San Siro

Oudkerkhof 9 3512 GH Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant San Siro

Geniet en beleef

Stijlvolle Italiaan in de binnenstad van Utrecht. Het is misschien een beetje een cliché dat de Italiaanse keuken puur smaakt, maar dan wel een bijzonder smakelijk cliché. San Siro is tevens de trotse bezitter van een grote collectie wijnen die vrijwel allemaal per glas te bestellen zijn.

Halve fles mineraalwater

Zondag en maandag gesloten

Jouw recensie over het restaurant San Siro

Pansie23 D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Na een hartelijk ontvangst en een heerlijk voor- en tussengerecht kwam het hoofdgerecht. De spaghetti was lekker en speciaal voor ons zonder knoflook bereid. De kalfswang was minder geslaagd en vooral erg zout. Toen werd gevraagd hoe het smaakte heb ik dat ook eerlijk aangegeven. Ze vond dat jammer en zou het doorgeven aan de keuken en vervolgens bood ze een glas wijn aan. Ook aan mijn partner die alleen nog een slokje wilde, maar toch een vol glas kreeg. We waren beiden echt in de veronderstelling dat we dit kregen omdat het hoofdgerecht tegenviel. Ook logisch gezien het aanbod en de timing. Niets van dat alles. Op de rekening stond gewoon twee keer een glas wijn. Onze gastvrouw, die de hele avond bijzonder vriendelijk en attent was geweest was ineens kort en vroeg zelfs niet of alles naar wens was geweest. Afrekenen en wegwezen. Een teleurstellend einde van een leuke avond.
Bert-jan B.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Lekker en gezellig restaurant, tafels staan niet te dicht op elkaar. Leuke ambiance, vriendelijke bediening. Een aanrader!
George B.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Wat mij betreft een van de beste restaurant in Utrecht. Vanavond ook weer heerlijk gegeten. De proeverij (3- of 4 gangen) is zeker aan te raden! De sfeer is goed en de bediening is aardig.
sylvie D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Voor de eerste keer hier gegeten. We kregen in 1e instantie een tafeltje tussen 2 grote groepen in. 1m aan de ene kant, 1m aan de andere kant. We zaten in n soort sandwich van geluid maar kregen op verzoek een ander tafeltje achter in het restaurant. Wát een service. Het eten was een mix van fantastische smaken. Wij komen hier de volgende keer graag weer terug!
Kelly W.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Heerlijke Italiaans eten! Geen standaard pizza of pasta. Lekkere smaken, portiegrootte net voldoende en zeer vriendelijke bediening.
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
San siro is een van mijn lievelings plekjes in Utrecht. Lekker eten, fijne wijn en leuke sfeer. Top!
Arjen V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Top restaurant . Geweldig eten,sfeer damen met 3 vrienden. Superleuke persoonlijke bediening. Kortom. Top arjen
Anke B.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
prima ontvangst, aardig en attent personeel. we hebben lekker gegeten en alhoewel de wijnkaart niet uitgebreid was, staan er mooie wijnen op voor een aantrekkelijke prijs.
Ying T.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Meerdere keren hier gegeten en het eten blijft fantastisch. De carparccio Cipriani is goddelijk net als de ravioli met stoofvlees (kun je ook in hoofdgercht formaat nemen!). Bediening is attent en doet zijn best om je wensen te accomoderen. Zeker een aanrader en voor ons de beste Italiaan in regio Utrecht/Gooi. In de zomer kun je ook lekker buiten zitten. Het enige 'minpuntje' is dat parkeren echt verschrikkelijk is. Wij zetten de auto tegenwoordig maar in de Bijenkorf garage en dan even een stuk lopen.
Y H.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Absolute topper in Utrecht voor deze prijsklasse. Geweldige smaken, zeer goede wijnkeuze en bediening doet er alles aan dat je niets tekort komt.
Martijn S.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Goede service en heerlijk gegeten (verrassingsmenu).
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Een aanrader als je van lekker Italiaans eten houdt. Prijs/prestatie is in orde. Goede, vlotte bediening.
Eric J.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Meerdere keren hier gegeten en eigenlijk altijd top. Prettige bediening, lekker gerechten en prima wijnen. Ik kom hier zeker nog eens terug.
Bregje V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Voor de tweede keer gegeten. Het heeft alles wat je van een goed restaurant mag verwachten. Gerechten prima op smaak, vooral desserts verrassend en lekker (daar ben ik nou eenmaal gek op), vriendelijke bediening en rustige sfeer. Tip voor wat extra privacy kies het tafeltje als je binnenkomt meteen rechts in het restaurant, handig voor zakelijk overleg.
mark K.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
heerlijk gegeten en uitermate vriendelijke bediening. Dikke duim!
Willemien B.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Lekker gegeten. Lekkere wijn. Prima restaurant. Het was wel heel heet binnen met deze warme dagen (hier wordt aan gewerkt).
Hans F.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Top!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Prima restaurant.????
Karl Ernst L.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Ik kom niet meer terug in dit naar mijn idee overgewaardeerde restaurant. Wij begonnen met een zeer karige portie risotto, die niet heel bijzonder was. Daarna volgende een werkelijk onbegrijpelijk lange wachttijd, maar net toen ik besloten had te vragen waar het hoofdgerecht bleef, arriveerde het dan eindelijk. De kabeljauw van mijn disgenote was naar haar zeggen redelijk en hetzelfde gold voor mijn spaghetti aglio e oglio. Overigens is dit in Italië nooit en te nimmer een hoofdgerecht., maar never mind. De bediening was laks en onverschillig. Het enige dat er naar ons oordeel écht bovenuit stak, was de huiswijn, maar ja daar kom je niet voor. toch?
Ingrid P.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Eerste ervaring bij San Siro en een zeer positieve. Hartelijk ontvangst, zeer gezellig ingericht restaurant, vriendelijke en attente bediening. Heerlijk gegeten, kan niet anders zeggen. We komen zeker nog eens terug.