San Thomas (Warmoesstraat)

Warmoesstraat 7 1012 HT Amsterdam Nederland Kaart
31-203309962

Over restaurant San Thomas (Warmoesstraat)

Argentijns genieten in Amsterdam

Midden in het bruisende centrum van onze hoofdstad ligt deze Argentijnse parel verborgen. Tussen de vele winkeltjes en café's vind je een stukje Arentinië. Het bedienend personeel zorgt voor een warm onthaal en de avond kan beginnen. Hier geniet je van een mals stuk Argentijnse biefstuk, maar ook de vegetarische maaltijden maakt mensen wild enthousiast. Waan je een avond in Argentinië!

Meer informatie over restaurant San Thomas (Warmoesstraat)

• Af te huren
Bergboer .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2015
Komen nu al een aantal jaren bij SAN Thomas, en ook deze keer wederom uitstekend gegeten, de steaks en spareribs zijn geweldig!
Zeer vriendelijke bediening en een inrichting welke past bij een Argentijns restaurant.
Tjay T.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2014
we kwamen eten via de Ah actie.
Een voorgerecht was zeer teleurstellend, drie aubergine stukjes in een zwembad van kaas en tomaten sauce. Een salade schijnt een voorgerecht te zijn, het zag er grijzig uit, niet de kwaliteit die je mag verwachten. Het vlees ribeye en entrecote was prima een normale steak ( biefstukje) was daarentegen droog en taai. Wat een teleurstelling, qua locatie een werkelijk tourist trap waar je maar 1 keer gaat eten.

Bij het afrekenen werd er teveel
Berekend.
Diner4two .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2014
Leuk toeristen restaurant maar maak niet de fout bij het Italiaanse deel naar binnen te gaan, het is een argentijn gecombineerd met italiaans eten waar je dan pas achter komt als je eten niet de prijs kwaliteitverhouding heeft die je bij een echte Italiaan wel krijgt en wanneer je naar het toilet gaat en ziet dat je door kunt lopen naar het Argentijnse deel dat veel gezelliger en authentieker gedecoreerd is en waar het vlees gegrild wordt zoals het hoort. De service was erg vriendelijk maar ook niet meer dan dat.
Jobeer .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2014
Prima restaurant. Vriendelijke bediening. Wij hebben hier met twee personen gegeten met de AH actie. De gangen kwamen erg snel na elkaar. Dat kan gunstig zijn als je snel uit eten wilt, maar ook een beetje haastig overkomen zoals dat bij mij gebeurde. De steakfriet was oke, lekker knapperig in het begin maar werd vrij spoedig slap. De spareribs waren lekker. De marinade was heerlijk zoet gekruid en het vlees mals. Wel moet je rekening houden met dat je 1 rekje krijgt, en niet kan kiezen qua hoeveelheid. De carpaccio als voorgerecht was prima maar er had een dressing bij gekund. Al met al een prima restaurant.
Dick B.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2014
Gegeten bij San Thomas vanuit de AH actie.
We hadden keus uit de gehele menukaart.
De inrichting van het restaurant past volledig bij wat je van een Argentijns restaurant verwacht.
Zeer vriendelijke bediening die weliswaar alleen Engels praat maar erg hun best doen.
Eten goed en ruim voldoende.
In tegenstelling tot andere restaurants in Amsterdam waren hier de toiletten zeer netjes!!
Addyl .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2014
Lekker gegeten. Pizza Knoflook brood. Empanadas. De lamsbout en lamskoteletten waren goed gegrild zoals we besteld hadden. En goede rode wijn. Bediening was oké. De sfeer was prima. Bijna elk tafeltje op woensdagavond was bezet.
René B.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2014
Via de actie van AH restaurant hebben we gekozen voor San Thomas (Warmoesstraat). Bij binnenkomst werden we meteen vriendelijk welkom geheten. We hadden keuze uit de hele kaart. Met z'n vieren hebben we voortreffelijk gegeten (driegangen); steaks, spareribs en lamskoteletten waren erg lekker. Het decor van het restaurant ziet er ook erg mooi uit, maakt een gezellige en Argentijnse sfeer. We gaan hier ook zonder de actie van AH zeker nog terugkomen !
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
In eerste instantie zouden wij niet snel een restaurant overwegen gelegen op de toeristisch Warmoesstraat. Aangezien we zin hadden in een Argentijnse steak toch met de AH actie op verkenning gegaan. Alles was eigenlijk boven verwachting. Je kan gewoon zelf van de kaart drie gangen kiezen en bent daardoor niet gebonden aan een menu. De gewone steak was al een heerlijk stuk vlees, aangevuld met een salade, wat friet en karafje rode wijn lekker gegeten. De zaak is verder keurig verzorgd, lijkt recentelijk een goede opknap buurt te hebben gekregen en dat is te merken in de ambiance en decor. Bediening sprak geen Nederlands, maar is wel behulpzaam en vriendelijk. Voor de vleesliefhebbers meer dan prima om een keer voor de prijs van één persoon te gaan eten.
Chris H.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
Gisteren gegeten me 3 personen. Personeel was niet vriendelijk. Alleen Engelstalig . Bief wordt kaal geserveerd zonder friet of sla. Een glas spa kon ik niet krijgen , alleen eeen 1.5 literfles kon ik kopen. Ik weigerde deze maar kreeg wel €4.25 voor de spa op mijn rekening gepresenteerd ! Mijn vriendinnen hadden cola small besteld maar kregen medium cola in een heineken pul ! Patat was klef. Bediening moest buiten gaan kijken op de menuplaat wat de ribs kosten en blijft zenuwachtig langs je tafel lopen en kijkt op de borden met een lang ongeinteresseerd gezicht. Voor ons nooit meer San Thomas. Let dus goed op de rekening !!!
Pé B.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2014
We waren met 5 personen op een dinsdag avond bij San Thomas te gast. Het decor viel direct op. Mooi sfeervol aangekleed, je had echt het idee dat je in een Argentijns restaurant zat. De bediening was erg vriendelijk, maar Engels. Dit was geen probleem, maar de houding was onprofessioneel en een beetje onwennig. De gerechten zijn duur, vooral de prijs kwaliteit verhouding is uit balans. Je krijgt een kaal bord met droog vlees, sauzen moet je erbij bestellen en de sla lijkt vier dagen geleden gemaakt te zijn. Voor de prijs die gevraagd werd had ik graag wat meer waar voor mijn geld gekregen. Conclusie: bediening is onervaren en ongeïnteresseerd, maar vriendelijk. Het eten is echt te duur voor wat je krijgt. Het decor ziet er goed uit, maar voor ons geen San Thomas meer.
Sandrine_B .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2014
Een kijkje in de keuken bij elk restaurant zegt genoeg. San Thomas ziet er niet alleen qua interieur smaakvol en decoratief uit maar tevens voor het eerst in jaren geweldig stuk vlees kunnen eten. Een echte aanrader op de warmoesstraat ! Voor de sanitaire voorzieningen een trap op, maar ook daar schoon en smaakvol ingericht. Complimenten ! Wij (groep van 4) hebben genoten. Enige "min"punt voor zover je daar over kunt spreken in een internationale hoofdstad als Amsterdam is dat de bediening voornamelijk engelstalig is MAAR wel de nederlandse taal lerende is.
Idwer V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2014
Er stond slechts 1 vegetarische schotel op het menu, maar wát voor schotel! Het gerecht zag er prachtig uit en was heerlijk. Geroosterde paprika, champignons op gefrituurde inktvisringetjes, couscous, geroosterde maiskolf enzovoorts. Mijn man had een steak die niet vet was en precies goed bereid. Daarvoor kregen we lekker knoflookbrood, tot onze verrassing van het huis, net als de fles water. Als afsluiting namen we een cappuccino, die helaas niet zo warm was. Maar dat was het enige minpuntje dat ik kan bedenken.
De bediening was aardig, correct en vlot. Wij kunnen dit restaurant zeker aanbevelen.
Lekkerbekje18 .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2013
Wij komen al jaren bij San Thomas en zijn erg tevreden over de bediening en het lekkere eten. Vooral de pizza's , het knoflookbrood en de heerlijke steaks zijn een aanrader!
Na een ingrijpende verbouwing is de zaak heel mooi geworden met een strakke open keuken. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.