Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant San Telmo

Argentijns eten in hartje Den Haag. Het klinkt als een sprookje maar het is allemaal echt! Alsof je zo binnenstapt in een restaurant ergens in een druk straatje in Buenos Aires. Ervaar een mengelmoes van kleuren, geuren, levendige gesprekken en een broeierige, maar warme atmosfeer. Wijn, Argentijnse wijn waar je de zon in proeft. Rundvlees, biefstuk die zo mals is dat het op je tong smelt. Overtuigd? Nog één ding: geweldige tapas hoort óók bij Argentinië!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant San Telmo

Maandag t/m zondag 15:00 - 00:00

Harry V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Een perfect adres waar de mens en zijn voedsel gewoon centraal staan. Ontvangst in relaxte sfeer.
Uitstekende uitleg van de menu-inhoud, een prachtige kwaliteit eten en drinken, kortom een absolute aanrader en een duidelijk retour-adres!!
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijk gegeten met de kinderen. Allemaal een dagmenu. Eerst lekkere tapas (gamba's, tortilla, gehakballetjes, groetenkroketjes, pasteitjes) en daarna de keuze uit 3 soorten vlees en vis. De rib-eye en de ossehaas van het hoofdgerecht waren supermals. Tot slot als dessert, cheesecake en creme catalana. Super gegeten. De eigenaar is ontzettend aardig, legt alles goed uit en zorgt ervoor dat je meteen thuis voelt. Wij gaan zeker terug!
Robine V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Erg lekker gegeten en zeer vriendelijke bediening.
Wladimir R.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Leuke zaak! Aardige eigenaar die je bediend. Zeer goed eten nl verschillende tapas en n stuk vlees als hoofdgerecht
Als toetje n heerlijk kruidenlikeur uit Argentinië
Robert K.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
heerlijk gegeten bij San Telmo! het vlees was werkelijk van topkwaliteit en de bediening was uiterst vriendelijk! het restaurant ligt buiten de gebaande paden waardoor het rustig is en blijft, maar het eten is het dubbel en dwars waard!
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Hartelijke ontvangst en heerlijk gegeten voor een goede prijs.
Wij namen het dagmenu. Daarbij krijg je vooraf een schaal tapas. Deze keer waren dat heerlijke lamskoteletjes in honig, zelfgemaakte kaaskroketjes, aardappelfritata, pasteitjes van ossenhaas, gebakken champignons en pittige garnaaltjes. Daarna hadden wij allebei de entrecote; heel goed klaargemaakt, sappig en heerlijk. Daarbij gegrilde groentjes en grote zelfgemaakte frieten. Heerlijke rode huiswijjn erbij. Helemaal goed voor een goede prijs!
Edouard V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant. Warme ontvangst, vriendelijke bediening, gezellige ambiance en goed eten. Prachtig stukje vlees, heerlijke wijnen.
De eigenaar is gezellig aanwezig en ontvangt iedere bezoeker. Ook bij vertrek krijg je een handen een glimlach. Vooraf hadden we een schaal met tapas., met glutenvrije zelfgemaakte chips. Vol van smaak. Als hoofdgerecht een goed smaakvol en super malse Argentijnse entrecote en ossenhaas. Het was een mooie avond I. San Telmo!
Nienke112 .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Vorige week hier gegeten, nadat we de hele stad waren afgelopen om een leuk restaurantje te vinden. We hadden geen zin meer om te zoeken en belandden wij San Telmo.
Bij binnenkomst om 20:30 waren we de derde bezette tafel. De andere mensen waren al met hun dessert bezig en gingen al snel weg. Dit waren vooral toeristen.
We bestelden als eerst de gegrilde inktvis en de aubergine met kaas. De inktvis was heel erg lekker, terwijl de aubergine toch echt aan de vettige kant was. Daarna de gegrilde groente. Deze viel ook wat tegen voor de prijs die berekend werd. Ook het spaanse brood met tomaten, was eigenlijk niets meer dan een bruschetta met tapenade. Bij de Italiaan die één deur verder zit krijg je dat als gratis amuze. Bij Sa Telmo vragen ze er €4 voor.... De garnalen (op de kaart staat gamba's, maar het zijn garnalen) waren dan weer wel erg lekker!
De bediening is oke. Niet teveel poespas, maar iets vriendelijker mag wel. Laten we zeggen dat de bediening ook op Argentijnse wijze is. De wijn vonden wij zeker niet naar prijs/kwaliteit verhouding.
Wanneer de prijzen naar beneden gaan en meer in verhouding zijn, komen wij hier terug. Volgens mij teren ze vooral op het feit dat Hotel des Indes om de hoek zit en hier veel toeristen met een dikke beurs komen.
Jaap Z.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Vrijdagavond hebben we het dagmenu gegeten bij San Telmo. Het voorgerecht bestond uit verschillende tapas. Vooral de gehaktballetjes in tomatensalsa en champignonnetjes vielen goed in de smaak. Het hoofdgerecht de entrecote was echt goddelijk. Vooral de combi met de Malbec (la Linda) was echt heerlijk.
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Gezellig met z'n zessen de 19e verjaardag gevierd van onze oudste dochter. Het werd een gezellige avond bij San Telmo. Menu van de dag met heerlijke, gevarieerde tapas schaaltjes vooraf en daarna een heerlijk stuk, mals vlees. Ook lekkere drankjes erbij, en dat met een heel gastvrije bediening. Ijs bij het dessert was ook heerlijk. En dat in een passende Argentijnse ambiance. Leuk was dat voor de verjaardag er speciaal muziek werd opgezet en sterretjes aan tafel. Dank aan Ariël en zijn team.
BillyJean G.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Derde keer, en in een grotere groep tapas eten blijkt toch het lekkerst. De volgende keer gaan we echt voor een gerecht van het menu. Vriendelijke bediening, steeds en ook nu weer. Kok babbelt gezellig over wat er geserveerd wordt. Het was tijd voor dessert maar we mochten op verzoek nog een klein rondje tapas, beloofd niks te laten staan. Kwalitatief leek het eten weer beter dan voorheen. Smaakvol vers. Divers. Vlees, vis, kaas, groenten, voor ieder wat wils en alles huisgemaakt. Desserts zijn heftig, mijn chocolade alcohol bom werd voor mij aangepast naar een drankje ipv een hele shake. Typische Spaanse of argentijnse, denk ik, nagerechten lust ik zelf meestal niet, dus daar kan ik niet over oordelen. Echt een fijne tent!
Tuel-Koenders .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Wij hebben met 4-man heerlijk gedineerd bij San Telmo, een charmant restaurant in het straatje achter Hotel des Indes. Zin in vlees als hoofdgerecht dan kan je daar uitstekend terecht als kwaliteit en smaak voor jou belangrijk is. Dat is het voor San Telmo namelijk duidelijk ook. En dat voor een fatsoenlijke prijs.
Voor ons voor herhaling vatbaar,
martinB160 .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
In dit achterafstraatje zit een charmant restaurant.
We werden supervriendelijk ontvangen door de eigenaar.
We hebben ons laten verleidene om een menu te nemen. Vooraf een schaal met tapas, lekkere smaken, wel een beetje veel.
Toen een rib-eye steak, wat een lekker vlees! Ook de Malbec die we erbij dronken op aanraden van de bediening was goed. We hebben een heel gezellige avond gehad.

René L.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
We waren wat vroeg binnen om 17:30 uur. Leuke lokatie en zeer schone zaak. Goede bediening en fantastisch vlees. Jammer dat het er erg rustig was voor de vrijdagavond. Wij gingen weg om 19:00 uur en totaal waren er maar 4 gasten in de zaak (incl. ons). Het enige wat we aan te merken hebben is dat je extra moest betalen voor salade en friet/aardappels. Dat kan gezien de prijs van het vlees best wel inclusief. Ondanks dit een goed en gezellig restaurant.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2015
Prima restaurantje. Heerlijk menu genomen. We kregen een heerlijke schaal tapas vooraf: gebakken champignons, albondigas, olijven, rauwe ham, gebakken geitenkaas en gebakken garnalen in knoflook. Daarna als hoofdgerecht een lekker stuk vlees met huisgemaakte frieten. Tot slot een goede cappuccino na. Zeer vriendelijke bediening! De kwaliteit van het eten is echt een stuk beter dan op het Haagse Plein.
sandervanderstok .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2015
De persoonlijke service in combinatie met topkwaliteit gerechten maakten deze avond bijzonder. De ober nam uitgebreid de tijd om ons het nodige bij te brengen over de oorsprong, selectie en rijping van de Spaanse ham, die inderdaad verrukkelijk was. Ook de wijn en de ossenhaas werden zorgvuldig geselecteerd en met verve opgediend. Een aanrader voor de vleesliefhebber die het verschil proeft.
Hennyteloo .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2014
Op 3e kerstdag (27-12) hebben we een lomo de san Telmo gegeten. Vlees was heerlijk ! Echter de man van de bediening heeft ons gewoon plat gezegd genaaid !!! Een lomo san Telmo kost 69,-- en dat wisten we van tevoren. 1 persoons Friet voor onze zoon werd op rekening 9,-- ! Een ieniemini klein schaaltje Chimichurri saus 5,50 ! En 2 glazen Malbec 19,-- !!! Bedoel vraag eerst eens welke Malbec ik wil hebben...! Dit is de 2e x dat we daar waren. De 1e x hadden we tapas aan laten smeren die niet te eten waren... Let maar op ! We voelden ons zwaar opgelicht !
Wij gaan er nu definitief hier nooit meer heen !!!
Kwint H.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2014
Deel de vorige recensies. Restaurant is nog al aan de prijs en de extra's hopen op. Wij hebben a la carte uitgezocht, de ham was ons inziens geen iberico...de inktvisringetjes leken niet vers,... tapas niet het geld waard volgens de enigszins verwende eters.
De ribeye was daarentegen erg lekker maar friet en groente die je bij moest betalen maakten het wel een erg duur gerecht (daar krijg je 4 gangen voor bij menig goed ander restaurant) Ga hier voor een lekkere steak en een huiswijn en laat de taps staan.
Vriendelijke bediening en leuke inrichting

David E.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2014
Vrij laat hier gegeten, er was een besloten gezelschap maar we mochten toch naar binnen. Erg gastvrij in dit geval, of dat gewenst was is maar de vraag. Kleine tapas vooraf, was goed. Hoofdgerecht Argentijnse vlees, perfect! mijn advies is neem hier hun specialiteit/kunde dat is vlees, vis durfden wij niet aan. Bediening is ok, beetje moeilijk Nederlands soms, wel vriendelijk.
ChefWim .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2014
Met een wat groter gezelschap gegeten bij San Telmo. Leuk restaurant, prima sfeer en gastvrije bediening. Het restaurant zat behoorlijk vol en dat maakt de sfeer ook voor een groot deel. Het eten is gewoon lekker, tapas als voorgerecht en natuurlijk Argentijnse steak als hoofdgerecht. Goed vlees en goed bereid. Als je van grill en steak houdt, kun je gerust hier gaan eten.