San Tommaso (MG)

Martelaarsgracht 9 1012 Amsterdam Nederland Kaart
31-204896464

Over restaurant San Tommaso (MG)

Heerlijke pizza en pasta in centrum Amsterdam

Bij San Tommaso op de Martelaarsgracht, omringd door grachtenpanden en Amsterdamse gezelligheid, eet je authentiek Italiaans. Krokante pizza's en vriendelijke prijzen. Een ideale locatie om een dagje winkelen af te sluiten, want je bent op loopafstand van het centrum en het centraal station.

Meer informatie over restaurant San Tommaso (MG)

Embeeee .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Dit restaurant ligt op loopafstand van Amsterdam CS en is opgedeeld in een Italiaans en Argentijns deel. In het Italiaanse deel worden allerhande pizza's, pasta's en op verzoek ook Argentijnse gerechten geserveerd, in het Argentijnse deel - vreemd genoeg - uitsluitend vlees en vis. Om 'vrije keus' te hebben, besloten wij in het minder gezellige Italiaanse deel te gaan zitten. Met een groot gezelschap (vier gezinnen met lagere school kids) hebben wij uiteenlopende pizza's en pasta's besteld. Goed van smaak, de pizza's mogen wel iets royaler belegd en de korsten waren ietwat te droog. De bediening en service waren helemaal top, de obers waren uitstekend ingespeeld op een grote groep met veel kinderen. Ze mochten allemaal mee in de keuken kijken en na het eten zelf nog een aantal extra pizza's bakken, die in dozen klaar stonden om mee naar huis te nemen. Fantastisch! Huiswijnen konden we vooraf zonder problemen voorproeven, niets was teveel. Een liter rode huiswijn voor € 33,00 vind ik persoonlijk 'too much', maar alles bij elkaar genomen was het een super avond. Grazie mille :-)
Elio .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2014
Hele slechte bediening, borden niet weg halen, lege glazen niet weghalen of vullen of vragen of we nog wat drinken willen, geen desertkaart aanbieden. Prijs is veel te duur voor de kwaliteit. Was blij met mijn Iens kortingsspaarkaart dat scheelde nog maar daar werd de over wel nog boos over toen ik vroeg wat voor menu erbij hoorde. Het was zo slecht dat we zo erg hebben gelachen dat we alsnog een leuke avond hadden.
Henk R.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
Beetje chaotische bediening die bijna geen nederlands spreken. Kwaliteit prijs verhouding kan beter. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.
Joke J.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2014
Vrijdag 24-01-2014 zonder reservering met 8 personen gegeten in deze leuke pizzaria, de pizza's zijn echt heerlijk hier, met een heerlijke krokante bodem! De bediening zeer vriendelijk, prijzen normaal! Kortom een echte aanrader.