San Siro

Oudkerkhof 9 3512 GH Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant San Siro

Geniet en beleef

Stijlvolle Italiaan in de binnenstad van Utrecht. Het is misschien een beetje een cliché dat de Italiaanse keuken puur smaakt, maar dan wel een bijzonder smakelijk cliché. San Siro is tevens de trotse bezitter van een grote collectie wijnen die vrijwel allemaal per glas te bestellen zijn.

Halve fles mineraalwater

Vrijdag en zaterdag 12:00 - 22:30

• Terras
Larissa M.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Echt een heerlijk diner gehad op Valentijnsdag! Alle tafels mooi versiert met rozenbladeren, echt super romantisch! Verder heerlijke hertencarpaccio vooraf, echt een aanrader! Ravioli als tussengerecht met coquilles. De ravioli met coquilles vond ik ook smakelijk maar ik vond de ravioli van mijn vriend met stoofvlees nog lekkerder. Mij laten verrassen met het hoofdgerecht, ook top en als toetje een karamelcake. Mijn vriend had de tiramisu en die vond ik nog lekkerder! Over het algemeen een heerlijk avondje gehad! Echt aan iedereen aan te raden en zeker voor herhaling vatbaar!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Een groot pluspunt is dat de bediening heel goed rekening hield met de allergieën van mijn vrouw. De bediening was heel begripvol en ging zeer flexibel om met de situatie door mooie alternatieven aan te bieden.
Larissa M.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Op Valentijnsdag wezen eten en het diner was echt super geslaagd! Rozenblaadjes op iedere tafel zorgde voor een super romantische sfeer, echt heel leuk gedaan! Vooraf de hertencarpaccio, echt een aanrader! Als tussengerecht de ravioli met vis maar ik vond de ravioli met stoofvlees lekkerder. Als hoofdgerecht ons laten verassen met een heerlijk stukje vlees en als nagerecht de amandelcake. De tiramisu vond ik alleen nog lekkerder smaken! Verder mooi decor, super vriendelijke bediening en genoeg ruimte tussen de tafeltjes. Het restaurant is absoluut een aanrader! Wij komen hier zeker nog een keer terug!
Hugo G.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
erg goed gegeten, fijne gerechten met zorg, prettige bediening en goede wijnen!
Peter A.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
We raakten hier na een dagje Utrecht verzeild, troffen het dat we zonder reservering een van de hoge tafels vooraan bij de bar konden krijgen, en beleefden een paar meer dan genoeglijke uurtjes met het 'proeverijmenu'. Van de antipasti tot de desserts: alles van uitmuntende kwaliteit. Een prima assortiment wijnen en dranken ook, met een grotere keuze aan grappa dan ik ooit ergens heb gehad.
Je wordt in San Siro vlot en amicaal bediend, het menu is vriendelijk geprijsd en het enige minpunt dat ik zou kunnen noemen is de muziek - oubollige jaren 80 disco, dat kan en moet ook eigenlijk wel beter.
Al met al aanbevelenswaardig. Voor ons een adres om naar terug te keren.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Gisteren ons heerlijk laten verwennen in SAN Siro. Heerlijke verrassing op tafel, beginnen met een verassende antipasti, schotels met vis, vlees en verukkelijke pasta. Alles met liefde voor het vak en kwailiteit bereid door kok Timo, top!! De bediening is perfect, ontspannen en maakt de avond uit compleet
Alex P.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Afgelopen vrijdag heerlijk gegeten bij San Siro.
We werden hartelijk ontvangen en kregen een tafeltje op de bovenverdieping aangeboden. Meestal zijn dit de minder leuke gedeeltes in een restaurant maar niet bij San Siro. Ook deze ruimte is sfeervol ingericht met constant de bediening in het zicht .
De keus op de kaart was ruim. Je kon tevens keizen voor gerechten buiten de kaart om, wat we op het voorgerecht na gedaan hebben.
Alles was zeer smaakvol bereid. De porties waren ruim voldoende en er werden lekkere (dessert)wijnen geschonken. De bediening was super. Ontspannen, attent en deskundig!
Tot gauw San Siro!
Liese B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Gezellig interieur, zeer warme ontvangst. Het eten zelf viel echter tegen. De gerechten op de kaart klinken vrij bijzonder, maar het lijkt alsof het restaurant zich wat verliest in de poging tot het creëren van speciale niet-alledaagse gerechten en combinaties, maar daar - mede misschien omwille van de zeer redelijke prijs - niet helemaal in slaagt.
Frank N.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Heerlijk gegeten bij San Siro. Uitstekende bediening, attent, prettig en professioneel. Groep van 6.
Hele mooie en prettige ambiance. Kan het aanraden.
Robbert K.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heel lekker eten, erg vriendelijk en gekwalificeerde bediening en fijne sfeer! Pas ontdekt en al 4 keer gegeten :-) Tip: huiswijn rood = top!
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Een tijdje geleden bij San Siro een borrel gehad: het was perfect geregeld. Personeel dacht mee, nam zaken uit handen en verzorgde de avond. Het eten was te gek, en het personeel behulpzaam. Super.
zas W.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Heerlijk gegeten vanavond. Met allerlei dieet eisen/wensen van mijzelf en mijn tafelgenoten (13 stuks waar er zeker 4 bepaalde dingen niet of juist wel aten) werd er extreem goed rekening gehouden. We hebben allemaal heerlijk gegeten en een geslaagde avond beleefd. Ook de wijnen zijn t proeven waard!
Stefan B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Wat een verrassing, creatief en lekker . Porties voldoende groot, bediening flex en leuk. Geen hoogdravend gedoe maar wel bijzonder
De tafel van Jan R.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Hetw as de eerste keer San Siro voor ons maar zeker niet de laatste. De gerechten waren stuk voor stuk erg goed
Eric P.
Heerlijk en verrassend eten. Mooie samenstelling aan gerechten in het verrassingsmenu. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Erg vriendelijke en goede bediening.
ljoeba V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Voor de eerste keer hier gegeten. Geweldige avond gehad. Vriendelijke ontvangst en aardige attente bediening. Goed wijnadvies en heerlijk gegeten. Komen zeker terug!
Denice V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Sfeervol restaurant. We waren gecharmeerd van de bediening. Heerlijke gerechten, kortom wij hebben genoten van deze avond!
Albert S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Voor de tweede keer hier gegeten. Na een eerste overweldigende ervaring waren de verwachtingen hooggespannen. Helaas werd dat niet helemaal waargemaakt. Dat had naar alle waarschijnlijkheid te maken met de drukte van deze avond. Als alle tafels en krukken bezet zijn is het erg vol in dit restaurant en heb je weinig privacy. De (kleine) tafels staan (te) dicht op elkaar en op zo'n avond krijg je het gevoel dat het maximaliseren van de omzet kennelijk het belangrijkste doel is. Dat is jammer want de keuken is echt goed. De gerechten zijn vol op smaak en de portionering is eveneens prima. Prijs/kwaliteit verhouding is ook in orde. Mijn advies: verwijder enkele tafels, daarmee ontstaat er meer rust en ruimte. Ik weet zeker dat gasten dan meer genieten, langer blijven en uiteindelijk ook meer besteden.
Mieke D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
een voor een smakelijke gerechten .
Een beetje ( heerlijk) brood kwam na 2 maal vragen
Verder echt gezellig en zeer smakelijk gegeten. Informeel, gezellig
Een aanrader
Frank Z.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Erg goede kwaliteit van het eten en de wijnen.
Professionele maar hartelijke en attente bediening, ruime zitplaatsen en een ideale ligging in het gezellige centrum van Utrecht.
Door dit geheel ontstaat in het restaurant een aangename gezellige, stijlvolle en gastvrije sfeer om in te dineren.
Evert L.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Niet alleen een heel goed restaurant, maar ook een perfect gastheer die ons wat laat op de avond leuk opving en nog lekker hapjes met zalige wijnen voor schotelde.
We hadden nu helaas geen tijd meer om uitgebreid te eten, maar wat we proeften en vooral de gastvrijheid maakt San Siro voor mij een zeer goed restaurant waar we nog vaker zullen komen.