrediënten, maar vooral ook origineel beleg. Heerlijke pikante kip, heerlijk broodje rosbief, broodje warme grillworst, verse tonijnsalade. Het was heerlijk! S' avonds thuis had ik nog maar weinig trek... Binnenkort in Rotterdam voor de lunch? Deze zaak is een aanrader!
Beste mevrouw Heren, bedankt voor uw mooie recensie
Het sandwich Team
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
Vandaag een broodje wezen eten bij deze zaak. Ik kom hier wel vaker en wat mij de laatste tijd opvalt is dat er steeds meer verse en eigengemaakte berechten bij komen. Ik begin met wat simpels een broodje grillworst uit eigen keuken. De worst is nog warm en mooi sappig van smaak, zo lekker heb ik dit nog niet eerder gegeten. mijn tweede broodje is Pikante kip blokjes ik word gewaarschuwd door de eigenaar dat ik wel van heet eten moet houden anders word het een teleurstelling. Na heet was het zeker maar wel heel lekker.Ik kom hier zeker nog een keer terug.
Estherveldman .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
Leuke broodjeszaak vooral de pulled pork, lekker vers en altijd lekker om even te lunchen een aanbeveling voor een ieder! Ook leuk voor bedrijfslunches.
Goede middag mevrouw Veldman bedankt voor de recensie .