San Marino

Heereweg 212A 2161 BR Lisse Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant San Marino

Verse pizza’s waar je ofwel in het restaurant ofwel thuis uitgebreid van zult genieten. Bestellen en laten bezorgen is de gemakkelijkste manier maar je doet jezelf tekort al je het restaurant zelf ook niet eens probeert. Daar zullen ze je uitleggen welke gerechten de moeite waard zijn en maak je kennis met die zo typische Italiaanse sfeer en gezelligheid. Diversiteit en vers; alles in de Italiaanse keuken draaien om deze twee ingrediënten. Laat je inspireren door de kok en maak kennis met authentieke gerechten.

Meer informatie over restaurant San Marino

Dagelijks 16.00 - 23.00 uur