San Marco

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
7,2
Rik B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Het eten was veel en vet. Weinig smaak. Lang wachten. De kaart is al jaren lang het zelfde. Wilden het na een jaar weer eens proberen maar wederom teleurgesteld.
Emieltjuh .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Heerlijk pizza gegeten. Superleuke Italiaans restaurant . Ben je in de buurt dan is San Marco in Doorn een aanrader. Verblijf je in Hotel Zonneheuvel dan loop je in 20 minuten naar het centrum van het plaatsje Doorn.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Heerlijk pizza gegeten. Superleuke Italiaans restaurant . Pizza perfect, wijntje lekker, zelf gemaakte tiramisu verrukkelijk. De ambiance is simpel maar goed. Ben je in de buurt dan is San Marco in Doorn een aanrader. Verblijf je in Hotel Zonneheuvel dan loop je in 20 minuten naar het centrum van het plaatsje Doorn
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Hier op 8 juli 2016 heerlijk gegeten. Toen we binnen kwamen herkenden wij restaurant van een eerder bezoek, dat ongeveer 1 jaar geleden was geweest.
Het interieur is eenvoudig, maar netjes. De bediening is wat rommelig, omdat er steeds andere mensen aan je tafel komen en zij dezelfde vraag stellen.
Maar daar staat tegenover dat het eten gewoon erg goed en lekker is. De hoeveelheid is aan de hoge kant, maar als er een jong iemand zou komen, kan deze de portie makkelijk op, Voor ons was dit teveel. Echt een lekker restaurant waar je graag terug zou komen.
Bij het afscheid kreeg de dame ook nog een roos aangeboden. Leuk idee.
Annemiek M.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Eten afgehaald en was echt super lekker en verzorgd. Heerlijke schnitzels en pizza. Lekkere bijgerechten. Met liefde gemaakt en dat proef je!
WVB60 .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
2 maanden geleden per ongeluk een verkeerde pizza bij het afhalen meegekregen. Eigenaar herinnerde zich dat bij ons volgende bezoek en de pizza margherita en de pizza marinara speciale, allebei top, waren gratis!!! Ook nog lekkere broodjes kruiden oter en een flesje merlot erbij! Waar vind je in 2015 nog deze service!! Kortom een aanrader!
Rick K.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2015
We hadden op andere recensies gelezen dat de porties groot waren. Dat is niets te veel gezegd. We hadden een mixed Grill en een Kip met kerrysaus. In beide gevallen moesten we ons best doen om het op te krijgen. Daar houden we van. Daarbij was de kwaliteit ook nog eens uitstekend. Verder een vriendelijke bediening, een prima sfeer en ook gratis parkeren aan de achterzijde. Helemaal Top dus.
Irene K.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Prima en attente bediening, grote porties.

Tomatensoep lekker, wel heel simpel opgediend. Dit geldt ook voor de melanzane, gewoon in het overschaaltje op tafel. Geen garnering of mooi servies.

Rib-eye met pepersaus goed gegrilld, zalmforel uit de oven was kansloos tegen de smaakexplosie van ui, groenepaprika en tomatensaus. Zonde van de mooie vis. Garnituur voor beide gerechten hetzelfde. We hebben se weinig Italiaans aan kunnen ontdekken.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
Naar aanleiding van de recensies hier op zaterdag 6 september gegeten. Na een hartelijk ontvangst mochten we kiezen waar we ons wilden settelen. Op het terras aan de achterzijde of gewoon binnen. Gekozen voor binnen, omdat de temperatuur in de avond toch wel snel afkoelt.
De dame die ons bediende was, naast mooi en alert ook goed en zorgzaam.
Gekozen voor een heerlijke fles Barbera met voor mijn partner een voorgerecht Carpaccio di Tonno. Deze smaakte verrukkelijk en was echt heel goed gevuld. Zelf nam ik gebakken Sardines. Deze smaakte buiengewoon goed. Goed gezouten en gekruid, maar niet te veel.
Als hoofdgerecht had mijn partner Bistecca di Manzo. Volgens haar verrukkelijk van smaak. Zelf had ik een entrecote Palermitana. Dit grote stuk vlees was goed gebakken en smaakte verrukkelijk. Dit werd gecompleteerd met drie sausen, die ik niet heb aangeraakt, omdat de smaak van sausen vaak overheerst en dan de vleessmaak ondersneeuwt.
Dit alles werd nog eens aangevuld met een garnering op je bord, Aardappel, gevulde champignon en andere kleine hapjes. Daarnaast nog een schaal met een salade en een portie frites.
De hoeveelheid eten die je krijgt is overweldigend en echt voor een normaal mens veel te veel. Toen we dit dan ook aan de dame meldde, gaf zij aan dat dit vaker een "klacht" was, maar dat de eigenaar nooit zou willen dat er mensen weggaan die niet voldoende te eten hadden gehad.
Wat wel weer leuk is dat je een "doggie-bag" kan meekrijgen met de resten.
Dit is een zeer goede Italiaan, waar je heel gezellig kan zitten eten en waar het eten uitstekend is. Mijn complimenten.

Jos V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2014
Met z'n achten heerlijk gegeten op het gezellige terras. Voorgerechten o.a. aubergine uit de oven, uiensoep, carpaccio allemaal ruime porties en prima van smaak. De hoofdgerechten o.a. grote garnalen, mixed grill, pasta en lamsbout. Echt super grote porties, je schrikt wanneer je een voorgerecht hebt genomen. Maar ook hier prima bereid, zeer mals vlees, uitstekende gamba's. En dit alles voor een mooie prijs. Bediening erg vriendelijk en attent. Het zat goed vol maar dit had geen gevolgen voor de wachttijden. Een aanrader !
Midegi .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2014
De pizza's waren lekker en groot, maar wel een beetje te zout. Ik hou van zout eten, maar dit was zelfs voor mij echt op het randje. Hoorde gasten aan de tafel naast ons er over klagen... Maar verder dus lekker, rijkelijk gevuld en de bodem niet te dik.
Zeer vriendelijke bediening in een echt dorpsrestaurant/café.
MariannedeBaar .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2014
De beste pizza in town. We halen er heel vaak onze pizza's, want in Doorn en Driebergen zijn er geen betere, is onze mening.

We hebben er maar 1 keer ter plekke gegeten, want dit restaurant is niet bijster mooi. Ik verbaas me steeds als ik mensen op het rommelige, ongezellige terrasje zie eten. Service is ook niet bijzonder.

Voor afhaal pizza wel een prima plek!
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2013
met 6 personen heerlijk gegeten. Zeer vriendelijke bediening en goede service. Verschillende voor- en hoofdgerechten gegeten, alsook pizza...alles even heerlijk. Zeker een aanrader!!
Fijnproeve R.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2013
Op zaterdag gegeten, zeer onvriendelijk te woord gestaan door de eigenaar, die ons nit mis te verstaan gaf dat er geen tafel meer vrij was, alleen buiten. Op het ongezellige slecht onderhouden terras ruim 45 minuten op 3 pizza's gewacht. Afhaal gaat hier blijkbaar voor De drankjes kun je zelf beter binnen bestellen of meenemen, want de bediening denkt er niet aan en laat zich weinig zien. Pizza's waren OK maar verder geen aanrader!!
WilB .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2013
Op een zaterdagavond hebben we hier met een uit 14 personen bestaand gezelschap gegeten. Bediening was vlot en het eten kwam op een plezierige en informele wijze op tafel.
Het voorgerecht, de antipasto San Marco bestond uit diverse (Italiaanse) vleeswaren en enkele tapasachtige broodjes met ansjovis e.d. Erg smakelijk en goed. Mijn hoofdgerecht was zalm uit de oven met knoflooksaus. Lekker alleen een beetje veel saus. De tournedos in gorgonzolasaus zag er goed uit en was volgens partner perfect.
Begrijpelijk dat alle tafels bezet waren. Diverse gasten, die niet gereserveerd hadden werden weggestuurd. Maar er is hoop; volgens geruchten wordt de ernaast gelegen bar er binnenkort bij getrokken. Kan misschien het sanitair ook een beetje uitgebreid worden.
Kiema M.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2012
Voor lekker Italiaans eten ben je hier aan het juiste adres. De pizza's zijn er zoals je van een pizza mag verwachten. De bodem is niet te dik, de tomatensaus is op de juiste manier op smaak gebracht en werkelijk waar alle pizza smaken zijn er heerlijk.De carpaccio is er ook een aanrader. Niet te veel poes pas en bereid met heerlijke olijfolie. De kwaliteit van de olijfolie is er vanaf te proeven. De pasta's zijn hier ook heerlijk. Mijn voorkeur gaat uit naar de tagliatelle in roomsaus met champignons. Super gezellig restaurant met vriendelijk personeel die je van harte welkom heten.
Luxecampeerder .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2012
Erg druk. Dus is reserveren verstandig. Wij hebben allebei menu B als aanrader van de chef gekozen. Vooral de tournedos was erg lekker, echt goede aanrader van de chef. Goede prijs kwaliteit verhouding
Theo K.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2012
Langs de binnenwegen in Frankrijk tref je altijd van die kleine restaurantjes aan waarvan je blind weet dat je er goed kunt eten. Klassiekers, altijd goed bereid, goede service en een nette prijs.

San Marco is ook zo;n restaurant, maar dan van het Italiaanse soort. Geen poespas, je vindt er wat je zoekt. In hun geval pasta, pizza en andere traditionele Italiaanse gerechten. De beide broers die het restaurant runnen ontvangen je altijd met open armen. Het eten is er goed, geheel in de stijl van Italiaanse restaurants zoals je die vroeger overal in NL aantrof. Geen upscale gedoe, gewoon wat je verwacht. Van dat soort eethuizen kun je eigenlijk nooit adresjes hebben en San Marco hoort zeker in het rijtje thuis!

Tip; vanaf de afrit Maarn van de A12 is het maar 5 minuten rijden naar dit adres. Het is dus ook een prima stop-over.