San Siro

Oudkerkhof 9 3512 GH Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant San Siro

Geniet en beleef

Stijlvolle Italiaan in de binnenstad van Utrecht. Het is misschien een beetje een cliché dat de Italiaanse keuken puur smaakt, maar dan wel een bijzonder smakelijk cliché. San Siro is tevens de trotse bezitter van een grote collectie wijnen die vrijwel allemaal per glas te bestellen zijn.

Halve fles mineraalwater

• Terras

Jouw recensie over het restaurant San Siro

Arjen V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Top restaurant . Geweldig eten,sfeer damen met 3 vrienden. Superleuke persoonlijke bediening. Kortom. Top arjen
Anke B.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
prima ontvangst, aardig en attent personeel. we hebben lekker gegeten en alhoewel de wijnkaart niet uitgebreid was, staan er mooie wijnen op voor een aantrekkelijke prijs.
Y. T.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Meerdere keren hier gegeten en het eten blijft fantastisch. De carparccio Cipriani is goddelijk net als de ravioli met stoofvlees (kun je ook in hoofdgercht formaat nemen!). Bediening is attent en doet zijn best om je wensen te accomoderen. Zeker een aanrader en voor ons de beste Italiaan in regio Utrecht/Gooi. In de zomer kun je ook lekker buiten zitten. Het enige 'minpuntje' is dat parkeren echt verschrikkelijk is. Wij zetten de auto tegenwoordig maar in de Bijenkorf garage en dan even een stuk lopen.
Y H.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Absolute topper in Utrecht voor deze prijsklasse. Geweldige smaken, zeer goede wijnkeuze en bediening doet er alles aan dat je niets tekort komt.
Martijn S.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Goede service en heerlijk gegeten (verrassingsmenu).
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Een aanrader als je van lekker Italiaans eten houdt. Prijs/prestatie is in orde. Goede, vlotte bediening.
jansseneric .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Meerdere keren hier gegeten en eigenlijk altijd top. Prettige bediening, lekker gerechten en prima wijnen. Ik kom hier zeker nog eens terug.
Bregje V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Voor de tweede keer gegeten. Het heeft alles wat je van een goed restaurant mag verwachten. Gerechten prima op smaak, vooral desserts verrassend en lekker (daar ben ik nou eenmaal gek op), vriendelijke bediening en rustige sfeer. Tip voor wat extra privacy kies het tafeltje als je binnenkomt meteen rechts in het restaurant, handig voor zakelijk overleg.
mark K.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
heerlijk gegeten en uitermate vriendelijke bediening. Dikke duim!
Willemien B.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Lekker gegeten. Lekkere wijn. Prima restaurant. Het was wel heel heet binnen met deze warme dagen (hier wordt aan gewerkt).
Hans F.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Top!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Prima restaurant.????
Karl Ernst L.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Ik kom niet meer terug in dit naar mijn idee overgewaardeerde restaurant. Wij begonnen met een zeer karige portie risotto, die niet heel bijzonder was. Daarna volgende een werkelijk onbegrijpelijk lange wachttijd, maar net toen ik besloten had te vragen waar het hoofdgerecht bleef, arriveerde het dan eindelijk. De kabeljauw van mijn disgenote was naar haar zeggen redelijk en hetzelfde gold voor mijn spaghetti aglio e oglio. Overigens is dit in Italië nooit en te nimmer een hoofdgerecht., maar never mind. De bediening was laks en onverschillig. Het enige dat er naar ons oordeel écht bovenuit stak, was de huiswijn, maar ja daar kom je niet voor. toch?
Ingrid P.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Eerste ervaring bij San Siro en een zeer positieve. Hartelijk ontvangst, zeer gezellig ingericht restaurant, vriendelijke en attente bediening. Heerlijk gegeten, kan niet anders zeggen. We komen zeker nog eens terug.
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Heerlijk gegeten in dit sfeervolle restaurant. Uiteraard nog niet alles geproefd maar je merkt dat deze keuken weet hoe je speciale smaken kunt creëren én kunt kiezen voor simpelweg goede ingrediënten hun werk laten doen. Die balans tussen simpel en culinair weten ze goed te bereiken in ieder gerecht wat ik tot nu toe geproefd heb. Hier ga ik zeker vaker naartoe.
Leo F.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Zeer goed. Heerlijk gegeten en uitstekende wijnen. Hele prettige bediening en ambiance . Op een mooie plek in de binnenstad. Aanrader. Kom hier zeker terug.
JoopBot .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
18 april J.l. Iets te vieren. Om het feit af te sluiten gekozen om om met zes man bij San Siro te gaan eten. Dat bleek in alle opzichten een voortreffelijke keuze.
Ontvangst en bediening was erg vriendelijk en professioneel. Wij voelden ons een gewaardeerde gast. Het eten was voor een ieder van ons zeer smakelijk en met zorg geserveerd. Tenslotte de rekening: weer aangenaam verrast. Kortom: San Siro is een aanrader, chapeau!!
Wicher V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, goede wijn en fantastische bediening. Kom er graag nog eens!
Natasja V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Aangenaam verrast door dit fantastische restaurant, dat we dit restaurant niet eerder ontdekt hebben! vriendelijke bediening die echt enthousiasme uitstralen. Perfect wijn advies bij elke gang. De sfeer is gezellig, tafeltjes niet te dicht bij elkaar waardoor je rustig bij kan kletsen met je tafelgenoot. De in citrus gegaarde zalm met een creme van avocado was een goede start, gevolgd door coquilles met een schuim van gerookte paling, voor al de schuim van gerookte paling vonden we verrassend lekker. Als hoofdgerecht Rossini, met perfect gebakken eendenlever en een heerlijke kabeljauw. We sloten af met een bosbessencake, ook deze viel zeer in de smaak. We zijn aangenaam verrast en zullen zeker regelmatig terug keren!
Kristel V.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Goede sfeer. Leuke vriendelijke bediening. niet te stijfjes. Mooi opgemaakte borden. heerlijke keuken. anti pasti aanrader.