San Siro

Oudkerkhof 9 3512 GH Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant San Siro

Geniet en beleef

Stijlvolle Italiaan in de binnenstad van Utrecht. Het is misschien een beetje een cliché dat de Italiaanse keuken puur smaakt, maar dan wel een bijzonder smakelijk cliché. San Siro is tevens de trotse bezitter van een grote collectie wijnen die vrijwel allemaal per glas te bestellen zijn.

Halve fles mineraalwater

• Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Prima restaurant.????
Karl Ernst L.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Ik kom niet meer terug in dit naar mijn idee overgewaardeerde restaurant. Wij begonnen met een zeer karige portie risotto, die niet heel bijzonder was. Daarna volgende een werkelijk onbegrijpelijk lange wachttijd, maar net toen ik besloten had te vragen waar het hoofdgerecht bleef, arriveerde het dan eindelijk. De kabeljauw van mijn disgenote was naar haar zeggen redelijk en hetzelfde gold voor mijn spaghetti aglio e oglio. Overigens is dit in Italië nooit en te nimmer een hoofdgerecht., maar never mind. De bediening was laks en onverschillig. Het enige dat er naar ons oordeel écht bovenuit stak, was de huiswijn, maar ja daar kom je niet voor. toch?
Ingrid P.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Eerste ervaring bij San Siro en een zeer positieve. Hartelijk ontvangst, zeer gezellig ingericht restaurant, vriendelijke en attente bediening. Heerlijk gegeten, kan niet anders zeggen. We komen zeker nog eens terug.
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Heerlijk gegeten in dit sfeervolle restaurant. Uiteraard nog niet alles geproefd maar je merkt dat deze keuken weet hoe je speciale smaken kunt creëren én kunt kiezen voor simpelweg goede ingrediënten hun werk laten doen. Die balans tussen simpel en culinair weten ze goed te bereiken in ieder gerecht wat ik tot nu toe geproefd heb. Hier ga ik zeker vaker naartoe.
Leo F.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Zeer goed. Heerlijk gegeten en uitstekende wijnen. Hele prettige bediening en ambiance . Op een mooie plek in de binnenstad. Aanrader. Kom hier zeker terug.
JoopBot .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
18 april J.l. Iets te vieren. Om het feit af te sluiten gekozen om om met zes man bij San Siro te gaan eten. Dat bleek in alle opzichten een voortreffelijke keuze.
Ontvangst en bediening was erg vriendelijk en professioneel. Wij voelden ons een gewaardeerde gast. Het eten was voor een ieder van ons zeer smakelijk en met zorg geserveerd. Tenslotte de rekening: weer aangenaam verrast. Kortom: San Siro is een aanrader, chapeau!!
Wicher V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, goede wijn en fantastische bediening. Kom er graag nog eens!
Natasja V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Aangenaam verrast door dit fantastische restaurant, dat we dit restaurant niet eerder ontdekt hebben! vriendelijke bediening die echt enthousiasme uitstralen. Perfect wijn advies bij elke gang. De sfeer is gezellig, tafeltjes niet te dicht bij elkaar waardoor je rustig bij kan kletsen met je tafelgenoot. De in citrus gegaarde zalm met een creme van avocado was een goede start, gevolgd door coquilles met een schuim van gerookte paling, voor al de schuim van gerookte paling vonden we verrassend lekker. Als hoofdgerecht Rossini, met perfect gebakken eendenlever en een heerlijke kabeljauw. We sloten af met een bosbessencake, ook deze viel zeer in de smaak. We zijn aangenaam verrast en zullen zeker regelmatig terug keren!
Kristel V.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Goede sfeer. Leuke vriendelijke bediening. niet te stijfjes. Mooi opgemaakte borden. heerlijke keuken. anti pasti aanrader.
Lies V.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
Erg afhankelijk van waar je zit, of je een beetje leuk zit. Niet goedkoop, maar ook niet super duur. Het ene gerecht was beter dan het andere. Vegetarische gerecht was erg lekker en het drankje met bubbels van het huis (limoncello, tonic, basilicum) was erg lekker! Mij bekroop het gevoel van massaproductie en toerisme. Uiteindelijk was alles wel prima: personeel, entourage, eten. Zou er niet snel weer naartoe gaan.
Jan Thomas C.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Wat een heerlijke gerechten. Helemaal volgens de verwachtingen. Aanrader voor wie houdt van de betere Italiaanse keuken. Kost wat, maar daar krijg je wat voor.
Juri-jan B.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Fantastisch restaurant, heerlijk gegeten en zeer aangename bediening!
Larissa M.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Echt een heerlijk diner gehad op Valentijnsdag! Alle tafels mooi versiert met rozenbladeren, echt super romantisch! Verder heerlijke hertencarpaccio vooraf, echt een aanrader! Ravioli als tussengerecht met coquilles. De ravioli met coquilles vond ik ook smakelijk maar ik vond de ravioli van mijn vriend met stoofvlees nog lekkerder. Mij laten verrassen met het hoofdgerecht, ook top en als toetje een karamelcake. Mijn vriend had de tiramisu en die vond ik nog lekkerder! Over het algemeen een heerlijk avondje gehad! Echt aan iedereen aan te raden en zeker voor herhaling vatbaar!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Een groot pluspunt is dat de bediening heel goed rekening hield met de allergieën van mijn vrouw. De bediening was heel begripvol en ging zeer flexibel om met de situatie door mooie alternatieven aan te bieden.
Larissa M.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Op Valentijnsdag wezen eten en het diner was echt super geslaagd! Rozenblaadjes op iedere tafel zorgde voor een super romantische sfeer, echt heel leuk gedaan! Vooraf de hertencarpaccio, echt een aanrader! Als tussengerecht de ravioli met vis maar ik vond de ravioli met stoofvlees lekkerder. Als hoofdgerecht ons laten verassen met een heerlijk stukje vlees en als nagerecht de amandelcake. De tiramisu vond ik alleen nog lekkerder smaken! Verder mooi decor, super vriendelijke bediening en genoeg ruimte tussen de tafeltjes. Het restaurant is absoluut een aanrader! Wij komen hier zeker nog een keer terug!
Hugo G.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
erg goed gegeten, fijne gerechten met zorg, prettige bediening en goede wijnen!
Peter A.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
We raakten hier na een dagje Utrecht verzeild, troffen het dat we zonder reservering een van de hoge tafels vooraan bij de bar konden krijgen, en beleefden een paar meer dan genoeglijke uurtjes met het 'proeverijmenu'. Van de antipasti tot de desserts: alles van uitmuntende kwaliteit. Een prima assortiment wijnen en dranken ook, met een grotere keuze aan grappa dan ik ooit ergens heb gehad.
Je wordt in San Siro vlot en amicaal bediend, het menu is vriendelijk geprijsd en het enige minpunt dat ik zou kunnen noemen is de muziek - oubollige jaren 80 disco, dat kan en moet ook eigenlijk wel beter.
Al met al aanbevelenswaardig. Voor ons een adres om naar terug te keren.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Gisteren ons heerlijk laten verwennen in SAN Siro. Heerlijke verrassing op tafel, beginnen met een verassende antipasti, schotels met vis, vlees en verukkelijke pasta. Alles met liefde voor het vak en kwailiteit bereid door kok Timo, top!! De bediening is perfect, ontspannen en maakt de avond uit compleet
Alex P.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Afgelopen vrijdag heerlijk gegeten bij San Siro.
We werden hartelijk ontvangen en kregen een tafeltje op de bovenverdieping aangeboden. Meestal zijn dit de minder leuke gedeeltes in een restaurant maar niet bij San Siro. Ook deze ruimte is sfeervol ingericht met constant de bediening in het zicht .
De keus op de kaart was ruim. Je kon tevens keizen voor gerechten buiten de kaart om, wat we op het voorgerecht na gedaan hebben.
Alles was zeer smaakvol bereid. De porties waren ruim voldoende en er werden lekkere (dessert)wijnen geschonken. De bediening was super. Ontspannen, attent en deskundig!
Tot gauw San Siro!