San Siro

Oudkerkhof 9 3512 GH Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant San Siro

Geniet en beleef

Stijlvolle Italiaan in de binnenstad van Utrecht. Het is misschien een beetje een cliché dat de Italiaanse keuken puur smaakt, maar dan wel een bijzonder smakelijk cliché. San Siro is tevens de trotse bezitter van een grote collectie wijnen die vrijwel allemaal per glas te bestellen zijn.

Halve fles mineraalwater

• Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Uitstekend ! Leuke bediening
Labeldop V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
Eerste ervaring met dit restaurant ter ere van verjaardag dochter.
Echt zeer goed ontvangen en de dame die ons adviseerde en eten en wijn bracht was zeer aardig en kundig.
We hebben op de vis na die we allen een beetje droog vonden geweldig lekker gegeten. Sharing formule....
Het vuurwerkje en felicitaties bij het nagerecht waren zeer attent,
Mooie zaak met alle redenen om terug te komen...
Iason O.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Hadden de proeverij gekozen: heelijke gerechten, met goede ingredienten, heel goed klaargemaakt en smaakvol opgediend. Namen een tweetal wijnen per glas en werden goed en vakkundig geadviseerd, niet met een standaard praatje , maar door even te gaan vragen over wat het best paste bij de combibatie die wij hadden. Prima bediening, snel en zonder opvallend te zijn gedurende de avond. We komen terug.
Anne Marie R.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Vlotte deskundige bediening, de bediening zou voor het mooie iets meer tijd moeten hebben om met de gasten te overleggen en te adviseren. Dat zou de kwaliteit nog iets omhoog kunnen stuwen. Maar voor de rest heerlijk gegeten en gedronken!
Hilde V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Gezellige ambiance.Heerlijk gegeten
Iris D.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Waanzinnig lekker gegeten, ongekend goede bediening, oprecht niks op aan te merken
Lyke D.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Heerlijk gegeten , mooie gerechten. Jammer dat het hoofdgerecht op zich liet wachten ( foutje in de keuken) waardoor we moesten haasten om naar een voorstelling te gaan.
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Heerlijk gegeten, vond wel dat de ober nogal regelmatig bij ons kwam checken, maar dat is een verwaarloosbaar puntje. Heerlijk!
Inger L.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
In 1 woord; geweldig!
Mooie entourage,(wij zaten "boven " met een tafeltje aan het raam; tip!)
en een heerlijk 4-gangen menu met bijpassende wijnen genoten. Heerlijk brood, mooie evenwichtige gerechten, spannend en klassiek perfect gemixt op bord én in het glas! Hele relaxte en geïnteresseerde bediening, zij het wel iets te druk met te weinig bezetting op een gegeven moment? ondanks dat geen steken laten vallen. Met de huisgemaakte ravioli, gevuld met sukade en een heel smaakvolle saus met truffel voelden wij ons weer even teruggeworpen naar onze laatste vakantie, Triëste, Italie!
Heel hartelijk dank voor dit gouden randje aan onze 16e trouwdag!
Rojina Y.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Super gastvrij en gezellig ontvangen. Heerlijke gerechten. Kom zeker nog een keer terug om de andere gerechten te proberen!
Evgeniya S.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Delicious food!
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Na een hartelijk ontvangst en een heerlijk voor- en tussengerecht kwam het hoofdgerecht. De spaghetti was lekker en speciaal voor ons zonder knoflook bereid. De kalfswang was minder geslaagd en vooral erg zout. Toen werd gevraagd hoe het smaakte heb ik dat ook eerlijk aangegeven. Ze vond dat jammer en zou het doorgeven aan de keuken en vervolgens bood ze een glas wijn aan. Ook aan mijn partner die alleen nog een slokje wilde, maar toch een vol glas kreeg. We waren beiden echt in de veronderstelling dat we dit kregen omdat het hoofdgerecht tegenviel. Ook logisch gezien het aanbod en de timing. Niets van dat alles. Op de rekening stond gewoon twee keer een glas wijn. Onze gastvrouw, die de hele avond bijzonder vriendelijk en attent was geweest was ineens kort en vroeg zelfs niet of alles naar wens was geweest. Afrekenen en wegwezen. Een teleurstellend einde van een leuke avond.
Bert-jan B.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Lekker en gezellig restaurant, tafels staan niet te dicht op elkaar. Leuke ambiance, vriendelijke bediening. Een aanrader!
George B.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Wat mij betreft een van de beste restaurant in Utrecht. Vanavond ook weer heerlijk gegeten. De proeverij (3- of 4 gangen) is zeker aan te raden! De sfeer is goed en de bediening is aardig.
sylvie D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Voor de eerste keer hier gegeten. We kregen in 1e instantie een tafeltje tussen 2 grote groepen in. 1m aan de ene kant, 1m aan de andere kant. We zaten in n soort sandwich van geluid maar kregen op verzoek een ander tafeltje achter in het restaurant. Wát een service. Het eten was een mix van fantastische smaken. Wij komen hier de volgende keer graag weer terug!
Kelly W.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Heerlijke Italiaans eten! Geen standaard pizza of pasta. Lekkere smaken, portiegrootte net voldoende en zeer vriendelijke bediening.
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
San siro is een van mijn lievelings plekjes in Utrecht. Lekker eten, fijne wijn en leuke sfeer. Top!
Arjen V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Top restaurant . Geweldig eten,sfeer damen met 3 vrienden. Superleuke persoonlijke bediening. Kortom. Top arjen
Anke B.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
prima ontvangst, aardig en attent personeel. we hebben lekker gegeten en alhoewel de wijnkaart niet uitgebreid was, staan er mooie wijnen op voor een aantrekkelijke prijs.
Ynge T.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Meerdere keren hier gegeten en het eten blijft fantastisch. De carparccio Cipriani is goddelijk net als de ravioli met stoofvlees (kun je ook in hoofdgercht formaat nemen!). Bediening is attent en doet zijn best om je wensen te accomoderen. Zeker een aanrader en voor ons de beste Italiaan in regio Utrecht/Gooi. In de zomer kun je ook lekker buiten zitten. Het enige 'minpuntje' is dat parkeren echt verschrikkelijk is. Wij zetten de auto tegenwoordig maar in de Bijenkorf garage en dan even een stuk lopen.