Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant San Telmo

Argentijns eten in hartje Den Haag. Het klinkt als een sprookje maar het is allemaal echt! Alsof je zo binnenstapt in een restaurant ergens in een druk straatje in Buenos Aires. Ervaar een mengelmoes van kleuren, geuren, levendige gesprekken en een broeierige, maar warme atmosfeer. Wijn, Argentijnse wijn waar je de zon in proeft. Rundvlees, biefstuk die zo mals is dat het op je tong smelt. Overtuigd? Nog één ding: geweldige tapas hoort óók bij Argentinië!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant San Telmo

Maandag t/m zondag 15:00 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant San Telmo

Eugène D.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Viel erg tegen waren met zijn
vieren. 2x het menu voorgerecht
tapas en hoofdgerecht Ossenhaas. mijn dochter mix van tapas en ik Dorade met groenten. tapas waren hetzelfde als voorgerecht vh menu dus kregen ze tegelijk op 2 bord. ik kreeg 20 minuten later opeens mijn hoofdgerecht 2 stukken Dorade. En nadat ik mijn vis op had 15 minuten later mijn groenten klein schoteltje met aubergine tomaat en courgette, en toen kregen mijn zoon en kleindochter ook hun hoofdgerecht . Alles was erg rommelig en leek wel of iedereen haast had. Toen de rekening : doorgegeven dat het voorgerecht en hoofdgerecht zelfde was als het menu of dit dan dezelfde prijs was als het menu , maar dit was niet de bedoeling omdat dit 2 verschillende mensen waren heel vreemd. Toen vergeten de 20% eraf te halen werd hierdoor ook nog 3 euro teveel gerekend. Het eten was te eten maar de service en het ons niet tegemoet komen en omdat het druk was al onze gerecht appart werden gebracht hebben zijn wij hief met een heel rot gevoel weggegaan, wat wij heel jammer vonden.
Brigitte B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Vandaag voor de 2e keer geweest en wederom was het fantastisch.
een echte aanrader
ruud S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Een gastvrije locatie waar smakelijk kan worden gegeten tegen redelijke rpijzen.
Marije V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Heerlijk gegeten! Prima uitleg van de verschillende tapas en het dagmenu. De "standaardtapas" uit het dagmenu werden zonder problemen aangepast op de dieetwensen. En het vlees was zooooo heerlijk mals! Echt een aanrader!
Marielle H.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Zeer vriendelijk ontvangst en goede service
Ingrid O.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Eerste keer bij San Telmo, via IENS gereserveerd, blijft spannend of je een goede keuze heb gemaakt of niet. Nou, ik was super blij. Eten was heerlijk, wat ik had verwacht en de service was een van de beste. heerlijke toetjes!
Brigitte B.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
wow wow wow! ik heb nog nooit zulke lekkere lamskoteletten gegeten!!

Alles was goed. er zat een grote groep naast ons em die waren wel heel luidruchtig! dat was wel jammer.

we hadden tapas porties waren goed.

een echte aanrader als je romantisch en lekker wilt eten.

komen zeker nog eens terug!
Ellen P.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Het eten en de ontvangst waren voortreffelijk. Alleen moesten wij met 5 personen aan twee tafeltjes plaatsnemen. Dat was krap. Ook zaten wij midden in de zaak waardoor men steeds om ons heenliep.
Ingrid O.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
eerste keer bij deze restaurant. We waren zeer tevreden met de eten, en de gastvrijheid. top service!
Roudy G.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Excellent service and food!
Harry V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Een perfect adres waar de mens en zijn voedsel gewoon centraal staan. Ontvangst in relaxte sfeer.
Uitstekende uitleg van de menu-inhoud, een prachtige kwaliteit eten en drinken, kortom een absolute aanrader en een duidelijk retour-adres!!
Danielle H.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijk gegeten met de kinderen. Allemaal een dagmenu. Eerst lekkere tapas (gamba's, tortilla, gehakballetjes, groetenkroketjes, pasteitjes) en daarna de keuze uit 3 soorten vlees en vis. De rib-eye en de ossehaas van het hoofdgerecht waren supermals. Tot slot als dessert, cheesecake en creme catalana. Super gegeten. De eigenaar is ontzettend aardig, legt alles goed uit en zorgt ervoor dat je meteen thuis voelt. Wij gaan zeker terug!
Robine V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Erg lekker gegeten en zeer vriendelijke bediening.
Wladimir R.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Leuke zaak! Aardige eigenaar die je bediend. Zeer goed eten nl verschillende tapas en n stuk vlees als hoofdgerecht
Als toetje n heerlijk kruidenlikeur uit Argentinië
Robert K.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
heerlijk gegeten bij San Telmo! het vlees was werkelijk van topkwaliteit en de bediening was uiterst vriendelijk! het restaurant ligt buiten de gebaande paden waardoor het rustig is en blijft, maar het eten is het dubbel en dwars waard!
Danielle H.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Hartelijke ontvangst en heerlijk gegeten voor een goede prijs.
Wij namen het dagmenu. Daarbij krijg je vooraf een schaal tapas. Deze keer waren dat heerlijke lamskoteletjes in honig, zelfgemaakte kaaskroketjes, aardappelfritata, pasteitjes van ossenhaas, gebakken champignons en pittige garnaaltjes. Daarna hadden wij allebei de entrecote; heel goed klaargemaakt, sappig en heerlijk. Daarbij gegrilde groentjes en grote zelfgemaakte frieten. Heerlijke rode huiswijjn erbij. Helemaal goed voor een goede prijs!
Edouard V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant. Warme ontvangst, vriendelijke bediening, gezellige ambiance en goed eten. Prachtig stukje vlees, heerlijke wijnen.
De eigenaar is gezellig aanwezig en ontvangt iedere bezoeker. Ook bij vertrek krijg je een handen een glimlach. Vooraf hadden we een schaal met tapas., met glutenvrije zelfgemaakte chips. Vol van smaak. Als hoofdgerecht een goed smaakvol en super malse Argentijnse entrecote en ossenhaas. Het was een mooie avond I. San Telmo!
Nienke112 .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Vorige week hier gegeten, nadat we de hele stad waren afgelopen om een leuk restaurantje te vinden. We hadden geen zin meer om te zoeken en belandden wij San Telmo.
Bij binnenkomst om 20:30 waren we de derde bezette tafel. De andere mensen waren al met hun dessert bezig en gingen al snel weg. Dit waren vooral toeristen.
We bestelden als eerst de gegrilde inktvis en de aubergine met kaas. De inktvis was heel erg lekker, terwijl de aubergine toch echt aan de vettige kant was. Daarna de gegrilde groente. Deze viel ook wat tegen voor de prijs die berekend werd. Ook het spaanse brood met tomaten, was eigenlijk niets meer dan een bruschetta met tapenade. Bij de Italiaan die één deur verder zit krijg je dat als gratis amuze. Bij Sa Telmo vragen ze er €4 voor.... De garnalen (op de kaart staat gamba's, maar het zijn garnalen) waren dan weer wel erg lekker!
De bediening is oke. Niet teveel poespas, maar iets vriendelijker mag wel. Laten we zeggen dat de bediening ook op Argentijnse wijze is. De wijn vonden wij zeker niet naar prijs/kwaliteit verhouding.
Wanneer de prijzen naar beneden gaan en meer in verhouding zijn, komen wij hier terug. Volgens mij teren ze vooral op het feit dat Hotel des Indes om de hoek zit en hier veel toeristen met een dikke beurs komen.
Jaap Z.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Vrijdagavond hebben we het dagmenu gegeten bij San Telmo. Het voorgerecht bestond uit verschillende tapas. Vooral de gehaktballetjes in tomatensalsa en champignonnetjes vielen goed in de smaak. Het hoofdgerecht de entrecote was echt goddelijk. Vooral de combi met de Malbec (la Linda) was echt heerlijk.