San Siro

Oudkerkhof 9 3512 GH Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant San Siro

Geniet en beleef

Stijlvolle Italiaan in de binnenstad van Utrecht. Het is misschien een beetje een cliché dat de Italiaanse keuken puur smaakt, maar dan wel een bijzonder smakelijk cliché. San Siro is tevens de trotse bezitter van een grote collectie wijnen die vrijwel allemaal per glas te bestellen zijn.

Halve fles mineraalwater

Vrijdag en zaterdag 12:00 - 22:30

• Terras
Frank N.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Heerlijk gegeten bij San Siro. Uitstekende bediening, attent, prettig en professioneel. Groep van 6.
Hele mooie en prettige ambiance. Kan het aanraden.
Robbert K.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heel lekker eten, erg vriendelijk en gekwalificeerde bediening en fijne sfeer! Pas ontdekt en al 4 keer gegeten :-) Tip: huiswijn rood = top!
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Een tijdje geleden bij San Siro een borrel gehad: het was perfect geregeld. Personeel dacht mee, nam zaken uit handen en verzorgde de avond. Het eten was te gek, en het personeel behulpzaam. Super.
zas W.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Heerlijk gegeten vanavond. Met allerlei dieet eisen/wensen van mijzelf en mijn tafelgenoten (13 stuks waar er zeker 4 bepaalde dingen niet of juist wel aten) werd er extreem goed rekening gehouden. We hebben allemaal heerlijk gegeten en een geslaagde avond beleefd. Ook de wijnen zijn t proeven waard!
Stefan B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Wat een verrassing, creatief en lekker . Porties voldoende groot, bediening flex en leuk. Geen hoogdravend gedoe maar wel bijzonder
De tafel van Jan R.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Hetw as de eerste keer San Siro voor ons maar zeker niet de laatste. De gerechten waren stuk voor stuk erg goed
Eric P.
Heerlijk en verrassend eten. Mooie samenstelling aan gerechten in het verrassingsmenu. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Erg vriendelijke en goede bediening.
ljoeba V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Voor de eerste keer hier gegeten. Geweldige avond gehad. Vriendelijke ontvangst en aardige attente bediening. Goed wijnadvies en heerlijk gegeten. Komen zeker terug!
Denice V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Sfeervol restaurant. We waren gecharmeerd van de bediening. Heerlijke gerechten, kortom wij hebben genoten van deze avond!
Albert S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Voor de tweede keer hier gegeten. Na een eerste overweldigende ervaring waren de verwachtingen hooggespannen. Helaas werd dat niet helemaal waargemaakt. Dat had naar alle waarschijnlijkheid te maken met de drukte van deze avond. Als alle tafels en krukken bezet zijn is het erg vol in dit restaurant en heb je weinig privacy. De (kleine) tafels staan (te) dicht op elkaar en op zo'n avond krijg je het gevoel dat het maximaliseren van de omzet kennelijk het belangrijkste doel is. Dat is jammer want de keuken is echt goed. De gerechten zijn vol op smaak en de portionering is eveneens prima. Prijs/kwaliteit verhouding is ook in orde. Mijn advies: verwijder enkele tafels, daarmee ontstaat er meer rust en ruimte. Ik weet zeker dat gasten dan meer genieten, langer blijven en uiteindelijk ook meer besteden.
Mieke D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
een voor een smakelijke gerechten .
Een beetje ( heerlijk) brood kwam na 2 maal vragen
Verder echt gezellig en zeer smakelijk gegeten. Informeel, gezellig
Een aanrader
Frank Z.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Erg goede kwaliteit van het eten en de wijnen.
Professionele maar hartelijke en attente bediening, ruime zitplaatsen en een ideale ligging in het gezellige centrum van Utrecht.
Door dit geheel ontstaat in het restaurant een aangename gezellige, stijlvolle en gastvrije sfeer om in te dineren.
Evert L.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Niet alleen een heel goed restaurant, maar ook een perfect gastheer die ons wat laat op de avond leuk opving en nog lekker hapjes met zalige wijnen voor schotelde.
We hadden nu helaas geen tijd meer om uitgebreid te eten, maar wat we proeften en vooral de gastvrijheid maakt San Siro voor mij een zeer goed restaurant waar we nog vaker zullen komen.
Ties K.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Het was geen probleem om ons tussengerecht tot hoofdgerecht te maken. Vriendelijk, servicegericht en eten van uitstekende kwaliteit.
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Heerlijk gegeten, zeer attente bediening, voor herhaling vatbaar.
Ilse E.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Heerlijk gegeten bij San Siro. Eerst zaten we achterin het restaurant, wat behoorlijk druk werd, maar na verzoek kregen we een heerlijk plekje vooraan in t restaurant. Hier hebben we echt zitten smikkelen. Vooraf een bord anti-pasti, daarna de open raviola, als hoofd een supermals stukje ossenhaas en als dessert een mooie klassieke tiramisu. Leuke mensen, bediening is top. Klein verbeterpuntje is de muziek; zou wat mij betreft iets sfeervoller kunnen... Maar verder erg positief!
StephanieUtrecht .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Eindelijk weer eens genoten van heerlijk uit eten. We hadden een tafeltje bij de openslaande deuren, dus dat was al fantastisch. Aperitiefje van huisgemaakte limoncello op een gin-tonic wijze beviel uitstekend, de gerechten die volgden nog veel beter! Bediening is leuk, neemt de tijd voor je en maakt de avond compleet. Kortom, hier eten is een feestje. Wij komen zeker terug.
Emily K.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Wat een aanwinst voor Utrecht!
Wij hebben hier gisteravond heel fijn gedineerd. We werden hartelijk ontvangen door de gastheer en kregen een mooi tafeltje op het terras. Ik koos voor een glas Malbec, deze was erg lekker. Het brood met olijfolie van goede kwaliteit. Vooraf deelden wij een antipasti plateau. Allemaal heerlijke huisgemaakte hapjes, goed verzorgd.
Het begon wat frisser te worden, dus vroegen we of we misschien binnen konden zitten. Dit was geen enkel probleem. Binnen was het lekker warm en kregen we een leuk tafeltje op het podium achter in de zaak toegewezen. Daar gebruikten we onze hoofdgerechten (vegetarische open ravioli en ossenhaas). Beiden erg lekker en goed geportioneerd. Als dessert namen we de friandises en aardbeien met ijs. Ook dit smaakte naar meer en was weer mooi gepresenteerd.
Kortom een heel fijne avond met lekker eten en overduidelijk vakbekwaam bedienend personeel.
Wij komen zeker terug!
timbr .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Tot in de puntjes verzorgd, reeds vanaf het moment dat we binnenkwamen. Goede service, uitstekend bereid eten én koffie.
Zowel de keuken als de manager zijn geknipt voor het vak. Toetje was wat aan de forse kant, maar delen is des te leuker.
Jari M.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Goed restaurant om romantische met zijn 2 uit eten te gaan goed eten goede wijn, goede service, en erg attent dat we een glaasje limoncello kregen toen we vertelde dat we een dag getrouwd waren, leuk dat deze huis gemaakt is.
Dirk S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Op een mooie zomeravond weer eens heel lekker gegeten bij San Siro. We hadden een gedekte tafel met linnen en uitzicht op het plein. Gedekte tafels waarderen wij zeer en zie je niet veel meer in Utrecht. Bediening was goed en eten heel goed. Mooie (voor) gerechten met heerlijke smaken. Vlees goed gegaard zowel de ossenhaas als het lamsvlees. Heerlijke bijpassende fles wijn en onze avond was compleet. Komen zeker terug.