San Telmo

Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant San Telmo

Argentijns eten in hartje Den Haag. Het klinkt als een sprookje maar het is allemaal echt! Alsof je zo binnenstapt in een restaurant ergens in een druk straatje in Buenos Aires. Ervaar een mengelmoes van kleuren, geuren, levendige gesprekken en een broeierige, maar warme atmosfeer. Wijn, Argentijnse wijn waar je de zon in proeft. Rundvlees, biefstuk die zo mals is dat het op je tong smelt. Overtuigd? Nog één ding: geweldige tapas hoort óók bij Argentinië!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant San Telmo

Maandag t/m zondag 15:00 - 00:00

9,2

Jouw recensie over het restaurant San Telmo

Danielle H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Heerlijk gegeten. Allemaal een menuutje besteld: schaal tapas vooraf en daarna perfect gegaard vlees. Zowel de entrecote als de ossehaas waren precies goed. En natuurlijk een goeie huiswijn erbij. Gastheer Ariel komt iedereen begroeten en vraagt of alles naar wens is. Wij gaan zeker terug.
E. N.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Top kwaliteit van het vlees. Tapas zeker aan te bevelen als starter
Zeer vriendelijke, attente eigenaar/bediening
Robin L.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Prima Argentijns restaurant, knusse sfeer en een absolute aanrader voor vleesliefhebbers! Precies goed bereide steaks en boterzacht! Voor herhaling vatbaar, niet in de laatste plaats door de persoonlijke en gemeende aandacht van de eigenaar!
Hans C.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Heerlijk gegeten !!!
En super vriendelijke bediening !!!
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Gezellige avond gehad met prima eten en drinken! Vooral de gastheer was een erg vriendelijk en prettig persoon!
Brigitte B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
De passie van deze mensen is niet te missen, veel gerechten met liefde thuis gemaakt! passende wijnen en bieren!
Ons laten verrassen door het menu van de Chef!

Wij komen zeker terug!

Chapeau!
B.m.c. K.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
We konden niet pinnen en dit vertelden zij pas na afloop tijdens het diner.
bediening en kwaliteit van het eten was wel goed.
Edward D.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Heerlijk gegeten! Goede service en zeer vriendelijke gastheer. Aanrader!
Patrick S.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Correcte maaltijd. Het eten is van een goede prijs/kwaliteit verhouding. De aangeboden biertjes zijn zeer duur. De prijs staat niet op de kaart, dit is dus niet correct en voor verbetering vatbaar!
Libosan K.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Heerlijke Authentieke Argentijnse sfeer, de eigenaar komt bij je aan tafel zitten voor een kort praatje, zoals echte Argentijnse gezelligheid moet zijn. En uiteraard fantastisch eten!
LL T.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
goed stuk vlees (ossenhaas) echter niet gegrild, zoals op de kaart staat, maar gebakken. even goed was het lekker. Ook de friet en het bordje groente smaakte goed.
De cheesecake was mogelijk een Argentijnse variant....niet wat het hoort te zijn helaas. De crema Catalana was nogal vloeibaar. Rode wijn was erg goed.
M.R. V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Wij komen hier al jaren, dit is echt Argentinië! Heerlijk!
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Op basis van goede recensies waren we hier gaan eten. Aardige ober met prima uitleg over de gerechten. We kozen voor het dagmenu Menú Lomo. Als starter kregen we verscheidene tapas. Gelukkig kon ik ipv frietjes ook een gepofte aardappel krijgen bij het hoofdgerecht. De ossenhaas was smakelijk en goed medium rare zoals gewenst. Nagerecht Torta San Telmo (cheescake) lag me te zwaar op de maag. Was absoluut niet wat ik ervan verwacht had en was echt te vet, helaas. Mijn tafelgenoot had meer geluk met zijn Crema Catalana. Wel duur € 1,75 voor een beetje ketchup bij zijn frites. Toiletten waren schoon en hadden een voetpedaal om mee door te trekken, cool! 20% Iens-korting werd wel verrekend zonder er zelf naar te moeten vragen, gelukkig. Ondanks de korting vond ik het nog wel een stevig bedrag, maargoed we waren wel aardig geholpen.
Hajo V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
zeer gastvrije ontvangst; lekker gegeten.
De tafel van Liesbeth M.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Het menu dat ons aangeraden werd begon met tapas. En dat is altijd gezellig. Verder was alles goed. Vlees ( ossenhaas) geweldig. Sfeer geweldig . Aan ons tafeltje hadden we uitzicht op de keuken en we werden met aandacht verwend door de kok. Kortom een aanrader! Ik kom zeker terug
Elisabeth V.
Hartelijke ontvangst, heerlijk gegeten, goede wijnen, persoonlijke aandacht en gezellige ambiance.
Joyce A.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
We werden heel vriendelijk door de gastheer onthaald en alle gangen waren heerlijk, we kregen wat ons beloofd werd, wij komen zeker weer terug!
Bertjan W.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Het eten was echt fantastich. Het was erg fijn dat de chef aan tafel kwam.
Mijn vorige recensie was ook positief maar we hadden een klein puntje van kritiek. Er is keurig contact opgenomen en het misverstand is verholpen.
Wij komen 100% zeker terug!
Bertjan W.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Net zoals vorige keer was het eten erg lekker.
Menu was goed maar we hebben het wel aangevuld met een paar andere tapas. Menu tapas zijn vrij eenvoudig maar wel lekker.
Vlees en vis was erg goed.
Helaas deed de pin het niet en dat is erg lastig. De eigenaar is erg aardig maar wel een beetje opdringerig.
Enige smetje was dat het wel erg lang duurde voordat de rekening kwam terwijl we de enige tafel waren die er nog zat.
Wij komen zeker terug! Het is een erg leuke zaak met goede kwalitiet eten en gewelige Choriso tapa
Ana O.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Een fijne, snelle en warme service. Dagmenu bestond uit allemaal tapas en een hoofdgerecht van ossenhaas. Alles was heerlijk al is de prijs als student net wat aan de hoge kant.
Simon S.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Service top, gezellig ingericht, eten iets te vettig