Samy's Saté & Steaks

Vismarkt 6 5211 DZ Den Bosch Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Samy's Saté & Steaks

Ted S.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Vandaag heerlijk gegeten en goed bediend door Naz, Moo en Mirol en ........ thanks. Heerlijk 3 gangenmenu. Ted en MArina
Marina B.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
lekker eten voor een schappelijke prijs. gezellig geholpen door: Naz, Moo en Mirol. Één minpuntje: de tafels staan heel dicht bij elkaar.
Marina B.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
lekker gegeten voor een schappelijke prijs. goed bediend door Naz, Moo en Mirol. Één puntje: de tafels staan erg dicht bij elkaar.
Han K.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Ik snap de negatieve reacties niet echt maar misschien is er in de tussentijd wat veranderd bij samy's. Heerlijk gegeten hier, misschien wel de beste saté die ik ooit heb gegeten. Heerlijke friet erbij en voldoende salade. Als ik uit eten ga hoef ik niet mijn halve bord vol met salade en een klein beetje vlees. Bij samy's is dit perfect, beetje salade en genoeg vlees. Service is snel, bediening beleefd en vrolijk. Het is wat krap maar dat maakt het ook gezellig. Veel variatie op de kaart. Ondertussen hier al 4 keer wezen eten en we komen zeker nog met regelmaat terug!
Michiel L.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
4 stukjes minigroente, frites 1 klein bakje voor 2 personen. Toen ik hier wat van zei, zei de serveerster; "Er staat op de menukaart toch niet hoeveel groente u krijgt.." ( groente was ook uit een diepvrieszak ) Lamsvlees was gedeeltelijk nog rauw. Ongeïnteresseerd bedienend personeel die alles afdeed met; " we hebben nooit klachten....U bent de eerste.... Een serveerster was nog redelijk. Ander was ronduit bot. We raden iedereen ten zeerste af hier nog te eten.
David S.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Onverwacht terecht gekomen op het terras van dit restaurantje. We werden vlot bediend. Personeel was correct, soms wat te amicaal naar onze zin. Voorgerechten "gebakken champigonons" en "carpaccio" waren opgemaakt met ijsbergsla, kwam erg huis-tuin-en keukenachtig over, al was het heus niet onsmakelijk.
Hoofdgerechten "spareribs" en "varkenshaasmedaillions" waren verrassend lekker, niets op aan te merken. De erbij geserveerde friet was goed gekruid en knapperig.
Toetje "cappuccino met spekkoek" was prima, al had er echt geen karamelsaus over de koek gegoten hoeven te worden.
Bovenstaande maakte deel uit van een 3-gangen keuzemenu voor €23,50, prima prijs voor wat we kregen.
WSmuller .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
We zaten leuk op de bank op het terras. 3 gangen menu was niet duur maar de carpaccio en tomatensoep vielen erg tegen. Hoofdgerechten gewokte kip en spareribs vielen juist mee, beiden erg lekker. Nagerecht ijs was ook prima. De 2 dames die bedienden vonden we ongeïnteresseerd en niet vriendelijk. Door het tegenvallende voorgerecht en het niet leuke personeel vinden we het niet aan te raden hier te gaan eten. Er zijn genoeg andere eetgelegenheden waar je het vast leuker zult hebben.
RoJu- .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Leuke plek om 'savonds te zitten. Terras met kacheltjes en vuurkorf, lekker warm. Bediening daarentegen is erg onprofessioneel, ongeïnteresseerd in klacht of opmerking. Ik ben gek op sate, maar niet als ik er eerst een half bord sla uit moet vissen. Vlees smaakte wat nep.
Ook de carpaccio als voorgerecht viel erg tegen. Behoorlijk smakeloos en saai. Je kunt m thuis nog lekkerder maken. Bij opmerking hierover liep de serveerster halverwege mijn opmerking gewoon aan richting keuken. Bijzonder slecht.
Normaal ben ik niet per se van een slechte recensie, maar wie niet luisteren wil moet het maar lezen.
Al met al: meer een plek voor een drankje denk ik.
toine15 B.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
In het straatje van bekende (en bewezen) namen als De Stip, Het Keershuys, de Nar en van Puffelen zit nog een adresje wat zeker de moeite waard is. Hier bij Samy's saté en steaks werden we aangenaam verrast door de goede kwaliteit van het eten en de service. De uitstraling binnen is anders dan de hier boven genoemde eetgelegenheden. Samy's straalt minder een eetcafe uit maar meer een shoarma tent. Dat klinkt misschien een beetje oneerbiedig maar is zeker niet zo bedoeld. Buiten vinden wij het gezelliger en sfeervoller. Maar bovenal genoten we van de prima kwaliteit van het eten. Vooraf hadden we een mix van tapa's (oa. scampi's, calamares) en als hoofdgerecht zoete spareribs, entrecote en een maaltijdsalade. Zoals gezegd; alles van prima kwaliteit en ruim voldoende. Ook de gerechten die we voor andere tafels voorbij zagen komen (sate's, T-bone ed) zagen er zeer de moeite waard uit. De bediening was aardig en attent. Het kwam bij ons over als dat er hardwerkende mensen met liefde voor het vak er een mooie eetgelegenheid van gemaakt hebben.
Xndr .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Met 4 mensen bezocht voor de lunch. 4 maal sate besteld. Vette sate, patat , kroepoek en atjar op een plakje. Sate smaakte niet echt naar kip en proefde vettig. Eigenaardig voor kip. Door de hoeveelheid kroepoek en atjar leek het een hele maaltijd maar het was weinig kip met veel patat. Overigens zonder mayonaise. Bediening maakte een ongeinteresseerde indruk. Echte 'tourist-trap'
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Gedaan met een social deal, waardoor de prijs-kwaliteitsverhouding nog acceptabel was.
Heel erg krappe ruimte binnen - er wordt duidelijk geprobeerd om zoveel mogelijk zitplaatsen te creeren.
Het eten was acceptabel, maar meer dan ook niet. Het duurde lang voordat we onze voorgerechten kregen (gebakken champignons voor mijn partner, gebakken mosselen voor mij), er werd verteld dat de eerste keer er blijkbaar iets verkeerd was gegaan met de mosselen, maar veel excuus werd er niet gemaakt. Mijn mosselen leken meer op een soep, de champignons waren ok. Als hoofdgerecht hadden we kipsate, nou, ik twijfelde of het wel kip was, in ieder geval taai en geen goede kwaliteit vlees, en vrij kleine stukjes. De pindasaus was meer een bijna zwarte sojasaus, heel zout. Frieten waren hard en droog. Geen dessert meer genomen, het leek ons de moeite of het geld niet waard.
Sorry, dit kan echt beter.

Bediening neutraal - kreeg de indruk dat men niet erg gemotiveerd was, en de baas leek behoorlijk chagrijnig.
arm .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2016
Gezellig terras als je aankomt, maar we hadden het koud en het regende dus kozen we ervoor om binnen te gaan zitten. Erg krap binnen.Een glas wijn en een Leffe van de tap besteld bij een aardig meisje van de bediening. Partner nam gewoon kroketten met een wit stokbroodje, kreeg patat! maar het meisje ging alsnog een broodje voor hem halen. Ik had het stokbroodje met gebakken varkenshaas reepjes met champignons in romige saus. Het vlees was erg droog, niet lekker en na 2 happen dacht ik : dit is geen varkenshaas maar ... Niets tegen mijn partner gezegd. Omdat ik meer dan de helft liet liggen nam hij er nog een paar happen van en zei toen: Dit is geen varkenshaas maar hamlap. Yes, dacht ik, dan heb ik het toch goed geproefd. Daarna een vervelende discussie met een man die er werkte, over het vlees. Het was echt hamlap, na 40 jaar weet ik heus wel hoe de structuur van het vlees van een varkenshaas eruit ziet. Verder waren de champignons uit een pot , maar de patat was heerlijk.Kreeg ik ook nog op m'n kop van mijn partner dat ik dat soort discussies niet meer mag voeren in een eetgelegenheid maar het thuis maar op de soc. media moet vermelden...
Bij deze dus.!
Sharos91 .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2016
Wat een avondje gezellig uit eten moest worden, veranderde in een regelrechte ramp. We hadden een bon van momento voor een 3-gangen menu voor 2 personen, maar het personeel wist zich hier geen raad mee, terwijl het restaurant wel aangesloten was. Na meerdere malen bij ons gevraagd te hebben hoe de kaart werkte, beweringen vanuit het personeel dat onze kaart niet geldig was en 5x checken wat het saldo was (wat hier niet van toepassing is, want het is een arrangement), werd ons verteld dat we met een gerust hart konden bestellen, zij zouden het wel regelen...terwijl we bezig waren met ons voorgerecht, werd ons verteld dat de kaart toch echt niet geaccepteerd werd,omdat ze niet aangesloten zouden zijn bij momento. Wij vonden dit vreemd, want ze staan wel vermeld op de website. Vervolgens kwam er een andere ober ons vertellen dat onze kaart niet goed was een dat ze zulke kaarten vaker krijgen en die altijd gewoon werken. Voor zover dus de leugen dat ze niet aangesloten zijn. Daarnaast werden we ook nog beschuldigd van fraude doordat ze beweerden dat we de kaart al gebruikt zouden hebben! Uiteindelijk hebben we maar besloten om weg te gaan, nadat we nog gewoon volle pond moesten betalen voor wat we besteld hadden op aanraden van de ober (het zou immers wel geregeld worden). Al met al dus een enorme slechte ervaring met 0,0 klantvriendelijkheid. Hier gaan we dus nooit meer heen.
Annegre .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2016
Op een van de eerste lente dagen heerlijk gegeten op het terras. De saté en spareribs met daarbij een Corona biertje hebben ons goed gesmaakt. De bediening was vriendelijk. Prijs/ kwaliteit zijn prima. Leuke plek in een gezellig straatje. Het interieur vonden we verrassend knus, niets mis mee.
Monique888 .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Samy's zit op een leuke en levendige plek in Den Bosch, in de Uilenburg.
Prima gegeten, lekker traditioneel gekozen voor carpaccio, ossenhaaspuntjes met roomsaus en als dessert dame blanche. Van het huis kregen we nog brood met tapenade. Het was allemaal erg lekker. Porties waren royaal. Bediening was vriendelijk en behulpzaam.

Wij komen hier zeker terug.
Marcel O.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2015
Samy's is zo'n beetje het eerste restaurant wat je tegenkomt als je van het station naar het centrum van Den Bosch loopt. Ideaal dus voor de hongerige reiziger die een tussenstop maakt. Wij kwam met negen mensen tegelijk en dit was geen probleem; snel werden er wat tafels tegen elkaar geschoven. Het restaurant heeft weinig pretenties en dient dus ook als zodanig beoordeeld te worden. Er was op zich redelijk eetcafé-eten (spare-ribs, lamskoteletten, rib-eye, varkenshaas, saté, etc.), alleen werd er niet gevraagd hoe je je vlees wilde hebben. De varkenshaas was bijvoorbeeld te lang gebakken en daardoor droog. Positief was dat glutenallergie en een vegetarisch dieet geen problemen opleverden. De bediening was vriendelijk en snel genoeg. En die wc-deur waar andere mensen het over hebben.... tja, er zijn ergere dingen. Ik denk niet dat ik ooit nog terugkom, maar heb ook geen spijt van deze keuze.
Bianca E.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Gisteren min of meer per ongeluk op dit terras terecht gekomen om een hapje te eten. Toen ik vandaag op Iens de beschrijvingen van anderen las, moest ik wel even kijken of ik wel een recensie voor het goede restaurant aan het schrijven was. Ik vond het hier eigenlijk heel leuk. Het was druk op het terras en ja, het is er vreselijk krap. Welkom op de Bossche terrassen. De bediening was vriendelijk, vlot en hulpvaardig en de saté is erg lekker. Ik had zelf lamssaté en mijn tafelgenoot kip en samen een grand dessert. Dat laatste bestaat uit hapjes die waarschijnlijk niet zelfgemaakt zijn en ik weet dat er mensen zijn die daar over vallen, maar ik vond het heel lekker. Prijs/kwaliteit is wat mij betreft dik in orde, het eten is lekker, de bediening goed en de steigerhouten bankjes zitten best lekker. Binnen ben ik niet geweest.
bienmanger .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2015
Na een dagje museum en winkelen,lekker in de zon geluncht . Goede krokante frieten , smakelijke kroketten en de rosé paste er prima bij.
De bediening was traag, reageerde niet direct en we moesten onze bestelling nog een aantal malen herhalen.
De tafeltjes stonden wat wiebelig, maar dat moet je voor lief nemen als je buiten wilt zitten.
Kortom voor een frietje kun je hier wel terecht.
ChantalH89 .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2014
Van de vele terrassen die er in Den Bosch zijn kwamen we uitgerekend bij Samy's terecht. Wat een domper... Er werd gewoon langs ons heen gekeken. Toen de ober eindelijk naar ons toe kwam en wij dit bij hem aankaarten zei hij: "U wilt liever gaan? Maakt mij niet uit hoor, van mij mag u gaan". We besloten te blijven zitten, om vervolgens te zien dat klanten die later dan ons kwamen zitten eerder hun drankje kregen. Er was totaal geen systeem in het bedienen van de tafels en om ons heen hoorden we geregeld iets mis gaan.

De frisdrank wordt in glas geserveerd zonder flesje. Het eten is oké, voor de prijs moet je niet teveel verwachten. Ondanks de spek was de uitsmijter wel wat flauw en werd er niet gevraagd of ik een bruine of witte pistolet wilde.

De tafels zijn krap opgesteld. De deur naar het toilet toe zijn zichtbaar vanaf je tafel. Op zich niet erg, ware het niet dat er een onsmakelijk foto van een plassende man/vrouw op de deur is afgebeeld.

De zaak ligt in een gezellig straatje met meerdere tenten en terrassen: loop even door en sla Samy's over.
sjaakfaal .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2014
Eten was ok, 2x spareribs. Ober wilde voor onze dochter geen glas water serveren, moest Spa Blauw zijn. Volgens kon je nergens in Den Bosch een glas water krijgen. Ernstig!