San Marco

Bergpolderplein 5 3051 GA Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant San Marco

Italiaanse avond in Rotterdam Noord

Van simpele insalata tot aan de lekkere machtig Italiaans dessert, van koken weet de chef bij San Marco genoeg om jou een culinaire topavond te geven. Geniet van lekkere Italiaanse specialiteiten met natuurlijk een door de bediening aan te raden wijnen. Geniet van je Italiaanse avond in Rotterdam Noord.

Meer informatie over restaurant San Marco

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

• Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras
Rijntje1987 .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
Heel jammer dit!!!aardig wat Italianen al gehad in de omstreek,maar deze op advies van vrienden ook uitgeprobeerd!!begon heel goed.. lekkere broodjes met tapenade/olijfolie /kruidenboter van het huis.. begeleid Door een heerlijke Pinot grigrio, vooraf gorgonzola met funghi.. perfect!bruchetta's waren redelijk.. die met tomaat had iets gekruid mogen zijn!maar tot nu toe ... prima!!!toen kwam het hoofdgerecht, pasta met gamba's niets bijzonders qua smaak.. erg vlak! Pizza gorgonzola.. zag alleen geen gorgonzola of andere kaas.. proefde alleen maar pizzabodem en tomatensaus en salade gorgonzola was opzich oke en gaf nog een beetje kaas gevoel !jammer.. goede start ,hele vriendelijke serveerster,maar niet de smaken waar ik graag voor naar een Italiaan ga
Marcel120377 .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
Vanavond prima gegeten.
Vooraf schaaltje met 4 kleine broodjes, tapenade en ietwat gezoete olijfkleurige.
Vooraf fungi met gorgonzola en gehakte walnootjes en brochette, bestaande uit 4 goed geroosterde stukjes stokbrood met verschillende soorten beleg.
Als hoofdgerecht de spaghetti aglio E olio en melanzane a la parmagiana
Deze gerechten waren allemaal heel smakelijk en mooi gepresenteerd.

Als nagerecht een tiramisu en een kopje cappuccino, goed gezet met mooi opgeschuimde melk.
Bediening was zeer vriendelijk en heel attent. Kwam regelmatig vragen of het eten naar wens was en of we nog iets wilde drinken.
Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding
Ming Yin H.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Dit is een klein plaatselijk Italiaans restaurantje. Doordat het klein is en (vooral in het begin) niet erg druk was er voldoende aandacht van de bediening.
De dame was vriendelijk en attent.
We namen lasagna, pasta en pizza en alle gerechten hebben degelijk goed gesmaakt. Het was goed te merken dat er met verse ingrediënten is gewerkt. Verder eindelijk een Italiaans restaurant, die zuinig met zout en smaakversterkers (of kruiden) werkt, waardoor je na afloop niet de hele avond dorst hebt.
De prijzen zijn prima in verhouding met de geboden service en kwaliteit.
Als dit restaurant bij mij om de hoek zou liggen, zou ik er zeker vaker komen.
Erwin T.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2015
Je moet t weten te vinden , maar een leuk adresje. Hele attente gastvrouw en prima pizza en pasta. Wel wat koud in de zaak en ergens verwacht je toch wel een Paolo Conte/Eros Ramazotti in zo'n zaak :-) Helemaal geen muziek komt wat kil over.
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2015
Zeer vriendelijke bediening. Complimenten aan de gastvrouw. Pizza was oké. Gewoon lekker. Mag wel iets spannender. Wij komen zeker terug!
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2015
Met mijn 2 dochters uit eten. Pizza salami, spaghetti bolognese en lasagne. Simpel dus. Gatver. De tomatensaus smaakte muf en leek niet vers. De saus in de bolognese leek mij exact hetzelfde als de lasagne. Dat mag, maar betekent dat het even vies is. Service was vriendelijk maar niet heel attent. Setting een beetje shabby.
Kees B.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2015
Op nationale complimentendag weer eens met het gezin wezen eten bij San Marco... nou dat compliment verdient eigenaresse wel..
Heerlijk die gerechten....ditmaal gingen we voor de Pappardelle en Farfalle. Twee heerlijke pasta's. Hier proef je de liefde van de kok voor zijn Italiaanse keuken. De kids gingen voor lasagna en pizza. Altijd goed.
Als nagerecht de klassieke tiramisu en een speciale chocolade taart met vijgen.
Ingridou .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2015
Heerlijk brood met gemarineerde olijven bij binnenkomst. Bruschetta smaakt goed. De pompoensoep is lekker zo in de winter, maar valt wel wat zwaar. Pizzadeeg wat taai, maar de gegrilde aubergine erop was echt heerlijk. De zaak is klein en sober, maar de dame van de bediening zorgde ervoor, dat je heerlijk zit. Ze is attent en vriendelijk: echt super. Kortom voor n buurtpizzeria prima.
RuudvB .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2015
De pizza calzone was redelijk tot goed. Goed gevuld, maar weinig met kruiden gedaan. Lekker waren de vers gebakken broodjes die we vooraf kregen. Bediening is vriendelijk en adequaat. Jammer dat het koud was in het restaurant en een sfeervol achtergrondmuziekje ontbrak.
Eeeten .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2014
Twee pizza's hier afgehaald, een caprese en Siciliana maar slecht bevallen helaas. Er zaten zeer weinig ingrediënten op en wat er wel op zat was niet lekker. De paar stukjes ansjovis zaten vol met te harde en veel graten. De kaas en tomaten op de caprese waren ver te zoeken en de kaas die je proefde was taai en smaakte naar plastic. Echte missers dus.
We hebben vaker wel naar tevredenheid bij San Marco gegeten maar dit viel echt tegen. Het restaurant is klein, je zit wel erg dicht op elkaar. De bediening is wel heel aardig en in de zomer kun je buiten zitten op het plein. Voor de pizza's komen we voorlopig even niet meer terug.
Maggie .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
Wij komen al jaren bij deze pizzeria, het blijft nog steeds een verschrikkelijk leuk en goed restaurantje, vriendelijk personeel en waar ze je bij kunnen helpen doen ze wat ze kunnen.

De kruidenboter is ook erg lekker (zou het recept wel willen hebben.

Alleen bij het plaatsje bij het raam en deur is het vrij koud mede doordat de deur steeds open en dicht gaat.

Kees B.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2014
Uitgebreide kaart met bijzondere gerechten. Zeer goede kwaliteit. Pizza en vleesgerechten zijn echt heerlijk. Veel variatie in desserts. Cassata ijs is top!
Onwillekeurig blijf je hier lang hangen. Mede door de gezellige eigenaresse. Komen we zeker terug.
Duckfaas .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2014
Wij hebben gisteren weer eens lekker gegeten. Een met"liefde"samengesteld valentijnsmenu voor mij en voor mijn man een prima ossenhaas. Daarbij dronken wij een smakelijke verdicchio. Daarna een capuccino waarbij wij een zelfgemaakte limoncello mochten proeven.
Alles voor een goede prijs. Wij voelden ons er thuis. Complimenten voor Nathalie en haar personeel!
Nic V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2014
Zelden met zoveel plezier weer eens een recensie aan het schrijven. Op advies van vrienden die in de buurt wonen en hier wekelijks komen, hier gaan eten met kinderen en ouders voor afzwemmen dochter. Erg leuke buurt-Italiaan. Heerlijk voorgerecht (vitello tonato), niet droog (!) en tonijnmayo niet te vet. Heerlijke pizza's, diverse smaken. Mooi ijs voor de kinderen toe. Lekkere huiswijn rood en wit. Goede hete koffie. En...Peroni bier op tap. Zo hoort dat in een dergelijk restaurant. Uitstekende bediening (eigenaresse heb ik begrepen). Goed betaalbaar. Uitstekende prijs/kwaliteitverhouding. Hier komen wij graag weer in de (nabije) toekomst.
Maartje V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2013
San Marco is een heel prettige en vriendelijke buurtpizzeria waar we sinds een aantal jaar graag komen. Voor een buurtpizzeria doen ze een aantal dingen erg goed: de prijs en kwaliteit zijn bovengemiddeld en er wordt veel zorg besteed aan het eten (alles uit eigen keuken) en de service.

In overleg heeft de eigenaresse vandaag een lekkere glutenvrije pizza weten te serveren en ook daar weer alle zorg aan besteed. We bevelen San Marco van harte aan!
Tulipan .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2013
Wat hebben wij een fantastische avond gehad. Heerlijke verse perfect bereide gerechte. Prijs kwaliteit is top ! Inrichting is authentiek rustiek, maar laat je niet weerhouden, je komt om te eten. In de zomer zit je op n lekker plein terras buiten.
May E.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2013
Wij hebben op donderdag avond gegeten bij San Marco ,de pizza's zijn heel goed warm ,heel vers ,alleen waarvan 1 pizza is veel te zout ,de inrichting is heel gezelig ,servies is goed ,maar wij komen wel nog een keer terug om andere dingen te gaan proberen.
Famvana .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2013
Voor 6 personen gereserveerd om te eten. Dat was een goed idee want de hele zaak zat vol, ook nog veel afhalers. Ondanks de drukte een vlotte en vriendelijke bediening. Jammer dat het een beetje fris in de zaak is, we zaten vlakbij de deur en die ging regelmatig open. Voorgerecht zomersalade met geitenkaasje was een heerlijke combinatie, maar ook de courgettesoep en vitello tonnato waren prima. De gegrilde tonijn was net niet rose, maar smaakte prima, evenals de pasta met boerenkip en de ravioli di patate. Fijn dat veel gerechten ook in een kleine portie geserveerd worden. Als nagerecht werd de citroencake aanbevolen, een goed advies, ook mooi geserveerd met een ijsbolletje. Ten slotte de cappuccino als afsluiter van een heerlijke maaltijd tegen betaalbare prijs. De kaart biedt voor iedereen wel iets lekkers, we komen hier zeker weer terug.
De T.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2013
Lekker, niet duur, goede wijn en gezellig.
Plezierige service, geen kouwe drukte, leuke locatie.
Geen muziek, yeah!
Wat wil je nog meer?
DGRN .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2012
Met 2 personen gegeten op een doordeweekse dag.
Gevarieerde Italiaanse menukaart met oa pizza. De bodem is kwalitatief goed. De prijzen van de pizza's varieren van 7,50 - 10 euro en ze zijn prima belegd. Zeer vriendelijke en correcte bediening. Eenvoudig, maar gezellig interieur.