San Lorenzo

Leidsevaart 338 2014 HK Haarlem Nederland Kaart

Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant San Lorenzo

Italiaanse avond met een knapperige korst

Zoek je een plek in omgeving Haarlem waar je de beste en meest knapperige pizza kunt eten? Dan ben je waarschijnlijk op zoek naar San Lorenzo. Bij deze Italiaan kun je niet alleen de beste pizza maar ook zelfbedachte Italiaanse gerechten, met vis, vlees maar ook voor de vegetarische gasten! Krijg heimwee naar het vakantieparadijs in Italië en geniet van de heerlijke specialiteiten van Zuid-Europa aan de Leidsevaart in Haarlem.

Meer informatie over restaurant San Lorenzo

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant San Lorenzo

Peter D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Wij komen hier wel eens meer, gezellig, zeer goede kok/keuken, lekker wijn. Kortom een zaak waar wij graag terug komen.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Wij waren aangenaam verrast door de vriendelijke bediening en het lekkere eten. Uitstekende kok! Het drie gangen menu is een aanrader.Wij komen zeker nog eens terug!
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Dit restaurant is onlangs lekker opgefrist, wij komen hier graag, mede ook door de kok die erg lekker kookt. Ook de bediening is prettig, goede glazen wijn, nogmaals heerlijk eten!
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Prima plek om niet al te luxe heerlijk te eten. Hard werkend sympathiek echtpaar dat enorm , maar niet overdreven, hun best doet het naar je zin te maken.
Eten is meer dan prima. Aanradertje.
Hetty K.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Klein maar gezellig , alleen dat je geen kaart krijgt om in te kijken. Het werdt mondeling medegedeeld erg jammer.het eten was erg goed en meer dan genoeg . Als de gelegenheid zich voor doet komen we nog eens terug.
Grietje T.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Een hartelijk ontvangs, zelfs van de kok. Olijven waren wel oud geserveerd volgens mij. Kalfsoester en vis waren prima. Carpaccia en de mosselen als,voorgerecht,ook. Dit was een AH actie.
annemarie B.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
het was weer heerlijk
Klaas N.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Zaterdag 26 augustus hier met een IENS-deal gegeten. Het was een soort van uitgesteld bezoek, daar we er eerder voor een gesloten deur stonden, omdat ik zo dom geweest was om me toen volledig in de datum te vergissen.
We hadden een mooie plek bij het raam met zicht op de drukke weg en de Leidsevaart. De stoelen zaten prima, met een rugleuning die doorloopt tot aan het zitgedeelte. Een goede steun voor mijn onderrug. De ruimte is gezellig ingericht met sfeervolle foto’s en moderne kunst.
De aanvang van de avond verliep wat merkwaardig. Normaliter wordt er eerst gevraagd wat je te drinken wilt hebben, maar nu kregen we gelijk de menukaart aangereikt. Daarom zelf maar wat besteld: ijsthee voor mijn lief en een Leffe Blond speciaal bier voor mezelf. Dit bier blijkt net als de Tripel van Leffe een sinaasappel afdronk te hebben. Best wel lekker.
Mijn partner wilde graag als voorgerecht de kreeftensoep, maar helaas was die niet leverbaar. Als verklaring werd gegeven dat men bezig is de kaart te vernieuwen. Daarop besloot zij de mosselen in pikante tomatensaus te nemen. Echter niet nadat we eerst warm brood met kruidenboter en pittige olijven hadden genuttigd. Die olijven leken te zijn gedompeld in een sambalsaus. Best lekker eigenlijk. De mosselen waren supergroot en ook smakelijk heb ik begrepen. Mijn voorgerecht was de klassieke carpaccio met rucola, Parmezaanse kaas, pesto en pijnboompitten. Die carpaccio was heel erg groot en heerlijk.
Als hoofdgerecht besloot mijn disgenote de grote gamba’s te nemen en groot waren ze zeker: 5 zeer uit de kluiten gewassen jongens (of meisjes). Keurig kreeg ze daarbij een bak met water en een schijfje citroen, om haar handen te reinigen. Daarbij ook een volgens haar heerlijke pasta. Die kreeg ik ook, maar heb daarvan niets genomen omdat dat voor mij te veel was. Ik opteerde voor de ossenhaas met pikante tomatensaus en warme groenten (witlof, sugar snaps, rode paprika, doperwtjes en mais). Het vlees was prima medium bereid en lekker mals en sappig. Jammer dat ik niet al het vlees op kon. Ik ben nu eenmaal geen grote eter. Ook de variatie in groenten was zeer goed.
Voor het dessert besloot mijn gezellin - meen ik – karamelijs te nemen. Dat vond ze echter niet zo lekker. Mijn coupe daarentegen was voortreffelijk. Heerlijk frisse sorbet limoncello-, citroen- en vanille-ijs.
Hoewel er slechts een meisje in de bediening stond en een kok in de keuken, werd alles op tijd geleverd. Het was deze avond ook opvallend rustig voor een zaterdagavond. Maar hoe zou het gaan bij een vol restaurant?
Marijke H.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Eten was perfect. Jammer dat de locatie wat minder is maar het eten doet er niets voor onder.
Ideaal de auto te parkeren.
Bediening uiterst vriendelijk
Inrichting heeft beurtje nodig maar dat gebeurt komende weken .
Voor herhaling vatbaar.
Natasja B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Knus restaurantje.
Service was goed, vriendelijk personeel.

Eten was lekker, alleen de carpaccio was erg droog en miste veel dressing.
Prijs voor het eten is best duur voor de hoeveelheid wat je krijgt..
janine K.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Met z'n vieren hier gegeten met AH-kaarten. Ondanks dat heel vriendelijk ontvangen. Keuze uit twee menu's die ook onderling te combineren waren. Heerlijke, romige vissoep vooraf. Ook carpaccio en salade waren erg lekker. Hoofdgerechten met gorgonzolasaus waren ook zeer smakelijk. Mooie grote schaal met groenten en aardappeltjes erbij. Tiramisu was heerlijk luchtig. Alles was heel verzorgd met mooi opgemaakte borden. Zeer vriendelijke en vlotte bediening. Ook de kok kwam regelmatig vragen of alles naar wens was. Inrichting is wat ouderwets, maar de stoelen waren comfortabel.
Hier komen wij nog wel eens terug.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Goede keuze uit diverse menu's, eenvoudige gerechten, wat hoog geprijsd t.o.v. kwaliteit en entourage, prettige aandacht van de kok.
PeterHaaksbergen21 .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Afgelopen zondag hebben we hier met zijn 4en gegeten, het zat helemaal vol, maar gelukkig hadden we gereserveerd via de Albert Heijn actie. Het interieur was niet helemaal mijn smaak, daar mag nog wel wat aan gebeuren. We begonnen met de carpaccio en salade caprese. De boorden waren erg mooi versierd en het gerecht smaakte ook nog eens erg goed. Als hoofdgerecht hadden we de tong van 500 gr. En de kalfsoester met gorgonzola saus. Het eten was redelijk snel klaar, maar dat maakte de smaak niet minder! Het was stukken beter dan we hadden verwacht, aangezien we via de actie al niet veel betaalden. En we hadden als keuze voor nagerecht de dame blanche of de tiramisu. Nou hou ik erg veel van ijs en gebak, dus had ik even gevraagd hoe die gerechten eruit zagen; nou de tiramisu schijnt dus op de dag zelf nog te zijn gemaakt, dus hoefden we niet lang na te denken en ik kan die gerust, nee graag zelfs, aan iedereen aan raden. Kortom heel gezellige avond gehad en heerlijk gegeten, erg vriendelijke en leuke bediening! Zeker voor herhaling vatbaar!
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Het eten was goed, maar als we de originele prijs hadden moeten betalen kwam dat niet overeen. De tiramisu was niet meer dan een aangeklede cake. Het bijgerecht (groenten) kon iets meer. Op de carpaccio ontbrak de kenmerkende smaak van de parmezaanse kaas schilfers en pijnboompitjes (te weinig).
Eline V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
een buurtrestaurant, aardige mensen
en best gezellig maar eten was erg matig er zijn betere Italianen in de buurt voor zelfde prijs
Elwine R.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Ik heb San Lorenzo ervaren als een sfeervol restaurant met een erg uitgebreide kaart. De verhouding tussen de prijs en de kwaliteit was ook goed. Het eten is van erg goede kwaliteit, de kok heeft duidelijk goed leren koken. Ook is zowel de kok als bediening erg gastvrij en behulpzaam. Kortom, zeker een aanrader dus!
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Een te bescheiden kaart voor een te hoge prijs, we hadden gehoopt op meer keuze vooral voor de kinderen daar was eigenlijk niets voor
Anja H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Prima gegeten, prettige ambiance, vriendelijke en alerte bediening, geen lange wachttijd, maar ook geen te snelle opeenvolging van gangen, lekkere en niet te dure wijn. Enige kritiekpunt: We hadden een Albert Heijn keuzemenu, de prijs van het eerste menu (het tweede zou dan 'gratis' zijn) was €38,-. Dat vonden we echt te duur. We kregen het gevoel dat de menuprijs was opgehoogd om zo toch nog nog een deel van dat tweede menu betaald te krijgen. Gaf toch een beetje vervelend gevoel.
Frans H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
San Lorenzo valt niet op door het fantastische eten, de geweldige service of de bijzondere sfeer, maar de prijs kwaliteit is uitstekend. Je kunt er heerlijk ongedwongen eten, maar ook uitstekend bestellen. De pizza's verslaan zonder problemen de ketens.
D. V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Goede gerechten, waar we wel wat lang op moesten wachten omdat het vrij druk was op het tijdstip dat wij er waren, en iets te weinig personeel. Vriendelijke bediening. Eenvoudig restaurant, maar kwaliteit van het gebodene maakt veel goed.