San Lorenzo

Leidsevaart 338 2014 HK Haarlem Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 39.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Carparccio
      Ensalada caprese
      Vissoep
  • Hoofdgerechten
    • Kalfsoester in een gorgonzolasaus
      Tongfilet in een spinazieroomsaus met pasta
      Pizza naar keuze
  • Nagerecht
    • Tiramisu
      Dame Blanche
      Limoncello

Speciale deals

-30% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant San Lorenzo

Italiaanse avond met een knapperige korst

Zoek je een plek in omgeving Haarlem waar je de beste en meest knapperige pizza kunt eten? Dan ben je waarschijnlijk op zoek naar San Lorenzo. Bij deze Italiaan kun je niet alleen de beste pizza maar ook zelfbedachte Italiaanse gerechten, met vis, vlees maar ook voor de vegetarische gasten! Krijg heimwee naar het vakantieparadijs in Italië en geniet van de heerlijke specialiteiten van Zuid-Europa aan de Leidsevaart in Haarlem.

Meer informatie over restaurant San Lorenzo

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant San Lorenzo

Lai O.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten, de bediening was goed en vriendelijk. Wij komen zeker terug.
Heleen B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Top kok , heel lekker gegeten.
Inrichting zeer gedateerd,wat jammer is.
Katja B.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Was weer heerlijk. Mijn ouders getrakteerd op etentje. Was geslaagde avond
Ozden T.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Hier voor de 2de keer gegeten, nu met gezin en gebruikmakend van de AH-restaurantactie (die zegels heb je zo gespaard).
Kwaliteit was weer goed, o.a. de carpaccio, de verse pasta (rechtstreeks uit Italie) met goed/lang doorgekookte tomatensaus. Pasta was perfect al dente.
Ikzelf nam (weer) de fameuze kalfsmedaillons met gorgonzolasaus; de kinderen hadden ook lekkere pasta.

We komen weer graag terug (met of zonder bon).
Sylvia L.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Dit restaurant ligt nogal afgelegen, maar vedient veel clandisie. Erg goede kwaliteit van eten!!
Lauren F.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
The inside of the restaurant is a bit dated and dirty. My husbands lasagne smelled and tasted like dog food, totally inedible. And my pasta was undercooked and almost crunchy. Nightmare dinner. The only nice thing about our meal was leaving.
Jim S.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Foto's zijn wat verouderd, restaurant ziet er prima uit! Ook was het eten goed en de service prima. Met de 30% korting via iens waren we voor 3 gangen voor 2 personen 44 euro kwijt.
S. W.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Prettig restaurant, heel vriendelijk personeel en het eten was echt heerlijk. Niets op aan te merken, een 10.
Mijn partner en ik hadden een carpaccio, zoals die hoort te zijn. Verder malse kalfsoester met een pittige saus. Ook het nagerecht, voor de een tiramisu en de ander dame blanche, was erg lekker. Ook de koffie was goed.
Patricia S.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Voortreffelijke en fijne keuken. Wij namen o.a. een lint pasta met Zalm en peperroomsaus, smullen! Ook de mooie Merlot was een traktatie. Komen terug.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
heerlijk weer genoten van de pizza en de gezelligheid. Tot een volgende keer
Evelien B.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Heerlijke pizza's en pasta. Zeer vriendelijke bediening en lekkere wijn, goede prijs kwaliteit verhouding. Wij komen zeker terug!
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Dank voor de feestelijke dessert. Ik heb een fijne verjaardag gehad
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Ik kom er meer dan 17 jaar en ze hebben er de lekkerste pizza's. Vriendelijke bediening. Maar ik zou de inrichting van restaurant anders indelen. En meer activiteiten doen, om de buurt meer aan te trekken. Formule moet je soms ook aanpassen om goed te kunnen profileren met andere restaurants.
stefan-souisa .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Het voorgerecht, carpaccio en garnalen was lekker, sliptong was ook lekker maar weinig en dessert (Tiramisu) was heel goed.
Jammer dat het zo druk en rumoerig was door een kinderfeestje maar verder was het OK!
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk gegeten! We konden kiezen uit 2 voor-, hoofd- en nagerechten. Vriendelijke bediening en kok. We komen gauw weer een keer terug!
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Wij komen hier wel eens meer, gezellig, zeer goede kok/keuken, lekker wijn. Kortom een zaak waar wij graag terug komen.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Wij waren aangenaam verrast door de vriendelijke bediening en het lekkere eten. Uitstekende kok! Het drie gangen menu is een aanrader.Wij komen zeker nog eens terug!
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Dit restaurant is onlangs lekker opgefrist, wij komen hier graag, mede ook door de kok die erg lekker kookt. Ook de bediening is prettig, goede glazen wijn, nogmaals heerlijk eten!
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Prima plek om niet al te luxe heerlijk te eten. Hard werkend sympathiek echtpaar dat enorm , maar niet overdreven, hun best doet het naar je zin te maken.
Eten is meer dan prima. Aanradertje.