San Remo

31-206372522

Meer informatie over restaurant San Remo

Marr T.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Regelmatig gegeten of afgehaald. Grote, heerlijke pizza's en heerlijke lasagne. Gezellige sfeer en vriendelijke bediening! Zeker een aanrader!
Irene 1955 V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Met een groepje pizza gaan eten. De pizza's waren erg groot. De pizza's met Parmaham waren goed gevuld. De kaas op de pizza quattro stagioni was niet erg lekker. De bodem van de pizza's waren een beetje slap. De bediening was aardig. Er ging weleens wat mis bij het bakken en dan kwam de rook het restaurant in. We hebben een gezellige avond gehad.
Bert H.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Gaaf tentje! Kom er al bijna dertig jaar! De pizza's, alle pizza's dus, zijn fantastisch, de ambiance is huiselijk en gezellig. De bediening is vriendelijk, tot aan de kat toe!
Olaf S.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2014
Lekkere pizza, maar niet heel bijzonder, vrij standaard pizzeria.
Bediening mag wel wat enthousiaster en interieur mag wel eens gemoderniseerd worden.
Giel S.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2014
Gezellig restaurant. Betaalbaar. Maar de kwaliteit van het eten kan net een stapje hoger. Desondanks hebben we wel lekker gegeten, maar het kon net iets beter. We hebben wel een gezellige avond gehad. Drank is ook redelijk van prijs..
Omdat het zo gezellig was gaan we nog wel een keer terug