San Marco

6,7
6,7
Maarten M.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Eten is heerlijk. Niks aan te merken van voor gerecht tot hoofdgerecht en nagerecht.goede service. Let op dat er wel beperkt kinderen stoeltjes zijn. Dus bel van te voren.
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Omdat we gisteren met een groepje van 5 onvoorbereid op zoek waren naar een restaurantje en ik volle zaken en veel discussie verwachtte toch maar hier naar binnen gelopen, omdat we langs kwamen. Ik verwachtte niet veel en dat klopt ook wel. Grote, donkere zaak met iets te lage tafels. Bediening is vriendelijk, soms lastig te bereiken, vanwege de grootte en drukte. Een duidelijke plus was dat, toen ik vroeg of er ook nog advocaat bij de dame blanche kon, een heel limonadeglas advocaat kwam ! De caprese vooraf was prima, de scaloppina San Marco was nogal vlak, wat je niet verwacht van een gorgonzolasaus. De aardappeltjes waren lauw, de salade
niet merkbaar aangemaakt. Ook de disgenoten vonden hun gerechten wel aardig maar niet meer dan dat
PAR18196 .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Gister weer eens een hapje gaan eten bij San Marco. We zaten in de serre, waar ook een grote groep zat. Ondanks dat kwam het eten snel en was het overheerlijk. De bediening was uitermate vriendelijk en behulpzaam. Kortom komen wij zeker terug bij San Marco!
Marian S.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Wij waren met 2 volwassenen en 6 kinderen onder de 10. Hebben 5 kwartier op onze pizza' gewacht. De nieuwe kok zou eerst de makkelijke dingen doen. Hoe moeilijk is het om 8 pizza's te maken? Ook kwam er niemand meer langs voor een 2de drankje. De entourage achterin de zaak is erg armoedig. Wij zijn klaar met deze tent.
Keeslau .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Vooraf waren we gewaarschuwd dat het hier lang kan duren voor je geholpen wordt, maar dat weet de eigenaar van het restaurant ook vanwege de terugkerende kritiek hierop. Ik was vooral benieuwd naar de volgens het restaurant authentieke gerechten uit met name Sicilië. Ik heb ze niet gevonden en ook het bedienend personeel heeft het me niet kunnen vertellen. Gewaarschuwd door de recensies hebben we direct aangegeven dat we niet lang wilden wachten op de gerechten vanwege de kinderen in het gezelschap.

Op een rustige avond hebben we helaas toch erg lang moeten wachten op het eten. Toen we er enkele keren om gevraagd hadden werd na een uur gezegd dat de kok bezig was met de gerechten. Hoe is dat toch mogelijk. Ik vind het erg storend als een restaurant dat al zo lang bestaat dezelfde fout blijft maken, ook als ze er nog nadrukkelijk op wordt gewezen.

Dan het eten waar je toch ook voor komt. Ik had gekozen voor Spaghetti Marinara en die was smakelijk. Niet buitengewoon maar wel wat je van een Italiaanse kok verwacht. Het restaurant vind ik erg donker en geeft me geen gevoel uit te zijn.

Het was dus het laatste bezoek aan dit restaurant.
Janssen68 .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
Gisterenavond met 9 personen gegeten bij San Marco, dit was ook meteen de laatste keer. De bediening had de zaak niet onder controle. Twee uur moeten wachten op het hoofdgerecht, drankjes werden vergeten enz. Na afloop werd ons gevraagd of het gesmaakt had, eerlijk antwoord gegeven, de tonijn was doorbakken en overgoten met (veel te veel) olijven. Witte wijn saus was niet aanwezig (stond wel op de kaart). Serveerster bood haar excuus aan en heeft een drankje van de zaak aangeboden.

Vorig jaar de zelfde soort ervaring daar gehad, maar toch eigenwijs geweest om het voordeel van de twijfel te geven.
Caro197100 .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2015
Ik kom hier standaard als ik lekker pasta wil eten inmiddels weer een tijdje geleden dus ik kom snel weer is eten! Leuk zaakje beetje ouderwets maar heel knus. ik ben fan van de 4kazen pasta! Maar de pizza's zijn ook prima! Tot snel!
Theodorus T.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
Populaire Italiaan die hier al sinds mensenheugenis zit. Donkere zitjes in het restaurant, meer licht in de patio achterin. Nogal gedateerd allemaal, maar het heeft ook weer zijn charme. Voor de verandering eens geen pizza, maar steak met rucola en parmezaan. En die smaakte best goed, in combinatie met aardappeltjes en groenten. Ook de pizza en vis van de disgenoten was prima. Jammer dat de bediening wat traag is, maar dat zal wel Italiaans zijn...
Jcavanbeynum .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2015
Wat een slechte service! Al jaren komen wij met enige regelmaat bij dit restaurant. Helaas is de laatste tijd de bediening niet meer wat het geweest is. Onvriendelijk en onverschillig. Na het eten koffie besteld die maar niet kwam. Uiteindelijk kwam een serveerster langslopen en vroeg in het voorbijgaan: jullie hadden toch niets meer bestel?" Toen wij bevestigend antwoordden zei ze: "toch niet bij mij?". We hebben de rekening maar gevraagd. De bon werd, met houder, op de tafel gegooid. Even maar geen San Marco meer.
John0476 .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2015
Bij SAN MARCO gegeten na tijd geleden het was weer super vooraf carpaccio genomen zalig en vers hoofdgerecht pizza italia n mijn vrouw pizza Raffaele super. Bedining snel en vriendelijk wij kom snel terug.
TerencesN .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Een echte italiaan in de keuken en dat proef je. Ik koos voor de Pizze Uovo (belegd met ham en ei) mijn vriendin ging voor de vertrouwde Margherita. Beide pizza's bevielen erg goed. De bodem lekker dun en knapperig en de tomatensaus was goed in verhouding met de rest van de ingrediënten. De bediening was in orde. Ze lieten nergens steken vallen, maar verder was die niet heel bijzonder. De inrichting is donker en gezellig. Met de tafels geplaatst in houten nisjes is het perfect voor een romantisch dinertje. De aankleding is wat rommelig maar als je gewoon met elkaar bezig bent is dat ook niet zo belangrijk. Ik heb heerlijk gezeten en gegeten bij San Marco!
Le_thierry .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2014
Bij binnenkomst wilden wij in een booth zitten, maar dat mocht niet omdat dat voor zes personen was. Dit terwijl de zaak zo goed als leeg was.
Het eten was goed, bijzonder goed zelfs. Iedereen had pizza.
De bediening was erg onvriedelijk tijdens het eten en wilde ons zo snel mogelijk de deur uit hebben.
Ben maar overgegaan op de bestel service van San Marco, de bezorgers zijn een stuk vriendelijker en de pizza is even goed.
Martin K.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2014
Een italiaan dat een begrip is in Delft. Eten is gewoon goed aan de hand van de prijs...zowel pizza als pasta. De bediening altijd zeer vriendelijk en de entourage voelt aan als een oubollig Italiaans restaurant.

Uiteraard is daar niks mis mee. San Marco zal ik altijd bezoeken als ik even snel iets wil eten. Prima!
Tamara K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2014
Jaren trouwe gast bij San Marco nooit wat aan te merken. Afgelopen woensdag gegeten komen nooit meer terug. Agressief en brutaal personeel. Eten ronduit slecht
Annemo0n .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2014
San Marco is niet het eerste pizza-restaurant wat tegen viel. Mijn pizza was lekker, maar de pasta van mijn tafelgenoot was echt niet goed. Sowieso stond er niet op de kaart dat het vol met champignons zou zitten, waarna hij zijn bord had geruild met iemand anders. Dit moest wel, omdat de bediening niet te vinden was. Het duurde erg lang voordat er afgeruimd was, en het (lekkere) kruidenbotertje met stokbrood waren ze ook allang vergeten. Er is geen achtergrondmuziek en de banken zitten ook niet zoals thuis, waardoor het wachten alleen maar langer lijkt te duren.
Huiswijn was overigens prima te drinken.
Kirsten R.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2014
Gezellig uit eten met de familie dachten we.
Na een half uur werden dan eindelijk onze drankjes opgenomen en kregen we een kaart. Voorgerecht liet vervolgens nog een uur op zich wachten. Dit smaakte overigens niet slecht. Na een uur maar weer gevraagd waar de hoofdgerechten bleven we hadden een kind van 3 jaar mee en we hadden zelf inmiddels ook wel trek en het geduld raakte op. Maar onze hoofdgerechten zouden gemaakt worden na een andere tafel waar ze nu mee bezig waren (die nog veel later binnen waren gekomen ook trouwens) .
Het irritante van alles was eigenlijk de reactie van het personeel die wilde in discussie en vond het allemaal wel meevallen . Wij zijn zonder het eten van de hoofdgerechten de deur uit gegaan. En zullen hier ook nooit meer komen. Bizar slechte service
TvW .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2014
Een gezellige zaak, prima eten en heerlijke huiswijn!
Als voorafje stokbrood en huisgemaakte kruidenboter. Heerlijk !
De Scampi marinara was heerlijk van smaak , wat meer werk mag er gemaakt worden van de bijbehorende salade, daarentegen weten ze hier hoe ze aardappeltjes moeten bakken.
Jammer dat er verschillende mensen aan tafel komen bedienen of vragen en dat daar bovendien zo'n groot verschil in kennis en bij zit.
Ik kom zeker nog eens terug
Chertje .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2014
Al jaren vaste klant. Lekker eten voor een leuke prijs en dat zijn denk ik veel mensen met me eens. San Marco zit namelijk bijna altijd vol, zelfs doordeweeks. De pizza's zijn bijna altijd goed en altijd zeer rijkelijk belegd. Helaas gaat er wel vaak wat fout met de pizza's als je aanpassingen doet buiten het menu. Daarvoor opletten of de bediening je goed heeft begrepen. (geen ei ipv ui bijvoorbeeld haha) San Marco heeft een hele gezellige sfeer en leuk personeel.
Pieter H.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2014
Dit drukke Italiaanse restaurant ziet er zo uit als je al decennia verwacht van een pizzeria: veel donkerbruin, bekende mediterrane details en het gebruik van Italiaanse woordjes als met de gast wordt gesproken. Dat de pizzapakker (die het vak zeer goed verstaat) heel vaak buiten met een sigaret voor de deur staat, is niet echt reclame, vinden wij. Als hij ook de bakker van het brood is, dat tegen betaling met kruidenboter op tafel komt, verdient hij een pluim. Wat een zalig, knapperig brood! De portie olijven is qua smaak acceptabel, maar wel prijzig. Pizza en pasta zijn goed en de jongeman in de bediening is erg gastvrij, snel en attent. Jammer is dan de mevrouw (eigenaresse?) die kortaf is en zegt dat je "mag meelopen" als je wilt pinnen en die je verder nauwelijks een blik waardig gunt als je een complimentje maakt over het eten. We vinden het een gemiste kans dat niemand je gedag zegt als je de zaak verlaat. We gunnen ze een herkansing omdat pizza en pasta hier wel erg goed smaken.
Miekemo .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2014
Na eerdere goede ervaringen weer naar San Marco. Helaas viel het nu erg tegen. De pizza was erg slap en de pasta met champignons was echt een flauwe hap. Zeer weinig champignons. Serveerster luisterde niet naar ons antwoord op haar vraag of het had gesmaakt. Wij opperde voorzichtig: "het viel een beetje tegen". Geen enkele reactie. Jammer. Vandaar geen fooi en deze teleurgestelde reactie.