San Lorenzo

Leidsevaart 338 2014 HK Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant San Lorenzo

Italiaanse avond met een knapperige korst

Zoek je een plek in omgeving Haarlem waar je de beste en meest knapperige pizza kunt eten? Dan ben je waarschijnlijk op zoek naar San Lorenzo. Bij deze Italiaan kun je niet alleen de beste pizza maar ook zelfbedachte Italiaanse gerechten, met vis, vlees maar ook voor de vegetarische gasten! Krijg heimwee naar het vakantieparadijs in Italië en geniet van de heerlijke specialiteiten van Zuid-Europa aan de Leidsevaart in Haarlem.

Meer informatie over restaurant San Lorenzo

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 21:30

6,7
Natasja B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Knus restaurantje.
Service was goed, vriendelijk personeel.

Eten was lekker, alleen de carpaccio was erg droog en miste veel dressing.
Prijs voor het eten is best duur voor de hoeveelheid wat je krijgt..
janinekunnen .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Met z'n vieren hier gegeten met AH-kaarten. Ondanks dat heel vriendelijk ontvangen. Keuze uit twee menu's die ook onderling te combineren waren. Heerlijke, romige vissoep vooraf. Ook carpaccio en salade waren erg lekker. Hoofdgerechten met gorgonzolasaus waren ook zeer smakelijk. Mooie grote schaal met groenten en aardappeltjes erbij. Tiramisu was heerlijk luchtig. Alles was heel verzorgd met mooi opgemaakte borden. Zeer vriendelijke en vlotte bediening. Ook de kok kwam regelmatig vragen of alles naar wens was. Inrichting is wat ouderwets, maar de stoelen waren comfortabel.
Hier komen wij nog wel eens terug.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Goede keuze uit diverse menu's, eenvoudige gerechten, wat hoog geprijsd t.o.v. kwaliteit en entourage, prettige aandacht van de kok.
PeterHaaksbergen21 .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Afgelopen zondag hebben we hier met zijn 4en gegeten, het zat helemaal vol, maar gelukkig hadden we gereserveerd via de Albert Heijn actie. Het interieur was niet helemaal mijn smaak, daar mag nog wel wat aan gebeuren. We begonnen met de carpaccio en salade caprese. De boorden waren erg mooi versierd en het gerecht smaakte ook nog eens erg goed. Als hoofdgerecht hadden we de tong van 500 gr. En de kalfsoester met gorgonzola saus. Het eten was redelijk snel klaar, maar dat maakte de smaak niet minder! Het was stukken beter dan we hadden verwacht, aangezien we via de actie al niet veel betaalden. En we hadden als keuze voor nagerecht de dame blanche of de tiramisu. Nou hou ik erg veel van ijs en gebak, dus had ik even gevraagd hoe die gerechten eruit zagen; nou de tiramisu schijnt dus op de dag zelf nog te zijn gemaakt, dus hoefden we niet lang na te denken en ik kan die gerust, nee graag zelfs, aan iedereen aan raden. Kortom heel gezellige avond gehad en heerlijk gegeten, erg vriendelijke en leuke bediening! Zeker voor herhaling vatbaar!
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Het eten was goed, maar als we de originele prijs hadden moeten betalen kwam dat niet overeen. De tiramisu was niet meer dan een aangeklede cake. Het bijgerecht (groenten) kon iets meer. Op de carpaccio ontbrak de kenmerkende smaak van de parmezaanse kaas schilfers en pijnboompitjes (te weinig).
Eline V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
een buurtrestaurant, aardige mensen
en best gezellig maar eten was erg matig er zijn betere Italianen in de buurt voor zelfde prijs
Elwine R.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Ik heb San Lorenzo ervaren als een sfeervol restaurant met een erg uitgebreide kaart. De verhouding tussen de prijs en de kwaliteit was ook goed. Het eten is van erg goede kwaliteit, de kok heeft duidelijk goed leren koken. Ook is zowel de kok als bediening erg gastvrij en behulpzaam. Kortom, zeker een aanrader dus!
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Een te bescheiden kaart voor een te hoge prijs, we hadden gehoopt op meer keuze vooral voor de kinderen daar was eigenlijk niets voor
Anja H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Prima gegeten, prettige ambiance, vriendelijke en alerte bediening, geen lange wachttijd, maar ook geen te snelle opeenvolging van gangen, lekkere en niet te dure wijn. Enige kritiekpunt: We hadden een Albert Heijn keuzemenu, de prijs van het eerste menu (het tweede zou dan 'gratis' zijn) was €38,-. Dat vonden we echt te duur. We kregen het gevoel dat de menuprijs was opgehoogd om zo toch nog nog een deel van dat tweede menu betaald te krijgen. Gaf toch een beetje vervelend gevoel.
Frans H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
San Lorenzo valt niet op door het fantastische eten, de geweldige service of de bijzondere sfeer, maar de prijs kwaliteit is uitstekend. Je kunt er heerlijk ongedwongen eten, maar ook uitstekend bestellen. De pizza's verslaan zonder problemen de ketens.
D. V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Goede gerechten, waar we wel wat lang op moesten wachten omdat het vrij druk was op het tijdstip dat wij er waren, en iets te weinig personeel. Vriendelijke bediening. Eenvoudig restaurant, maar kwaliteit van het gebodene maakt veel goed.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
We hadden sterk de indruk dat het speciale AH menu zwaar overpriced was om uiteindelijk de volle prijs binnen te halen. De keuze was dan ook zeer beperkt. Eten was redelijk maar wel zout.
Amverbeem1 V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Opmerking: Dessert (Dame Blanche) was erg royaal. Beter minder ijs en wat meer groente in hoofdgerecht. Verder geen opmerkingen.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Goed eindelijk eens in dit buurtrestaurant te hebben gegeten. Het eten - vismenu - was verzorgd en lekker, al vonden we soep & saus nogal zout. Attente bediening; zelfs de kok kwam geregeld informeren. Dat brak de toch wat lange wachttijd tussen de gangen.
devries-peizel .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
De sfeer is wat oubollig. Men had een AH 3 gangen menu gemaakt met vis of vlees dat behoorlijk aan de prijs was. Smaakte wel goed, maar er was absoluut geen prijs/kwaliteit verhouding. Personeel (te weinig ) deed erg zijn best.
wpm.odijk .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Geen aanrader. Je gaat voor de Italiaanse keuken en gezelligheid, de keuze die je krijgt voorgeschoteld heeft weinig weg van dit Italiaanse gevoel. We hadden niet het idee dat dit een Italiaans restaurant was. We moesten kiezen uit twee menu's, wat voor ons als Hollandse pot eruit zag en te vettig was :(
Geen pasta, geen piza. Jammer!
roph .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Eten was lekker, maar de vorige keer was nog bijzonderder. Bediening prettig, kok/eigenaar is heel vriendelijk.
Twee minpuntjes: in het restaurant hangt helaas een onaangename grondlucht, dat is niet fijn bij het eten.
De vriendelijke jongen die ons bediende, had kennelijk buiren een sigaretje gerookt. Dat roken we toen hij bij onze tafel stond.
Pascale T.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Top restaurant zonder pretenties! Laat je niet wegjagen door het oubollige interieur. De kok heeft leren koken in Libanon, dus op Franse wijze met een goede mediterrane twist. Dit proef je aan alles! Niveau dus. Neem vooral de aubergines uit de oven met tomaat en mozzarella. De gamba's met knoflook zijn tongstrelend en helemaal á point! Zelfs een simpele spaghetti carbonara is. in al zijn eenvoud, een genot. Tip: In het weekend verse vis voor een fractie van de prijzen in het centrum.
Wij gaan z.s.m. terug!
winniee .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
We zouden hier eigenlijk veel vaker moeten eten! Het eten is elke keer weer heerlijk, echt verse producten en zonder te veel poespas gewoon lekker eten, flinke porties ook. De bediening is altijd erg attent en vriendelijk, de eigenaar is heel aardig en oprecht geïnteresseerd naar zijn gasten. Ideale plek ook om een verjaardag te vieren of met een grotere groep te gaan eten.
micheldebruijn .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Twee avonden in maart. Eerste avond een zeer matige bediening maar 2e keer al veel beter. Over het eten: Heel lekker brood, prima wijn. De kaart is niet bijzonder maar het eten (wij aten op de 2 avonden 8 verschillende gerechten) was zonder uitzondering heel erg fijn. Prima salades ook.
Nu wij verhuisd zijn naar deze buurt wordt dit ons nieuwe huisrestaurant! Goed prijsniveau ook dus een aanrader.