Sanchos

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 23:00
Lisa V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Lekker gegeten. De bediening was heel vriendelijk en erg professioneel. De jongen in de bediening switcht binnen een uur van het Nederlands, naar het Duits, Frans en Italiaans. Geweldig knap en bijzonder dat je in deze stad allerlei nationaliteiten treft in één restaurant. De sfeer is goed, we hebben heerlijk bij de openhaard gezeten.
Ivanka B.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2016
Bereikbaarheid is uitstekend. Je kijkt zo uit op het centraal Station.
Dit is het enige tapasrestaurant in Roermond en de prijs/kwaliteit is top.

AANRADER: Patatas brava, Empanada de queso cabra
Pastapipo .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2015
Een gezellig Spaans restaurant met een leuk concept all you can eat voor een vast bedrag. Het restaurant maakt onderdeel uit van drie aan elkaar geschakelde etablissementen. Inrichting is erg gezellig en warm en de bediening vriendelijk en gastvrij. Iedere gast uit het gezelschap mag een keuze maken en die keuze geldt dan voor de gehele tafel. Per keer maakt iedere gast een keuze. Nadeel hierbij is dat iedereen opgescheept zit met de keuzes van anderen. Typisch zijn de garnalenkroketjes op het menu hetgeen niet Spaans is, maar was achteraf gezien nog het lekkerste. De smaken zijn niet uitgesproken bijzonder. De gerechten met roomsaus zijn erg vlak van smaak. De gamba's in roomsaus hebben een vreemde chemische bijsmaak die je vaak aantreft bij goedkope garnalen uit de vriezer. De gegrilde gamba's met knoflook waren te kort gegrild en daardoor nog rauwig. De tomatensaus bij de patatas bravas leek meer op ketchup dan op de specifieke bijbehorende tomatensaus. Veel gerechten waren voorzien van een flinke dot aioli. Ondanks de uitgebreide keuze aan gerechten hebben wij het eetfestijn niet als een culinair hoogstandje ervaren. Positief punt is het feit dat indien er geparkeerd is in de nabij gelegen parkeergarage, dat het restaurant de parkeerkosten vergoed.
Tom M.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2013
super leuk en gezellige restaurant aan de stationplein in roermond.
dit restaurant maakt deel uit van de 3 concepten die de eigenaar heeft.
ik heb samen met een vriend bij dit restaurant gegeten.
wat wij als positief hebben gezien is:
* versheid van de gerechtjes
* bediening
* sfeer
* smaak van het eten

enige minpuntjes zijn is de kleine kaart en veel op elkaar lijkende gerechtjes.

helaas wonen wij aan de andere kant van nederland maar zullen zeker als we in de buurt zijn nog eens langs komen.

wil je onbeperkt eten en alle gerechtjes proeven dan raad ik deze zeker aan.