San Tiago

Plein 59 4001 LH Tiel Nederland Kaart

Over het restaurant San Tiago

Argentijnse grillspecialiteiten in Tiel

Bij San Tiago in Tiel kun je genieten van heerlijke spareribs maar ook is er ruime keuze bij het lopend buffet. Op het zonnige terras heb je uitzicht op de historische Waterpoort. De bediening neemt de tijd voor je waardoor je dineert in een heerlijk ontspannen sfeer! Liever thuis genieten van de grill specialiteiten? Ook afhalen is mogelijk bij San Tiago.

Meer informatie over restaurant San Tiago

• : Parkeerplaats, Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Valet parking , Wi-Fi
Diederik V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Alles van de grill, dat is lekker. Er kwam wel veel van de salade uit blik. Friet is lekker groot en goed gebakken. Ruime keuze aan sausjes.
Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Wat een slechte zaak zeg!van tevoren netjes gereseveerd, kom je daar binnen,laten ze je nog 10min wachten.er komt zogenaamd zo een tafel vrij.er word totaal niet gecommuniceerd,laten je bij de bar staan.staat me er n chagerijnig wijf achter de bar de glazen te drogen,kan overal mn geld kwijt!nooit meer
NicoTrudy B.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Het restaurant was vreselijk ouderwets. Het lijkt wel een oude Amsterdamse bruine kroeg, met rode fluwelen gedrapeerde gordijnen. Daarnaast was het eten maar gewoontjes. We kregen voldoende. Maar het menu op de AH kaart was ook duur. Als we de gerechten gewoon op de normale kaart optelden waren we goedkoper uit geweest. Dat is volgens mij niet de bedoeling.
Alexandra K.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
De opstap van het ene naar het andere gedeelte is voor ouderen niet zo fijn.
Maar wij hebben heerlijk gegeten en de service was uitstekend.
Marcel P.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Heerlijk gegeten, ruime porties met verschillende groentes. De gastheer heeft voor iedereen de tijd, om een praatje te maken.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Gisteravond genoten van overheerlijke spare ribs bij dit restaurant.
Hier gaan we nog een keer voor terug.Mijn partner was zeer tevreden over haar kip menu.
Simone F.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten en de mensen waren erg vriendelijk, het enige minpunt was dat jongetje wat niet stil kon zitten maar daar kon het restaurant niks aan doen.zeker voor herhaling vatbaar
rwesseling1954 .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Was een heel goed restaurant goed eten we hebben via ah zegels geboekt.
Maar de zegels schijn bedriegt de tweede eter zou gratis zijn maar ze pakken berekenen,
gewoon hun eigen menu en zo doende kan ik net zo goed van hun kaart bestellen.
Ben net zo duur uit moest 48 euro betalen dat betaal ik ook als ik zonder zegels eet dus .
vraag eerst de prijs van jou eten voor dat je besteld
biancavd .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Bij aankomst hartelijk ontvangen. 1 van de bediending vonden wij niet zo vriendelijk, nors kijken kort af, maar de rest wa's wel ergvriendelijk en gezellig. Heerlijk gegeten. Veel keus . Zeker een aanrader!!!
manonie1985 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Heerlijk gegeten! Werden snel geholpen. Ons kindje werd ook op een leuke manier benaderd wat wij heel fijn vonden. De spareribs zijn echt de beste die ik ooit heb gegeten. Echt een aanrader.
Ivo V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Via de AH iens restaurantactie met vier hier gegeten. Het menu was weinig verrassend maar dat was ook te verwachten van een dergelijk restaurant, actie en prijs. Dezelfde gemengde salade als voorgerecht werd bij het hoofdgerecht geserveerd. De zalm en biefstuk waren goed op smaak en gebakken. Helaas zat er bij twee van ons een lange zwarte haar in het eten. Dit werd gemeld maar daar werd niks meegedaan.
ellenblok .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Nergens lekkerdere spareribs dan bij San Tiago! Op zaterdag is het druk maar het gaat gelukkig allemaal lekker snel. En vriendelijk!
mmvcholtmaat .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Omdat we met de AH-spaarkaart gingen eten, was de keuze helaas erg beperkt. Omgerekend was het 2e menu niet gratis, maar betaal je toch 25% van de prijs. Dat is geen ramp, maar je wordt dus wel voor de gek gehouden. We zaten bijna tegen de keuken aan, dus erg druk met heen en weer lopen van personeel en doorgeven van opdrachten. Eten was verder ok (spare ribs erg lekker) en de bediening erg vriendelijk.
ingridenannette .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Heerlijke spareribs zeer vriendelijke gastheer en personeel .Niet al te grote zaak met zicht op de grill. Bediening snel en goed.
tgresnigt .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Het eten op zich was goed en de bediening vriendelijk. Alleen jammer dat er niet van de kaart kon worden gekozen. Er was speciaal voor de AH-restaurant actie een kleine kaart, (gekopieerd A-4tje) met keuze uit 3 simpele voorgerechten (of brood, of soep of salade), 3 hoofdgerechten (kip, zalm of biefstuk) met alleen frites en sausjes erbij, en als nagerecht koffie of cappuccino of een (klein) ijsje. Ik had San Tiago gekozen omdat het een grillrestaurant is en daar was dus niets van te kiezen. De biefstuk was wel mals en lekker klaargemaakt. Ook de frites was goed. Dus na de eerste teleurstelling viel het achteraf wel mee.
a.roodbeen .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Ik vond het alleen met de AH spaaractie voor een 2e diner gratis de prijs erg tegen vallen met wat we nog moesten afrekenen, best wel veel nog. De consumptie van Radler €4,00 vond ik
ook erg veel !
De kaart was aangepast voor deze actie!
Christianne L.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Tijdens de ahrestaurantactie.nl was de prijs echt te belachelijk voor woorden.
Je kunt hier normaal prima eten voor een prima prijs, maar nu is het belachelijk duur!
Voor ons een reden om hier nooit meer terug e komen. We hebben meer af moeten rekenen dan zonder de ahrestaurantactie.nl
d.visch.sr .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Weer heerlijk gegeten bij San Tiago! Zeer vriendelijke ontvangst door de eigenaar (je krijgt nog net geen zoen), direct een tafeltje en een hele vlotte bediening. Vooraf broodjes met echte kruidenboter en als hoofd pittige en gewone spare-ribs. Dit zijn echt de beste van Tiel en omstreken! Waarom nog ergens anders spare-ribs eten? Hier zijn ze beter. Paar glaasjes droge witte wijn erbij. Lekker kopje koffie toe en voor 5 tientjes heb je met z'n tweeën gegeten en gedronken. Komen hier al jaren, en zijn van plan om dat nog lang te blijven doen.
Daniëlle G.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Heerlijk gegeten in de AH-restaurantactie. We waren er op zo'n vreselijk drukke avond dat ons geduld behoorlijk op de proef werd gesteld, echter maakte het eten alles goed.
connyhermse .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Er was een speciale menu kaart met keuze uit beperkte voorgerehten, belerkte hoofd gerechten en 2 na gerechten. Ondanks dat zit er voor ieder wat wils bij en de bereiding was heerlijk