San Pedro

• : Parkeerplaats & Valet parking

Maandag t/m Zondag

Johan M.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2013
In dit restaurant serveren ze de beste steaks van Amsterdam.
Heerlijk mals en zacht en prima van smaak.
De bijgeleverde patatten zijn ook heerlijk (groot en breed). De salade stelt niet veel voor, maar de smaak is goed.
De bediening spreekt soms alleen engels, en dat is een beperking.
De eigenaar/chef en de bediening zijn echter heel aardige toegankelijke mensen. Een prima eetadres dus. De ambiance is wat oubollig met planken plafond en muurschilderingen, maar de heerlijke steaks maken alles goed.
Peter1122 .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2012
wij hebben 6 mensen gegeten bij steakhouse san pedro 3 steek 3 maal specia was eggt lekker nog nooit zo lekker in nederland gegeten en de speribs was zacht en heerlijk
Laurencederooij .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2012
Bij San Pedro heb ik één keer gegeten en het viel heel erg tegen. We waren op zoek naar lekkere spareribs en zijn toen hier naar binnen gelopen. Op de vraag of de serveerster misschien nog bepaalde gerechten aan kon raden kregen we te horen dat het haar eerste dag was en dat ze geen idee had. Ik herken mij in de negatieve recensies hieronder: de spareribs waren niet echt lekker, droog en het was weinig. Sla was een lachertje en toen we vroegen om mayo bij onze frietes kregen we inderdaad mayo uit een zakje.