Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant San Telmo

Argentijns eten in hartje Den Haag. Het klinkt als een sprookje maar het is allemaal echt! Alsof je zo binnenstapt in een restaurant ergens in een druk straatje in Buenos Aires. Ervaar een mengelmoes van kleuren, geuren, levendige gesprekken en een broeierige, maar warme atmosfeer. Wijn, Argentijnse wijn waar je de zon in proeft. Rundvlees, biefstuk die zo mals is dat het op je tong smelt. Overtuigd? Nog één ding: geweldige tapas hoort óók bij Argentinië!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant San Telmo

Maandag t/m zondag 15:00 - 00:00

9,2

Jouw recensie over het restaurant San Telmo

Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Op basis van goede recensies waren we hier gaan eten. Aardige ober met prima uitleg over de gerechten. We kozen voor het dagmenu Menú Lomo. Als starter kregen we verscheidene tapas. Gelukkig kon ik ipv frietjes ook een gepofte aardappel krijgen bij het hoofdgerecht. De ossenhaas was smakelijk en goed medium rare zoals gewenst. Nagerecht Torta San Telmo (cheescake) lag me te zwaar op de maag. Was absoluut niet wat ik ervan verwacht had en was echt te vet, helaas. Mijn tafelgenoot had meer geluk met zijn Crema Catalana. Wel duur € 1,75 voor een beetje ketchup bij zijn frites. Toiletten waren schoon en hadden een voetpedaal om mee door te trekken, cool! 20% Iens-korting werd wel verrekend zonder er zelf naar te moeten vragen, gelukkig. Ondanks de korting vond ik het nog wel een stevig bedrag, maargoed we waren wel aardig geholpen.
Hajo V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
zeer gastvrije ontvangst; lekker gegeten.
De tafel van Liesbeth M.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Het menu dat ons aangeraden werd begon met tapas. En dat is altijd gezellig. Verder was alles goed. Vlees ( ossenhaas) geweldig. Sfeer geweldig . Aan ons tafeltje hadden we uitzicht op de keuken en we werden met aandacht verwend door de kok. Kortom een aanrader! Ik kom zeker terug
Elisabeth V.
Hartelijke ontvangst, heerlijk gegeten, goede wijnen, persoonlijke aandacht en gezellige ambiance.
Joyce A.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
We werden heel vriendelijk door de gastheer onthaald en alle gangen waren heerlijk, we kregen wat ons beloofd werd, wij komen zeker weer terug!
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Het eten was echt fantastich. Het was erg fijn dat de chef aan tafel kwam.
Mijn vorige recensie was ook positief maar we hadden een klein puntje van kritiek. Er is keurig contact opgenomen en het misverstand is verholpen.
Wij komen 100% zeker terug!
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Net zoals vorige keer was het eten erg lekker.
Menu was goed maar we hebben het wel aangevuld met een paar andere tapas. Menu tapas zijn vrij eenvoudig maar wel lekker.
Vlees en vis was erg goed.
Helaas deed de pin het niet en dat is erg lastig. De eigenaar is erg aardig maar wel een beetje opdringerig.
Enige smetje was dat het wel erg lang duurde voordat de rekening kwam terwijl we de enige tafel waren die er nog zat.
Wij komen zeker terug! Het is een erg leuke zaak met goede kwalitiet eten en gewelige Choriso tapa
Ana O.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Een fijne, snelle en warme service. Dagmenu bestond uit allemaal tapas en een hoofdgerecht van ossenhaas. Alles was heerlijk al is de prijs als student net wat aan de hoge kant.
Simon S.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Service top, gezellig ingericht, eten iets te vettig
Ria A.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Wat een heerlijk en gezellig restaurant! Vriendelijk personeel en heel lekker een. Laat je gewoon verrassen, scheelt keuzestress. Alles is lekker.
Kitty W.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Ietwat oubollige aankleding.....maar eten was lekker.
J. S.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Geweldig gegeten! Super bediening en mooie ambiance. Een aanrader voor de liefhebber van argentijns en Spaans tafelen!
Ruud S.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Heerlijk eten in een prettige sfeer! Wat wil een levensgenieter nog meer?
Bart T.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Prettige gastheer, stelde een heerlijke wijn voor en hebben vervolgens heerlijk gegeten!
JJ G.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Heel lekker eten. Goed vlees. Vriendelijke mensen. Wat aan de dure kant.
Nick H.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Je wordt vriendelijk geholpen en met passie uitleg gegeven over het menu. De ribeye zou medium geserveerd worden maar was voor mij rare. De bijgerechten waren ook matig. Kortom kan beter
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Heerlijke tapas, prima vlees en goede huiswijn. Daarbij vriendelijke bediening. Je verwacht niet minder, en dat krijg je ook :)
Klaas L.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Prettige sfeer, goede bediening met goed advies. De tapas vooraf waren zeer goed en het hoofdgerecht... Zelden zo'n goed stuk vlees op! Ik kom er zeker weer terug!
elena L.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Met valentijnsdag hier gegeten. Bij aankomst bleek alleen zeer duur valentijn menu 53.75€ beschikbaar te zijn. Kwaliteit van het eten was gewoon. Hierdoor prijs kwaliteit verhouding uit balans. Voor twee glazen rode wijn werd €17!!! gerekend. Zelfs met 20%korting via iens was het behoorlijk prijzig. Voor het totale bedrag dat wij hebben betaald kan je in den haag beter eten en meer drinken
Hilde D.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Heerlijk gegeten. Goede bediening.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Was erg lekker verrukkelijke tapas.
Bediening vriendelijk. Manuel zeer aardig. Had wat meer tijd tussen tapas en hoofdgerecht mogen zitten, tapas waren nog niet op town hoofdgerecht kwam.
Klein smetje op een heerlijke maaltijd