San Tiago

Plein 59 4001 LH Tiel Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant San Tiago

Argentijnse grillspecialiteiten in Tiel

Bij San Tiago in Tiel kun je genieten van heerlijke spareribs maar ook is er ruime keuze bij het lopend buffet. Op het zonnige terras heb je uitzicht op de historische Waterpoort. De bediening neemt de tijd voor je waardoor je dineert in een heerlijk ontspannen sfeer! Liever thuis genieten van de grill specialiteiten? Ook afhalen is mogelijk bij San Tiago.

Meer informatie over restaurant San Tiago

• : Parkeerplaats, Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant San Tiago

Jeanet M.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Viel wat tegen, vergeleken bij de vorige keren dat we daar hebben gegeten
Trudie K.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
We hebben van de AH Actie gebruik gemaakt.
Toch wel duur voor wat ‘ het 3 gangendiner’ voorstelt.
Kopje ‘ lauwe’ uiensoep.
Hoofdgerecht wel lekker en goed.
En een simpel kopje koffie ( of klein ijsje met fruit) als toetje. €35,- voor 2 personen.
Voor ons glaasje witte wijn sauvignon blanc moesten we een fles a€25.90 afnemen..
Bediening ver onder de maat!
Jammer....
Truus K.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Komen hier al jaren altijd lekker
Z.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Lekkerste spareribs in town
Janine H.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Duurde allemaal erg lang en uiteindelijk apart gegeten
Irma V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Zoals gewoonlijk weer heerlijk gegeten, ruim voldoende van alles, bediening prima, eigenaar komt altijd even een praatje maken, hoe het met je is en of alles naar wens is! Toppie!
Bhmvdboom V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Hoeft niet beter
Jan.A.C.M V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Goede service !
Sheila H.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Heerlijk buiten op het terras kunnen zitten met het mooie weer. Bediening was vriendelijk en ontzettend snelle service.
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Kon 2 uur van te voren niet online boeken via Iens. Telefonisch wel met uitdrukkelijke vermelding dat de AH actie betrof. Bij aankomst en aan tafel nog eens aangegeven. Serveerster komt terug met gewone menukaart, want het maakt niet voor de AH actie. Bij afrekenen ontstond commotie door de eigenaar, waarbij de rekening werd gepresenteerd zonder de AH korting en waarbij het personeel ten overstaan van het terraspubliek op hun nummer werd gezet. Er is wel degelijk een speciale AH menukaart. Geen excuses, geen gratis koffie, alleen hoofdgerecht gehad i.p.v. 3-gangen, €10 korting, terwijl de AH korting €15 zou moeten zijn. Bijzonder onaangenaam. Wij komen er niet meer terug.
Janny V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Lieve bediening en eigenaar een zeer attente man. We hebben heerlijk gegeten een echte aanrader om naar toe te gaan.
Sacha K.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Keurig gereserveerd voor 18.00 op vaderdag, ruim van de voren. Helaas na een half uur wachten hadden ze blijkbaar de tafel vergeven aan anderen, toevallig. Terwijl we wel op tijd waren. Zeer teleurstellend omdat de kinderen hier met hun vader wilden eten.
Inge D.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Goede service. Overheerlijk eten. Erg gezellig.
Een absolute aanrader!!
Tanja V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Was voor mij de eerste keer dat ik daar ben wezen eten.
Heel goed restaurant, is iedereen aan te bevelen. Top !!!!!
En de auto kan je vlakbij parkeren.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Hoewel we gereserveerd hadden, moesten we een tijdje wachten. Er was een gehaaste sfeer in het restaurant. Om ons tafeltje heen stonden mensen te wachten.
Elice H.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Je kunt er lekker eten maar met de ah aktie moet je niet met 3 personen gaan eten .Dan brengen ze alle duurste gerechten in rekening zonder dat ze je een andere menukaart laten zien dan die speciale voor de ah aktie. Wij hadden beter met 4 personen daar kunnen gaan eten dan had de 4e persoon voor 7.50 een 3 gangen menu gehad . Of ze hadden de gewone menukaart moeten laten zien .Dit vind ik erg jammer en is voor ons een reden om de volgende keer ergens anders heen te gaan. Voel mij zo wel een beetje besodemieterd.
53verhoevenhans51 .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
We werden bij de in/uitgang neer gezet, wat we eigenlijk niet wilde. Maar er was verder geen plek, en de plek die er was, was gereserveerd.
Weinig ruimte, ruimoerig, gasten en afhalers liepen door elkaar
Lilian V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Het was levendig door erg aanwezige mensen, maar dat kan gebeuren.
Maar verder goed gegeten , behulpzaam personeel en vriendelijk.
Alles zag er goed verzorgd uit.
Jacquelin R.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Lekker gegeten. Goed eten smaakte heerlijk . Vriendelijke mensen. Vlotte bediening. Voor herhaling vatbaar.Ruim assortiment.
JJ V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
De gerechten zijn prima alleen met de prijs van het drinken word je bedonderd. Vier euro voor een flesje Radler vind wel veel ook drie euro vijftig voor een flesje bronwater . Dit zijn niet de prijzen die op de dranken kaart staan.
Dus zo weinig mogelijk drinken dan blijft het betaalbaar.