Sand & Pepper

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Ingrid_vdberg .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Wat een superleuke strand(tent) . Het zit aan het einde van het strand bij Burg Haamstede, maar zeker de moeite waard om even op het strand door te lopen. Via de Kampweg kan je er ook met de auto komen. Mooi interieur, lekkere kaart, met name de bitterballen! Ook de diner gerechten waren om te smullen. Net effe anders met een lekkere twist.
Wij komen er zeker terug als we in de buurt zijn.
Smulpaap12 .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Wij komen om een uur of half acht savonds aan en geven aan dat wij wat willen eten. Reactie: "Oei, hebben jullie wel gereserveerd?" Nadat wij onbegrijpend zeggen dat we al aan een tafeltje zitten, wordt ons medegedeeld dat we hadden moeten reserveren en dat de keuken om 8 uur al dicht ging. Ze zou nog even vragen of het toch nog kon. In plaats van het aanbieden van het eten dat ze nog wel konden serveren, werd ons gezegd dat we er niet konden eten, omdat de keuken het niet aan kon. Nou ja...! Waarom begin je dan een restaurant? Een paar maanden geleden hadden we al gehoord van vrienden dat ze heel lang op hun eten hadden moeten wachten. Wij dachten dat die opstartproblemen intussen wel verholpen zouden zijn. Maar nee, het is nog erger geworden. Na al onze mooie ervaringen met de voorgaande uitbaters van deze plek, c'est la vie en hier neffen (geloof ik), zijn we door dit totale gebrek aan gastvrijheid toch voorgoed genezen. Wij komen hier niet meer!
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2015
Wat een heerlijk eten en een gezellige ambiance! Ook vriendelijke, maar nog een pietsie onervaren bediening. Wèl vriendelijk en attent, dat wel.
* Jammer dat er nog geen menukaart e.d. op de website staat.
Maar verder: van harte aanbevolen! Klasse.
Ruurd W.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Om half acht schuiven we aan op vrijkomend tafeltje op vol terras. Ondergaand zonnetje met mooie kaart voor op het strand. Maar wel beter inkomen want 'op' verkopen op zaterdag? Maar kabeljauw? Met curry is heerlijk. Spies met varkensvlees ook mooi. Lekkere droge rosé met heerlijk afdronk. Kortom genieten. Goeie tent om relaxt ook op een bank te kruipen in najaar. Klantvriendelijkheid van boys die het runnen is ok. Maar collega's nog even meenemen in die swing.
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Heerlijk gegeten in een prachtige ambiance. Stijgt ver uit boven het gemiddelde strandtent niveau. Zeer vriendelijke en correcte bediening. Ga zo door!
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
En bijzondere leuke strandtent met meer potentie! word gerund als een restaurant met ook een hele leuke menu kaart. de gerechten zijn leuk geprijsd, en de ruime keuze aan wijnen zijn ook leuk geprijsd. zo dronken we een hele mooie Chardonnay van Domaine Pellehaut uit de Gascogne.
Ook kun je in deze hoek van Burgh-Haamstede Kampweg, Strand Westenschouwen goed parkeren (wel betaald) 5 euro voor een hele dag. het is de laatste strand tent op de punt met uitzicht op de Oosterschelde kering "Neeltje Jans"
we hadden in de middag een bittergarnituur royaal van alles wat (super) een grootte plank met alles er op. Dit kon nauwelijks op de tafel! in de avond hebben we Gamba's als voorgerecht genomen en als hoofdgerecht een mooie steak geserveerd met verse frieten en saus apart.
Daarbij hadden we een mooi glas rode wijn, een Syrah van Tabali uit Chili.
allemaal super kwaliteit. nog gevraagd, maar de bediening vertelde dat ze voor kwaliteit gaan.
Gelukkig was dit bij mij bekend, want ik had dit al van kennissen gehoord.
Ik zeg zeker een aanrader als je lekker rustig naar strand wil, en niet in tussen de massa wil zitten.