San Siro

Oudkerkhof 9 3512 GH Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant San Siro

Geniet en beleef

Stijlvolle Italiaan in de binnenstad van Utrecht. Het is misschien een beetje een cliché dat de Italiaanse keuken puur smaakt, maar dan wel een bijzonder smakelijk cliché. San Siro is tevens de trotse bezitter van een grote collectie wijnen die vrijwel allemaal per glas te bestellen zijn.

Halve fles mineraalwater

9,2

Jouw recensie over het restaurant San Siro

Chris D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Onverwachts op advies van wijnbar lefebre hier gaan eten. Helaas alles gereserveerd. Maar omdat wij vroeg waren konden wij nog voor de grote drukte eten. Een fantastisch 4 gangen menu, een heerlijke wijn en uitstekende gastvrijheid. Een absolute topper. Wij hadden dit keer weinig tijd maar komen zeker terug om wederom te genieten van het uitstekende eten. Personeel is ook zeer professioneel en vriendelijk.
Jan Thomas C.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Eten in goed gezelschap is altijd een feest.Als de entourage, het eten en de wijn dan ook top zijn heb je een heerlijke avond. Bij San Siro was dat gisteren zo.
Lilian B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Alles heerlijk, vooral het voor en na gerecht! Alleen de olijven bij de vis van het hoofdgerecht vond ik geen goede combi. Vis zelf perfect op de huid gebakken.
De gehorigheid bij dit restaurant kan wat storend zijn. Qua akoustiek is het niet ideaal.
Norbert T.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Heerlijk gegeten voor een correcte prijs. De bediening was ook bijzonder aardig. Hier komen we absoluut terug.
Erica P.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
We streken neer op het terras, lazen de lovende recensies en boekten het laatst beschikbare tafeltje deze zondagavond. We hebben het familiemenu gekozen. Heerlijke keuze aan verschillende tongstrelende antipasti. We waren eigenlijk al voldaan. Toen kwam het hoofdmenu, bestaande uit drie schotels: spaghetti aglio e olio, vis op de huid gebakken en een soort stoofvlees. Sorry, maar kan nooit onthouden als iets uit meer dan een schotel bestaat. Het was allemaal verrukkelijk, maar de spaghetti was mijn favoriet. Bediening was heel vriendelijk en efficiënt. Leuke inrichting en goede akoestiek; je kon elkaar tenminste behoorlijk verstaan in dit goed gevulde restaurant. Het enige wat ik aan te merken heb: het was wat veel voor twee eters, :-).
We komen zeker een keer terug.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Het menu van de chef was heerlijk en van een prima kwaliteit. Bediening heel goed op elkaar afgestemd. Kom zeker nog eens terug!
Harry M.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Vorige week woensdag met mijn vrouw gegeten bij San Siro. We kozen voor het gemak een menu. Beiden waren we zeer tevreden over alle gangen. De bediening was vriendelijk en vlot. Geen overdreven etiquette. Prima restaurant.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Wat een ontzettend mooie en gezellige locatie! Geweldige bediening (Bastiaan) en heerlijk eten. Echt een heerlijke zaak waar je blijft komen ????
Ellen T.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
We hebben geweldig genoten van de pure en heerlijke gerechten. De fijne persoonlijke gastvrijheid maakten van onze avond uit een feestje.
Hungry01 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Weer verrassend goed gegeten, bediening is hartelijk en weet waar ze het over hebben, warme en bruisende sfeer. Weer eens echt uit eten ipv hippe hotspot hoppen
Claar V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Heerlijk vers eten, erg vriendelijke bediening, een gezellig en schoon interieur, gesitueerd op één van de mooiste plekjes van Utrecht.
Een echte aanrader, wij komen zeker terug !!
Parcifal S.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Erg onder de indruk. Enige puntje wat ik zou meegeven is dat wanneer een bestelling vaker misloopt door miscommunicatie, dat het personeel wat meer doorvraagt. Wellicht dat de gerechten genummerd kunnen worden. Nu moesten we voor een gerecht betalen dat dubbel de prijs was van het gerecht wat we wilde door miscommunicatie en is de helft blijven liggen. Gelukkig bood het personeel wel vervolgens het gerecht aan dat gewild was.
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Het eten was een klein beetje aangebrand.
Kathy R.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Gisteravond heerlijk gegeten, echt goede Italiaanse heerlijkheden. Van de Gazpacho, de overheerlijke risotto met cocquilles met verfrissend citroen en zachte room. En de boterzachte schelvis, tongstrelend. Oh en natuurlijk heerlijke bijpassende wijntjes. Helaas geen plek meer de olijfolie cake, dus dat ga ik de volgende keer proberen.
Naast het heerlijke diner maakte de fijne bediening er een top ervaring van. Horeca mensen die weten hoe het werkt, word ik heel blij van.
Erik P.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
boven gemiddeld
Natalia L.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Heerlijk gegeten buiten op het terras. Het Italiaanse eten was ontzettend goed en de bediening erg vriendelijk en behulpzaam. Dit is een plek om vaker te gaan eten!
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Mooie en lekkere gerechten. Gastvrije en vriendelijke bediening. Gezellige ambiance
Jorre J.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Erg lekker gegeten, hele vriendelijke bediening. Topavond.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Heerlijk gegeten van de proeverij. Gerechten waren vol van smaak. Echte aanrader
Jack V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Heerlijk gegeten, goede (wijn)adviezen en prettige bediening. Alles in een gemoedelijke sfeer. Aanrader! We komen zeker terug.