San Marino

• Terras
Voordelig
CTastekin .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Fijn ontvangen, heerlijk gegeten en goed voorgelicht, fijne sfeer, HEERLIJKE koffie ( Dutch Beans ) al met al, zeker de moeite waard
Gerrit M.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Het eten was flauw en smakeloos. Het was een lawaai van jewelste, wat ons heeft doen besluiten te vertrekken.De bediende was goede vrienden met een groep gasten, waardoor je niet werd gezien bij het stellen van een vraag.
We konden niet meer met elkaar spreken door het lawaai.
Een teleurstelling.
De salade vooraf was wel goed.
Ka57 .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Heerlijk om weer eens uit eten te gaan in je eigen woonplaats Harlingen.
Ik blijf de "pan"pizza heel erg lekker vinden. Mooie zachte zijkanten en een heerlijke vulling. Fruti di Mare. Heerlijk smakelijk. Van begin tot het einde. Bediening is correct en prettig. Er is ook een dag - pizza. Leuk om te nemen als we de volgende keer komen.
Ingeborg D.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2015
Het interieur is helemaal gemoderniseerd en deels vernieuwd, ziet er goed uit! We hebben hier heerlijk gegeten en gedronken en de rekening valt mee. Heerlijke dressing over het bakje salade!