San Wah

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant San Wah

Jolanda R.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Gisterenavond hebben we in het nieuwe restaurant van San Wah gegeten. Het ziet er prachtig uit. Toen we de kaart kregen zagen we dat de prijzen aan de hoge kant zijn voor een chinees. We hadden dan ook hoge verwachtingen. Helaas bleek het eten gemiddeld te zijn. Alleen de gebakken banaan was echt lekker. We hadden twee rijsttafels voor ieder 2 personen besteld. We kregen niet veel vlees en het hetgeen we kregen lag onder een dikke laag saus. In het vogelnestje zat heel veel groente en wel geteld twee garnalen en wat stukjes kip.
Het personeel moet nog heel veel leren. We klaagde over de inhoud van het vogelnestje en er werd gezegd dat er maar weinig vlees in zat omdat we rijsttafels genomen hadden. Verder moesten we zelf vragen om een extra bakje nasi en mihoen. Voor de mihoen moet je €2,50 per persoon bij betalen terwijl je een rijsttafel van €55,- besteld!?! In een van de glazen zat een scheur. Toen we dit melde werd ook niet op gereageerd. Aan een tafel verderop zat een gezin die de i-pad meegenomen had en deze aanzetten met een tekenfilm. Je hoorde continu de irritante stemmetjes van de stripfiguren. Ook hier zei de bediening niets van.
Al met al hebben we €127,- betaald en dat is veel te veel voor hetgeen we gekregen hebben. Voor ons geen tweede keer....
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
hier op 08-06-2016 gegeten met drie gegeten. Gratis Parkeren geen enkel probleem met een locatie aan de buitenkant in het WC Leidschenhagen. Vriendelijke bediening en zeer goed eten waarin de smaken echt naar voren komen, Niet te vergelijken met afhalen. Prijzen zeer redelijk. Jammer dat dit restaurant gaat stoppen en na verbouwing van het WC waarschijnlijk niet meer terug komt. Dus ga er snel heen als je dit restaurant nog op je to do lijst hebt staan ! Wat ons aangaat een aanrader !
Snelvis .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Samen gekozen voor Tie-Pan gerecht met ossenhaas. In positieve zin viel op dat er behalve vruchten en groenten ook een flinke hoeveelheid vlees op de schaal lag. In tegenstelling tot
sommige andere Chinese restaurants was het vlees zeer mals en vaak zien wij elders dat de
hoeveelheid vlees naar verhouding nogal karig is. Hier dus niet en dat maakt dat wij, in
combinatie met de attente en prettige bediening, deze eetgelegenheid echt een aanrader vinden !
Peter P.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Met enige regelmaat strijken we neer bij "de chinees" De medewerkers bij San Wah maken lekker eten compleet. Altijd even gezellig, we komen er met veel plezier. Een min puntje..... ze zijn niet open op dinsdag en ja juist dan begint de trek in...... Ik hoop dat u tijdens een bezoek ook deze ervaring deelt.
renevanbeekum .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2015
Zeer gevarieerde keuken. Erg lekkere menu's. Goed verzorgd en bij b.v. Chinese rijsttafel heel leuk opgemaakt. De bediening is goed, verzorgd, attent, zonder overdreven aandacht. Al vele malen hier gegeten en absoluut onze favoriet in de regio.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2014
Wij hebben Tipan gerechten gegeten, echt heerlijk. Bediening is erg vriendelijk en inrichting is erg warm. Wij gaan zeker vaker hier eten
Tijger85 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2012
Kom hier niet graag meer terug. Zaten er om 6 uur met erg weinig mensen , nog een tafeltje van twee, waardoor je je ongemakkelijk voelde. Klein rijsttafeltje besteld. Veel gerechten zagen er oud uit alsof ze bv al drie dagen ervoor gemaakt waren en drie keer opgewarmd.. De sat? had geen smaak en toen we er iets van zeiden begrepen ze ons niet en moesten het vier keer herhalen. Uiteindelijk kregen we nieuwe sat?'s maar met de zelfde smaak en hebben die dus weer niet gegeten. Bij het afrekenen rekende ze een wijntjes en een biertje teveel af en alweer begrepen ze ons ineens niet meer. Rij dus liever een paar kilometer verder voor goed eten dan hier ooit weer een stap binnen te zetten.
JP H.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2012
Hier heb ik niet gegeten, maar mee naarr huis genomen. Vindt het eten niet echt op smaak, flauw een vlak.
Wel snelle seervice, maar beetje onpersoonlijk.
Overr decor kan iik niet echt oordelen, maar vanuit afhaalhoek lijkt restaurant wel gezellig en schoon. Ik moet er echer niet aan denken, geholpen te moeten worden door de gastheren en damees, die ook het afhalen opnemen, dan lijkt het me niet echt gezellig.