San Blas

Duur
Lang
MArk Jan B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Afgelopen week op een mooie zwoele avond gegeten bij SanBlas. Grote tent, sfeervol ingericht en natuurlijk mooi uitzicht op de ondergaande zon. Was behoorlijk druk en jammer genoeg is SanBlas hier niet goed op ingesteld. Het duurde even voor de drankjes er waren en de kaart. Overigens kregen we het eten wel redelijk snel. De ossenhaas was droog en doorbakken, wat natuurlijk 'killing' is. Dit aangegeven bij service en gevraagd voor nieuw stukje vlees. Dit kwam maar niet. Daar het druk was hier niet weer om gevraagd, daar we ook naar concert gingen bij Woodstock. Bij afrekenen dit wel benoemd. De serveerster kon hier niets meer en ging naar de bedrijfsleiding. Ik kon nog net de eeerte reactie horen van haar "waar is die man?". Bedrijfsleiding gaf aan dat ze er niets aan kan doen, en dat ik mij bord maar had moeten laten staan. Geen enkel greintje inleving in de klant, waarbij 'customer-service' een volledig ongekend begrip blijkt te zijn. De rekening betaald, maar wij komen niet meer terug.
AstridvD .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Een strandwandeling gepland met aansluitend hapje eten bij Sanblas. Helaas, bij aankomst op het strand regende het. We wijzigden onze plannen en gingen eerst naar Sanblas. Dankzij de sfeervolle, kleurrijke inrichting en het lekkere eten waanden wij onszelf al snel in zonnigere oorden. Ook het weer werkte mee, zodat we na een heerlijke strandwandeling als nog het toetje op het fantastisch mooie en sfeervolle terras konden nuttigen. Goed eten, goede bediening en een zeer sfeervolle ambiance!
Saskia K.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Wat een prachtige aanwinst voor Bloemendaal aan Zee, deze schitterende strandtent. Onder leiding van een architect ontwerpen, en duurzaamheid is in het hele concept (exterieur en interieur) van belang. De strandtent is het hele jaar geopend. Wij zijn er op een rustige dag in de zomer. Het weer lijkt koud en slecht, maar tot 21.30 uur zitten we heerlijk buiten te genieten van de ondergaande zon. We eten beiden een salade, zalm en geitenkaas. Niet culinair verfijnd of hoogstaand, maar prima. De bediening is vriendelijk en klantgericht.
Rddewit .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Vandaag heerlijk gegeten bij san blas. Een mooie hele jaar rond paviljoen waar mogelijk gedacht aan duurzaamheid. Door de vriendelijke bediening werden we vriendelijk ontvangen, maar we zijn hier al vaker geweest en iedere keer vriendelijk ontvangen. Vandaag gingen we voor een hoofgerechtje en dessert. Kabeljauwrugfilet, tandoori langoestine en masalasaus. Heerlijk, goede combinatie en perfect gebakken. Als dessert een watermeloen/ djiendja bierie gazpacho met witte chocolademousse en een reuze macaron. Alles opgelikt want dit was om te smullen!
we komen hier vaker terug!
Bas H.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
San Blas is groots van opzet, met zowel binnen als buiten flink wat tafels. We zitten buiten, nog net in de schaduw, met schitterend uitzicht op strand en zee. Daar verdien je natuurlijk al makkelijk punten mee. De sfeer is prima. De continue stroom aan Zuid-Amerikaanse deuntjes begint ons na verloop van tijd wel wat storen, zeker omdat deze vrij aanwezig is. De bediening is aardig en als er eens een foutje wordt gemaakt, dan worden netjes excuses aangeboden. Het eten valt helaas tegen. De royale plank met kazen, pate en hammen (die verder niet wordt toegelicht, jammer) bevat enkele smakelijke elementen maar ook een paar die veel te heftig zijn, zoals de garnalen in tomatenbouillon. De tonijnsteak is ronduit smakeloos, net zoals de wat onduidelijke garnituur die we erbij krijgen. Zonde. De appeltaart loopt ook niet over van smaak en is wel heel erg kruimelig. Zo'n mooi uitzicht verdient wel een iets betere keuken.
MarHaarlem .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
San Blas is een prachtig mooie strandtent die een heerlijk vakantie gevoel opwekt. Ik en vele om mij heen waren erg blij met deze nieuwe aanwinst in Bloemendaal aan zee. De teleurstellingen nemen echter helaas steeds meer toe. Het eten is op zich prima, lekker, wel kleine porties, maar op een keer koude bitterballen na alles prima.
Maar van de bediening worden we niet vrolijk. Tot nu toe hebben we elke keer een sacherijnige serveerster gehad die kort af de bestelling opneemt, bot laat weten als er iets niet is zonder met alternatieven te komen, mededeeld dat de keuken geen aanpassingen in gerechten wil doen en een ongeïnteresseerde houding heeft. Ik hoef zeker niet als in een sterrenrestaurant bediend te worden, maar gewoon ontspannen vriendelijk is toch niet veel gevraagd.
Ik hoop dat er snel verbetering komt op het gebied van de bediening. We houden het in de gaten via Iens, in de tussentijd gaan we weer naar onze oude vertrouwde adressen.
LovelyAP .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Wij hebben hier bij tropische temperaturen geluncht. Het eten is verrassend lekker (echte bara!). De ambiance binnen en buiten is goed en past heel goed bij de mooie locatie. De service was ook goed en vriendelijk. Wij komen hier zeker vaker terug.
Remco D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Afgelopen vrijdag hebben wij hier gegeten met een groep. Helaas was het geen mooi weer, dus gingen we binnen zitten. Dit was zeker geen straf. Wat een schitterende ambiance. Heel sfeervol ingericht. De gerechten pasten prima bij de ambiance. Lekker exotisch. Van thaise gerechten tot een lekkere saté. Al met al een heerlijke avond gehad. We komen snel weer terug.
Martyn B.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
prachtig weer zondag 3 juli. met vrienden bij San Blas neer gestreken. decor prima, prachtig gebouwd mert hout, maar dan... de kippendijen spies- lauw, de patat- vette en onsmakelijk, en de indonesische gekruide kipsaté was letterlijk koud. Teruggestuurd en bij afrekenen ongenoegen kenbaar gemaakt., de reactie van de serveerster? "Maar kon de saté niet opgewarmd worden dan?", ze stond er zelf niet eens raar van te kijken!
Rjvanlaar .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
de locatie is natuurlijk uitstekend aan het strand en uit de wind. Menukaart goed maar warme broodjes waren lauw en nogal vet.
Bediening weliswaar aardig maar niet attent en zeer afwezig. We hebben een half uur moeten wachten voordat we werden geholpen terwijl het terras nog niet voor de helft vol was en er voldoende personeel rondliep. Ook nieuwe bestellingen kostten veel moeite. Het lijkt tegenwoordig ook standaard beleid dat je ontweken wordt als je de rekening wilt betalen.
TasteofGavin .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
Vanmiddag bij San Blas lunch gehad, de strandtent en setting is prachtig en sfeervol zo met uitzicht op het strand. Ook de bediening was vlot en aardig, alleen was ik niet tevreden dat niks met mijn klacht werd gedaan. De ramen soep zou moeten zijn, zoals de kaart aangeeft, met de kruiden: koriander, Chili, munt, Thaise bascilicum........dit zijn voor mij hemelse smaken. Nu de soep zelf was behalve een klein stukje koriander, geen van bovengenoemde kruiden terug te vinden. Er zat wel wat verse knapperige groenten in, maar de noedels waren te gaar en het ergste vond ik de soep....een bak zout water met verder weinig smaak. Voor de prijs van 14 euro was dit een grote teleurstelling. De bara met spicy chicken zag er mooi uit, en was aardig qua smaak maar geenszins spicy.
Dan was het nog zo dat we eerst het eten kregen en daarna pas de drankjes.
Conclusie voor mij leuke tent, leuke kaart op papier maar in de praktijk laat het nog te wensen over.
Merel G.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
We gingen hier eten met het vrijgezellenfeest van een vriendin. De tafel die voor ons klaar stond (waar we ook naartoe waren verwezen) werd vergeven aan familie van de eigenaresse. Vervolgens werden wij weggezet aan een tafel ernaast en werd er lelijk over ons gesproken: we zouden zo wel weer weg zijn. Echt teleurstellend dat we zo niet-welkom werden behandeld. We hadden graag lekker getafeld op de dag waarop we onze vriendin in het zonnetje zette!
Arm .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
hele leuke kaart. Niet dat geijkte wat je overal treft. Wij hadden heerlijke gevulde Surinaamse soep en een krab tosti. prachtig strandpaviljoen, bier van de tap en een lekkere droge witte wijn. Ook aan de kinder menu kaart is aandacht besteed.
Voor herhaling vatbaar...
SabienP .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Heerlijk eten. Prachtig interieur met mooi licht en buitenlandse invloeden. Bediening is erg vriendelijk maar zou iets beter moeten opletten op de wensen van de klant. Een aanrader dus!
Gerard K.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Prachtig restaurant op een zeer mooie locatie.
Met en magnifiek uitzicht op zee.
De eigenaresse was erg vriendelijk en we zijn uiterst correct geholpen door het zeer vriendelijke personeel.
Ook het eten was gewoon erg lekker .
Wij komen zeker eens terug in dit top restaurant.
John J.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Prachtige STRANDTENT! met eten, drinken en service zoals de meeste strandtenten dit doen: voldoende. Interieur is kunstzinnig en inspirerend, mooie kleuren, foto 's en verrassende elementen zoals roeispanen als scherm. Waarom ik met het interieur begin? Omdat dit het meest verrassende en onderscheidende is van "San Blas". Het eten is verder niets bijzonders itt. interieur, saté, sandwiches en kinder tosti scoren allen voldoende. Bediening prima (vermoedelijke eigenaresse zeer vriendelijk!). Het was best druk en dan weet je dat je iets meer geduld moet hebben, buiten dat, als je jezelf vermaakt in goed gezelschap in een dergelijke fraaie tent weten wij ons wel te vermaken.
Nb. Het valt me op dat mn. bij strandtenten erg vaak (ten onrechte) geklaagd wordt over service en 'kwaliteit'. Wil je met alle egards bediend worden en **sterreneten nuttigen; loop dan va. het strand een flink stuk ri. Bloemendaal alwaar je ter rechterzijde aan je gerief zal komen.
Lucan .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Wij komen regelmatig bij San Blas maar hebben nu voor het eerst in de avond gedineerd. We werden heel vlot geholpen door een vrolijke en attente serveerster. Vegetarische curry en zeebaars waren erg lekker, ietsje pittig! Alles mooi opgediend en kleurrijk. Ook een toetje (trifle), koffie en thee uitstekend.
Zeer gezellig ingericht met een prachtig uitzicht op zee. We heben genoten, een aanwinst dit strandrestaurant dat nu ook in de winter geopend is!
Josefien C.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Wij hebben een walking dinner 60 mensen gehouden bij San Blas. De locatie is super. Het soepje was heerlijk. Het broodje bij de tunaburger was een beetje droog. De sate was lekker, maar niet warm genoeg. Het choco toetje was perfekt. Jammer was dat de gerechten te traag en onregelmatig doorkwamen.
B A.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2016
Een simpele lunch genuttigd op een prachtige maar stormachtige zondag. Prachtige strandtent die zowel binnen als buiten zon, zee en strand ademt. Het eten zelf is op papier exotischer dan in werkelijkheid, de Toast Cuban Style is een fijne tosti waarbij alleen de salsa ketchup de exotische naam eer aan doet. Maar wel gewoon lekker!
De bediening is keurig en zelf bij top drukte binnen nog erg aardig.
Leuke tent die graag op een prachtige zomerdag nog eens opnieuw bezoek.
Dwag .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2016
Dinsdag bij San blas geweest om te lunchen. Wat een mooie tent met geweldig eten en goede service. Zelf had ik de roti met ossenhaas en gamba. Wat een leuke twist om dit zo als lunchgerecht te serveren. Mijn vriendin had de langoestine saoto wat goed in de smaak viel. Heerlijk gegeten met zicht op zee, wat wil je nog meer!