San Lok

Meer informatie over restaurant San Lok

Dinsdag 16:00-22:00

Kvic .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Vanavond met 5 personen gegeten in deze mooie zaak in Amsterdam Nieuw West.
De zaak is modern en stijlvol ingericht. De bediening is attent, klantvriendelijk en geeft goede uitleg over de gerechten. Vooraf hadden we dim sum en soep. Beiden smaakvol. Als hoofdgerecht de magere babi pangang met nassi. Deze was mals en zeker mager. De saus was goed op smaak. De hoeveelheid was goed. Heerlijk gegeten en ik kom er zeker terug.
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Onlangs met drie personen gegeten. Wat een mooie inrichting zeg!!
De bediening is SUPER vriendelijk en rent de benen onder het lijf.
Maar... wat duurt het hoofdgerecht lang zeg?!? We hebben gewone Babi Pangang besteld?
Dat is toch niet zo spannend? Het smaakt wel heel erg lekker, dat dan weer wel.

Ander nadeel is dat je jas aan de kapstok in het restaurant hangt. Dus de volgende dag kan je alles in de was doen want het stinkt de pan uit. Afzuiging is niet helemaal in orde lijkt het.

Maakt de afzuiging in orde en zit de kok achter zijn vodden dan komen we zeker terug!
JollyenBen L.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Via Iens hier terecht gekomen, geen idee waar we zouden belanden, moderne gelegenheid, geen aftands Chinees restaurant. Sfeervol ingericht heel behulpzame bediening, attent en correct. Heerlijk gegeten, rijsttafel geen nasmaak van smaakversterkers zoals een Chinees nog wel eens heeft, kortom heerlijk gegeten en fantastische avond gehad, mensen bedankt ! Prijs kwaliteit super !
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Ik ben vaker hier geweest en dit restaurant is onlangs verbouwd. Vandaag wezen eten en het was erg druk. We hadden sushi en wat grill van de Japanse kaart besteld. Vooral de lamskoteletten en zalm waren top! Bediening zeer attent. Ik blijf hier terugkomen!
RDH75 .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2015
Als buurtbewoner kom ik hier regelmatig sinds jaar en dag.

In maart 2015 is dit restaurant volledig opnieuw ingericht. Een grote makeover: van gedateerde jaren 70 chinees inrichting naar een mooi modern en stijlvol interieur, met een fraaie bar! Ik was blij verrast toen ik nietsvermoedend binnenliep.

De menukaart is daarbij aangevuld met o.a. Sushi en cocktails. Maar gelukkig zijn de "ouderwetse" gerechten gehandhaafd. Zeg maar de babi pangang en zo. Die smaakten me hier altijd prima. En de klassiek grote porties.

Bediening is hier altijd zeer vriendelijk.
EenFijne-Proever .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2014
Chinees met Hollands bier! Gewoon een klassieke Chinees met een standaard kaart een normale prijs/kwaliteitverhouding. Vriendelijke bediening.
Ronald L.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2014
Kaart is wat gedateerd maar de bediening is vlot en vrolijk vooral als je er een paar keer bent geweest. Wij reserveren nooit en dat is ook noot een probleem geweest. Ook het afhalen is goed te noemen. Parkeren kan soms wat moeite kosten maar is nog steeds op loop afstand te bereiken.
Huub L.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2014
Het is een beetje terug in de tijd in dit restaurant. Nostalgie!!
Het eten is er eerlijk en vers. Ik ben er nu een aantal malen geweest en het eten is altijd goed en smakelijk. Verwacht geen culinaire hoogstandjes. Keuze is er genoeg en super vriendelijke bediening.
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2013
Terug in de tijd? Ga naar San Lok. Authentiek jaren 80 Chinees restaurant. Heerlijk zoals het ooit allemaal was: perfecte attente, bescheiden en huipvaardige bediening, in de keuken staan nog echte eerste generatie Chinese koks en je krijgt een heerlijk maal voor een schappelijke prijs. Natuurlijk geen haute cuisine, maar voor dit geld krijg je geen betere Chinese maaltijd!. Aanbevolen: Ko Lo Yuk op een heerlijke manier gemaakt (niet van die deegballen maar lekker knapperig korstje! Bijna altijd plek, maar even bellen om er zeker van te zijn. Oh ja, en de tafeltjes staan ook niet boven op elkaar!
Nancy V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2013
Een net Chinees restaurant. Niet zo heel ouderwets, maar ook niet zo heel modern, zeker niet ongezellig. Het eten is goed. Je hebt niet zo heel veel keuze als in zo'n trendy Chinees restaurant, maar je krijgt bijvoorbeeld wel meer saus dan in zo'n trendy tent waar je zo'n half gevuld mini-mosterdschaaltje met saus krijgt. Uit ervaring weet ik dat ze hier lekkere soep hebben. Zo'n pittige soep bijvoorbeeld, maar laatst had ik van die verschillende voorgerechtjes: dim sum. Lekker! Ik had de eend met ananas. Nu was die van mij iets aan de droge kant, maar die van mijn man was prima. Ik had een beetje pech denk ik. De smaak was overigens goed. Ik heb er al veel verschillende dingen gegeten, zoals ti pan en ossenhaas. Allemaal uitstekend. Mijn moeder at deze keer garnalen en ook die waren prima, Mijn vader had de ossenhaas of biefstuk ti pan en die was goed mals. Mocht iets gekruider, maar ik ben wel heel erg van de kruidige gerechtjes, dus ik schat in dat de gemiddelde klant het gerecht prima vindt. Lekker bakkie koffie na met een glaasje Drambuie. Wij vertrokken als laatste en hielden de bediening dus een beetje op, maar daar werd geen commentaar op gegeven, ook niet van dat stille non verbale. Je blijft gast. Ze zijn er erg vriendelijk. De mannelijke ober, die er deze keer niet was, houdt zeker van een praatje en een grapje en weet waar hij het over heeft. Zeer onderhoudend. Oh ja, dan de prijs nog even: Netjes! Kortom: Tent zonder pretenties waar je gewoon een lekker hap krijgt.
Sauerkraut .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2013
Dit is een chinees restaurant als bijna elk ander maar duikt er toch onder op het punt smaak.
Voor de nasi en de kipsate wordt een olie gebruikt die niet smakelijk is. De Peking eend was een behoorlijk portie maar te zout, veel te zout. De Pangsit is een kleine goedmaker, lekkere vulling en met een lekkere zoetzure saus erbij. Het interieur is gedateerd.
Het personeel is heel vriendelijk maar ik denk niet dat ik hier nog een keer ga eten.
Janhendrik .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2013
Ouderwetse chinees met klassiek chinese gerechten op een niet te uitgebreide kaart.
In de vegetarische tjap tjoy zat geen tofu zoals op de kaart vermeld en werd geserveerd met verlepte sla.
Combi van babi pangang en tjap tjoy was oke niet bijzonder.
Prijzen zijn meer dan redelijk
Interieur is echt jaren 80 chinees stijl
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2012
In kom in vele Chinese restaurants en deze is bij mij nummer 1! Ik kom al jaren en nog geen 1 keer teleurgesteld. Een menukaart met veel variaties en als je erom vraagt, krijg je ook aanbevelingen. Vriendelijke service en alert. Prijs kwaliteitverhouding prima, grote porties, niet duur en altijd lekker wat je ook besteld. Afhalen is net zo lekker. Voor mij de beste Chinees in Amsterdam!
Misja A.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2012
Verwacht hier geen authentieke culinarie hoogstandjes, maar dat kan ook niet voor de prijs die ze hier vragen.
Dit is een prima Chinees als je een keer ouderwets 'Hollands' Chinees wilt eten. Goede babi pangang, sate en ku lo yuk.
En de bediening is attent en vriendelijk.
Karanfil1 .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2012
Kom hier al jaren met de verjaardagen van mijn oma. Altijd vriendelijke bediening. Babi pangang met saus apart is lekker korsterig even als de pekingeend. Dit is voor mij een goede prijs/kwaliteit verhouding.