San Wah

Berberis 8 2262 AT Leidschendam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant San Wah

Martin B.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
hier op 08-06-2016 gegeten met drie gegeten. Gratis Parkeren geen enkel probleem met een locatie aan de buitenkant in het WC Leidschenhagen. Vriendelijke bediening en zeer goed eten waarin de smaken echt naar voren komen, Niet te vergelijken met afhalen. Prijzen zeer redelijk. Jammer dat dit restaurant gaat stoppen en na verbouwing van het WC waarschijnlijk niet meer terug komt. Dus ga er snel heen als je dit restaurant nog op je to do lijst hebt staan ! Wat ons aangaat een aanrader !
Snelvis .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Samen gekozen voor Tie-Pan gerecht met ossenhaas. In positieve zin viel op dat er behalve vruchten en groenten ook een flinke hoeveelheid vlees op de schaal lag. In tegenstelling tot
sommige andere Chinese restaurants was het vlees zeer mals en vaak zien wij elders dat de
hoeveelheid vlees naar verhouding nogal karig is. Hier dus niet en dat maakt dat wij, in
combinatie met de attente en prettige bediening, deze eetgelegenheid echt een aanrader vinden !
Peter P.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Met enige regelmaat strijken we neer bij "de chinees" De medewerkers bij San Wah maken lekker eten compleet. Altijd even gezellig, we komen er met veel plezier. Een min puntje..... ze zijn niet open op dinsdag en ja juist dan begint de trek in...... Ik hoop dat u tijdens een bezoek ook deze ervaring deelt.
Renevanbeekum .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2015
Zeer gevarieerde keuken. Erg lekkere menu's. Goed verzorgd en bij b.v. Chinese rijsttafel heel leuk opgemaakt. De bediening is goed, verzorgd, attent, zonder overdreven aandacht. Al vele malen hier gegeten en absoluut onze favoriet in de regio.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2014
Wij hebben Tipan gerechten gegeten, echt heerlijk. Bediening is erg vriendelijk en inrichting is erg warm. Wij gaan zeker vaker hier eten
Tijger85 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2012
Kom hier niet graag meer terug. Zaten er om 6 uur met erg weinig mensen , nog een tafeltje van twee, waardoor je je ongemakkelijk voelde. Klein rijsttafeltje besteld. Veel gerechten zagen er oud uit alsof ze bv al drie dagen ervoor gemaakt waren en drie keer opgewarmd.. De sat? had geen smaak en toen we er iets van zeiden begrepen ze ons niet en moesten het vier keer herhalen. Uiteindelijk kregen we nieuwe sat?'s maar met de zelfde smaak en hebben die dus weer niet gegeten. Bij het afrekenen rekende ze een wijntjes en een biertje teveel af en alweer begrepen ze ons ineens niet meer. Rij dus liever een paar kilometer verder voor goed eten dan hier ooit weer een stap binnen te zetten.
JP H.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2012
Hier heb ik niet gegeten, maar mee naarr huis genomen. Vindt het eten niet echt op smaak, flauw een vlak.
Wel snelle seervice, maar beetje onpersoonlijk.
Overr decor kan iik niet echt oordelen, maar vanuit afhaalhoek lijkt restaurant wel gezellig en schoon. Ik moet er echer niet aan denken, geholpen te moeten worden door de gastheren en damees, die ook het afhalen opnemen, dan lijkt het me niet echt gezellig.