San Antonio

Meer informatie over restaurant San Antonio

Dinsdag t/m Zondag 16:30 - 22:00

Marina A.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2014
Via vrienden hebben wij te horen gekregen dat het een leuke tent is. Bij binnenkomst is ons dit gelijk duidelijk geworden! Leuke ontvangst door de gastvrouw. Uit de vele diverse gerechten die op de kaart staan hebben mijn man en ik gekozen om te starten met een carpaccio en een prochutto melone. De smaak van het vlees was kwalitatief erg goed! Vervolgens hebben wij als hoofdgerecht een pizza calzone en een mixed grill genomen. Voortreffelijk! De beste calzone die ik ooit gegeten heb. Een zeer goed gevulde pizza en de bolognese saus was meer dan genoeg. Ook de mixed grill was meer dan genoeg en dat voor een prijs van nog geen twintig euro! Kortom, dit is het proberen waard! Wij komen hier zeker terug.
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2014
Heden hier geweest. Een verbazend sfeervol ingericht zaakje, een redelijke garnalencocktail en een smakelijke, met overvloedige tomaat-gehaktsaus overgoten pizza calzone gegeten. Tegen zeer redelijke prijzen. Dat de port en limoncello in een likeurglas werden geserveerd was verbazend maar overkomelijk. De bediening was snel en correct. Kortom, aardige buurttrattoria
Maria W.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2012
De pizza's zijn hier goed en smakelijk! Dunne bodem, lekker knapperig, ruim belegd en niet te vet.
Bediening vriendelijk. Inrichting erg gedateerd, niet meer van deze tijd en kan wel een opknapbeurtje gebruiken.
J.W. W.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2012
Een aantal maanden geleden voor het eerst hier gegeten. Ook al een paar keer met grotere groep (6 - 10 personen). Tot nu toe is het ons goed bevallen.

De kaart is redelijk uitgebreid, maar niet exclusief. De wijnkaart minimaal. De bediening is vriendelijk. Af en toe is niet te volgen wat er gebeurt: met macaroni (kaart) blijkt bijvoorbeeld pennes te zijn bedoeld. Ook smakelijk, maar anders dan verwacht.

Tip: vraag een pasta in plaats van gebakken aardappelen als van de kaart een vlees- of visgerecht wordt besteld.