San Lorenzo

Leidsevaart 338 2014 HK Haarlem Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 39.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Carparccio
      Ensalada caprese
      Vissoep
  • Hoofdgerechten
    • Kalfsoester in een gorgonzolasaus
      Tongfilet in een spinazieroomsaus met pasta
      Pizza naar keuze
  • Nagerecht
    • Tiramisu
      Dame Blanche
      Limoncello

Over het restaurant San Lorenzo

Italiaanse avond met een knapperige korst

Zoek je een plek in omgeving Haarlem waar je de beste en meest knapperige pizza kunt eten? Dan ben je waarschijnlijk op zoek naar San Lorenzo. Bij deze Italiaan kun je niet alleen de beste pizza maar ook zelfbedachte Italiaanse gerechten, met vis, vlees maar ook voor de vegetarische gasten! Krijg heimwee naar het vakantieparadijs in Italië en geniet van de heerlijke specialiteiten van Zuid-Europa aan de Leidsevaart in Haarlem.

Meer informatie over restaurant San Lorenzo

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant San Lorenzo

Marja V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
lekker gegeten in een sfeervolle gelegenheid en met vriendelijke bediening.
Irene B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Gisteren heerlijk gegeten. Eten was van goede kwaliteit. Geen overdreven grote porties maar precies genoeg. De uitleg over de beschikbare wijnen had beter gekund. De kok kwam persoonlijk vragen of het gesmaakt had.. Nogmaals het eten was erg goed!
Jacques K.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
met AH bon hier gegeten: keuze uit 3 menu: voora: lekkere carpaccio/ vissoep. Hoofdgerecht: Vis met witlof: bijzonder!/ Pizza naar keuze (quattro stagioni) niet bijzonder, maar gewoon smakelijk . Nagerecht: tiramisou, prima/ dame blanche, uitstekend. Vriendelijke ontvangst en bediening.
Dyon D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Weer vertrouwd heerlijk gegeten. Er was een verkeerde bestelling door gegeven. Maar binnenkort no time had ik het goede eten. Complimenten aan de chef
Ellermep E.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Heerlijk gegeten hier na een avondje shoppen met de ah restaurantactie. De carpaccio was lekker prima op smaak. De kalfsoesters met gorgonzolasaus was verrukkelijk lekker mals vlees. De pizza was wat minder dan we gewend zijn. De bediening was top en de vriendelijkheid van de kok! Ik zou hier zeker nog een keer terug gaan
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Heerlijk gegeten in een gastvrij restaurant. Met de AH dineractie een beperkte keuze, maar voor ieder wat wils en erg lekker. Absoluut een aanrader voor een ontspannen avondje.
Jacintha W.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Erg lekker gegeten, vriendelijke bediening. Alleen restaurant zou iets gezelliger aangekleed kunnen worden.
Keuken prima!!
Erica H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
De inrichting zag er wat twijfelachtig uit maar na de eerste hap verdween alle twijfel. Wat hebben we heerlijk gegeten en wat zijn ze bijzonder gastvrij! Echt een bijzondere aanrader!
Ina B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Erg goed restaurant .heerlijk eten en met zorg bereid
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Heerlijk gegeten in een warme ambiance:
Prima en aardige bediening. We namen vissoep: romig en smakelijk, kalfsoester: mals en smakelijk bereid en als dessert tiramisu en ijstoetje.. Heerlijk. De aandacht en toewijding...hoe simpel doet je goed.
Jolanda B.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Heel goed eten. De kalfsoester met gorgonzolasaus was verrukkelijk. De pasta die erbij geserveerd werd geweldig van smaak. De kok kwam nog aan de tafel om kennis te maken. Had zes jaar geleden de zaak overgenomen vertelde hij. De pasta was vers gekookt en dat proefde je. Jammer dat we zo ver weg wonen anders zouden we zeker hier meer gaan eten.
We hadden eerst bij Luca gereserveerd een week geleden maar dat werd een half uur voordien door Luca zelf geannuleerd!! Schandalig.
Maar dank je wel Luca anders waren we hier nooit terecht gekomen....
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
1 van de betere carpaccio hier gegeten, rijkelijk belegd en vol van smaak.
Heerlijke pizza met dunne bodem, maar moet eerlijk zeggen, heb het gerecht van m'n moeder mogen proeven (tongfilet met roomsaus en pasta) en de volgende keer zou ik hier voor gaan. Wat was dat lekker. Wat een lekkere vis en romige saus. Heerlijk gegeten, dank jullie wel.
Beste Mariska van der Hoeven, bedankt voor uw bezoek en uw positieve recensie. We hopen u snel weer te kunnen verwelkomen. Met vriendelijke groet team San Lorenzo.
Henry M.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Heerlijk gegeten, grote porties. Vriendelijke kok die goed meedenkt over de mogelijkheden die aansluiten bij wat je lekker vindt. Vlotte bediening.
Beste Henry Mons, we willen u bedanken voor uw komst bij ons en uw positieve recensie.

Wilma C.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Zeker voor herhaling vatbaar
Beste Wilma Corts-Lammens, we willen u bedanken voor uw komst bij ons en uw positieve recensie.

CHM V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
AH menu vissoep en tong met spagetti gekozen. Vooral het hoofdgerecht was erg lekker. De kok kwam even persoonlijk langs. Ook geschikt restaurant voor mensen met kinderen.
Beste CHM van Lierop, we willen u bedanken voor uw komst bij ons en uw positieve recensie.

Kitty P.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Echte authentieke Italiaanse keuken, heerlijk gegeten en gedronken. Alleen het interieur mag wat moderner en gezelliger. Wij komen zeker terug!
Kitty P.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Heerlijk eten, mooi authentiek, vriendelijke ontvangst en betrokken.
Zoals men zelf ook zei, de inrichting kan wat meer van deze tijd zijn.
Mirjam T.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Heerlijk gegeten. Zelfs vers gebakken foccacia?
Wat betref het eten en gastvrijheid een aanrader!
Tip: bediening mag wat sneller langskomen om eerste drankjes op te nemen en menukaart te geven
Wij waren nu bijna de enige gasten (een dinsdagavond) en het duurde echt wel even voordat iemand aan het tafeltje kwam. Hoe gaat dat zijn als het drukker is?
Kom je met de auto: gratis parkeren in de buurt! (Stephensonstraat)
PaulaFokkema .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Heerlijke pizza en canneloni gegeten, Fijne bediening. De kok kwam ook nog aan de tafel om te vragen of alles goed was. Gezellig familie restaurant, de latte machiato is ook erg lekker
Samira H.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
lieve serveerster. de kok kwam ook even kijken of alles naar wens was.