San Xin

Cornelis Houtmanplein 1-3 2676 BA Maasdijk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant San Xin

Nel N.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2014
Wij zijn er al verschillende keren wezen eten en het was altijd goed, maar deze keer was het grootste gedeelte van het eten koud de bediening was rommelig,veel dingen verkeerd gebracht. De bediening had het te druk met 2 personen en de wok en de gril en de afhaal en de bediening en de etensbar in de gaten houden is iets te veel van het goede en dat met maar 9 personen in de zaak om te eten!
Dheeraj P.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2013
Heerlijk en gezellig. Goede bediening, en genoeg diversiteit in de keuze van de gerechten (Grill & Wok). Voor een vaste prijs krijg je onbeperkt eten & onbeperkt drinken. Je komt dus niet voor verassingen te staan. Ik ga hier graag naartoe!
Shinshan .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2013
Hier al meerdere malen gegeten. Het eten is uitstekend. De tomatensoep vooraf is echt een aanrader. Veel keuze uit verse ingrediënten, vlees en vis voor de wok en daarnaast kun je iets bestellen van de grillplaat, wat aan je tafel wordt bezorgd. Personeel is soms wat te druk om alle gasten in de gaten te houden. Nadeel is de krappe ruimte bij de wok met daarnaast de afhaal. Ook het gedeelte links is niet echt een aanrader i.v.m. de ingang van het restaurant wat soms voor een koude tocht zorgt.