Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant San Telmo

Argentijns eten in hartje Den Haag. Het klinkt als een sprookje maar het is allemaal echt! Alsof je zo binnenstapt in een restaurant ergens in een druk straatje in Buenos Aires. Ervaar een mengelmoes van kleuren, geuren, levendige gesprekken en een broeierige, maar warme atmosfeer. Wijn, Argentijnse wijn waar je de zon in proeft. Rundvlees, biefstuk die zo mals is dat het op je tong smelt. Overtuigd? Nog één ding: geweldige tapas hoort óók bij Argentinië!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant San Telmo

Maandag t/m zondag 15:00 - 00:00

9,2

Jouw recensie over het restaurant San Telmo

Frank D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Wederom zeer goed gegeten! Goede wijn, heerlijke tapas, kwalitatief zeer goed vlees dat perfect gebakken is! Gezellige sfeer met leuke bediening. Zeker een aanrader!!!
Froukje K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijk gegeten, leuk menu waarbij tapas gecombineerd werd met Argentijns vlees. Het menu werd aangepast aan onze voorkeuren.
Ontzettend vriendelijke bediening
, de passie straalde ervanaf bij de vermoedelijke eigenaar. Wij gaan snel nog een keer hier eten!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Leuk en gezellig kleinschalig restaurant waar een intieme sfeer heerst. Gastheer zorgde ervoor dat wij ons thuis voelde.
Marcel H.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Gezellig klein restaurant, waar je heerlijk kunt eten en de bediening uitstekend is. De eigenaar, die ook een gedeelte van de bediening voor z'n rekening neemt, is een echte gastheer en neemt de tijd voor een gezellig praatje. We hebben vooraf tapas gegeten en en als hoofdgerecht voor de dames de ossenhaas en de heren de rib-eye. Het vlees was botermals en van prima kwaliteit. Toptentje! We komen hier zeker terug.
Roel T.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
Helemaal top!
Severiano O.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Carme extraordinaria
Dafna B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Heerlijk vlees! Autentieke keuken, warm sfeertje en prettige bediening. Prijs is het waard.
Dinesh P.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Onwijs vriendelijk, heerlijk eten, goed sfeertje!
Bram B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerlijk gegeten, top service!!
Marcel K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Gezellig, klein restaurant met meteen een hele vriendelijke ontvangst. Voorgerecht is vooral een tapaskaart met vlees, vis en groentegerechtjes. Hoofdmenu is vooral vlees (heerlijk Argentijns vlees), maar ook een paar visgerechten. Natuurlijk ook voor de groenteliefhebbers is er keuze, maar die is wel beperkter.

Vriendelijke bediening!
"Vriendelijke" prijzen!
Zeker de moeite waard!!
Marian S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Ossenhaas supermals. Aardige bediening.
Ineke D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Persoonlijke aandacht, mooi menu, doordat de tafeltjes dicht op elkaar staan, is het heel lawaaiig .
Gezellige drukte slaat dan om naar ‘ ben blij dat ik buiten sta’
Bart K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Zeer vriendelijke bediening. Heerlijk eten. Een top avond!
Raymond B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Goede service eten was goed
Bas S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten bij San Telmo! Lekkere tapas vooraf en erg smakelijke, malse rib-eye. De bediening was zeer vriendelijk en attent.
Wouter B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Erg lekker gegeten en zeer vriendelijke bediening
Wen D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Leuk familierestaurant. Hoge kwaliteit. Zelden zulk mals vlees gegeten. Lekkere wijnen er bij. Geweldige avond gehad.
Eugène D.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Lekker eten, leuke bediening. Echt een feestje.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Viel erg tegen waren met zijn
vieren. 2x het menu voorgerecht
tapas en hoofdgerecht Ossenhaas. mijn dochter mix van tapas en ik Dorade met groenten. tapas waren hetzelfde als voorgerecht vh menu dus kregen ze tegelijk op 2 bord. ik kreeg 20 minuten later opeens mijn hoofdgerecht 2 stukken Dorade. En nadat ik mijn vis op had 15 minuten later mijn groenten klein schoteltje met aubergine tomaat en courgette, en toen kregen mijn zoon en kleindochter ook hun hoofdgerecht . Alles was erg rommelig en leek wel of iedereen haast had. Toen de rekening : doorgegeven dat het voorgerecht en hoofdgerecht zelfde was als het menu of dit dan dezelfde prijs was als het menu , maar dit was niet de bedoeling omdat dit 2 verschillende mensen waren heel vreemd. Toen vergeten de 20% eraf te halen werd hierdoor ook nog 3 euro teveel gerekend. Het eten was te eten maar de service en het ons niet tegemoet komen en omdat het druk was al onze gerecht appart werden gebracht hebben zijn wij hief met een heel rot gevoel weggegaan, wat wij heel jammer vonden.
Brigitte B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Vandaag voor de 2e keer geweest en wederom was het fantastisch.
een echte aanrader