San Blas

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant San Blas

Tamara R.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Wij hebben een hele nare nasmaak van deze Beachclub. We hadden ervoor gekozen bij hun de 1-jarige herdenking van onze vader te doen. Dit omdat het jaar ervoor boven de Beachclub zijn laatste rustplaats was. We hadden voor ongeveer 25 personen gereserveerd. Per persoon a €25,- voor een bbq. Er werd voortijdig gemaild met de vraag of wijzelf achter de bbq wilde gaan staan, aangezien er geen kok beschikbaar was. Ok, prima. Tijdens aankomst werd duidelijk er helemaal geen bbq kon plaatsvinden. Omdat er geen tafelopstelling was georganiseerd hebben we verdeeld aan tafeltjes gezeten. Ikzelf heb nog aangeboden mee te helpen qua bediening omdat het zo lang duurde en er veel ongelijkheid was. Het eten was in No-time op en hadden nog trek. We hebben een rekening van €1130,- mogen betalen. De dag erna geprobeerd alles bespreekbaar te maken hebben wij een reactie ontvangen (na 3 dagen!!) dat het aan onszelf lag. Respectloos, arrogant en zogenaamd hip is wat ze hier pretenderen.
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Wij kwamen na een wandeling op het terras , wij hebben daar een tijdje gezeten en niemand gezien. Het was totaal niet druk niet buiten en niet binnen. Gezien het weer wilde wij binnen eten en zijn naar binnen gegaan, een lauwe begroeting van een medewerker die er duidelijk geen zin in had.
Lange tijd heeft hij ons laten zitten zonder aan onze tafel te komen. Maakte wat tafels in de buurt schoon. Toch maar even gewenkt, drinken besteld, duurde erg lang en de tafel werd niet even schoon gemaakt, terwijl deze zichtbaar vies was. Wij bekeken de kaart, een zeer beperkte kaart. Dit in combinatie met de uiterst ongeïnteresseerde houding van de bediening hebben besloten om het maar bij het drankje te houden en ergens anders te gaan eten.
Hier komen wij zeker niet meer terug.
khassine1 .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Wat een ontzettend slechte service !!!!!!!!!
Na lang proberen om de aandacht te krijgen van iemand vd bediening kwam er uiteindelijk een mevrouw onze bestelling opnemen. We bestelden drankjes en ze zou terug komen met de menukaart. Helaas kwam ze niet meer terug. Weer nieuwe pogingen gewaagd maar het personeel liep letterlijk langs onze tafel maar we werden compleet genegeerd. Toen maar opgestaan en iemand aangesproken. Er werd ons verteld dat de keuken een tijdelijke stop had gehad want het was te chaotisch. De jonge man met wie we spraken zou aan de keuken gaan vragen wat we nog zouden kunnen bestellen want hij zei dat er al veel gerechten "op " waren. Ook hij kwam vervolgens niet meer terug en we moesten weer opstaan en hem aanspreken. Hij zei dat je alleen nog saté had en snacks. Dus dat maar besteld aangezien we inmiddels al bijna een uur verder waren. Je zou denken dat een restaurant veel wil verkopen en dat dat zeker mogelijk was vanwege het prachtige weer. Ze hadden blijkbaar niet voldoende ingekocht en het personeel wilde er ook niet mee dealen en besloot om klanten te ontwijken ipv te vertellen wat er gaande was. Ze kunnen dan beter bij binnenkomst gelijk aan de klanten uitleggen dat ze een beperkt aantal gerechten hadden ivm slechte inkoop ipv klanten te negeren en uiteindelijk zelf uit te moeten vinden wat het probleem was. Dit was echt de slechtste service die ik ooit waar dan ook ter wereld heb ontvangen.
Swie Swat O.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Lunch na strandwandeling, het was enorm druk, waardoor nogal rommelige, wel vriendelijke service. Het prima broodje kroket werd nog vóór de drankjes gebracht, zonder bestek. Het broodje gepocheerd ei met avocado, spinazie, mozzarella & verse pesto was écht heel lekker. Ook échte slagroom bij de warme chocolademelk. Warm interieur (met rondvliegende vogels). Aan de prijs, maar o.i. het wel waard
Ina M.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Na een lange wandeling blij een tent op het strand te vinden voor de lunch. Bediening rommelig en erg druk, steeds iemand anders aan tafel en het vieze servies van de vorige gasten na een tijdje zelf maar weggezet voor we zelf aan de bar de kaart gingen halen. Geen standaard-strandtent-kaart, leuk. We kozen een broodje met buikspek en een salade met gamba's en zalm. De gerechten kwamen ontzettend snel en waren qua smaak ok (hoewel zeker niet fantastisch) maar de salade voor 17.50 echt veel te weinig en onder de maat. Voor die prijs mag je een vullende maaltijd verwachten vind ik, niet een bergje groen met een paar stukjes zalm en wat zeewierchips. Bij het broodje zaten rare onsnijdbaar harde stukjes biet. En misschien hadden we geen tafeltje aan het raam moeten kiezen maar het was er behoorlijk koud. Overigens fraai en fris ingericht binnen (maar, door de hoogte lastig te verwarmen). Hondvriendelijk ook, sja, dat hoort er bij een strandtent blijkbaar ook binnen bij en het gedrag van een hond is de eigenaar ervan aan te rekenen maar ik vind het zelf niet zo prettig als er ineens een enorme hond onder mijn tafeltje zit of als ik me langs en over allerlei honden een weg moet banen naar toilet, bar of uitgang.
Nog een, overigens heerlijk, taartje van Holtkamp toe genomen om met een goed gevulde maag weer verder te kunnen wandelen.
Phineke H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Het was nog rustig op zondagmorgen. Het was lekker warm met de houtkachel aan. We kwamen voor het ontbijt. Lekkere yoghurt met noten en fruit.We werden keurig bediend en er werd gevraagd of alles goed was.Kortom wij vinden het een gezellig en sfeervolle strandtent en komen er regelmatig terug.
Anouk-E .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Prachtige locatie, mooi decor, ruim, ook prettig zitten met kinderen die buiten in het zand kunnen spelen terwijl je ze kunt zien. Maar kwaliteit van het eten en de bediening viel helaas erg tegen. 's Middags een specifieke tafel gereserveerd die bij aankomst 's avonds niet gereserveerd bleek. Pasta in kindermenu bleek 3 happen ravioli met eivulling, bij het andere kindermenu zat als groente een droog bergje sla , maaltijd van mijn partner werd veel later gebracht dan de rest, en mijn eigen Thaise currysoep met koriander was een waterige currysaus waar geen koriander in te bekennen was - die was echt niet lekker. De kipsate van mijn partner was wel lekker en de frieten ook.
Toen ik de serveerster meldde dat het eten een beetje tegenviel antwoordde zij kortaf "O" en liep toen gewoon weg. Hartstikke jammer, maar hier eten wij niet meer.
Hilde H.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Op een heerlijke zonnige dag geluncht bij San Blas met familiebezoek uit Noorwegen en mijn dochter en haar vriend. Ik had een super-heerlijke quinoa-fruit salade en de rest waren ook tevreden met het eten! Maar oh oh.... de bediening was zeer slecht. Een mooie jonge vrouw maar helaas heel chagrijnig... Er kon geen glimlach van af! Alles werd met weerstand gebracht en bij een klacht over de witte wijn (wij hadden een koude fles besteld) duurde het heel lang voordat de koude fles kwam! Dus voor de koffie en toetje zijn we naar een andere tent gegaan. Zo jammer want voor de rest is het een heerlijke plek! Ik lees ook bij andere recensies dat de bediening tegenvalt. Hier moeten de eigenaren echt wat aan doen!
Reneetje85 .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Eten echt heel slecht een veel veel veel te duur voor wat je krijgt! De bediening was vriendelijk en deed zijn best maar weegt helaas niet op tegen de belachelijke hoge prijzen hier voor het kwalitatieve zeer middelmatige eten. Geen aanrader.
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Leuk terras, maar in geen tijden zo slecht gegeten. De linzensoep was dikke drab zonder smaak, kipkluifjes waren slap en snotterig. Ik zou dit mijn gasten niet durven voorzetten. De serveerster was aardig en toen wij voorzichtig meldden dat het echt niet lekker was zuchtte zij diep. De kok was volgens haar dermate chagrijnig dat zij het doorgeven van deze feedback niet aandurfde. De locatie en de inrichting is leuk, een drankje moet lukken maar het eten was ronduit slecht.
Bodhi M.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Hoofdgerecht werd gererveerd voor voorgerecht. Eten was er uiteindelijk voor de drank. Glas van mijn drank was heel vies, die ook terug gestuurd.
Personeel bracht drank/eten naar verkeerde tafels
Joe V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Gereserveerd met een kleine groep voor een tafel bij het raam. Er stond geen tafel voor ons klaar wat jammer was! Bediening verder wel vriendelijk maar eten behoorlijk onder de maat. Groente veel te hard en ongaar en vis smakeloos. Alleen de patat was eigenlijk lekker. Prachtige plek met zeer matig eten en een behoorlijke hoge rekening. Wij hoeven hier niet meer naar toe!
Matthijs K.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Ben er vandaag voor vierde keer geweest. Het is winter dus er is niet veel keuze qua strandtent. De lokatie is goed. Ziet ook prima uit. BrooDjes zijn lekker en de soep is ook verrassend. Service is echt slecht. Het is chaotisch. Het valt echt op. Bij alle bezoeken lang gewacht en veel gezwaaid om te mogen bestellen. Het onervaren personeel neemt bij uitzondering afwas mee terug naar de keuken. Lange rij bij de bar omdat er buiten geen service is. Als het seizoen weer begonnen is zien ze mij niet terug.
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Prachtige tent, prima eten, maar de bediening.... Wauw, wat een arrogantie. Op een enkele na was het drama. Drinken wordt op tafel gezet op een plek waar iedereen het zelf dan maar moet pakken, er wordt standaard niet naar je gekeken zodat je niets kunt bestellen. 3 keer cola gevraagd en 1 keer gekregen, menukaart wordt losgelaten voordat je hem kunt pakken, en zo nog even door. Een plek met enorme pretenties.
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Afgelopen week op een mooie zwoele avond gegeten bij SanBlas. Grote tent, sfeervol ingericht en natuurlijk mooi uitzicht op de ondergaande zon. Was behoorlijk druk en jammer genoeg is SanBlas hier niet goed op ingesteld. Het duurde even voor de drankjes er waren en de kaart. Overigens kregen we het eten wel redelijk snel. De ossenhaas was droog en doorbakken, wat natuurlijk 'killing' is. Dit aangegeven bij service en gevraagd voor nieuw stukje vlees. Dit kwam maar niet. Daar het druk was hier niet weer om gevraagd, daar we ook naar concert gingen bij Woodstock. Bij afrekenen dit wel benoemd. De serveerster kon hier niets meer en ging naar de bedrijfsleiding. Ik kon nog net de eeerte reactie horen van haar "waar is die man?". Bedrijfsleiding gaf aan dat ze er niets aan kan doen, en dat ik mij bord maar had moeten laten staan. Geen enkel greintje inleving in de klant, waarbij 'customer-service' een volledig ongekend begrip blijkt te zijn. De rekening betaald, maar wij komen niet meer terug.
AstridvD .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Een strandwandeling gepland met aansluitend hapje eten bij Sanblas. Helaas, bij aankomst op het strand regende het. We wijzigden onze plannen en gingen eerst naar Sanblas. Dankzij de sfeervolle, kleurrijke inrichting en het lekkere eten waanden wij onszelf al snel in zonnigere oorden. Ook het weer werkte mee, zodat we na een heerlijke strandwandeling als nog het toetje op het fantastisch mooie en sfeervolle terras konden nuttigen. Goed eten, goede bediening en een zeer sfeervolle ambiance!
Saskia K.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Wat een prachtige aanwinst voor Bloemendaal aan Zee, deze schitterende strandtent. Onder leiding van een architect ontwerpen, en duurzaamheid is in het hele concept (exterieur en interieur) van belang. De strandtent is het hele jaar geopend. Wij zijn er op een rustige dag in de zomer. Het weer lijkt koud en slecht, maar tot 21.30 uur zitten we heerlijk buiten te genieten van de ondergaande zon. We eten beiden een salade, zalm en geitenkaas. Niet culinair verfijnd of hoogstaand, maar prima. De bediening is vriendelijk en klantgericht.
Rddewit .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Vandaag heerlijk gegeten bij san blas. Een mooie hele jaar rond paviljoen waar mogelijk gedacht aan duurzaamheid. Door de vriendelijke bediening werden we vriendelijk ontvangen, maar we zijn hier al vaker geweest en iedere keer vriendelijk ontvangen. Vandaag gingen we voor een hoofgerechtje en dessert. Kabeljauwrugfilet, tandoori langoestine en masalasaus. Heerlijk, goede combinatie en perfect gebakken. Als dessert een watermeloen/ djiendja bierie gazpacho met witte chocolademousse en een reuze macaron. Alles opgelikt want dit was om te smullen!
we komen hier vaker terug!
Bas H.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
San Blas is groots van opzet, met zowel binnen als buiten flink wat tafels. We zitten buiten, nog net in de schaduw, met schitterend uitzicht op strand en zee. Daar verdien je natuurlijk al makkelijk punten mee. De sfeer is prima. De continue stroom aan Zuid-Amerikaanse deuntjes begint ons na verloop van tijd wel wat storen, zeker omdat deze vrij aanwezig is. De bediening is aardig en als er eens een foutje wordt gemaakt, dan worden netjes excuses aangeboden. Het eten valt helaas tegen. De royale plank met kazen, pate en hammen (die verder niet wordt toegelicht, jammer) bevat enkele smakelijke elementen maar ook een paar die veel te heftig zijn, zoals de garnalen in tomatenbouillon. De tonijnsteak is ronduit smakeloos, net zoals de wat onduidelijke garnituur die we erbij krijgen. Zonde. De appeltaart loopt ook niet over van smaak en is wel heel erg kruimelig. Zo'n mooi uitzicht verdient wel een iets betere keuken.
LovelyAP .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Wij hebben hier bij tropische temperaturen geluncht. Het eten is verrassend lekker (echte bara!). De ambiance binnen en buiten is goed en past heel goed bij de mooie locatie. De service was ook goed en vriendelijk. Wij komen hier zeker vaker terug.