San Tiago

Plein 59 4001 LH Tiel Nederland Kaart

Over het restaurant San Tiago

Argentijnse grillspecialiteiten in Tiel

Bij San Tiago in Tiel kun je genieten van heerlijke spareribs maar ook is er ruime keuze bij het lopend buffet. Op het zonnige terras heb je uitzicht op de historische Waterpoort. De bediening neemt de tijd voor je waardoor je dineert in een heerlijk ontspannen sfeer! Liever thuis genieten van de grill specialiteiten? Ook afhalen is mogelijk bij San Tiago.

Meer informatie over restaurant San Tiago

Elice H.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
53verhoevenhans51 .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
We werden bij de in/uitgang neer gezet, wat we eigenlijk niet wilde. Maar er was verder geen plek, en de plek die er was, was gereserveerd.
Weinig ruimte, ruimoerig, gasten en afhalers liepen door elkaar
Lilian V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Het was levendig door erg aanwezige mensen, maar dat kan gebeuren.
Maar verder goed gegeten , behulpzaam personeel en vriendelijk.
Alles zag er goed verzorgd uit.
Jacquelin R.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Lekker gegeten. Goed eten smaakte heerlijk . Vriendelijke mensen. Vlotte bediening. Voor herhaling vatbaar.Ruim assortiment.
J V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
De gerechten zijn prima alleen met de prijs van het drinken word je bedonderd. Vier euro voor een flesje Radler vind wel veel ook drie euro vijftig voor een flesje bronwater . Dit zijn niet de prijzen die op de dranken kaart staan.
Dus zo weinig mogelijk drinken dan blijft het betaalbaar.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
jammer dat op de site aangegeven word dat je a la carte kan eten met de restaurantactiebon
er werd een aangepaste kaart onder onze neus geschoven :-(
Aart S.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Gisteren hier gegeten, zaten buiten. Mooi plekje, vriendelijke eigenaar. Wel duur ten opzichte wat ze aanbieden. Zat nog niet vol, dus wat friet bijbesteld, koste 2.50 extra. Een radler voor 4.00 euro , da's best wel duur. Conclusie, gaan hier niet meer heen..
Arie B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Fijn restaurant. Eten is prima, met heerlijk mals vlees. Vrij jonge bediening waardoor je wel eens wat dingetjes door de vingers moet zien, zijn overigens wel heel correct en doen erg hun best.
Gewoon een plek waar we zeker nog eens een keertje terug komen.
Albert D.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Over het algemeen goed en heerlijk gegeten buiten op terras wacht tijd was redelijk lang, maar personeel zeer vriendelijk
maartje K.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Hier gegeten met de restaurantactie van de AH. Hier bleek een apart menu bij te horen dat ik wat karig vond voor een vaste prijs van 35€. De bediening bestond uit vriendelijke jonge meiden die duidelijk niet voor dit vak zijn opgeleid: er kon geen duidelijk antwoord gegeven op vragen over het menu en het gehele gebeuren was amateuristisch. De zalm gekozen: een mooi groot stuk, maar gortdroog. Tot slot om een kopje verse muntthee gevraagd. Dit was de meest treurige muntthee dat ik ooit geserveerd heb gekregen: enkele blaadjes drijvend op het hete water... Het positieve van het restaurant is de ligging op het plein, waarbij je onder de waterpoort door kunt kijken.
Dinie K.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Heerlijk gegeten samen met mijn dochter. Was voor haar verjaardag.
Zeker voor herhaling vatbaar
Diederik V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Alles van de grill, dat is lekker. Er kwam wel veel van de salade uit blik. Friet is lekker groot en goed gebakken. Ruime keuze aan sausjes.
Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Wat een slechte zaak zeg!van tevoren netjes gereseveerd, kom je daar binnen,laten ze je nog 10min wachten.er komt zogenaamd zo een tafel vrij.er word totaal niet gecommuniceerd,laten je bij de bar staan.staat me er n chagerijnig wijf achter de bar de glazen te drogen,kan overal mn geld kwijt!nooit meer
NicoTrudy B.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Het restaurant was vreselijk ouderwets. Het lijkt wel een oude Amsterdamse bruine kroeg, met rode fluwelen gedrapeerde gordijnen. Daarnaast was het eten maar gewoontjes. We kregen voldoende. Maar het menu op de AH kaart was ook duur. Als we de gerechten gewoon op de normale kaart optelden waren we goedkoper uit geweest. Dat is volgens mij niet de bedoeling.
Alexandra K.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
De opstap van het ene naar het andere gedeelte is voor ouderen niet zo fijn.
Maar wij hebben heerlijk gegeten en de service was uitstekend.
Marcel P.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Heerlijk gegeten, ruime porties met verschillende groentes. De gastheer heeft voor iedereen de tijd, om een praatje te maken.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Gisteravond genoten van overheerlijke spare ribs bij dit restaurant.
Hier gaan we nog een keer voor terug.Mijn partner was zeer tevreden over haar kip menu.
Simone F.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten en de mensen waren erg vriendelijk, het enige minpunt was dat jongetje wat niet stil kon zitten maar daar kon het restaurant niks aan doen.zeker voor herhaling vatbaar
rwesseling1954 .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Was een heel goed restaurant goed eten we hebben via ah zegels geboekt.
Maar de zegels schijn bedriegt de tweede eter zou gratis zijn maar ze pakken berekenen,
gewoon hun eigen menu en zo doende kan ik net zo goed van hun kaart bestellen.
Ben net zo duur uit moest 48 euro betalen dat betaal ik ook als ik zonder zegels eet dus .
vraag eerst de prijs van jou eten voor dat je besteld