San Siro

Oudkerkhof 9 3512 GH Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant San Siro

Geniet en beleef

Stijlvolle Italiaan in de binnenstad van Utrecht. Het is misschien een beetje een cliché dat de Italiaanse keuken puur smaakt, maar dan wel een bijzonder smakelijk cliché. San Siro is tevens de trotse bezitter van een grote collectie wijnen die vrijwel allemaal per glas te bestellen zijn.

Halve fles mineraalwater

9,1

Jouw recensie over het restaurant San Siro

Peter B.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Het menu van de chef was heerlijk en van een prima kwaliteit. Bediening heel goed op elkaar afgestemd. Kom zeker nog eens terug!
Harry M.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Vorige week woensdag met mijn vrouw gegeten bij San Siro. We kozen voor het gemak een menu. Beiden waren we zeer tevreden over alle gangen. De bediening was vriendelijk en vlot. Geen overdreven etiquette. Prima restaurant.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Wat een ontzettend mooie en gezellige locatie! Geweldige bediening (Bastiaan) en heerlijk eten. Echt een heerlijke zaak waar je blijft komen ????
Ellen T.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
We hebben geweldig genoten van de pure en heerlijke gerechten. De fijne persoonlijke gastvrijheid maakten van onze avond uit een feestje.
Hungry01 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Weer verrassend goed gegeten, bediening is hartelijk en weet waar ze het over hebben, warme en bruisende sfeer. Weer eens echt uit eten ipv hippe hotspot hoppen
Claar V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Heerlijk vers eten, erg vriendelijke bediening, een gezellig en schoon interieur, gesitueerd op één van de mooiste plekjes van Utrecht.
Een echte aanrader, wij komen zeker terug !!
Parcifal S.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Erg onder de indruk. Enige puntje wat ik zou meegeven is dat wanneer een bestelling vaker misloopt door miscommunicatie, dat het personeel wat meer doorvraagt. Wellicht dat de gerechten genummerd kunnen worden. Nu moesten we voor een gerecht betalen dat dubbel de prijs was van het gerecht wat we wilde door miscommunicatie en is de helft blijven liggen. Gelukkig bood het personeel wel vervolgens het gerecht aan dat gewild was.
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Het eten was een klein beetje aangebrand.
Kathy R.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Gisteravond heerlijk gegeten, echt goede Italiaanse heerlijkheden. Van de Gazpacho, de overheerlijke risotto met cocquilles met verfrissend citroen en zachte room. En de boterzachte schelvis, tongstrelend. Oh en natuurlijk heerlijke bijpassende wijntjes. Helaas geen plek meer de olijfolie cake, dus dat ga ik de volgende keer proberen.
Naast het heerlijke diner maakte de fijne bediening er een top ervaring van. Horeca mensen die weten hoe het werkt, word ik heel blij van.
Erik P.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
boven gemiddeld
Natalia L.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Heerlijk gegeten buiten op het terras. Het Italiaanse eten was ontzettend goed en de bediening erg vriendelijk en behulpzaam. Dit is een plek om vaker te gaan eten!
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Mooie en lekkere gerechten. Gastvrije en vriendelijke bediening. Gezellige ambiance
Jorre J.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Erg lekker gegeten, hele vriendelijke bediening. Topavond.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Heerlijk gegeten van de proeverij. Gerechten waren vol van smaak. Echte aanrader
Jack V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Heerlijk gegeten, goede (wijn)adviezen en prettige bediening. Alles in een gemoedelijke sfeer. Aanrader! We komen zeker terug.
Edith V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Was geweldig, erg lekker eten en mooi avondje uit
Damien F.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Fantastisch Italiaans restaurant. Net terug van Toscane waar we ook heerlijk gegeten hebben maar dit was (bijna) net zo goed! Top!
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
echt prima hier! het hele 'plaatje' het inspelen op een onvoorziene omstandigheid, wijnen laten proeven, de aandacht voor ons, de bijzondere kwaliteit van het eten.
Abe D.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Op het verwarmde terras genoten van het verrassingsmenu. Mooie ingredienten en gevarieerd. Perfecte bediening ook. Top!!
Tjark V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018